Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat je echt werkelijk altijd overal achteraan moet als je iets wilt regelen. 'Ja, we bellen straks terug.' of 'Ik mail je terug!'.
Nuh uh ![]() :zucht:
||
Citaat:
![]() Ik doe wel de struisvogel en iedereen zoekt het maar uit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kijk meestal bij de nieuwsberichten omdat daar nogal eens bizarre dingen tussenstaan. Maar de comments van al die mongolen... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik alles opzij zet om haar die dinsdag te helpen omdat het zoooo vreselijk belangrijk voor haar is.. en ze dan later komt met ' oohja vergeten te zeggen, maar dinsdag gaat niet door, Nee iemand vroeg of ik daar kwam eten en dinsdag was de eerste dag die in me op kwam'
Of ik even zaterdag kan ![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
ot, even verhaaltje copypasten: Leuk joh... Kwart voor 2 's nachts, je ligt lekker te slapen. Belt er een zusje op. Citaat:
Blijkt het horrorvriendinnetje van m'n jongste zusje ook te blijven slapen als ze dat doen. Gelukkig heb ik het andere zusje aan de telefoon en kan ik - met m'n slaapdronken hoofd - meteen schaamteloos duidelijk maken dat die er hier absoluut niet in komt! Dan de sleutel maar ophalen. Citaat:
Een half uur later staan ze op de stoep, beide een blik pubers opengetrokken. Ik een bloeduitstorting onder m'n nagel, omdat ik de sleutel met geen mogelijkheid van m'n sleutelbos af kon krijgen. Met m'n beste ![]() Vervolgens weer op m'n kamer hoor ik een puber zeggen: Citaat:
![]() En toen kon ik dus weer niet in slaap vallen... Wat een hel is dat toch, zusjes die niet voor zichzelf kunnen zorgen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Regen + auto = win
![]() Ik kan niet zo waarderen dat mn vader steeds commentaar heeft als ik de auto ergens parkeer ;\ Dan weet ie het altijd beter enzo. BLA.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
wie of wat kan je niet zo waarderen? Verwijderd | 500 | 01-11-2008 16:18 | |
De Kantine |
wie of wat kan je wel waarderen? Verwijderd | 500 | 30-09-2008 08:43 | |
De Kantine |
Bonsaai Boompje #282 TopDrop | 500 | 15-07-2008 21:53 | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 | |
Psychologie |
Eisen stellen aan personen in je omgeving... Gothic | 5 | 04-12-2002 18:16 |