Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is geen enkele reden om het christendom boven de rokerskerk weg te zetten en de aanname dat het een grap is, is niet meer dan een aanname. Trouwens, net zoals de fundamenten van het christendom bestaat uit aannamen en veronderstellingen, want dat is geloof toch ook? Iets als waar aannemen? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het christendom is - op dit moment - een 'serieuse' (algemeen aanvaard als) godsdienst, dat kan je van de rokerskerk niet zeggen, dat is denk ik genoeg reden het christendom er 'boven'te plaatsen. Ja, het christendom bestaat ook uit aannames en veronderstellingen (hoewel ze zeggen van niet, maar dat terzijde), maar dat is bij elke levensbeschouwing zo, behalve iemand die extreem scepticus is. Dus dat is geen argument.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En: ', het christendom bestaat ook uit aannames en veronderstellingen maar dat is bij elke levensbeschouwing zo' --> lijkt me genoeg reden om geen enkele levensbeschouwing van de een boven een andere weg te zetten. Je fundament is hetzelfde. Je kan toch geen aannamen met elkaar vergelijken in de vorm van 'nee nee, deze is méér waar!' |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |