Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2008, 18:52
Verwijderd
En wat me overkomen is mensen!!

*clifhangert*
Advertentie
Oud 12-08-2008, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Het is witte rijst met daarop een prutje van bouillon+sake+suiker+sojasaus met gepocheerd ei en gebakken tofu en doperwten en bosuien
Klinkt zowaar als iets dat nog best te vreten is.
Verwijderd
Citaat:

*clifhangert*
Vertel.
Verwijderd
Citaat:
Klinkt zowaar als iets dat nog best te vreten is.
het is heel lekker.
Oud 12-08-2008, 18:54
Verwijderd
omg dat filmpje over de rokerskerk en dat die andries en dat slaafje van hem gewoon niet doorhebben dat al hun bezwaren net zo goed voor het christendom gelden
Oud 12-08-2008, 18:55
Verwijderd
Citaat:
omg dat filmpje over de rokerskerk en dat die andries en dat slaafje van hem gewoon niet doorhebben dat al hun bezwaren net zo goed voor het christendom gelden
Meesterlijk inderdaad
Oud 12-08-2008, 18:56
Verwijderd
Ik ging net dus dat (best wel vieze) broodje shoarma kopen, en toen vroeg de verkopert: Ben je iets verloren pasgeleden? Komt er zo'n pizzajongen met m'n OV aan!
Net nu ik voor een nieuwe betaald heb! Wel lachen dat ze dus blijkbaar bij elk meisje keken of ik het was, want ze herkenden me meteen.

edit: ik kom daar niet wekelijks hoor! Maar nu even wel.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:

*clifhangert*
Nou, laat ons niet langer in spanning!1!11!one
Verwijderd
Citaat:
Ik ging net dus dat (best wel vieze) broodje shoarma kopen, en toen vroeg de verkopert: Ben je iets verloren pasgeleden? Komt er zo'n pizzajongen met m'n OV aan!
Net nu ik voor een nieuwe betaald heb! Wel lachen dat ze dus blijkbaar bij elk meisje keken of ik het was, want ze herkenden me meteen.
Aaah en je zei nog dat je hoopte dat je hem niet terug zou vinden omdat je net voor een nieuwe had moeten betalen zal je altijd zien
Verwijderd
Citaat:
Ze hebben er op zitten fappen, daarom herkenden ze je zo goed.
Oud 12-08-2008, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Ze hebben er op zitten fappen, daarom herkenden ze je zo goed.
Hij was ook al plakkeriger dan ik me herinnerde.
Oud 12-08-2008, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Meesterlijk inderdaad
Ik vind het echt een schitterende schitterende stunt
Oud 12-08-2008, 19:00
Verwijderd
En nu is m'n aansteker games met me aan het playen.
Oud 12-08-2008, 19:01
Verwijderd
(8) quit playing games with my heart (8)
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Nja, Christendom si ouder, dus niet door hen persoonlijk verzonnen. Zij geloven er écht in.
Verwijderd
Hij lag gewoon op tafel, blinde snol die ik ben.
Verwijderd
(8) raawwwww whaaraghhhh raaaaaghhhhhhh (8)
Oud 12-08-2008, 19:02
Verwijderd
Kazet luistert Cavity.

AMG, HOE WEET IK DAT?

spooky.
Oud 12-08-2008, 19:03
Verwijderd
21st century schizoid man (8)
Oud 12-08-2008, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Kazet luistert Cavity.

AMG, HOE WEET IK DAT?

spooky.
Echt niet, Clutch.
Oud 12-08-2008, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Nja, Christendom si ouder, dus niet door hen persoonlijk verzonnen. Zij geloven er écht in.
De oudheid van iets lijkt me geen argument voor waarheid. Het christendom is ook ooit jong geweest. En niet persoonlijk verzonnen omdat het ouder is? Zo is het christendom toch ook gestart lijkt me? Met de persoonlijke ervaring van een paar personen?
Oud 12-08-2008, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Echt niet, Clutch.
Ja, nú.
Oud 12-08-2008, 19:06
Verwijderd
Citaat:
De oudheid van iets lijkt me geen argument voor waarheid. Het christendom is ook ooit jong geweest. En niet persoonlijk verzonnen omdat het ouder is? Zo is het christendom toch ook gestart lijkt me? Met de persoonlijke ervaring van een paar personen?
Nee, met de HERE die besloot de aarde te maken natuurlijk!
Oud 12-08-2008, 19:06
Verwijderd
En dat Andries Knevel boven alles zegt: 'u hebt een god verzonnen?' aahahaha, kostelijk!
Oud 12-08-2008, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Nee, met de HERE die besloot de aarde te maken natuurlijk!
oooooooh natuurlijk!
Verwijderd
Andries Knevel is een anagram van "een varkenslid".
Verwijderd
En niet voor niks.
Verwijderd
Oud 12-08-2008, 19:08
Verwijderd
2008, huhu
Verwijderd
Citaat:
Andries Knevel is een anagram van "een varkenslid".
TopDrop
TopDrop is offline
ik zal jullie verblijden met mijn aanwezigheid
Oud 12-08-2008, 19:09
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Dat zeg ik niet. Het is ooit door iemand verzonnen, wellicht. Maar Knevel en vd Brink geloven het wel, en hechten er waarde aan. Het is duidelijk dat het voor die leden van de rokerskerk een grote grap is. Daarom kan het voor christenen overkomen als spottend en denigrerend.
Oud 12-08-2008, 19:10
Verwijderd
Paul Rosenmuller is een anagram van 'supernormale lul'
Oud 12-08-2008, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Dat zeg ik niet. Het is ooit door iemand verzonnen, wellicht. Maar Knevel en vd Brink geloven het wel, en hechten er waarde aan. Het is duidelijk dat het voor die leden van de rokerskerk een grote grap is. Daarom kan het voor christenen overkomen als spottend en denigrerend.
Maar religie vraagt ook om spot en minachting. Dan moet je maar geen domme ideeën hebben.
Oud 12-08-2008, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Als ze zich zo voelen, pakken ze het al helemaal niet zo goed aan. In plaats van de boel te ontleden beginnen ze werkelijk waar idiote vragen te stellen, die ze ook weleens aan zichzelf zouden kunnen stellen.

Er is geen enkele reden om het christendom boven de rokerskerk weg te zetten en de aanname dat het een grap is, is niet meer dan een aanname. Trouwens, net zoals de fundamenten van het christendom bestaat uit aannamen en veronderstellingen, want dat is geloof toch ook? Iets als waar aannemen?
Oud 12-08-2008, 19:18
Verwijderd
Ik ga maar eens koken, kijken wat er uit mijn geniale kookhanden gaat komen.
Oud 12-08-2008, 19:32
Verwijderd
in the court of the crimson king (8)
Oud 12-08-2008, 19:34
Missy
Missy is offline
Citaat:
Hoe oud was je toen je ongesteld werd? Ik was 11 en het heeft een paar jaar geduurd voordat het regelmatig was.
Ik ben nu vier jaar ongesteld. Het lijkt me dat vier voldoende moet zijn om het regelmatig te laten zijn. Ik ga van de week maar even naar de huisarts, want ik ben het een beetje beu.
Oud 12-08-2008, 19:34
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Als ze zich zo voelen, pakken ze het al helemaal niet zo goed aan. In plaats van de boel te ontleden beginnen ze werkelijk waar idiote vragen te stellen, die ze ook weleens aan zichzelf zouden kunnen stellen.

Er is geen enkele reden om het christendom boven de rokerskerk weg te zetten en de aanname dat het een grap is, is niet meer dan een aanname. Trouwens, net zoals de fundamenten van het christendom bestaat uit aannamen en veronderstellingen, want dat is geloof toch ook? Iets als waar aannemen?
Ja, dat is waar. Vooral het verwijt dat die drie-eenheid gejat zou zijn.

Het christendom is - op dit moment - een 'serieuse' (algemeen aanvaard als) godsdienst, dat kan je van de rokerskerk niet zeggen, dat is denk ik genoeg reden het christendom er 'boven'te plaatsen. Ja, het christendom bestaat ook uit aannames en veronderstellingen (hoewel ze zeggen van niet, maar dat terzijde), maar dat is bij elke levensbeschouwing zo, behalve iemand die extreem scepticus is. Dus dat is geen argument.
Oud 12-08-2008, 19:47
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik ben nu vier jaar ongesteld. Het lijkt me dat vier voldoende moet zijn om het regelmatig te laten zijn. Ik ga van de week maar even naar de huisarts, want ik ben het een beetje beu.
Nee hoor, lang niet alle vrouwen hebben een regelmatige menstruatie. De pil slikken zou kunnen helpen om het regelmatiger te krijgen.
Oud 12-08-2008, 19:50
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Nee hoor, lang niet alle vrouwen hebben een regelmatige menstruatie. De pil slikken zou kunnen helpen om het regelmatiger te krijgen.
De pil heeft ook wel nadelen. Elke keer na mijn stopweek heb ik enorme stemmingswisselingen door alle hormonen die er in zitten. Maar je hebt wel een regelmatige menstruatie.
Oud 12-08-2008, 19:51
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
De pil heeft ook wel nadelen. Elke keer na mijn stopweek heb ik enorme stemmingswisselingen door alle hormonen die er in zitten. Maar je hebt wel een regelmatige menstruatie.
Kan ook aan het soort pil liggen. Misschien moet je een lichtere of ander soort hebben.
Oud 12-08-2008, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is waar. Vooral het verwijt dat die drie-eenheid gejat zou zijn.

Het christendom is - op dit moment - een 'serieuse' (algemeen aanvaard als) godsdienst, dat kan je van de rokerskerk niet zeggen, dat is denk ik genoeg reden het christendom er 'boven'te plaatsen. Ja, het christendom bestaat ook uit aannames en veronderstellingen (hoewel ze zeggen van niet, maar dat terzijde), maar dat is bij elke levensbeschouwing zo, behalve iemand die extreem scepticus is. Dus dat is geen argument.
Dus de algemene aanvaarding zorgt voor de waardegeving van religie? Op die manier kan je dus een hierarchie bouwen van godsdiensten eigenlijk. Hoe meer aanvaard, hoe meer waar en meer waard. Als dat zo is, is het enige wat je moet doen om een religie 'bovenaan' te laten komen, er een regel in te bouwen die stelt dat je je religie zoveel mogelijk moet doorgeven en verspreiden. Is dat waardeverschaffing?

En: ', het christendom bestaat ook uit aannames en veronderstellingen maar dat is bij elke levensbeschouwing zo' --> lijkt me genoeg reden om geen enkele levensbeschouwing van de een boven een andere weg te zetten. Je fundament is hetzelfde.

Je kan toch geen aannamen met elkaar vergelijken in de vorm van 'nee nee, deze is méér waar!'
Oud 12-08-2008, 19:54
TopDrop
TopDrop is offline
DP: Voor al uw menstruatieproblemen.
Oud 12-08-2008, 19:55
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
DP: Voor al uw menstruatieproblemen.
Zal ik vragen of Medewerker kan veranderen in Menstruatie-expert?
Oud 12-08-2008, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Zal ik vragen of Medewerker kan veranderen in Menstruatie-expert?
Ik roffelde heel hard
Oud 12-08-2008, 20:10
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 12-08-2008, 20:14
TopDrop
TopDrop is offline
Verwijderd
Verwijderd

bij al die tekeningetjes krijg ik altijd een 'hihihihi mimimi' gevoel