Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2008, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Dan heb je geen sociaal leven.
Dat klopt, maar wat heeft dat te maken met niet op vakantie gaan? Dat je dan geen mensen hebt om vakantiefoto's aan te laten zien?
Advertentie
Oud 19-08-2008, 10:31
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Lord of the Rings is bij elkaar en extended enzo ook meer dan 10 uur

Wanneer ga je de sequel kijken?
Over een paar dagen denk ik. Ik ben 'm nu aan het downloaden. Maar ik heb ook nog genoeg gb's aan andere kijkbare meuk.
Oud 19-08-2008, 10:32
Verwijderd
Nee, nou ja, als je zo krenterig bent dat je niet op vakantie gaat als je geen 1000 euro hebt, vind ik dat best zielig. In elk geval als je wel graag op vakantie zou willen.
Verwijderd
Citaat:
Als je niet op vakantie gaat?
Het was een beetje een verkeerde benaming.
Verwijderd
Citaat:
Nee, nou ja, als je zo krenterig bent dat je niet op vakantie gaat als je geen 1000 euro hebt, vind ik dat best zielig. In elk geval als je wel graag op vakantie zou willen.
Want als je niet op vakantie gaat, hoor je er niet bij?
Oud 19-08-2008, 10:33
Verwijderd
Nee, daarom ook de toevoeging 'In elk geval als je wel graag op vakantie zou willen'.
Oud 19-08-2008, 10:34
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Krenterig? Het is maar waar je prioriteiten liggen. Met 1000 euro kun je een hoop mooie spullen kopen waar je veel langer iets aan hebt dan een beperkte tijd op vakantie.
Oud 19-08-2008, 10:35
Verwijderd
Ja prima, maar wel een beetje onzinnig om dan te klagen over te weinig geld.
Tink*
Tink* is offline
Alsof een vakantie 1000 euro kost.
Verwijderd
Dat vraag ik me af, of je daar in je leven meer aan hebt. Maar goed.

Vandaar dus ook mijn toevoeging 'In elk geval als je wel graag op vakantie zou willen.'

dus.
Oud 19-08-2008, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Alsof een vakantie 1000 euro kost.
Ik bedoel: ik zou minstens zou veel over willen hebben na de vakantie. Het is immers altijd handig om wat geld te hebben voor onverwachte tegenvallers.
Oud 19-08-2008, 10:38
Tink*
Tink* is offline
Ja heel handig, maar sommige mensen komen maar net rond en hebben geen mammie die hun back covert.
Oud 19-08-2008, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Ja prima, maar wel een beetje onzinnig om dan te klagen over te weinig geld.
Mwah, ik vind dat ik gewoon normaal op vakantie moet kunnen kunnen (wat een zin), en dan vind ik dat ik best mag klagen als ik op die vakantie steeds op m'n centen moet letten omdat ik ondertussen nog steeds collegegeld, huur en allerlei verzekeringen moet betalen.
Oud 19-08-2008, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Ja heel handig, maar sommige mensen komen maar net rond en hebben geen mammie die hun back covert.
Juistem.
En met een backcoverende mammie hoef je ook minder bang te zijn voor tegenvallers, dus dan is het al helemaal krenterig.
Oud 19-08-2008, 10:39
Verwijderd
Is het dan zo erg als je niet op vakantie gaat? Ik heb dat niet nodig om tot rust te komen, hoor.
Oud 19-08-2008, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Juistem.
En met een backcoverende mammie hoef je ook minder bang te zijn voor tegenvallers, dus dan is het al helemaal krenterig.
Sinds wanneer is het slecht om krenterig te zijn?
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Juistem.
Ik zie niet hoe krenterigheid hier ook maar iets mee te maken heeft.
Verwijderd
Eigenlijk ben ik het wel met kazet eens

Ik ben dan ook niet op vakantie gegaan dit jaar.
Verwijderd
Ik vind het persoonlijk in elk geval een kuteigenschap.
Oud 19-08-2008, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Is het dan zo erg als je niet op vakantie gaat? Ik heb dat niet nodig om tot rust te komen, hoor.
Ik wel.
Maar ik vind het niet erg als anderen het niet doen hoor, alleen vind ik het best raar als je graag zou willen, maar niet gaat omdat je geen 1000 euro hebt.
TopDrop
TopDrop is offline
Ik snap jullie punt niet zo. Kazet zegt alleen dat ie geld over wil houden na een vakantie. Waarom is dat krenterig?
Verwijderd
Citaat:
Jij werkt ook niet. Vakantie nemen kost ook geld als je thuisblijft, je krijgt immers geen loon in die periode.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het persoonlijk in elk geval een kuteigenschap.
Het mooie is dat ik mij dankzij mijn krenterigheid nooit druk hoef te maken om geld. Mijn computer ging kapot, en ik kon zonder problemen een nieuwe bestellen.
Oud 19-08-2008, 10:42
Tink*
Tink* is offline
Werk jij drie ochtenden in de week en studeer jij er fulltime bij? Ik snap best dat Katje dan die twee weekjes in het jaar op vakantie wil om te relaxen. Ik heb trouwens nu ik zelfstandig ben en op kamers woon en studeer meer behoefte aan vakantie dan toen ik nog thuiswoonde, want daar heb je minder zorgen want mammie zorgt wel dat alles schoon is en het eten op tafel komt.
Oud 19-08-2008, 10:43
Verwijderd
Citaat:
want mammie zorgt wel dat alles schoon is en het eten op tafel komt.
Maar dit is ook per persoon verschillend.
Verwijderd
Citaat:
Werk jij drie ochtenden in de week en studeer jij er fulltime bij? Ik snap best dat Katje dan die twee weekjes in het jaar op vakantie wil om te relaxen. Ik heb trouwens nu ik zelfstandig ben en op kamers woon en studeer meer behoefte aan vakantie dan toen ik nog thuiswoonde, want daar heb je minder zorgen want mammie zorgt wel dat alles schoon is en het eten op tafel komt.
In dit huis zorgt mammie daar juist niet voor, want die werkt.
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Het mooie is dat ik mij dankzij mijn krenterigheid nooit druk hoef te maken om geld. Mijn computer ging kapot, en ik kon zonder problemen een nieuwe bestellen.
Hoe kom jij dan aan dat geld, overgebleven stufi die je niet nodig hebt omdat mammie dingen betaalt of heb je ervoor gewerkt?
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
In dit huis zorgt mammie daar juist niet voor, want die werkt.
Katje ook en die studeert ook nog en moet het huishouden erbij doen.
Oud 19-08-2008, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Hoe kom jij dan aan dat geld, overgebleven stufi die je niet nodig hebt omdat mammie dingen betaalt of heb je ervoor gewerkt?
Dat eerste, maar vrouwen die thuis wonen zouden het uitgegeven hebben aan frutsels natuurlijk.
Oud 19-08-2008, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Dat eerste, maar vrouwen die thuis wonen zouden het uitgegeven hebben aan frutsels natuurlijk.
:') jammer
Verwijderd
Citaat:
Ja, precies.
Zo'n vakantie is voor mij dan misschien een 'impulsaankoop', hoewel het dat natuurlijk totaal niet is, want maanden eerder had ik ook al besloten dat ik sowieso op vakantie wilde.

Ik snap zelf niet eens hoe ik überhaupt rondkom, als je mijn inkomsten en (noodzakelijke) uitgaven naast elkaar legt. Ik moet het hebben van de extraatjes van de AH enzo.
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Citaat:
Maar dit is ook per persoon verschillend.
Oud 19-08-2008, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk.
Oud 19-08-2008, 10:49
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ja, precies.
Zo'n vakantie is voor mij dan misschien een 'impulsaankoop', hoewel het dat natuurlijk totaal niet is, want maanden eerder had ik ook al besloten dat ik sowieso op vakantie wilde.

Ik snap zelf niet eens hoe ik überhaupt rondkom, als je mijn inkomsten en (noodzakelijke) uitgaven naast elkaar legt. Ik moet het hebben van de extraatjes van de AH enzo.
Ik ken dat wel. Ik ben niet eens echt op vakantie geweest dit jaar, maar gewoon in het huis van mijn vriendjes moeder, dus dat kost alleen eten. Ik heb nu wel geld over omdat er geen collegeld werd afgeschreven de afgelopen maanden dus ik heb een backup. Maar zodra het weer maart-april is, is die backup allang weg en moet ik de laatste twee weken van de maand eten bij vrienden omdat ik anders geen normaal avondeten kan betalen.
Oud 19-08-2008, 10:50
Verwijderd
Nu lokt hij jullie uit en slaagt er onnoemelijk in
Oud 19-08-2008, 10:50
Tink*
Tink* is offline
Ach laat hij eerst maar eens uit huis gaan en alles zelf moeten betalen.
Oud 19-08-2008, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Nu lokt hij jullie uit en slaagt er onnoemelijk in
Tja, wie de schoen past...
Verwijderd
Of dat ie een dure vriendin krijgt
Tink*
Tink* is offline
Die van L&R met die duizend euro voor een date.
Oud 19-08-2008, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Die van L&R met die duizend euro voor een date.
Whut?
Oud 19-08-2008, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Of dat ie een dure vriendin krijgt
Dan heeft die dure vriendin dikke pech.
Oud 19-08-2008, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Dan heeft die dure vriendin dikke pech.
Dat zeg je nu wel zo makkelijk maar er zijn genoeg mensen die totaal veranderen als er gevoelens in het spel komen En opeens 'van het leven genieten', 'pluk de dag' en dan 17 tasjes voor hun vriendin kopen
Oud 19-08-2008, 10:54
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Whut?
Oh er was een chickie die cool probeerde te doen door te zeggen dat haar vriendje duizend euro op één date aan haar uit heeft gegeven. En toen had je al mensen die zeiden dat ie haar kocht. En toen begon ze ook nog over uiterlijk enzo, dus toen kreeg je de uiterlijk en geld maken gelukkig?- discussie.
Oud 19-08-2008, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Dat zeg je nu wel zo makkelijk maar er zijn genoeg mensen die totaal veranderen als er gevoelens in het spel komen En opeens 'van het leven genieten', 'pluk de dag' en dan 17 tasjes voor hun vriendin kopen
Nee, ik niet. Ik verloochen mijn Zeeuwse roots niet.
Oud 19-08-2008, 10:56
Verwijderd
Sowieso zal ik nooit sieraden, parfum, bloemen, tasjes e.d. kopen, omdat ik dat moreel verwerpelijk vind.
Oud 19-08-2008, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Oh er was een chickie die cool probeerde te doen door te zeggen dat haar vriendje duizend euro op één date aan haar uit heeft gegeven. En toen had je al mensen die zeiden dat ie haar kocht. En toen begon ze ook nog over uiterlijk enzo, dus toen kreeg je de uiterlijk en geld maken gelukkig?- discussie.

Citaat:
Sowieso zal ik nooit sieraden, parfum, bloemen, tasjes e.d. kopen, omdat ik dat moreel verwerpelijk vind.
Wacht maar
Oud 19-08-2008, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Wacht maar
Jij weet niet hoe sterk mijn principes zijn.
Oud 19-08-2008, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Jij weet niet hoe sterk mijn principes zijn.
Er kan alsnog vanalles gebeuren hoor. Maar goed, kutdiscussie, sowieso discussieren met kazet.
Tink*
Tink* is offline
Wat koop je dan wel voor je vriendin?
Verwijderd
Hoi.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten