Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
edit: oh het gaat om een kamer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn muziekstuk is heel erg goed, maar ik ben dus bang dat dat komt omdat mijn vader me geholpen heeft en het dus eigenlijk helemaal niet door mij is gemaakt maar door mijn vader! Ik weet wel dat IK de melodie heb bedacht en meer dan de helft van zijn begeleidingen heb geëxecuteerd, maar maar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is goed, dat betekent dat je het goed gedaan hebt |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb nog kans op twee kamers. -eentje maak ik eigenlijk geen kans op, maar dat moet ik nog horen (ik was er gisteren, dood zenuwachtig en ze hebben 24 mensen uitgenodigd in totaal!) -en eentje heeft 4 uitgenodigd, waaronder ik. twee zijn al afgebeld en die andere persoon gaat daar vrijdag pas kijken. Stiekem hoop ik dat hij heeeeeeel stom,egoistische en vies is. Dan willen ze hem vast niet ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Ik hoop dat het genoeg van mij is om als praktisch deel te gebruiken! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wil graag details over de kamers *nieuwsgierig is*
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En het mineurdeel ga ik zelf voor zowel de viool als de altviool schrijven, dan doet mijn vader alleen de cello, want ik heb gewoon niet genoeg theorie gehad in harmonieleer enzo. Toch? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
oke ,... huhm
![]() De eerste kamer (van de 24 genodigden) is een studentenhuis, beetje vies en rommelig en typisch met bier enzo, maar mss ook wel heel grappgi en de bewoners waren heel lief leuk en aardig. twee badkamers, twee keukens, groot dakterras en een gekke tuin. Oja er woont ook een leuke kat. De kamer zelf is best klein maar heeft een leuk raam met zo'n grote vensterbank boven de winkelstraat. Het huis is op 3 minuten loopafstand van het station en dus 6 minuten van het centrum (lopend). Met de fiets doe je ongeveer een kwartier naar de ut. Ik twijfel een beetje of het iets voor mij is..Maar het lijkt me ook wel spannend en ik kan altijd nog wat anders zoeken als ik wil. De tweede kamer heeft twee jongens als huisgenoten. Ze zijn 20 jaar, studeren technische dingen en zijn heel aardig! Het heeft alles gedeeld en een 4e gedeelde kamer (best klein) die als woonkamer/waskamer of iets anders ingericht kan worden. De kamer is wederom best klein, maar heeft een groot hoogslaper bed dat ik kan overnemen voor 70 euro, een balkon (van mij alleen) en een extra kast op de gang voor mijn spullen. Het heeft een gedeelde keuken, gedeeld balkon, een gedeeld toilet en badkamer (los van elkaar) en dus die 4e kamer! Het ligt ietsjes buiten het centrum (10 minuutjes fietsen?) en een klein halfuurtje van de ut. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En die kamer van vanavond?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |