Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2008, 09:18
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
had een heel verhaal getypt, druk ik op een verkeerde knop op de muis, is het weg.

Het was dus een reactie op Cethlion, best lang, dus die typ ik vanavond nog wel een keer. En verder dat ik te laat op ben en nu toch echt naar de ub ga, hoe boeiend.
Advertentie
Oud 13-08-2008, 09:54
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dikke knuffel voor Qimm, is je vriendje een beetje een steun voor je?
Hij is verschrikkelijk lief voor me, maar hij móest vandaag helaas wel werken. Maar mijn zus komt me vanmiddag gezelschap houden. Vanavond eten we bij mijn moeder, ik hoef me dus gelukkig verder nergens druk om te maken...
Oud 13-08-2008, 09:55
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Cethlion: Moet je nog drie weken met haar werken? Zou je het aandurven om een gesprek met haar aan te gaan? Alles wat je daar schrijft, is zo ontzettend waar en logisch, maar zij is zich waarschijnlijk van geen kwaad bewust. Zij denkt waarschijnlijk: "O ja, dat is dat ene meisje en ik negeer d'r maar, want wat moet ik anders tegen d'r zeggen?" Zoiets. En het is stom, want jij bent degene die hier last van hebt en die gekwetst is, maar jij bent dan ook de enige die er verandering in kan brengen door met haar te praten, want zij zal het waarschijnlijk niet doen. Of je moet het van je af zetten, maar dat is misschien nog veel moeilijker, zeker als je nog drie weken met haar opgescheept zit. Maar hebben jullie nog helemaal niets tegen elkaar gezegd, of heb je wel gewoon gedag gezegd en gevraagd hoe het gaat oid?
Maar pff, wat een gedoe hè? Ik herken het wel wat, je wordt ook meteen weer teruggegooid in je oude rol, dat is zo frustrerend. Sterkte hè. En vooral onthouden dat je dus wel heel veel veranderd bent, dat je niet meer het meisje bent van toen.

OT: Olympische Spelen
Oud 13-08-2008, 12:12
ilse
ilse is offline
als je de hele tijd naar me 'kijkt' mag je ook wel wat zeggen hoor
Oud 13-08-2008, 17:23
Hawahaai
Hawahaai is offline
Wat een dag. Ik heb vanalles gedaan, maar eigenlijk lang niet zo veel als ik had willen doen. En toch heb ik mijn tijd niet echt verdaan met onzindingen... Ach ja, morgen weer een dag. Ik hoef tenslotte maar te werken tot 15u.
Ik heb vandaag Knielen op een bed violen van Jan Siebelink uitgelezen. Het was een boek wat me aan het denken zette, de hele dag al.
Oud 13-08-2008, 18:12
duivelaartje
duivelaartje is offline
@Fizzle-fluffy: Oh gaaf zeg! Voor wat, zang? (Ik zag een keer eens iets van je langskomen, maar ik weet niet of ik het goed heb onthouden haha.)

Bij m'n werk gaat het best goed, één kleine opmerking gehad, maar ik vraag niet vaak meer (alleen naar bijzondere gevallen ) en ik kan ook al andere mensen wat dingen uit gaan leggen dus das wel tof!
Oud 13-08-2008, 19:03
Until My End
Until My End is offline
N knoop doorhakken is niet makkelijk, maar ik moet wel. Gaat niet anders op dit moment...
Oud 13-08-2008, 20:22
Eend
Eend is offline
Ik post hier eigenlijk veel te weinig. Wil anderen steunen, maar dat lukt me ff niet. Nooit niet eigenlijk. Ik ben daar slecht in. Blij zijn voor een ander is veel makkelijker...

Bij deze:

*knuf aan iedereen die het nodig heeft*
Oud 13-08-2008, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Ik post hier eigenlijk veel te weinig. Wil anderen steunen, maar dat lukt me ff niet. Nooit niet eigenlijk. Ik ben daar slecht in. Blij zijn voor een ander is veel makkelijker...

Bij deze:

*knuf aan iedereen die het nodig heeft*

Stiekem heb ik 'm niet echt nodig, maar ik neem er toch maar eentje
*knuf terug*

OT: M'n man is weer thuis Twee weekjes weggeweest (naar Californië, dus best een eind weg) en nu is 't wel weer erg fijn om hem thuis te hebben
Morgen naar de tandarts en ik ben een beetje nerveus. Ik denk niet dat ik iets noemenswaardigs heb, heb in ieder geval helemaal nergens last van, maar ik ben twee jaar niet geweest en ben zo bang dat ze me gaan uitkafferen Tandarts is best een stuk weg en aangezien ik geen fiets heb, word ik met een huurauto gebracht. De luxe
Maar toch, beetje zenuwachtig...
Oud 13-08-2008, 21:55
Missy1234567890
@ Andijvie: waarom zouden ze je bij de tandarts gaan uitkafferen? Ze hebben er toch alleen maar baat bij als jij iets hebt omdat je zolang niet geweest bent? Nee, ik denk dat ze je hooguit 'adviseren' vaker te komen.

OT: net terug van de bios, The accidental husband, was wel lachen. En we gingen naar Ladies night, dus popcorn en drinken en een goodybag.

Vandaag echt nauwelijks wat gedaan, ik kreeg teveel last van de druk dat het maandag al af moet en dat werkt verlammend..plus nog wat teveel andere negativiteit in m'n hoofd. Nu ben ik redelijk hyper, dus misschien dat ik nog wat kan typen. Anders morgen zo lang als ik volhou.
Oud 13-08-2008, 22:55
Verwijderd
Mijn collega riep me vanavond: Pst, Marlies, kom eens? Mag ik met jou op de foto? Het staat je goed wat je aanhebt. aaaaaaaw, je gaat toch bijna van zo'n gozer houden!!?

Kom ik thuis, staat er een fantastische lap tekst in de email van een vriendinnetje, als reactie op mijn web-log. Geweldig!

En ik heb zojuist afgesproken dat ik morgen naar Wassenaar ga, gezellig op bezoek, in de sauna/zwembad en later als een beest stappen in Den Haag. Dan maar brak op het werk. I dont give a fuck. Ik wil het leuk hebben. En dan zondag mn - met een dag vervroegde- verjaardag erachter aan, weljaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Oud 14-08-2008, 02:11
Verwijderd
voel me vreselijk. ben slapeloos en ontzettend triest gestemd.
er is iemand, ergens, iemand die dat heeft wat ik al zolang zoek, iets in een gevoel, iets wat je alleen in ogen vindt, een magie die je deelt, iemand die ik moet vinden. misschien nog een einzelganger, met bengelende voetjes, zwevened boven op de zonsondergang en 50 meter boven het water.
en die dromen van de vorige weken gaan niet weg, alsof er iets is dat ik moet weten, een soort plafond, en ik kom er niet bovenuit. frustrerend. als een kind dat nog net niet groot genoeg is om naar de snoepkast te kunnen reiken.
maak me zo'n zorgen om d'r. hoop zo dat t goedgaat ..kon ik maar iets doen, iets béters dan er zijn en openstaan voor ideeën.
En als iemand me zou kennen, en ik nu net verdomme een hyves aanmaak, he, dan ben ik héél droevig van binnen, en dat zou opgemerkt worden. maar die zijn allemaal dood. verdomme. er is niemand meer over die de periode meegemaakt heeft waarin het randje heel dichtbij kwam. sommige forummers, zelfs.
oh wreed vakantiegevoel. ik had erop kunnen anticiperen. door chocolade te kopen ofzo, of een shotgun. net als ik elke vakantie wil doen. en het altijd weer overnieuw beleven. en elke keer de enige troost en herkenning bij mezelf vinden, de openheid waarin je jezelf verdwaald en je tegen je eigen klaagmuur doodrent. of ertussen geplet word als je stilstaat en nadenkt. blijven rennen, niemand houd die muur tegen.

eels - i need some sleep

Laatst gewijzigd op 14-08-2008 om 02:22. Reden: worden er forumbazen ingehuurd om al deze balkjes na te checken?
Oud 14-08-2008, 08:49
Verwijderd
Bij de tandarts werd ik meteen geholpen (was kwartiertje te vroeg, dus erg fijn ), en ik werd niet uitgekafferd ofzo Tanden werd schoongemaakt, ik leerde om te gaan met een tandenstoker, tandarts keek eventjes en vond alles er heel goed uit zien. Geen gaatjes, niet uitgekafferd Weer een overwinning voor mezelf
Oud 14-08-2008, 09:34
Missy1234567890
@ Andijvie:

OT: typentypentypentypen. Ik heb gewoon al wat getypt waar ik tevreden over ben. Maar moet nog zóveel. En eigenlijk moet ik vandaag alles van m'n 1e casestudy op papier krijgen, dán haal ik maandag nog wel. Dus ik ga ervoor, desnoods mét Red Bull (= ranzig spul) maar het moét, het moét, het moét.
Oud 14-08-2008, 12:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Doodeng is het zeker, maar heb je voldoende bevestiging dat je het aankan? Zijn er mensen om je heen die ( door kennis en ervaring ) zeker weten dat je het aankan? Als die namelijk zeggen dat je het kan, is het eng, maar dan moet je er ook maar op vertrouwen dat je het kan. Gaat lukken, het enige dat je moet doen is datgene wat je te gek vind om te doen.

Zet m op
Ik heb nog een paar maanden om me voor te bereiden, ik ga heel veel praten met mijn zangleraar. En het is maar voor een vooropleiding, volgens hem zou ik dat zeker aankunnen. Het is maar een vooropleiding, maar toch

dankjewel ^^
Oud 14-08-2008, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog een paar maanden om me voor te bereiden, ik ga heel veel praten met mijn zangleraar. En het is maar voor een vooropleiding, volgens hem zou ik dat zeker aankunnen. Het is maar een vooropleiding, maar toch

dankjewel ^^
t is wat onze Louis zegt. Kom op! Je had er niet eens over nagedacht als je bij voorbaat al wist dat je het echt niet zou kunnen. Dusse...have a little faith!

ontopic: straks hop in de trein naar Den Haag, en dan t busje naar Wassenaar. Ik moet nog altijd aan dat stomme rap-liedje denken als ik die naam hoor. Overigens ben ik er nog nooit geweest. whieh!
Oud 14-08-2008, 13:25
Missy1234567890
Pffft. Bijna 1 kantje getypt. En ik heb het Griekse lettertype aan de praat gekregen Ik ben op zich wel tevreden over wat ik nu heb, maar ik moet nog zoveel. Eigenlijk gaat het wel lekker, alleen die tijd hè. Volgende keer ga ik écht eerder beginnen met typen, als ik eenmaal bezig ben, lukt het wel.
Oud 14-08-2008, 13:45
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:

OT: net terug van de bios, The accidental husband, was wel lachen. En we gingen naar Ladies night, dus popcorn en drinken en een goodybag.
daar ben k ook naar toe geweest. Vond ie film echt niet boeiend ofzo dus zijn we halverwege weggegaan
Oud 14-08-2008, 15:31
Missy1234567890
Citaat:
daar ben k ook naar toe geweest. Vond ie film echt niet boeiend ofzo dus zijn we halverwege weggegaan
Ik vond hem wel leuker dan ik van tevoren had verwacht.
Oud 14-08-2008, 16:10
Verwijderd
Ik moet ook gaan typen, maar heb voor mijn doen al veel gedaan vandaag. Tandarts en daar nerveus voor zijn geeft toch wat spanning waar ik echt moe van word. Maar goed, hoe meer ik dat soort suffe dingen doe, hoe makkelijker ze gaan
Oud 14-08-2008, 16:27
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Bij de tandarts werd ik meteen geholpen (was kwartiertje te vroeg, dus erg fijn ), en ik werd niet uitgekafferd ofzo Tanden werd schoongemaakt, ik leerde om te gaan met een tandenstoker, tandarts keek eventjes en vond alles er heel goed uit zien. Geen gaatjes, niet uitgekafferd Weer een overwinning voor mezelf
Fijn, goed gedaan joh! (De laatste keer dat ik bij de tandarts was, kafferde die me wel uit. En alleen omdat ik zei dat ik niet nog een keer verwezen wilde worden naar de mondhygieniste. Ik zit er sterk aan te denken om (deels daarom, deels omdat ik gewoon weinig vertrouwen heb in deze (voor ons nieuwe) tandarts) een andere te zoeken)
Vandaag hard gewerkt, morgen nog een drukkere dag. Volgende week zou een relaxte week worden volgens de oorspronkelijke planning, maar ik kreeg vandaag de gewijzigde planning en kennelijk zijn ze toch wel erg blij dat ik nog een weekje kan werken: ik word namelijk weer drie dagen tot 3 uur en een dag tot 6!!! uur ingepland. Ach ja, dat levert wel weer extra geld op, dus op zich is het prima. Dat kan ik wel gebruiken voor de vakantie
Oud 14-08-2008, 16:43
Verwijderd
Ah, zo ontzettend fijn.

Nu alleen nog tot maandag volhouden..
Oud 14-08-2008, 17:48
duivelaartje
duivelaartje is offline
Aagh, waarom kan m'n vader niet goed met betalingen omgaan? Hij betaalt altijd te laat en geld wordt soms aan totaal de verkeerde dingen uitgegeven. Maar hij komt niet zomaar dingen en is juist heel zuinig. Misschien daarom dat 'ie niet betaalt.. Ik haat de ruzies die daar van komen, de vele brieven en bah. Hij verdient echt genoeg geld om alles te kunnen betalen.
Oud 14-08-2008, 20:27
Verwijderd
Citaat:

dankjewel ^^
Weet je waar de ellende pas echt begint?

TIJDENS je opleiding. Je komt allerhande soorten mensen tegen, en de meesten zullen je tegenvallen. Arrogant, omhooggevallen etterbakken die zich al heel wat vinden. De verlegen ingetogen musici die wel normaal zijn, en hard werken, komen bij de strebers al vaak in het gedrang. Maar dat zijn wel de mensen die later als het goed is, echte fijne collega's worden. En tussen al die sociale shit door moet je

Solfege
Harmonie
Piano
Analyses maken ( verdeeld over diverse blokken gedurende de opleiding )
Geschiedenis vakken ( vaak een stuk of 8 gedurende de hele opleiding )
Arrangeren
Ensemble leiding
Methodiek vakken
Groepslessen

En dat moet je ook allemaal goed doen, en halen.

En als je dat allemaal gedaan hebt, mag je eindexamen doen, en hopen dat je harde werken zijn vruchten afwerpt, en je aan het werk kan komen.

En dat is waar het wel echt leuk wordt.

Je moet er heel veel in investeren en voor over hebben, en vaak zul je je afvragen waar je het voor doet, zeker na een zware hoofdvakles, waar je niets anders dan kritiek krijgt. Maar dan weet je wel zeker dat het het waard is allemaal.

Nogmaals: succes, en dit bedoel ik echt positief, want voor mij is het allemaal de moeite waard geweest.
Oud 14-08-2008, 22:42
Nijn*
Nijn* is offline
@ Cethlion: ik herken heel erg wat je zegt. Bij m'n oude werk (bediening) kwam er ineens een oude klasgenoot van mij eten met zijn familie, iemand die mij ook een jaar lang (dus nog relatief kort) het leven zuur heeft gemaakt. Ik schrok daar heel erg van, wist niet hoe ik moest reageren en kreeg het meteen weer benauwd. Alleen al door zijn aanwezigheid (en hij had mij nog niet eens gezien) voelde ik me weer heel erg kwetsbaar. Ik heb toen aan een collega gevraagd, waarmee ik die avond werkte, of zij me kon helpen met die tafel (het was niet haar wijk) en heb haar verteld waarom. Zij begreep meteen waarom ik me ongemakkelijk voelde (was ineens ook heel onhandig etc) en heeft me de hele avond zoveel mogelijk geholpen om die tafel te ontzien. Ik voelde me op een gegeven moment zo ontzettend boos; ik draaide de hele avond kut omdat ik door hem zo opgefokt was.. dat ik hem toen ik zag dat hij naar de wc liep aansprak. Ik heb hem toen verteld dat hij me kon negeren wat hij wilde, dat hij kon doen alsof er niets aan de hand was en alsof er nooit iets was gebeurd maar dat hij mijn hele jaar verziekt had, dat ik dat hem nooit zal vergeven dat ik als ik de kans kreeg niet eens wraak zou nemen op hem, omdat ik me nooit zou kunnen verlagen tot zijn niveau. Hij schrok daar enorm van en aan het eind van die avond kreeg ik zijn excuses (niet alsof dat voor mij veel uitmaakte maar toch). Ik begrijp dat het heel anders is als je weken lang met zo iemand samen moet werken maar wat ik ermee wil zeggen is dat het misschien wel goed is om diegene ermee te confronteren met wat zij jou heeft aangedaan en haar te zeggen hoeveel pijn je dat deed en hoe boos je daarom bent. Misschien dat het je net zo oplucht als dat het bij mij deed. Of misschien kun je ook een collega inlichten zodat je in ieder geval niet in haar buurt hoeft te werken? Sterkte ermee in ieder geval..

@ Ave & Repelsteel!
@ Missy1234567890: knap dat je blijft door zetten met het typen en alles

OT: Ben gisteravond teruggekomen van vakantie. Het was echt heerlijk! Lekker warm weer (heet eigenlijk 35-40 gr.), prachtige dingen gezien en het was heel erg gezellig en goed met mn moeder en m'n broer. Veel steden en dingen bezocht, waarvan Florence toch echt wel het absolute hoogtepunt was, wat was dat een prachtige stad. Eigenlijk wil ik volgend jaar een stedentrip gaan doen; Londen, Berlijn, Parijs, Florence etc, sowieso dat ik daar nog een keer naar terug wil! Veel vreemde maar ook mooie dingen meegemaakt. Voelde me de hele week goed, soms behoorlijk onzeker over m'n figuur/gewicht maar kon 't best goed naar de achtergrond dringen. Vanochtend meteen weer werken (dat was wel echt even balen maar eigenlijk best gezellig) en vanavond drama gehad met m'n broer. Eindscriptie, geen motivatie/te laat begonnen, geen geld meer etc etc en mijn ouders die dan helemaal freaken (iig m'n moeder).
Maargoed, eigenlijk heb ik dus een hele relaxte week gehad, voel me ook best wel opgeladen en heb nu heel erge zin in komend jaar! Vooral ook omdat ik vandaag m'n eerste studieboek kreeg via m'n werk, dat was echt best wel tof en omdat ik binnekort ga beginnen met m'n theorie voor mijn rijbewijs
Morgen weer eens naar therapie, haha, grappig ook wel die sporadische afspraken, gesprekken gaan ook niet echt ergens over, alleen over m'n vakantie etc. Ach, het is wel goed zo. Ik kan met mezelf opschieten op het moment en dat is het belangrijkste.
Oud 14-08-2008, 23:48
Verwijderd
wauw, wicked, ik voel me zo raar
misschien omdat ik het heb kunnen verwoorden
net met mn beste vriendin The Godfather I gekeken pft spannend
ik wil knuffels. en niet meer raar genoemd worden. (dromen mag altijd toch? ^^)
Oud 15-08-2008, 07:39
Verwijderd
pfff, vandaag verhuizen! Het lijkt me leuk om verhuisd te zíjn, spulletjes uitpakken enzo, maar dat gedoe ervoor hoeft van mij niet. Ik heb geen zin en ik wil terug mijn bed in . Ik heb geen overzicht en ik heb te weinig dozen... nouja. prutje. komt wel goed ofzo.
Oud 15-08-2008, 07:46
ilse
ilse is offline
Ik wist niet of je wilde dat ik terug zou sms en, dus vandaar hier.. kun je zelf kiezen of je het leest. heel veel succes met je 2e gesprek..

OT: Vanavond met allemaal collega's varen.. Zin in!! Hopen dat het weer zo blijft als het is, al heb ik dan een dik vest en een winterjas mee

En aftellen..
Oud 15-08-2008, 09:04
Missy1234567890
Alweer in de bieb en klaar (nouja, klaar?) voor een nieuwe dag typen.
Ik heb besloten dat ik het weekend maar hier blijf ipv. vanavond naar m'n vriend te gaan en daar verder te typen. Het is net iets relaxter en aangezien ik 4 uur reistijd heb... En hier kan ik morgen en zondag gewoon van 10-22 in de bieb zitten en bij hem zit ik in de woonkamer en mag hij me niet storen, ook 's avonds niet. Dus zo is het handiger, voor mij en voor hem. Ik ga nu maandag als ik het heb ingestuurd. En dan is ook m'n OV weer geldig, dus bespaar ik ook weer ruim 25e.

En mooi weer <333 Misschien kan ik tussen de middag even in de zon zitten.
Oud 15-08-2008, 11:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Weet je waar de ellende pas echt begint?

TIJDENS je opleiding. Je komt allerhande soorten mensen tegen, en de meesten zullen je tegenvallen. Arrogant, omhooggevallen etterbakken die zich al heel wat vinden. De verlegen ingetogen musici die wel normaal zijn, en hard werken, komen bij de strebers al vaak in het gedrang. Maar dat zijn wel de mensen die later als het goed is, echte fijne collega's worden. En tussen al die sociale shit door moet je

Solfege
Harmonie
Piano
Analyses maken ( verdeeld over diverse blokken gedurende de opleiding )
Geschiedenis vakken ( vaak een stuk of 8 gedurende de hele opleiding )
Arrangeren
Ensemble leiding
Methodiek vakken
Groepslessen

En dat moet je ook allemaal goed doen, en halen.

En als je dat allemaal gedaan hebt, mag je eindexamen doen, en hopen dat je harde werken zijn vruchten afwerpt, en je aan het werk kan komen.

En dat is waar het wel echt leuk wordt.

Je moet er heel veel in investeren en voor over hebben, en vaak zul je je afvragen waar je het voor doet, zeker na een zware hoofdvakles, waar je niets anders dan kritiek krijgt. Maar dan weet je wel zeker dat het het waard is allemaal.

Nogmaals: succes, en dit bedoel ik echt positief, want voor mij is het allemaal de moeite waard geweest.
Is dit al bij de vooropleiding zo?

Het klinkt wel heel spannend, ik krijg er wel heel veel zin in zo!

En dankjewel
Jij doet trompet ofzo toch?
Oud 15-08-2008, 11:30
Verwijderd
Nee in de vooropleiding hoef je je alleen maar te concentreren op de toelating tot de hoofdopleiding. En als je tijd overhoudt, al wat theorie uit de hoofdopleiding doen ( echt doe dat, is een aanrader ).

Ik deed trompet ja ben inmiddels klaar
Oud 15-08-2008, 11:59
Verwijderd
O nee, fijn! begint het te regenen en te onweren... alsjeblieft laat het straks over zijn, anders wordt verhuizen echt niet relaxt...
Oud 15-08-2008, 12:04
Verwijderd
buienradar bekeken en als het goed is, is het vanaf 14.00 weer droog. pfiew. Mijn ouders zijn hier om 16.00 dus dan zal het wel goed komen.
Oud 15-08-2008, 12:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteren voor het eerst weer een dagje gewerkt, eigenlijk nog in m'n vakantie maar het kon niet anders want het was zo druk. Ik heb elf uur gewerkt van 8.00 - 19.15 uur. Zit ik op de fiets om kwart over zeven, belt m'n vriend 'ja, waar ben je nu dan' 'op de fiets, ben net klaar met werken' 'ow, ik dacht dat je wel al klaar was met eten'. Hij vindt het maar niets dat ik zoveel overwerk.

Sinds woensdagochtend deed ons internet het niet meer thuis en dat vond ik echt kut. Eerst een dagje afgewacht of het geen probleem was bij UPC (laatste keren heb ik het alleen maar erger gemaakt door in huis te klooien) maar gisteravond alle boekjes doorgelezen van het modem en tips van m'n vriend gekregen en vanmorgen het router gereset en nu werkt alles weer. Echt super relaxed En ik krijg lieve mailtjes van m'n moeder en ik schrijf sollicitatiebrieven en m'n stagebegeleiders vonden het tof en ik mocht ze wel laten lezen en we gaan oefenen met sollicitatiegesprekken op m'n stage enzo. Echt super tof. Die mensen zijn lief en ik voel me thuis. En hoewel ik gister geen zin had heb ik nu wel weer zin om maandag te beginnen dus dat is wel super fijn En in november ben ik lekker afgestudeerd en ga ik werken en sparen en een eigen huisje zoeken. <3

En vanavond komt m'n vriend weer en zijn we lekker het weekend hier en hij gaat zondag wel ff werken maar komt daarna weer terug en lekker samen zijn en relaxed. Ik heb m'n gordijnen gewassen en ga zo de ramen zemen en lekker nog een dagje niets. En ik kreeg ineens post van Sanguin en dat lijkt me ook wel heel leuk om te solliciteren dus dat ga ik allemaal ff lezen. Het is een heel stuk beter met m'n huisgenootjes nu ook dus het gaat eigenlijk wel weer prima
Oud 15-08-2008, 13:05
Nienna*
Nienna* is offline
Uggggh. Ik moet gaan werken over tien minuten terwijl ik me echt belabberd voel . Misselijk, buikpijn en steeds een beetje traag, moe, afwezig. En dan lekker achter de kassa vrolijk doen .
Waar ik het meest tegenop zie, is dat ik moet gaan eten op mijn werk... want ik ben al twee dagen niet lekker en iedere keer misselijk nadat ik heb gegeten .
Oud 15-08-2008, 13:12
marrel
marrel is offline
Blu ik ben te goed voor deze wereld. I.p.v. volgende week bijna niet werken sta ik er nu opeens bijna de hele week. M'n mond doet pijn door dat stomme spalkdraadje wat verbogen is en ik wil een kamer!
Oud 15-08-2008, 14:08
metallica
metallica is offline
Hehe, eindelijk m'n papieren voor vrijstellingen klaar zometeen even posten. Hopelijk niet veel te laat want we beginnen over twee/drie weken... Maar wel spannend
Oud 15-08-2008, 14:08
Verwijderd
Citaat:
@ Ave & Repelsteel!
?

Fijn om te lezen dat je met jezelf kunt opschieten

OT:
Woensdagochtend intake-gesprek voor LAS Nu nog even een motivatiebrief uit mn mouw schudden. En ik ben vandaag de hele dag al een vrolijk stuiterballetje. Wel fijn. Doe erg mn best me niet druk te maken om wanneer de omslag komt, hoe ik mn avond doorkom etc. Ja, ik voel me heus wel weer rot straks. Maar: nú nog niet. Als t komt, merk ik dat dan wel. Nu ga ik nog even zingen, dansen, stuiteren, huppelen, knuffelen met de hond, gezellig doen met mama, blij zijn. Best lekker eens in de zoveel tijd.
en ja nou en dat ik vandaag iets te weinig heb gegeten, tis even prima zo. Structuur is goed, t zijn gezonde dingen en het is íets te weinig, niet veel. laat me lekker stuiteren.

Edit: oh maar omgomgomgomg. Studeren aankomend jaar? Welke cursussen kan ik me nog voor inschrijven? Waar haal ik de boeken vandaan? Wanneer begin ik? Wanneer is intro-kamp en kan/durf/wil ik mee? Gaat het wel lukken? Het is een heftige studie, hoe ga ik dat doen? Oh help help help, spanning. maar leeuuuuk. Niet op de zaken vooruitlopen, eerst toegelaten worden
Oud 15-08-2008, 14:13
Missy1234567890
@ Ave: welke studie wil je gaan doen dan?

OT: gadver, ik wil niet meer. Het lukt ook niet hard, ik heb wel wat getypt, maar ben er niet tevreden over, maar ik laat het maar staan. Net bijna een uur met m'n broertje gebeld (als pauze) en hij zegt dat ik gewoon zoveel mogelijk op papier moet zien te krijgen. Ook al weet ik niet of het wel in dit hoofdstuk moet, ik kan het dan altijd nog in een ander hoofdstuk gebruiken. Dus ik typ gewoon door, ook al wordt het megalang, beter teveel dan te weinig.
Oud 15-08-2008, 14:18
Verwijderd
Liberal Arts & Sciences www.las.uu.nl
Oud 15-08-2008, 15:55
metallica
metallica is offline
Citaat:
Dat is echt gaaf! Ik heb er ook nog over nagedacht, maar wilde me uiteindelijk liever in een ding specialiseren. Maar deed jij geen psychologie?

Joepie, alles is goed gegaan. Ik sta nu ingeschreven voor psychologie en sociologie. Ik hoop echt zo dat het allemaal gaat lukken Alleen de boeken zijn zo verdomd duur, 250 alleen al voor psychologie blok 1... Dus dat wordt denk ik veel in de bieb zitten...
Oud 15-08-2008, 16:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee in de vooropleiding hoef je je alleen maar te concentreren op de toelating tot de hoofdopleiding. En als je tijd overhoudt, al wat theorie uit de hoofdopleiding doen ( echt doe dat, is een aanrader ).

Ik deed trompet ja ben inmiddels klaar
Ik ga er zeker ook theorie bij doen! Ik doe mijn vooropleiding niet tijdens school, maar erna. Omdat je op de meeste vooropleidingen, zeker in Engeland, pas vanaf 17 wordt toegelaten en omdat de echte opleiding daar pas vanaf 21 is
Oud 15-08-2008, 16:23
Missy1234567890
Citaat:
Heb even gekeken en dat ziet er leuk uit, lekker breed! Ik kan me ook wel vinden in het profiel, maar ik doe nu ook al een vrij brede studie.

OT:
Oud 15-08-2008, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Dat is echt gaaf! Ik heb er ook nog over nagedacht, maar wilde me uiteindelijk liever in een ding specialiseren. Maar deed jij geen psychologie?

Joepie, alles is goed gegaan. Ik sta nu ingeschreven voor psychologie en sociologie. Ik hoop echt zo dat het allemaal gaat lukken Alleen de boeken zijn zo verdomd duur, 250 alleen al voor psychologie blok 1... Dus dat wordt denk ik veel in de bieb zitten...
Ik deed psychologie ja Als ik wat boeken heb die ik niet meer hoef, dan mag je ze best overnemen als je dat wil trouwens. Moet even kijken wat ik heb en niet wil bewaren, maar ik hoef echt niet alles te houden. Weet niet of de drukken nog overeenkomen. Anyway: zie maar

Ik wilde me eerst ook specialiseren, maar het bevalt me toch niet. Ik wil weten, studeren, leren; het liefst zo veel mogelijk. Ik hoop dat het gaat lukken, dat ik het op kan brengen, dat ik me niet tegen laat houden door faalangst en perfectionisme. Maar het lijkt me echt leuk, zo breed opgeleid worden. Schrijfacademie, taal&cultuur, sterrenkunde

@ missy1..0: what's up? Knuf
Oud 15-08-2008, 18:49
Pruts0r
Pruts0r is offline
Vandaag was heel erg gaaf.
Oud 15-08-2008, 19:09
IcedEarth
IcedEarth is offline
home home home!
800 km verder ehm ehm, wat zegt dit. Ben ik nu verder wijzer, geen idee.
het was leuk enzo..
En raar.
daarna nog langs de kust van portugal gelift en party party.
ja het is goed om thuis te zijn.
Oud 15-08-2008, 19:13
duivelaartje
duivelaartje is offline
Aah onze pelgrim is terug. Gaaf zeg! Tot waar heb je gelopen?
Oud 15-08-2008, 20:17
indigo
indigo is offline
Ik wist echt niet dat dit bestond zeg, het is echt zoooo fijn met vriendje . We zijn weer een week samen geweest en ik vond het heel stom dat hij weg moest gaan, maarja, we hebben morgen allebei een verjaardag en het was gewoon niet handig. Hihi het voelt helemaal goed <33. Nu heb ik eigenlijk wel weer zin om te gaan studeren.
En oja, ik heb vet mooie nieuwe kleren. Leve de sale!
Oud 15-08-2008, 20:19
Eend
Eend is offline
Wattisser?

*hug*
Oud 15-08-2008, 20:20
Nijn*
Nijn* is offline
@ Ave (en Repelsteel dus): ik bedoelde knuffel!! Alleen vergat ik het woord

OT: Therapie gehad vandaag, was best moeilijk en stom eigenlijk. Ik vond het moeilijk om te praten en ze hielp me wel enzo, maar toch.. soms is dat 'pushen' fijn, nu dus niet. Maargoed, daarna eindelijk een agenda gekocht, gewoon een simpele, ik maak 'm zelf wel leuk. En nog wat dingetjes voor komend jaar enzo, morgen m'n boek(en) betalen, en de IBG bellen (weer vergeten..) Het komt echt dichtbij nu. En ik ben zo bang dat ik het niet leuk vind ofzo, en dat ik iets anders wil doen of .. aahrg
Na therapie naar T. en J. geweest, eerst naar de shop toen naar hun huisje in utrecht. Ze zitten daar nu voor een paar weken, ze mogen op het huis van een kennis passen, vet chill. Het voelt daar echt al alsof ze op kamers wonen en wow, de vrijheid is zo relaxt. Morgen na m'n werk blijf ik daar slapen, eindelijk weer een weekendje sociaal leven opbouwen en welkom in de destructieve wereld! Fijn alles en iedereen daar weer te zien.. welcome back.

Regels voor berichten