Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2008, 01:12
Verwijderd
Dat ik het morgen 2 dingen tegelijk wil doen terwijl ik woensdag en donderdag bezig ben met dingen die maar een dag hoeven te duren
Advertentie
Oud 11-08-2008, 22:06
Deceptie
Deceptie is offline
Principekwesties.
Oud 12-08-2008, 06:49
Verwijderd
De gigant van een puist die zich op mijn kin gevestigd heeft kan ik niet zo waarderen.
Oud 12-08-2008, 07:34
Verwijderd
dat ik nu wakker ben terwijl ik kon uitslapen.
Oud 12-08-2008, 09:53
Tink*
Tink* is offline
KEIweek en dat de scholen weer zijn begonnen.
Oud 12-08-2008, 10:09
Verwijderd
pokkeweer en zo eigenlijk naar de stad moeten
Oud 12-08-2008, 14:34
Verwijderd
dat ik zo waanzinnig nerveus kan worden van duizend kleine dingen
Oud 12-08-2008, 14:36
Verwijderd
Dat ik om half zes al wakker was terwijl ik kon uitslapen,
Oud 12-08-2008, 14:49
Verwijderd
Studielink, .
Oud 12-08-2008, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Studielink, .
Haha, als je bij google studielink ingeeft, is de derde hit de error melding, dat zegt genoeg.
Oud 12-08-2008, 14:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Die kloterige flexibele bachelor! En dan vooral het feit dat ik begonnen ben in het 'oude' systeem en nu duizen-en-één dingen moet regelen en uitzoeken en vragen.

Bah .
Oud 12-08-2008, 15:19
Neko*
Neko* is offline
Op het ogenblik voornamelijk het feit dat mijn ma dr mobiel is vergeten en ik haar dus niet kan bereiken. Ook dat ik me al dagenlang nergens toe kan zetten. ><
Oud 12-08-2008, 15:28
Verwijderd
Ik mag dan a-technisch zijn, maar mijn telefoon vertikt het echt om me mijn voicemailberichten te laten luisteren.
Het liefst zou ik dat ding nu uit het raam gooien, maar ik vermoed dat mijn ouders dát weer niet zo kunnen waarderen.
En ik kan het ook niet zo waarderen dat een zeker persoon zo goed als onbereikbaar is, want als hij dat niet was had ik die stomme voicemail niet eens nodig.

*grom* Graftelefoon.
Oud 12-08-2008, 20:48
Verwijderd
Dat R weg is. Ik mis 'm nu al.
Dat S na drie weken nog steeds niet teruggemaild heeft, zonder reden.
Oud 13-08-2008, 15:32
Verwijderd
Dat er een kinderfeest is op het veldje achter, met springkussens and all, en vooral: gezellige hollandse meezingers ((( aaaaaaah make it stop
Oud 13-08-2008, 15:34
Verwijderd
Het lijkt alsof al mijn buren aan het verbouwen zijn, .
Oud 13-08-2008, 15:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik wil die kloten papers af hebben en genieten van het laatste restje vakantie wat ik nog heb. Maar ik moet eerst nog een paar dagen hiermee bezig
Oud 13-08-2008, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt alsof al mijn buren aan het verbouwen zijn, .
Dat, alleen lijkt het niet alleen zo. Stop met boren!
Oud 13-08-2008, 16:12
Verwijderd
Grr de Frans Bauer muziek wordt steeds harder ik word geterroriseerd in mn eigen huis
Oud 13-08-2008, 18:13
Poel
Poel is offline
Ik waardeer die reclame's van bolletje niet
Oud 13-08-2008, 20:15
Verwijderd
mezelluf! ;x
Oud 13-08-2008, 20:27
Verwijderd
Dat A. in verweggistan zit en ik hem niet eens kan bellen.
Oud 13-08-2008, 20:29
Verwijderd
'sommige' dingen
Oud 13-08-2008, 20:51
Verwijderd
Niet zelf kunnen koken.
Oud 14-08-2008, 05:02
TopDrop
TopDrop is offline
Doorkomende verstandskiezen zijn een pain.
Oud 14-08-2008, 06:42
Verwijderd
Een hele dag werken.
Oud 14-08-2008, 10:35
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het feit dat ik mijn computer opnieuw wil installeren maar ik de schijfjes van een aantal programma's (dat voor mijn webcam, mijn Abobe photoshop en Artrage) niet kan vinden. En die programma's heb ik wel een soort van nodig.
Oud 14-08-2008, 10:38
Verwijderd
Dat er zo veel mensen ook hospiteren
Oud 14-08-2008, 10:41
Missy
Missy is offline
Dat het augustus is en geen standweer is!
Oud 14-08-2008, 11:19
Verwijderd
Dat ik eindelijk mijn teamleider van vroegah had opgespoord, maar ze op vakantie is en dus onbereikbaar.
Oud 14-08-2008, 11:19
Verwijderd
en het weer idd
Oud 14-08-2008, 11:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Die klapperende deur boven, en mijn luiheid, zodat hij maar blijft klapperen
Oud 14-08-2008, 12:11
Verwijderd
blaffend kutkeffertje van de buren
Oud 14-08-2008, 12:46
Verwijderd
Huh ik weeg opeens nog maar 50 kg terwijl ik helemaal niet probeer om af te vallen. In tegendeel juist, ik wil aankomen, en dan ben ik zomaar opeens drie kilo lichter.
Oud 14-08-2008, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Het feit dat ik mijn computer opnieuw wil installeren maar ik de schijfjes van een aantal programma's (dat voor mijn webcam, mijn Abobe photoshop en Artrage) niet kan vinden. En die programma's heb ik wel een soort van nodig.
tpb.
Oud 15-08-2008, 00:46
Verwijderd
Ik kan het niet waarderen dat ik vandaag gewoon de hele dag weg was, beetje aan het chillen op een filmfestival, waarbij ik toevallig mijn mobiele telefoon vergeten was, en dat bij thuiskomst bleek dat m'n ouders (die ik al enkele dagen niet gesproken had) opeens een psychotische aanval van bezorgdheid hadden waardoor ze me 49 (!) keer hebben gebeld, 5 (!) voicemailberichten hebben achtergelaten, een mailtje hebben gestuurd en zelfs nog zijn langsgeweest (!!) waarbij ze een tas hebben meegenomen (?) en een alarmklok op mijn bureau hebben gedeponeerd (??). Ik heb ze net gebeld want op één van de voicemailberichten zeiden ze ongerust "bel ons ongeacht de tijd" en er was helemaal niks dringends aan de hand, behalve dat ze zoiets hadden van "OMGAWD ZE NEEMT DE TELEFOON NIET OP ER IS VAST IETS ERNSTIGS GEBEURD". Wtf
Oud 15-08-2008, 01:36
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 15-08-2008, 01:45
Verwijderd
Ik kan het trouwens ook niet waarderen dat ik vandaag maar een beetje een sukkeldag vond, terwijl ik 'm eigenlijk heel gaaf moet vinden omdat ik fijn mocht klooien met stopmotion en aan leuke apparatuur mocht zitten op een gaaf filmfestivalterrein en allemaal gratis koffie en bier kreeg doordat we allemaal aardige filmfestivalmensen in ons stopmotiongroepje hadden. Uiteindelijk is onze 'film' zelfs nog een aantal keer vertoond op het grote doek, na de hoofdfilm, wat ook een hele eer moet zijn, maar ik heb er een beetje een stom gevoel bij omdat ik die film eigenlijk best lame vond. Veel te figuratief en een beetje uitgekauwd, met een ridder die goud komt jatten bij een kasteel. Het was wel heel erg leuk en gezellig om 'm te maken, het resultaat was ook best grappig, maar hij was het doek waarop hij vertoond werd absoluut niet waardig.
Oud 15-08-2008, 09:38
Verwijderd
Luie kneuzen die andere mensen voor hun werk op laten draaien.
Oud 15-08-2008, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Ik kan het trouwens ook niet waarderen dat ik vandaag maar een beetje een sukkeldag vond, terwijl ik 'm eigenlijk heel gaaf moet vinden omdat ik fijn mocht klooien met stopmotion en aan leuke apparatuur mocht zitten op een gaaf filmfestivalterrein en allemaal gratis koffie en bier kreeg doordat we allemaal aardige filmfestivalmensen in ons stopmotiongroepje hadden. Uiteindelijk is onze 'film' zelfs nog een aantal keer vertoond op het grote doek, na de hoofdfilm, wat ook een hele eer moet zijn, maar ik heb er een beetje een stom gevoel bij omdat ik die film eigenlijk best lame vond. Veel te figuratief en een beetje uitgekauwd, met een ridder die goud komt jatten bij een kasteel. Het was wel heel erg leuk en gezellig om 'm te maken, het resultaat was ook best grappig, maar hij was het doek waarop hij vertoond werd absoluut niet waardig.
welk festival?

ot: dat een serie heel leuk begint zodat je blijft kijken en je gaat hechten aan mensen en dan gaan uiteindelijk er allemaal mensen dood of worden ze verstoten
Oud 15-08-2008, 18:02
Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
welk festival?

ot: dat een serie heel leuk begint zodat je blijft kijken en je gaat hechten aan mensen en dan gaan uiteindelijk er allemaal mensen dood of worden ze verstoten
Or even worse: ze maken een cliffhanger voor de zomerstop en besluiten in de zomerstop geen vervolg meer te maken en dan zit je met je oeh-wat-zou-er-gebeuren-gevoel, kop thee en chocolade na de zomerstop op de bank naar astro tv te kijken.
Oud 15-08-2008, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Or even worse: ze maken een cliffhanger voor de zomerstop en besluiten in de zomerstop geen vervolg meer te maken en dan zit je met je oeh-wat-zou-er-gebeuren-gevoel, kop thee en chocolade na de zomerstop op de bank naar astro tv te kijken.
Hahahaha Het zou verboden moeten worden.
Oud 16-08-2008, 00:14
Loveley
Loveley is offline
Die klote muziek van mijn pa Like.. Als je muziek afspeelt dat de buren van 10 straten verder op ook nog kunnen horen... laat het aub dan iets leuks zijn

En G. en E. Ik hoop dat ze 't gezellig hebben bij elkaar. Ze verdienen elkaar, trouwens Als iemand het niet met hen eens is, meteen achter die persoon hun rug gaan roddelen. En hun probleem is HET probleem van alle problemen. Sjeez, echt net twee pubers
Oud 16-08-2008, 00:16
Verwijderd
Welke muziek is dat dan precies?
Oud 16-08-2008, 09:36
Verwijderd
Citaat:
welk festival?

Pluk de nacht.

Het terrein is echt gaaf, vooral overdag want dan ziet het er echt vervallen en chaotisch uit.

Oud 16-08-2008, 14:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik buikpijn heb.
Oud 16-08-2008, 16:09
Verwijderd
dat nog steeds "stilte in de storm" in mijn hoofd zit :'''''''(
Oud 16-08-2008, 16:50
Verwijderd
Jan Smit komt in Schijndel.
Oud 16-08-2008, 17:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Helemaal alleen thuis zijn
Oud 17-08-2008, 01:04
Verwijderd
Citaat:
Pluk de nacht.

Het terrein is echt gaaf, vooral overdag want dan ziet het er echt vervallen en chaotisch uit.

[afbeelding]

lijkt echt heel gaaf

ot: roddelende families, echt, gatverdamme.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten