Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2008, 19:44
moon
moon is offline
O,o dit gaat weer niet goed.
Ik zit nu al langere tijd weer ontzettend in de knoop met mezelf en momenteel ben ik zowat paranoïde lijkt wel. Ik denk de hele dag door dat mensen negatief over mij praten en ik heb de hele dag door alleen maar het idee dat ik waardeloos ben en allemaal stomme dingen doe. Ik heb echt het idee dat ik in de weg loop in dit leven.
De standaard reactie van psychen is dan "denk je nou echt dat iedereen altijd met jou bezig is" ,hoevaak ik dat al niet heb moeten horen.
Natuurlijk zijn ze niet de hele dag met mij bezig, zo belangrijk ben ik niet, maar als ze negatief praten/rodellen dan gaat het altijd over mij, dat weet ik zeker. En ik trek het niet meer.
Mijn zelfvertrouwen zit echt op het absolute diepte punt, nou ben ik wel vaker op dit dieptepunt geweest, maar hoe kwam ik er dan weer uit? Ik zit zo verschrikkelijk verstrikt. Ik denk echt alleen nog maar dat mensen me stom/vervelend/raar/lelijk/waardeloos vinden etc. en ze kunnen 1000 keer het tegendeel beweren maar dan geloof ik ze nog niet. En ook mezelf geloof ik niet. Ik wil ontzettend graag een minder negatieve kijk op mezelf hebben, maar ik kan de negatieve gedachtes over mezelf niet ombuigen want dan geloof ik mezelf ook niet, dan voelt het alsof ik mezelf voor de gek houd.
Het is echt heel erg met me nu, ik ben ook geneigd om mensen af te wijzen en te wantrouwen. Ik geloof toch dat ze uitsluitend negatief over me denken. Blijf ik straks alleen over? wat ben ik nou toch aan het doen? hoe red ik mezelf hier in godsnaam uit?
Oud 05-08-2008, 19:56
Verwijderd
Citaat:
O,o dit gaat weer niet goed.
Ik zit nu al langere tijd weer ontzettend in de knoop met mezelf en momenteel ben ik zowat paranoïde lijkt wel. Ik denk de hele dag door dat mensen negatief over mij praten en ik heb de hele dag door alleen maar het idee dat ik waardeloos ben en allemaal stomme dingen doe. Ik heb echt het idee dat ik in de weg loop in dit leven.
De standaard reactie van psychen is dan "denk je nou echt dat iedereen altijd met jou bezig is" ,hoevaak ik dat al niet heb moeten horen.
Natuurlijk zijn ze niet de hele dag met mij bezig, zo belangrijk ben ik niet, maar als ze negatief praten/rodellen dan gaat het altijd over mij, dat weet ik zeker. En ik trek het niet meer.
Mijn zelfvertrouwen zit echt op het absolute diepte punt, nou ben ik wel vaker op dit dieptepunt geweest, maar hoe kwam ik er dan weer uit? Ik zit zo verschrikkelijk verstrikt. Ik denk echt alleen nog maar dat mensen me stom/vervelend/raar/lelijk/waardeloos vinden etc. en ze kunnen 1000 keer het tegendeel beweren maar dan geloof ik ze nog niet. En ook mezelf geloof ik niet. Ik wil ontzettend graag een minder negatieve kijk op mezelf hebben, maar ik kan de negatieve gedachtes over mezelf niet ombuigen want dan geloof ik mezelf ook niet, dan voelt het alsof ik mezelf voor de gek houd.
Het is echt heel erg met me nu, ik ben ook geneigd om mensen af te wijzen en te wantrouwen. Ik geloof toch dat ze uitsluitend negatief over me denken. Blijf ik straks alleen over? wat ben ik nou toch aan het doen? hoe red ik mezelf hier in godsnaam uit?
Ik weet niet wat je er aan zou kunnen doen, maar ik wil je wel even zeggen dat ik met echt precies hetzelfde zit..
Sterkte.
Oud 05-08-2008, 21:44
ilse
ilse is offline
blijkbaar ga ik er niet meer achter komen..
au..
Oud 05-08-2008, 21:55
Nijn*
Nijn* is offline
Hmm. De tassen zijn gepakt, I'm ready to go. Vandaag een hele gezellige dag gehad, heb écht gelachen met m'n collega's en wauw, ben elke keer weer blij dat ik ben gekozen uit al die kandidaten Ben daar ook met een stapeltje boeken vertrokken, die gaan nu allemaal met me mee, vast veel te veel en tegelijkertijd ben ik bang dat ik te weinig heb In ieder geval, ik ben er redelijk klaar voor geloof ik en.. nou ja, het wordt een week genieten en luieren denk ik! Morgen al vroeg naar schiphol toe (maar gelukkig niet midden in de nacht) en.. ieh ik vind het een beetje spannend ofzo?! Alleen jammer dat ik zo dik ben/me zo dik voel (dat laatste is correct).. ik schaam me echt voor mezelf. En maar eten.
Grr, zet je je er over heen! Ga genieten en niet alleen maar piekeren en nadenken en moeilijk doen. Luieren, tot rust komen. Tot over een weekje allemaal En nog een knuffel voor ieder die hem wil!
Oud 05-08-2008, 22:02
duivelaartje
duivelaartje is offline
Veel plezier Nijn*, geniet ervan!
Oud 05-08-2008, 22:08
Verwijderd
@Little_lady: fijn dat je zo'n goed bericht kunt achterlaten!
Ik dacht me te herinneren dat je de kanker voor het eerst bij je nek ontdekt had; ben je daar ook aan geopereerd?
@Nijn*: veel plezier!

OT: Fijne, ontspannen avond gehad.
Oud 05-08-2008, 22:15
ilse
ilse is offline
wat kies je als allebei de opties onmogelijk zijn..
als wel en niet allebei verkeerd voelen

??????????????????????????????????????????????????????

Laatst gewijzigd op 05-08-2008 om 22:35.
Oud 05-08-2008, 23:05
Verwijderd
Ik heb vandaag een Ipod nano gekregen van mijn werk! wieh
ik heb gelachen met de een, boos geweest op de ander, en me des te meer beseft dat ik binnenkort weg ben. Ik heb weer sieraden om mn armen en benen waar ik emotionele waarde aan hecht, ik heb liedjes op repeat, en dat klote september komt steeds dichtbij. Ik moet nog even tegen mijn ouders zeggen dat ik niks voor mijn verjaardag wil. Ze gaan al met me op reis, dat is het beste wat ik me bedenken kan. Kut, over 2 weken word ik al 21. Damn.

si me enseñaste a querer tambien enseñame olvidar esto que siento
Oud 05-08-2008, 23:25
Redhair
Redhair is offline
Nijn*, hele fijne vakantie!

Sidhe, eerst was hij wel met mensen, maar uiteindelijk wilde hij naar huis. Toen de rest thuis kwam waren zijn spullen en hond verdwenen. T zijn allemaal behoorlijk ervaren drugsgebruikers, maar ook risicogebruikers, ze gaan vaak over hun grens heen. Net als ik eigenlijk. Alleen met acid kan dat heel verkeerd uitpakken.

Maar gelukkig is hij weer terecht, tenminste, hij zit nu bij zijn ouders, behoorlijk naar de klote. Ben blij dat hij op een rustige plek zit, niet bij C. en N. en vriendin en de anderen, niet tussen al de drugs.
En pfooe, nog steeds wil ik mijn vader spreken, sinds mijn moeder vrijdag dingen vertelde. Ik wil hem spreken, op zijn bek slaan, vragen hoe het zat. Ik wil zeggen dat het me vreselijk van hem tegenvalt. Ook wil ik zeggen dat ik van hem houd en vertellen hoe het met mij gaat. Ik begin weer gevoeliger te worden. Als mijn moeder zegt dat ik op papa lijk met alles wat ik doe, wil ik met papa vertellen. Dan wil ik vertellen over onze mooie kraak, dan wil ik vertellen hoe we de politie steeds weer op hun plek zetten, ze steeds weer uitlullen en ze helemaal gek maken, dan wil ik vertellen over mijn leven. Maarja, ik praat maar weer eens in de leegte, net als ik deed toen hij net dood was. Ik ga in mijn raamopening zitten en praat tegen de nacht, zonder gehoord te worden, zonder antwoord te krijgen.

Vandaag was weer een dag die ik vertellen zou aan jou, van de ochtend tot 't moment dat ik weer sliep.
Van de bomen en de straten en de pijn die ik vergat, en later toch gehuild zoals je ziet.
Ik dacht stel dat ik jou nog even zie.
Oud 05-08-2008, 23:48
Verwijderd
bah. bahbahBAH.
bijna vakantie, maar net nog even een drukke week meedraaien. en dan doen ze het erom natuurlijk, want het blijven meisjes. tyfuswijven daaro
wat nou vriendschap met collega's. misschien dat zij nooit uitgekafferd zijn, gewoon lekker makkelijk en anderen het werk laten doen en geen levenservaring en op hun 30e dood door sigaretten, stress en 'ja ik zie mn ex zovaak, maarja..hij is goed in bed hea?' maar bah. wtf. vieze @$%# die houden het niet lang vol gelukkig ofzo.
ik vertrouw echt maar 10 mensen, waarvan de helft mn hart veroverd heeft via msn ook nog en daar ben ik al zo blij mee.
Oud 06-08-2008, 00:07
Nienna*
Nienna* is offline
Pf. Ik voel me een beetje eenzaam en ongelukkig nou. Goede vrienden op vakantie, of druk. Alles met studie e.d. gaat niet zoals ik het had gewild. En langzaamaan voelt het eigenlijk alsof ik geen geluk mág hebben in dit leven, alsof de pech me blijft achtervolgen, zelfs als het een tijdje goed is gegaan en ik hoopte dat ik eindelijk eens geluk zou hebben met dingen. Hopelijk voel ik me morgen beter, want dit soort dipjes trek ik over het algemeen niet lang voordat ik doorsla. En dat is niet echt de bedoeling na twee jaar clean geweest te zijn van depressies en medicijnen.
Oud 06-08-2008, 09:22
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Soms heb ik toch wel weer zin om te studeren, dat de vakantie is afgelopen. Maar dan herinner ik me dat ik de master Literatuurwetenschap ga doen en heb ik er weer helemaal niet zo'n zin in. *zucht*
Oud 06-08-2008, 10:29
Hawahaai
Hawahaai is offline
@ moon: wat vervelend zeg. Ik hoop dat je toch probeert om te doen wat het beste is voor jezelf... Goed voor jezelf zorgen! En bedenk eens dat je in je werk zeker wel wat positiefs te bieden hebt aan de clienten/bewoners! Probeer je te richten op de positieve dingen, al is het maar iets kleins.
@ Nijn*: een fijne vakantie, je hebt het verdiend!
@ Nienna*: geluk kan niet eeuwig duren, dan lijkt het zo gewoon. Neem de dip zoals hij is en probeer je te focussen op de positieve dingen. In de vakantie is het nu eenmaal rot dat vrienden weg zijn, maar des te leuker is het als ze weer terug zijn enzo... Succes!

OT: Het is lekker weer, maar helaas zit ik de hele dag binnen in de woonkamer. Er zijn hier namelijk mannen bezig om onze badkamer opnieuw te betegelen en daarvoor moet ik in de buurt blijven. Ik heb Vriendje afgelost, die werkte gisteren thuis zodat ik kon werken, en vandaag heb ik vrij dus kan hij gewoon naar kantoor. Het stukje muur wat betegeld is, is wel mooi. Ik hoop dat het ook mooi is als alles er weer in staat.
Gisteravond had ik een soort van paniekaanval. En het was helemaal aan mezelf te wijten. Maar in plaats van dat ik dan een beetje steun krijg, wordt er gewoon steeds keihard herhaald dat het echt mijn schuld is. En dat terwijl ik het alleen maar goed wilde doen (ik had dat bonnetje opgeruimd, want het was een belangrijke bon en ik wilde niet dat het kwijt zou raken). Ik kon niet meer stoppen met huilen, ging daarvan hyperventileren, hoesten en (bijna) overgeven. Dat heb ik echt al heel lang niet meer gehad. Gelukkig kwam het allemaal goed: het bonnetje waar het om ging hebben we weer gevonden. En inderdaad had ik het gewoon goed opgeborgen, ik had alleen in eerste (en tweede en derde) instantie niet goed genoeg gekeken op de meest logische opbergplek.
Vanaf vandaag gaat het opbergsysteem dus anders, dit kan zo niet langer. Ik dacht dat het werkte, maar kennelijk toch niet. Nu ga ik het maar doen zoals Vriendje voorstelde, dan is het tenminste niet mijn fout als dit ooit herhaald wordt.
Oud 06-08-2008, 10:31
Verwijderd
Ha! Het gaat goed!
Aangemeld als bloeddonor, informatiepakket ontvangen en meteen gebeld voor een afspraak voor de keuring. Gebeld ook echt, he! Ik! Gebeld! Haha!
25 augustus word ik 's avonds gekeurd Dan een week of 4 daarna de eerste keer doneren (als ik door die keuring kom, maar dat lijkt me wel)

Nu nog de kapper bellen...
Oud 06-08-2008, 10:49
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Littlelady: het klinkt wel positief wat je vertelt. Hopen dat het echt weg blijft en dat je aan je herstel kunt gaan werken.
@ Vogelvrij: waarom heb je geen zin in je master?
@ Repelsteel: nog even volhouden! En je hoeft echt niet met iedereen vrienden te worden, als het jouw type mensen niet zijn (en zoals ik het hoor, zijn ze ook niet echt mijn type) zou ik er verder weinig energie in steken en ze gewoon als collega's beschouwen. Het belangrijkste is dat de werksfeer goed is. Ik zie ook niet zoveel in vrienden met collega's worden hoor.

OT: ik was gewoon al om 7u op vanmorgen, maar ik kwam maar niet op gang. Aanvankelijk zou ik gebracht worden naar het station, maar dat redde ik niet. Toen de bus gemist, die veel te vroeg was en waardoor ik dus 25 minuten op de volgende moest wachten en toen gelukkig op 1 minuut nog wel de trein gehaald. Nu net pas in de UB en duf en helemaal geen zin om wat te gaan doen.
Oud 06-08-2008, 10:55
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@HaWaHaai: Hm, irritant hè, zulk soort paniekaanvallen. Gelukkig maar dat je niet hebt hoeven overgeven (dat doe ik gewoonlijk dan wel ) en dat je het bonnetje uiteindelijk gevonden hebt, maar hopelijk gebeurt het niet veel vaker En je vriendje moet dan juist lief voor je zijn!

@Missy: Het lijkt me gewoon niet leuk. Maar ik weet ook niet goed wat ik anders had moeten doen. Er was nog wel een andere optie maar dat had ik denk ik niet veel leuker gevonden. Ik vind studeren gewoon niet zo leuk. Wel het colleges volgen en mensen zien, maar daar blijft het dan bij. En gewoon het idee dat het alweer het laatste jaar is Werken lijkt me ook niet alles
Oud 06-08-2008, 12:57
Nienna*
Nienna* is offline
Hmm, morgen naar de VU in Amsterdam om me direct in te schrijven. Anders gaat het allemaal veel te lang duren en ben ik bang dat het niet goed gaat... omdat ik me zo laat op Studielink heb ingeschreven (pas een weekje) omdat ik nog twijfelde.
Hopelijk gaat het vanaf morgen allemaal wat gemakkelijker... dan kan ik me ook inschrijven op de Uilenstede en met voorrang misschien een kamer bemachtigen. Dat is in ieder geval één ding . En een heel belangrijke, want 2,5 uur reizen is niet te doen.
Oud 06-08-2008, 13:55
Verwijderd
ik snap helemaal niks van dat gedoe met wajong en ik word er ontzettend boos om
Oud 06-08-2008, 14:34
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
@HaWaHaai: Hm, irritant hè, zulk soort paniekaanvallen. Gelukkig maar dat je niet hebt hoeven overgeven (dat doe ik gewoonlijk dan wel ) en dat je het bonnetje uiteindelijk gevonden hebt, maar hopelijk gebeurt het niet veel vaker En je vriendje moet dan juist lief voor je zijn!
Ja, dat is echt heel vervelend. Het ging echt heel mis gisteren, dat was echt lang geleden. Maar gelukkig is alles nu weer goed.
Nu zit ik alleen nog met de stress dat ik dadelijk aan onze klussers moet vragen hoe lang ze nog bezig denken te zijn en of ze de overgebleven pakken tegels terug willen brengen naar de winkel (daar was dus dat bonnetje voor), als ze weten hoeveel er overblijven.
Oud 06-08-2008, 14:53
Missy1234567890
Blegh warm, hoofdpijn en ik moet veel doen. Gelukkig nog niet typen, want daar heb ik wel echt concentratie voor nodig. Heb nu alle literatuur die ik nog moest zoeken, behalve munten, dat lukt niet echt. Morgen nog maar een poging in de archeologiebieb, ik werd daar nu niet helemaal goed van de warmte. Nog een uurtje, dan naar huis.
Oud 06-08-2008, 15:02
Verwijderd
Citaat:
ik snap helemaal niks van dat gedoe met wajong en ik word er ontzettend boos om
Er zijn instanties die je erbij kunnen helpen. In Utrecht heb je stichting wegwijs, maar ik weet niet of je in utrecht woont. Oh en je hebt stichting MEE, dat is voor gehandicapte mensen (dus niet psychisch "gehandicapt", maar lichamelijk of geestelijk).
Oud 06-08-2008, 16:56
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Er zijn instanties die je erbij kunnen helpen. In Utrecht heb je stichting wegwijs, maar ik weet niet of je in utrecht woont. Oh en je hebt stichting MEE, dat is voor gehandicapte mensen (dus niet psychisch "gehandicapt", maar lichamelijk of geestelijk).
Volgens mij doet stichting MEE niet zo moeilijk hoor. Ik hoor ook veel mensen met astma die daar hulp van krijgen en ik voel me toch niet echt lichamelijk gehandicapt oid
Oud 06-08-2008, 17:59
duivelaartje
duivelaartje is offline
Bellen ging vandaag goed. Ik vond dat ik wel veel moest vragen nog over echt suffe dingen, maar goed, je moet alles één keer gedaan hebben en daarna gaat het vanzelf. Ik merk dat ik soms dingen vergeet te vermelden en achteraf denk oeh kutje. Volgens mij heb ik twee dingen niet goed afgehandeld, waarvan de ene echt een chaotische wanbetaler was dus boeiend en de ander wel zielig maar ze belde met een onbekend nummer dus kon niet terug bellen. En nog wat foutjes en omslachtig handelen, maar ach. Zodoende leert men.
Oud 06-08-2008, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij doet stichting MEE niet zo moeilijk hoor. Ik hoor ook veel mensen met astma die daar hulp van krijgen en ik voel me toch niet echt lichamelijk gehandicapt oid
Volgens mij heeft darkfairy daar contact mee, met MEE.

OT: Gisteravond was leuk, en vandaag ook.
En alles wat ik wilde doen vandaag is ook gelukt.
Nu nog even bedenken wat ik morgen zal gaan doen.
Oud 06-08-2008, 18:21
Verwijderd
Ik vind 't wel stoer dat ik ineens durf te bellen Of ja, durf durf, ik duw mezelf gewoon. Eerst bellen, daarna iets anders doen, anders blijft 't maar malen en malen en malen. Dus mórgen ga ik echt de kapper bellen en dan maak ik voor zo snel mogelijk een afspraak. In m'n eentje naar de kapper, weer zo'n leuke drempel
Oud 06-08-2008, 18:27
Redhair
Redhair is offline
Goed hoor Andijvie!

Werk niet meer in de psychiatrische instelling. Elke ochtend opstaan en op de drugsafdeling werken, plus alle dingen die er afgelopen tijd bij kwamen, de verhuizing van mijn moeder enzo, sloopten me. Maar hee, ik weet opeens weer wat werken is en wil echt niet zonder. Het is lekker om elke dag iets te doen te hebben, het is lekker geld te verdienen, verdienen. Heb net twee uurtjes een kantoor schoongemaakt, wat ik morgen en overmorgen ook moet doen. Daarnaast morgen- en overmorgenochtend ook schoonmaken, van zeven(!) tot negen. Eerst zei ik nee, maar later toch maar bedacht dat vier uur werk ook weer vier uur loon is, het kantoor maar vijf minuten lopen is en ik kan daarna gewoon weer een uurtje gaan slapen. Ik werk, yeah

De drie lieve kittens zijn nu drie weken en zoooo lief. Als ik ze even op bed zet en de hond ernaar komt kijken, blaast er een en rent de hond weer weg, ze weet niet wat ze ermee aan moet. Ze kijken zo nieuwsgierig om zich heen, proberen uit de doos te klimmen, ik kan niet wachten tot ze straks allemaal door de kamer rennen.
Vandaag zag ik ze voor het eerst echt met elkaar spelen, zo ver ze dat nu kunnen. Een beetje slaan naar elkaar, over elkaar heen rollen, zo lief.
Oud 06-08-2008, 18:41
Verwijderd
Citaat:
In ieder geval is dat lichamelijk. Ik heb een half jaar geleden naar MEE gebeld, ook omdat ik met die wajong in de knoop zat, maar ze konden me niet helpen omdat het bij mij gaat over psychische aandoeningen.
Oud 06-08-2008, 20:03
moon
moon is offline
Vanochtend meldde een collega zich ziek en nu sta ik de aankomende 2 dagen met een invalkracht, die nog nooit op deze groep gewerkt heeft AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGG!!!
Ik hoor het ze nog zeggen 2 weken geleden: 'En als wij dan om de een of andere reden weg zouden vallen en je zou alleen met een invalkracht komen te staan, zou je het dan redden? wij hebben dat gevoel namelijk niet zo'. Nou op het absolute dieptepunt wat zelfvertrouwen betreft, mag ik mezelf gaan bewijzen...wat een feest. Ik ben zo verschrikkelijk gestresst nu dat ik al de hele avond aan het eten ben (mijn ouders zijn er niet). Ik kan niet meer stoppen, alsof ik de stress weg moet eten. Patat, een hele bak sla, 4 ijsjes, paar pepermuntjes, chocola...ik ken geen grens meer.
Erger dan dit kan het alleen nog worden als ook mijn invalkracht zich nog ziek meld.
Oud 06-08-2008, 20:35
Verwijderd
@ moon: zie het als een uitdaging! Als het wel lukt, moet je es kijken wat je voor elkaar gekregen hebt! Als je alleen maar beren op je pad gaat denken, dan zijn ze er ook. Kom op! schoudertjes eronder!

ontopic: jahoor. fucking veel geld op mijn rekening, kan ik er niet bij omdat ik sinds ik in het buitenland gezeten heb geen codes meer heb. grmbl, ik wilde alles naar mn ouders doen zodat ik al een beetje minder schuld heb. en t is warm. En t ging weer niet goed met eten vandaag. En dan zie ik die foto, en dan denk ik: daar kan nog best 5 kilo vanaf. En wat doe ik? Ik ga een kommetje yoghurt pakken. gekke nattigheid.
Oud 06-08-2008, 21:12
kroot
kroot is offline
Ik hoorde vandaag dat mijn vader vorige week op vakantie een tia heeft gehad. Alles is nu gelukkig goed, maar ik ben er wel van geschrokken. Dan ga je nog wel weer nadenken...ik ben blij dat de 3 dagen dat ik bij mijn ouders in Zwitserland was, dat onze verstandhouding wel redelijk normaal was.
Oud 06-08-2008, 21:48
duivelaartje
duivelaartje is offline
Fucking hell. Ik word gek en hij lost het maar op. Hij komt maar met een oplossing en dan zie ik wel of ik daarmee akkoord ga.
Oud 06-08-2008, 22:02
Verwijderd
Citaat:
In ieder geval is dat lichamelijk. Ik heb een half jaar geleden naar MEE gebeld, ook omdat ik met die wajong in de knoop zat, maar ze konden me niet helpen omdat het bij mij gaat over psychische aandoeningen.
Voor wie is MEE?
MEE is er voor iedereen met een handicap, beperking of chronische ziekte. MEE is er voor mensen die door hun beperking problemen ervaren in hun dagelijkse leven waardoor zij niet volledig aan het maatschappelijk leven kunnen deelnemen. MEE is er voor jong en oud, voor direct betrokkenen, maar ook voor ouders of verzorgers.

Volgens mij ging het vooral om verstandelijk en lichamelijk gehandicapte en voor mensen (en hun omgeving) met een autisme spectrum stoornis. (Dat is althans wat ik gezien heb bij MEE Amstel en Zaan...

Ot: Samenvattend:
Oud 06-08-2008, 23:42
Redhair
Redhair is offline
Hij keek naar ons. Ik denk dat hij me niet herkende omdat ik mijn haar in een staart heb en normaal altijd los. Ik wilde naar hem toe gaan, ik wilde hem keihard uitschelden, ik wilde hem uitlachen, van de fiets duwen, op zijn kutgezicht meppen. Ik wilde wat ik met hem alleen was, dat het nog vorig jaar was, dat er nog geen einde aangekomen was. Ik haat het zo, ik heb al maanden een vriend, het is al meer dan een half jaar over maar nog word ik gek.
Ik zei niets, hield mijn bek, zag gelukkig nog op tijd zijn vriendin voor ik met mijn scheldkanonnade was begonnen, voor ik was losgebarsten. Hij zei nog wat tegen ons zelfs. Herkende hij me echt niet. Pff, ik ben een aangeschoten en moet echt gaan slapen, moet om zeven uur werken. Bluh. Verdwijn uit mijn leven, elke keer als ik je tegenkom gebeurd er iets met me en ik trek dat niet langer.
Oud 07-08-2008, 00:17
Verwijderd
Citaat:
bah. bahbahBAH.
bijna vakantie, maar net nog even een drukke week meedraaien. en dan doen ze het erom natuurlijk, want het blijven meisjes. tyfuswijven daaro
wat nou vriendschap met collega's. misschien dat zij nooit uitgekafferd zijn, gewoon lekker makkelijk en anderen het werk laten doen en geen levenservaring en op hun 30e dood door sigaretten, stress en 'ja ik zie mn ex zovaak, maarja..hij is goed in bed hea?' maar bah. wtf. vieze @$%# die houden het niet lang vol gelukkig ofzo.
ik vertrouw echt maar 10 mensen, waarvan de helft mn hart veroverd heeft via msn ook nog en daar ben ik al zo blij mee.
en ik dacht er nog aan om af te kloppen. right back at me. ja, IK heb vandaag een toffe relaxte werkdag gehad, maar ik keek haar in de ogen en het ging echt niet goed met dr.
heeft ze een hernia.
wat voor collega's dan ook, dat wens ik niemand toe.
nu zit ze thuis.
sukkel, sukkel, sukkel, en maar tegenover jezelf smoesjes bedenken. maar het enige dat je écht niet kan omlullen is je geweten en geheugen. en het is al zovaak gebeurd, gij zult geen slechte dingen wensen aan anderen. ah men, nee het is géén toeval en ook géén opzet van mij.

beuh ik wil een knuffel en mijn vriendinnetje dichtbij me. kan mn wekelijkse portie menselijke aandacht weer eens niet uiten.

Laatst gewijzigd op 07-08-2008 om 00:26.
Oud 07-08-2008, 09:14
Redhair
Redhair is offline
Haa ik stond gewoon om half zeven op om te werken, het ging best lekker! Ben weer op een lekkere afdeling zet, de gemeente en dan afdeling ruimtelijke ordening enzo, er liggen in ieder geval allemaal sleutels van panden, sommige waarvan ik weet dat het al vet lang leeg staat. Maar ik ben braaf geweest en heb de sleutels netjes laten liggen.
Gisteravond hadden we een bank op de rotonde voor het huis neergezet, hij stond er vanmorgen nog. Toen ik thuis kwam was mijn huisgenootje ook net wakker, wij hebben lekker een ontbijtje gemaakt die we op de bank opaten. Mooi hoe leuk iedereen het vond. Een man die zijn hond uitliet kwam terug met een fotocamera, mensen toeterden en zwaaiden. De stadsdienst kwam en zei dat ze een bankstel van de rotonde af moesten halen, ze hadden een melding gehad. Maar ze vonden het wel prima zo, we mochten blijven zitten. De politie was natuurlijk weer geërgerd maar dat is de politie altijd als ze ons zien. De bank staat er nu weer alleen, als de stadsdienst hem alsnog ophaalt zetten wij morgen wel weer een nieuwe neer, genoeg loze banken hier in huis.
Straks maar even naar de politie toe, vragen wat ik kan doen tegen vernieling door een agent. Bij een kraak laatst heeft 'ie mijn tafel kapot getrapt. Helemaal fout, vooral omdat er al huisvrede was en de agenten geen recht hadden naar binnen te komen, laat staan met honden en knuppels. Ooh ik ga het ze moeilijk maken zo.
Oud 07-08-2008, 09:27
Verwijderd
De hel is echt losgebarsten hier my God wat een harde onweerklappen. Het moet wel weerdroog worden straks en stoppen met onweren, want ik moet naar de fysio en ik heb geen auto. Shit.
Oud 07-08-2008, 10:15
Pruts0r
Pruts0r is offline
@Nattigheid: Oeh, ik hoop dat we dat weer hier heel erg snel krijgen. <3 Ik (l) onweer, donder, bliksem en keiharde stortregen (als ik binnenben en de raam openstaat )
Oud 07-08-2008, 10:25
Missy1234567890
Citaat:
@Nattigheid: Oeh, ik hoop dat we dat weer hier heel erg snel krijgen. <3 Ik (l) onweer, donder, bliksem en keiharde stortregen (als ik binnenben en de raam openstaat )
Nou ik hoop dat het nog even wegblijft..vind het altijd maar eng
Maar het zou vanmiddag in het oosten van het land aankomen...

OT: in de UB en weer hoofdpijn en duf Misschien straks tóch even iets van paracetamol kopen, want m'n zusje heeft niks in huis en ik denk steeds dat het wel meevalt, maar het is toch irritant, zo'n zeurderig gevoel. En ik heb gewoon écht geen zin om wat te doen.
Oud 07-08-2008, 10:27
Verwijderd
@ Redhair: Ik vind dat je wel enorm coole verhalen vertelt Klinkt als een toffe hobby
Oud 07-08-2008, 10:49
Verwijderd
Keelpijn . Volgens mij komt het van die hooikoorts medicijnen, maar ik durf er nog niet zo goed mee te stoppen.
En ik hoop dat 't snel gaat regenen, vind het echt té plakkerig op dit moment. Maar als ik de radar mag geloven duurt het nog wel even voor 't echt hier is.
Oud 07-08-2008, 11:11
Verwijderd
Kapper bellen. Maar dat zijn echt van die limburgers Misschien moet ik er maar aan geloven en gewoon in 't Limburgs gaan praten Nee, te raar
Oud 07-08-2008, 13:18
Until My End
Until My End is offline
Koppijn, buikpijn, keelpijn, slaaptekort, geen honger. Gaat weer lekker hier........
Oud 07-08-2008, 13:42
rare kwast
rare kwast is offline
daar gaan we weer... ik heb eindelijk een beetje slaap in kunnen halen, voel me alleen nog zo labiel als een vis aan een stokkie
Oud 07-08-2008, 13:52
Missy1234567890
Citaat:
En ik hoop dat 't snel gaat regenen, vind het echt té plakkerig op dit moment. Maar als ik de radar mag geloven duurt het nog wel even voor 't echt hier is.
Mja. Over een uur ongeveer komt er wat. Ik wilde eigenlijk naar huis gaan, want ik heb toch een concentratie van 0 en nog steeds met vlagen hoofdpijn, maar ik vind onweer eng en dan kan ik denk ik maar beter niet thuis zitten. Bij sluiting van de UB zijn de ergste buien hier alweer weg zie ik.
Oud 07-08-2008, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Mja. Over een uur ongeveer komt er wat. Ik wilde eigenlijk naar huis gaan, want ik heb toch een concentratie van 0 en nog steeds met vlagen hoofdpijn, maar ik vind onweer eng en dan kan ik denk ik maar beter niet thuis zitten. Bij sluiting van de UB zijn de ergste buien hier alweer weg zie ik.
Oeh, het wordt nu echt héél donker in de lucht.

Succes nog vanmiddag! Heb je iets van paracetamol gehaald?
Oud 07-08-2008, 14:56
ilse
ilse is offline
Zoo grappig, het regende hier net binnen (op m'n werk) omdat iemand per ongeluk de luiken totaal open had gezet in het dak overal kleine buitjes, allemaal computers (en mensen ) nat. Lol

En verder.. Ergens wel een heel leeg gevoel.. Even zo dichtbij hem zijn en dan die afstand weer zo. Terwijl ik toch weet dat die afstand altijd kleiner zal zijn dan het lijkt. Dat bleek de afgelopen dagen maar weer..
Oud 07-08-2008, 15:04
Redhair
Redhair is offline
Haha dank je Krummeltje!

Ooeehaaah zoals het er nu naar uit ziet mag ik op lowlands werken. Vette shit, leuke omgeving om te werken. Ben al jaren niet meer naar lowlands geweest, weinig bands die komen interesseren me ook, maar oooh ik hoop zo ontzettend erg dat ik vrij heb onder underworld. Toen ik in januari naar hun ging was ik de dag ervoor in elkaar geslagen en kon ik er niet van genieten, ik kon nauwelijks lopen, laat staan los gaan, mezelf helemaal kapot dansen. Het zou echt geweldig zijn als ik er nu gratis heen kon, daar werken en dan wel helemaal gek worden op underworld. Ik zou dagenlang een lach op mijn gezicht hebben, ik zou zielsgelukkig zijn. Vind ook wel dat ik het verdien. Ik doe weer wat, ik werk weer, ik heb mijn moeders verhuizing voor een groot deel gedaan, ik probeer van de pep af te blijven. Soms een uitglijder, maar het lukt aardig. Het zou echt geweldig zijn!

Toen we vanmiddag weer op onze rotondebank wilden zitten zagen we het busje van de stadsdienst stoppen. We renden ernaar toe, maar ze hadden nu duidelijk de opdracht gehad om de bank weg te halen, stoelen en banken mochten niet op rotondes staan. De kussens mochten we wel houden, konden we daar op zitten. Die gasten vonden ons stiekem wel vet.

Laatst gewijzigd op 07-08-2008 om 15:52.
Oud 07-08-2008, 18:00
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hm, werken ging weer goed, alleen twee keer een opmerking gehad dat ik iets niet goed had gedaan. Eentje was van gister, waarvan ik wist dat dat niet zo goed was gegaan en eentje van vandaag. Was niet zo'n erge fout, maar ik had over het hoofd gezien dat school het zou leveren en dat het daarom ontbrak. Maar nu weet ik iig wel hoe ik het kan zien...
Oud 07-08-2008, 18:58
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Stomme regen! We gingen naar de stad maar omdat we helemaal natregenden en ook niet goed konden slagen, was het eigenlijk helemaal niet zo leuk. Ik háát natregenen. En toen gingen we pizza eten
Ik vind dat ik erg goed eet de laatste tijd. Nee, volgens het voedingscentrum zal het bij lange na niet voldoende zijn en zeker niet voldoende om aan te komen en blabla, maar ik heb nu al echt een week elke avond goed avondgegeten, gewoon een bord vol en gewoon middaggegeten en zo. Deels komt dat omdat ik de afgelopen week niet zo ontzettend veel maagpijn gehad heb, maar ik denk dat het verder ook vooral komt omdat we lekkere dingen hebben gegeten. Dan gaat het echt gemakkelijker
(dus ik stel voor dat mijn ouders gewoon elke zondag dat ene lekkere courgettegerecht voor me maken)
Oud 07-08-2008, 19:00
Verwijderd
ik wil schreeuwen, huilen, krijsen, janken, wetende dat het het eigenlijk allemaal niet waard is. Ik dacht dat het na een half jaar Nederland op zn minst een beetje minder was. Ik kán niet meer. En met wie moet ik er nou nog over praten?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten