Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
('de ervaring' en het hebben van vergelijkingsmateriaal, hoe vaag ook) Met de genoemde voorbeelden heb ik verder inderdaad niks; zo ben ik ooit (ooit! ![]() ![]() |
![]() |
|
Ja, tijdens de pauze van Unfaithful, die ik in de sneak zag. Wat een vreselijk slappe, voorspelbare boutfilm is dat. De vrouw van Richard Gere (...) gaat vreemd. Met een 'aantrekkelijke' fransoos die van poëzie houdt.
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar goed, dit terzijde.
|
Nee.
In de eerste plaats omdat ik niet vind dat je een mening kunt geven over een film als je m niet helemaal hebt uitgezeten. Bovendien ben ik altijd wel benieuwd hoe er een einde wordt gebreid aan een film, hoe slecht ook. In de tweede plaats heb ik betaald voor mn kaartje en ben je een avondje 'uit', dus vind ik het jammer om dan zomaar weg te lopen. (hoewel naar de bios gaan ondertussen meer vaste prik is, dan een avondje uit, maar toch ![]() IK heb wel films gehad waarbij ik gillend de zaal uit wilde rennen, vooral in de sneak. Voorbeelden zijn The Fighting Temptations (Beyoncé, kill me please...) en Buffalo Soldiers (vage oorlogskomedie?). En nog wel veel meer denk ik, maar uiteindelijk toch altijd blijven zitten ![]()
|
![]() |
nooit weggelopen, wel vaak lekker geslapen (werd 1 keer aangeduwd omdat ik snurkte
![]() overigens niet uit respect voor de filmmakers (vind ik weer wat overdreven) maar omdat ik stiekem toch nooit iets wil missen (en omdat de stoelen lekker zacht zijn ![]() valt me trouwens op dat hiet veel mensen komen in bioscopen waar nog pauzes zijn... als ik ergens een hekel aan heb (maar da's een andere discussie ![]()
|
![]() |
|
Heb de zaal nog nooit verlaten, maar als ik een film kut vind ga ik gewoon meer naar de sets en kleding e.d. kijken, daar kom ik de tijd wel mee door. Vallen me ook altijd de meest suffe dingen op, kapsels die de hele tijd van netjes naar wild gaan etcetera. Altijd leuk.
|
Eén keer maar, bij Spirit, in the sneak preview. Zingende paarden met muziek van Bryan Adams, dat gaat te ver. Dat was ook de eerste en laatste keer dat ik naar de sneak preview was.
Verder zoek ik inderdaad films uit waarvan ik weet dat ze niet tegen gaan vallen. Als er twijfel is, dan huur ik de DVD wel later.
||
Citaat:
Ondanks dat ik zelf vaker wel dan niet lijnrecht tegen mijn eigen adagium inga, ben ik juist van mening dat film - op de cheesy exploitation flicks na - individueel bekeken moet worden. Film gaat wat mij betreft niet om zoiets als een collectieve beleving.
|
Ik vind dat zo'n onzin, dat 'anders is het zonde'-argument. Als je de film het geld niet waard vindt en je blijft kijken, verspil je niet alleen je geld maar ook je tijd. Het is dus minder zonde om gewoon weg te gaan zodat je nog even een extra halfuurtje neuken kunt meepikken.
|
Verwijderd
|
nee, wel ooit veel zin gehad om te vertrekken tijdens Charlie's Angels, en bij the Texas Chainsaw Massacre (de nieuwe dan). toch maar blijven zitten om achteraf kwaad te kunnen zijn op de toenmalige vriendjes dat ze mij daar persé mee naartoe wilden sleuren
![]() Laatst gewijzigd op 13-08-2008 om 19:05. Reden: typo |
![]() |
|
![]() |
het is overigens wel leuk als andere mensen zuchtend, danwel mopperend of vloekend de zaal verlaten. zo van: "ik wil dat iedereen weet dat ik nu weg ga omdat ik het slecht vind"
als je er niks aan vind moet je uiteraard gewoon (stilletjes) gaan; niets zo irritant als mensen die van verveling gaan zitten klooien of praten (of lachen tijdens een dramafilm) omdat ze zich vervelen; een belangrijke reden waarom ik vaak voor een (rustige) middagvoorstelling kies (in mn eentje, en ik vind mezelf niet sneu ![]()
|
Verwijderd
|
Ben één keertje vertrokken bij een of andere horrorfilm in de Sneak. Ik hou gewoon echt niet van horror, en na een kwartiertje met mijn sjaal voor mijn ogen te hebben gezeten kwam ik tot de conclusie dat ik toch echt liever iets wilde gaan drinken met de mensen die mee waren (en ook echt niet meer wilden kijken).
Nooit meer Sneak voor mij in ieder geval. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik geloof een keer of drie, maar ik zie dan ook bijzonder veel films waardoor er ook wel een heeeeel vervelende bij zitten. De zalen zijn meestal toch niet zo vol dus echt last hebben mensen er niet van als ik wegloop, ik zou ze meer storen door van verveling te gaan kletsen. Zonde van mijn geld is het niet aangezien ik gratis kan.
![]() |
![]() |
|
Ik ben het eens met Mul, over dat alleen naar de bios gaan. Tot op zekere hoogte. Ik vind niet dat film alleen gekeken moet worden. Als ik met iemand ben is dat niet zo'n probleem. Als iemand vraagt of ik meega naar de bioscoop zeg ik ook geen "Nee, ik ga liever alleen", tenzij ik dat liever wel doe op dat moment of met die film.
||
Één keer, maar dat was omdat mijn vriendin last kreeg van hyperventilatie. Verder ga ik alleen naar films waarvan ik bijna zeker ben dat ik die film leuk ga vinden.
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik geloof dat ik maar een keertje ben weggelopen en dat was bij Face/off o.i.d., maar dat was niet eens omdat de film zo slecht was. Het kon ons gewoon niet boeien en we hadden veel meer zin om gezellig te doen. We zouden opgehaald worden uit de film, dus nu konden we nog een halve film op straat hangen zonder ouders erbij.
Verder heb ik hetzelfde als Tonsillitis.. ik vind altijd wel iets anders interessants om naar te kijken. |
![]() |
|
Nee. Ik denk altjd dat het misschien nog beter wordt... Maar er zijn wel films waar ik de zaal bij uit had moeten lopen: Da Vinci Code bijvoorbeeld
![]()
|
|