Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2008, 07:45
sopmonster
sopmonster is offline
Citaat:
Ik zou haar het huis uit gooien. En als ze niet wil gewoon al haar spullen buiten zetten als ze er niet is en alle sloten vervangen. Maarja, ik word ook echt een bitch als mensen mij naaien (of homovrienden van mij zouden naaien)
Ongeveer alles wat er staat is van haar... Ik heb een kast en een wasmachine...
En sinds gister via wat vrienden een tafel, een bank, 7 stoelen en alles voor in de keuken.... Maar dat staat in de opslag.
Nou nog een huis.
Oud 22-08-2008, 03:40
kous
kous is offline
Citaat:
Ik zit met een flink probleem.
Zit in een relatie die bijna 3 jaar duurt waarvan we nu bijna 1 jaar samen wonen... Maar afgelopen week heb ik een flinke klap te verwerken gekregen.
Zelf ben ik geen makkelijk persoon om een relatie mee te hebben en ik kan ook moeilijk veranderen, hoewel mijn vriendin dat het liefst wel zou willen. Er zijn een paar punten die ze bij mij erg lastig vind om mee om te gaan. Ik wil veranderen voor haar, zodat we er samen goed uit kunnen komen.

Nu dan echt het "probleem".
Een goede vriend van me is homo. Hij is een paar keer bij ons thuis langs geweest en heeft een hele goede band opgebouwd met mijn vriendin.
Ook als ik er niet was dan kwam hij soms langs. Geen probleem want ik wantrouw haar niet en al zou ik dat doen, dan maakt het nog niet uit want hij is toch homo.
We hebben een hele periode grapjes gemaakt over het feit dat als hij het eens met een vrouw zou doen dat ie dan toch wel het beste het met haar kon doen omdat zij weet wat ze doet.
Gewoon puur voor de grap hebben we daar geintjes over gemaakt.
Vorige week vertelde mijn vriendin me dat ze gezoend hadden. Dat het zomaar gebeurde en dat ze er totaal niet bij nadacht.
Het gevoel is daarna veranderd.
Nu is het afgelopen week zover gekomen dat ze met elkaar het bed ingedoken zijn. Ze hebben er allebei verschrikkelijk veel spijt van en ik baal er echt flink van. Je kan er wel geintjes over maken maar toch, als het echt gebeurd....... Dat is toch echt een flinke klap.

Dus sinds een paar dagen slaap ik nu bij mn ouders omdat ik tijd voor mezelf nodig heb om goed na te denken hoe ik nu verder moet. Dat ze spijt heeft is duidelijk en ik wil haar echt vergeven maar ik weet ook dat ik het nooit zal gaan vergeten.
Het zal altijd in mn hoofd zitten en daar wil ik me het liefst overheen zetten, gewoon proberen om voor de relatie te vechten. Ik ben alleen bang dat het geen nut heeft omdat het misschien nog een keer mis kan gaan.

Nu hoor ik graag van jullie of jullie uit mijn onsamenhangende tekst een duidelijk beeld hebben van mijn probleem en of jullie me zouden kunnen helpen.
Uiteraard zijn reacties waarin enkel de tekst "dumpen" staat heel makkelijk maar daar schiet ik weinig mee op.
Dus mocht dat je mening zijn dan graag wel even een motivatie.
Alvast bedankt.

Sopmonster.
Dump her ... damn, waarom zo moeilijk doen.
Oud 26-08-2008, 11:57
raammeer
raammeer is offline
DUMPEN,

de deed het eens ... en k zal je verzekeren dat ze het nog eens zal doen, zeker als je door gaat met je relatie met haar.
wat ze ook zgt en doet, respect voor jullie relatie had ze niet, en als ze echt eccccccht verliefd op is/was zou ze zoiets niet doen met een HOMO (een homo wil niet zo snel sex hebben met een meid..dus het is niet alleen van zijn kant gekomen ..)

maakt het uit.
Oud 26-08-2008, 12:00
raammeer
raammeer is offline
Citaat:
Ongeveer alles wat er staat is van haar... Ik heb een kast en een wasmachine...
En sinds gister via wat vrienden een tafel, een bank, 7 stoelen en alles voor in de keuken.... Maar dat staat in de opslag.
Nou nog een huis.

NOU EN ??? k zou op een matje slapen en haar het huis uitgooien
dudee word wakker !!
Reageren

Regels voor berichten