Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het zo gek dat LL en DP net het hadden over een regelmatige menstruatie en hoe je die kon krijgen.
Goeiemorgen mensen! Vanochtend werd ik wakker door mijn cdspelerwekker, en toen bleef ik liggen luisteren, en blijkbaar ben ik weer in slaap gevallen. Een uur later werd ik weer wakker en was mijn cd ook afgelopen. ![]()
|
Bla jongens, ergeren jullie je ook altijd zo aan van die huppels en dan van die gasten die het dan nog leuk vinden ook. En nee ze is geen snol, nee ze knuffelt en betast alleen iedereen en doet net of ze heel populair is. ;x
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb nu ruzie met mn moeder. Nee, wacht, mijn moeder heeft ruzie met mij, ik niet met haar. Wacht, ze is gewoon boos op mij. Ja. Omdat mijn vader me net wakker moest maken voor het eten
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |