Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
enrique iglesias, hij is gewoon ECHT lelijk, das echt lullig.. maargoed. en georgina verbaan, hoe gothic ze ook probeert te zijn, ze houdt een ongelooflijk kutdozenhoofd.
kelly osbourne vind ik gaaf ![]()
||
Citaat:
echt gaar ![]() beter pas je je mening aan oh ja de zanger van aerosmith: bah nja ach MM heeft toch wel iets ![]() als je hem met nog lelijkere mensen gaat vergelijken en hij doet er nog iets mee "kunst" (dat meen ik wel een beetje)
|
![]() |
Ben ik weer de enige die (die zwangere van de) Atomic Kitten-meisjes mooi vind?
![]() Ik let er eigenlijk niet op wie ik lelijk vind, geloof ik.
|
Poeh, zijn er wel een aantal die qua uiterlijk niet bepaald celeblike zijn. Nouja, aantal mensen die niet aan de het prototype schoonheid voldoen: Eminem, Bart de Graaff, Mariah Carey, Celine Dion, ...
Moet ik erbij zeggen dat die voorbeelden wel allemaal een eigen, heel herkenbaar gezichtje hebben, en dat het dus niet per se een negatief iets is. Bart de Graaff bijv. had weer wel de nodige uitstraling ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() nieuwe vj van mtv = uglyyy .. die had beter die papieren zak kunnen houden ![]() Marilyn manson slaat alles, maar ja.. that's his image |
![]() |
|
- Micheal Jackson
- Mick Jagger - Marlilyn Manson - Christina Aguilera (ordi) - Britney Spears (met dat vieze pruillipje van haar... bah!) Ik vind Shakira juist wél weer een mooie vrouw.... Heeft tenminste ook een dikke kont ![]() ![]()
||
Citaat:
Verder schiet er me geen lelijk persoon te binnen, ik focus me voornamelijk op schoonheid en niet op lelijkheid.
|
![]() |
Hmz, ik vind Shakira, Leann Rhimes (schrijf je dat zo?), Missy Elliott, Pamela Anderson, Shania Twain, (misschien vergeet ik er nog een paar) echt lelijke celebs ofzow... En heel veel van die rappertjes net als Nelly en Dr. Dre enzow ook behoorlijk ugly
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ennem ik kan eigenlijk niet iemand bedenken waarvan ik zeg: ieeeeeeeeeeuw echt lelijk.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Welk roddelblad lees je het liefst? Huble Dummy | 57 | 03-03-2006 11:16 |