![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vermoed dat ik alles wat ik wil wel op een gegeven moment zal doen, behalve misschien een handjevol dingen waarbij onschuldige omstanders ermee worden geconfronteerd want ik ben niet zo van het exhibitionisme. Oh, en wat dingen die fysiek/moreel simpelweg niet mogelijk zijn en zodoende leuker zijn als fantasie. Hoewel er eigenlijk ook wat dat betreft amper grenzen zijn want voor alles wat persoon A wil doen zijn er personen B t/m Z die het willen ondergaan en andersom. Hier, voorbeeldje. Maar goed, ik ben dan zeker niet hardcore genoeg ofzo.
Voor de rest - als het mogelijk is en het lijkt je tof, waarom niet? ![]() |
![]() |
|
ik denk dat ik ook alles zou doen, mits het moment en de partner er naar is.
maar dingen als een trio zou ik nu denk ik niet willen doen, omdat ik een vriend heb. dan wil ik de 3e persoon zijn, of met 3 vrijgezellen. ![]()
|
Er zijn zoveel dingen die ik zou willen doen, ook echt wel, maar waarvan ik echt niet weet hoe ik dan in zo'n situatie zou moeten komen ofzo..
Maar als de kans zich voor doet en je bent het met elkaar eens..
||
Citaat:
![]()
|
Een trio kan toch best een soort van middenweg zijn? Als je al heel lang opmerkingen erover gemaakt hebt met 2 anderen en iedereen weet dat het eigenlijk wel iets is wat ze willen.. en dat het dan na een tijdje gebeurt. Dat is niet echt per ongeluk maar ook niet gepland?
Tenminste.. ik stel me altijd voor dat het min of meer zo gaat. ![]()
|
ja maar ja, dat heb ik dan weer neit zo
![]() en ja ik snap wel dat dat niet ineens gebeurt.. maar toch ![]() ![]() ik kan me gewoon niet echt voorstellen hoe dat gaat, hahaha kijk, 1 persoon is nog wel te vinden, heb t er ook wel eens met mensne over gehad, maar waar haal je die ander vandaan? ![]()
|
gewoon seks gaat wat makkelijker lijkt me zo
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
nah dat bedoel ik dus... maar het gebeurt gewoon niet plots voor mij ![]() ach wie weet, ooit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ja, een trio kun je makkelijk plannen, maar de leukste zijn uiteraard spontaan (zoals met de meeste dingen in seks... zie ook SURRRRPRISE BUTTSEX, lol). Leukste MMF trio die ik heb meegemaakt, was op een verjaardag, nadat de meeste gasten al weg waren. Ik schoof twee banken bij elkaar met een maat, omdat ik daar moest blijven slapen en die twee banken als bed zou gebruiken. Toen kwam 1 van de vrouwen nog even kijken wie er nog in de huiskamer waren, en vroeg ik of ze naast mij en m'n maat kwam liggen om te testen of 't een geschikt bed was. De rest laat zich raden. Eerste trio overigens ook waarbij ik een publiek had. It's amazing what you will do when you're in a 'who gives a fuck' mode. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Liefde & Relatie |
diep in je hart iemand niet kunnen loslaten ineedhelp96 | 2 | 25-06-2015 20:19 | |
Liefde & Relatie |
Wel.. of niet doen? May90 | 30 | 22-07-2009 17:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #5 Verwijderd | 342 | 12-08-2005 10:15 | |
Seksualiteit |
anaal, hoe is dat eigelijk om te doen? Verwijderd | 40 | 29-06-2003 10:52 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |