Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm, net alles nog even goed zitten bekijken en ik kan eigenlijk alleen maar op de 12 naar de Uithof (heb een kamer op de Ina Boudier-Bakkerlaan).
Dat wordt dus nog even deze week snel een fiets kopen haha, want ik wil niet de pech hebben dat ik meteen op de eerste dag te laat kom ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, de eerste lesdag gehad. We hadden les van professoren (ik doe een doorschakeltraject voor de uni) en we werden aangesproken met 'mevrouw' en 'u', ik heb me doodgelachen. Veel moeilijke termen, maar tot nu toe kan ik alles volgen. Hopelijk kan ik de boeken snel krijgen dan kan ik daar ook in beginnen. Maar nu ben ik alleen maar moemoemoe.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Blegh, waarom twijfel ik nou
![]() Ik wilde dit toch graag? Ik wilde toch graag Nederlands studeren en dan docent worden en met zo'n enthousiasme lesgeven dat leerlingen door mij ook Nederlands willen gaan studeren? *mopper* Straks maar een flink eind fietsen. En morgen werken en dan is alles weer zoals anders. Flarden van teksten schieten een aan een voorbij. En allemaal over jou en geeneen is er van mij. Liters inkt en honderd bomen, heb ik in jouw naam verspild. En nooit is er iets uitgekomen maar weet, ik heb het wel gewild. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Haha dank je wel allemaal voor de bustips
![]() Heb al een berichtje op V&A staan dus als iemand iets weet... ![]() Morgen eindelijk weer hockeyen, heb er zóveel zin in. Al mijn lieve teamgenootjes weer knuffelen en bijpraten over alle vakanties. Alleen jammer dat er 3 nieuwe meisjes bijkomen die 17 zijn, er totaal niet bij passen én niet kunnen hockeyen. Maar goed, denk dat ze sowieso niet lang blijven want ons team is vreselijk hecht en zoals ik al zei, ze passen er niet echt bij en dan is het voor hen ook niet leuk. Nou ik het teruglees klinkt het wel een beetje gemeen ![]()
||
Citaat:
Nog vier nachtjes slapen en ik vlieg naar de andere kant van de wereld. Dat mag dan wel voor de vierde keer zijn, het gaat deze keer wel om een verblijf van een jaar. En daar raak ik soms een beetje bang en emotioneel van. Niet omdat ik denk dat het niet gaat lukken, maar wel omdat ik bang ben daar geen gelijkgestemden te ontmoeten. Dat ik daar straks helemaal alleen ben, wat misschien nog wel erger is dan tussen mijn zuipende en neukende klasgenoten annex vrienden. En niet dat ik bang ben dat het mis zal gaan tussen ons, maar ik ga mijn vriend ongelofelijk missen. Dat spreekt natuurlijk voor zich. Als het nou maar goed gaat, als ik me maar goed aanmeld bij de universiteit, als ik nou maar niet omkom van het hoesten door de smog de eerste twee maanden, als ik maar weer gewoon iedere zaterdag naar het weeshuis kan. En vooral als ik maar veel boeiende mensen onmoet die verder denken dan hun seksdrive, en als ik er maar heel veel bij ga leren en met een stuk meer levenservaring terugkom. En het leuk ga hebben, zodat het jaar voorbij vliegt. Want het kan heel lang duren als je eenzaam bent, denk ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: 'k Moest vandaag naar de ortho en voelde me daar zó naar. Ik dacht dat m'n naam genoemd was maar toen ik binnenkwam en vroeg of dat zo was werd ik naar een stoel gestuurd en verder volkomen genegeerd. Toen wist ik het nóg niet dus. Na een paar minuten ben ik maar in een lege tandartsstoel gaan zitten en toen er toen nog niemand reageerde heb ik zelf maar iemand (enigzins onaardig, waar ik me nu schuldig over voel) aangesproken en toen werd ik op een gegeven moment wel geholpen. Volgens mij slaat het echt nergens op, maar ik kon wel janken. Wees gewoon even duidelijk tegen me, ipv me te negeren. En die assistent is echt heel lang bezig geweest, terwijl een zelfde soort behandeling de vorige keren maar iets van 5-10 minuten kostte. Hopelijk krijg ik nu niet een enorme rekening... Anyway, de rest van de dag was wel wat beter en morgen ga ik écht uitslapen (vanochtend had ik een supervage droom waarin iemand me probeerde te wekken terwijl ik dat niet wilde en toen werd ik echt wakker). En ik ga proberen om me niet te druk te maken. Maar misschien is dat ook juist vragen om problemen... [edit]en ik zit ook nog in m'n maag met wat ik nou met het contact met een vriendin van me moet. Ik heb steeds het gevoel dat ik moet blijven trekken en initiatief moet nemen om het contact in stand te houden. en dat zij dat helemaal niet doet. en daar voel ik me niet prettig bij. |
![]() |
||
Citaat:
Dat opstaan had ik precies andersom vanochtend ![]() ![]() OT: Ik hoop dat morgen echt tot me doordring dat ik overmorgen ga afstuderen. Dat woensdag dus mijn presentatie is. Ik heb vandaag nog wel aan mijn powerpoint gewerkt, en die is nu bijna af (al zeg ik dat al een maand, maar hij is steeds bijna-er af). Nu nog een paar kleine dingetjes, maar daar moet mijn vriend me even mee helpen. En dan dus nog het verhaal in mijn hoofd krijgen. Oh, en ik moet even bedenken of ik morgen naar de kapper hier om de hoek ga. Straks nog even daarlangs lopen om naar de prijzen te kijken. Als het meevalt, moet ik het gewoon doen, dan zit mijn haar tenminste ook weer leuk woensdag. Anders wil de moeder van m'n vriend mijn haar ook wel knippen dit weekend, dan ga ik tenminste met kortere haren op vakantie. Nu is het echt (te) lang, dan doe ik er niks anders meer mee dan in een staart. |
![]() |
|
Okee denk erover...
All I ask is praten.. face to face, en kijken hoe het is. En voor t zelfde geld verandert het nioets, nou ja, duidelijk. Verder.. vandaag begrafenis gehad.. het is nog te veel in mn hoofd om er iets over te zeggen, het was zoo veelomvattend. In ieder geval de waardering dat er 22(!!) mensen van het forum waren was erg groot. Erg mooi. Ik moet het eerst nog een beetje op een rijtje krijgen wat er allemaal gebeurt is voor ik er verder wat over kan zeggen denk ik. Het was in ieder geval goed om heen te gaan ![]()
|
Ik begin zichtbaar dikker te worden, licht overgewicht geeft mijn bmi al aan en inmiddels is dat wel te zien ook. Ik ben een emotie-eter geworden. Ik eet de zorgen weg, of eigenlijk vooral de spanningen. Hoe draai ik dit weer om, het is al zolang aan de gang. De discipline om af te vallen, hou ik hooguit 2 dagen vol en dan verval ik in oud gedrag, o ik haat dit.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
OT: Begrafenis was echt mooi. We werden zo hartelijk ontvangen, zijn ouders waren echt ontroerend dat wij er waren. Daarna nog met 4 mensen pizza gegeten in Utrecht, wat een rustige afsluiting was van deze toch wel zware dag... |
![]() |
||
Citaat:
![]() De puppy van m'n ouders is overleden ![]() ![]()
|
Jeetje.. De afgelopen dagen was het echt vliegen, geen moment stilzitten. Zaterdag gewerkt en daarna hoop moeten regelen voor het komende jaar. Zondag 6 uur opstaan en de hele dag klussen in de nieuwe kamer van L. in Groningen, was onwijs leuk!! Toen snel (!) naar huis, douchen en door naar A. Daar de hele avond/nacht doorgebracht, supergezellig maar zorgde wel voor een onwijze kater vanochtend. Vandaag therapie en tandarts gehad, was van plan op te ruimen maar door het vliegen en doorgaan dat vrijdagochtend ongeveer begon (+ brakheid) was ik te moe om ook maar iets te doen. Dus dat komt morgen allemaal. Eerst opruimen, daarna met J. naar de stad, superleuk we hebben elkaar alweer veel te lang niet gezien. En dan woensdag met T. naar de stad, eindelijk, we beginnen maandag op hetzelfde tijdstip enzo dus misschien kunnen we wel samen gaan verdwalen daar op die uithof
![]() Maar goed, rustig, blijven ademen. Zo lekker gaan slapen en dan morgen weer doorgaan. Mag wel gaan uitkijken dat ik niet al doodvermoeid ben voordat het jaar uberhaupt begint. Oh en ik heb m'n salaris gekregen en dat is echt onwijs fijn <3 Jammer dat ik niet veel kan uitgeven.. ![]()
|
@metallica: als je een fiets in de trein meeneemt moet je daar een fietskaartje voor kopen. Dan maakt het niet uit hoe ver of dichtbij je bestemming is, het is een vast bedrag, je kaartje is dan heel die dag geldig. Ik geloof dat het een euro of zeven kost. Je fiets hoort dan in een gedeelte waar aangegeven is (op de trein) dat de fietsen daar horen. Naast de deur staat een symbooltje.
Pff, de berichten op Onzin lezen over vandaag valt me zwaar. Ik was er niet bij, ik kende hem minder goed dan heel veel mensen, en toch maakt het heel veel indruk. ![]()
|
Ojee. Nog maar 4 maanden en 1 weekje en dan vertrek ik naar Noorwegen, voor een half jaar. Opeens komt het dichtbij en ik vind het eng. Maar het gaat vast geweldig worden, een fantastische ervaring en ik word er vast zelfstandiger van.
![]() Onder het mom van 'alvast even oefenen met alleen ergens heen gaan', heb ik een kaartje gekocht voor festival De Beschaving ![]() En op het werk is het nu echt gezellig! Oud-klasgenoot was er vandaag niet, misschien is ze gestopt. Maar ik kan goed opschieten met veel mensen en lach vaak, dans, zing en mensen worden ook vrolijk of kijken me raar aan. /care. Maar dit geeft wel even een egoboost, dat ik blijkbaar toch echt wel sociaal kan zijn en dat ik leukaardiggezellig ben enzo. En liep vandaag een andere oud-klasgenoot voorbij die me heeft gepest. Hij negeerde me ook. Ik kon het niet laten om net iets te hard te grinniken. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Soms vraag ik me af waarom ik zo anders ben dan anderen. De meeste van mijn leeftijd zijn lacherig, zelfverzekerd, lijken zo zorgeloos(in vergelijking met mij dan) en het lijkt alsof je helemaal geen problemen mag hebben, er al helemaal niet over praten en dat je alleen maar mag lachen. Ik ben zo ontzettend serieus, moet echt klikken en iemand heel goed kennen wil ik zo lacherig kunnen zijn. Ik denk heel veel over dingen na, ben vaak verdrietig. Vroeger was ik gelukkig, ook al had ik dat niet echt door. Vroeger hadden mensen mij nodig. Ik was goed in mensen helpen met problemen (denk ik), maar nu lijkt het allemaal veel zwakker te zijn. Ik wil zó ontzettend graag met 1 bepaalde vriend afspreken (eigenlijk is t een vriend van mijn broer, maar "vroeger" waren we echt vrienden denk ik) maar hij zegt altijd dat hij niet kan. Okee, hij werkt, heeft een vriendin en veel vrienden en heeft het druk enzo, maar je kunt toch tijd maken? Zeker in een jaar tijd? En als ik hem zeg dat hij het heus mag zeggen als hij me niet meer aardig vind, dan zegt hij dat hij me wel aardig vindt.
![]() Ook mis ik thuis wel. Pap en mam beide ergens anders naartoe verhuisd, iedereen is op kamers, inclusief ik. Ik mis het, al die mensen om me heen, mensen waarmee ik leuke dingen kon doen. Het liefst zou ik denk ik nog met iedereen thuis wonen en samen met het gezin op vakantie gaan. Nog zoiets, meeste van mijn leeftijd zouden liever met vrienden gaan denk ik, maar ik hecht ook veel waarde aan familie. Gelukkig heb ik het wel bijgelegd met 2 vrienden.<3 Weet niet of ik dat hier al geschreven had, maargoed. Morgen een afspraak voor lenzen!^^ Overmorgen intro. ![]() ![]() Oja, ik ben trouwens zo vroeg op omdat vriendje moest werken en daar werd ik wakker van, geen zin meer om te slapen en ik had dit in mijn hoofd om te posten. Laatst gewijzigd op 26-08-2008 om 06:33. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() @duivelaartje: Ik dacht ook dat de 12 wel reed in de spits, maar inderdaad minder...maar ik had zitten zoeken op internet en kwam op één site inderdaad tegen dat hij in de spits niet reed...dus ik ging twijfelen aan mijn eigen geheugen. ![]() |
![]() |
|
Jeetje, allemaal mensen op de IBB hier, wat gezellig
![]() ![]() En ik heb nog steeds geen bewijs van inschrijving gekregen en er staat ook nog geen 'geslaagd' bij mijn bachelor en argh. Van mij mag die vakantie nog wel langer duren hoor.
|
@ Cethlion:
![]() @ Faded away: ik denk dat iedereen wel iets heeft, maar sommigen kunnen het gewoon goed verbergen. En verder heb ik hetzelfde als jij, ik kan ook niet 'lacherig' zijn voordat ik iemand echt goed ken en het echt klikt, ben ook vrij serieus. @ Indigo en Lienepien: ja, zo dacht ik zelf ook al, de meeste post komt toch de eerste dagen erna. Ik weet het ook pas sinds vorige week omdat iemand het mij toevallig vertelde (viavia). Gister in Utrecht nog even gekeken voor een kaart, maar ik vind dat zo lastig, op de meeste kaarten staat iets à la 'met innig medeleven', maar zij is 22..misschien iets van 'we denken aan je' ofzo? Ik heb nog nooit zo'n kaart hoeven kopen..gelukkig. OT: gister was heel gezellig. Eerst diploma-uitreiking van m'n broertje en daarna hebben we een rondvaart gemaakt door de grachten. Daarna was vriendje er ook en hebben we nog even geborreld en toen uit eten gegaan. En het volgende etentje wordt in het kader van mijn afstuderen, alleen duurt dat nog een paar maanden ![]() En nu moet ik écht gaan beginnen, want a.s. maandag weer deadline (en die zou ik makkelijk moeten kunnen halen) |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Missy: je kunt ook op zoek gaan naar een blanco kaart, dan kun je er zelf in zetten wat je wilt.
@HaWaHaai: ik hoop het maar, meestal is het geloof ik iets van 14-18 euro, 't is denk ik ook meer de manier waarop het gisteren ging die me dwarszit. @Dolce: altrecht speelt het wel hard op deze manier, maar zo'n hoorzitting geeft je wel de gelegenheid om jouw verhaal te kunnen doen. OT: beter geslapen, was ook wel erg moe geloof ik. En ik zie tegen het gesprek op. What's new? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En wat sneu van je ouders puppy ![]()
|
@ Missy: Je kunt vaak ook kaarten kopen met 'Sterkte' en dan met een mooie bloem erop ofzo. Die hebben ze iig wel bij het Postkantoor en vast ook wel bij boekhandels enzo. Ik vind dat soms beter dan een kaart met 'Gecondoleerd' oid en het past ook wel
![]() Ontopic: lange dag gewerkt, morgen ga ik lekker thuis werken. En ik houd van m'n stage en m'n collega'tjes, dat doet me echt goed. Vanavond was ik nog bezig en toen kwam m'n collega'tje nog even vragen of het allemaal wel goed ging en er kwamen er twee gedag zeggen terwijl ik heel ergens anders zat, tof ![]() ![]() ![]() Eigenlijk is het prima zo, gaat goed met mij en m'n moeder, vrijdag samen shoppen voor m'n afstuderen in Breda ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ergens vind ik het echt heel erg nasty dat ik mn sport wel zelf moet betalen, en mn zusje niet. Géén idee waarom. Zij is te dik en gaat de helft van de tijd niet eens naar de sportschool, maar t wordt wel voor haar betaald. GROM. Ach ja, gezeik. Sorry hoor. Soms moet het even. Zal blij zijn als ik een baantje heb en hier weg ben, iig.
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ondanks de angst heb ik er veel zin in en hoop/denk/vermoed/wil ik echt dat dit het gaafste jaar uit mijn leven gaat worden. Vrijdag om 20:55 uur stijgt mijn vliegtuig op!
|
@ Daantje: ik denk dat ik inderdaad zo'n kaart ga zoeken, ik vind 'gecondoleerd' of 'met innig medeleven' zo oubollig en formeel.
OT: ik heb eigenlijk niet echt iets gedaan vandaag. Normaal ben ik enorm zenuwachtig als ik de maandag erop iets moet inleveren, maar nu stel ik het typen blijkbaar toch uit...ik hoop maar dat mijn verwachting dat dit stuk niet zo lastig is als het vorige uit komt, anders wordt het toch nog stressen op het laatst. Maarja, ik werk wel het best onder stress, als het écht écht moet. Vriendje is alweer weg, oefenwedstrijdje van de korfbal. Hij vroeg afgelopen weekend voor de gein of ik een keer mee wou gaan trainen..heb maar gezegd dat me dat geen goed idee lijkt. Hij zei ook dat ze me dan waarschijnlijk meteen lid wilden maken. Heb gezegd dat ze dat vast niet willen zodra ze mij één keer zien gooien, dus nu zit hij steeds balletjes naar mij te gooien die ik dan moet vangen of teruggooien ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@blurred: Heel gaaf! Enne, je hoeft echt niet bang te zijn nee. Ik ging ook aan de andere kant van de wereld wonen. Vrienden voor het leven gemaakt. Het kan! Maarre, nogmaals: echt ontzettend stoer!
online: stomme dag en nachtritmes. Stomme Grey's anatomy. Ze maken me altijd aan het huilen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik moet echt leren om mijn tijd nog wat nuttiger te besteden verder ![]()
|
Woow, ja, ik weet het, ik had geen zin meer in vakantie, maar nu wordt het plotseling wel weer erg druk
![]() en waah ik wil mijn vriendje zien. Hij moet niet van die lieve dingen schrijven als ik hem niet even helemaal kan fijnknuffelen daarna. Ik vind hem echt zo duizendlief ![]() Edit: en aaah wat hebben we plotseling veel college! Echt iets van 14 uur per week ofzo, en dan ook nog practica erbij ![]()
Laatst gewijzigd op 26-08-2008 om 20:37. |
![]() |
|
Tjee zeg, ik heb de afgelopen maanden zoveel gezeur gehad met mensen, dat ik bijna vergeten was dat er ook nog mensen zijn die gewoon leuk, aardig, sociaal zijn en waar je gewoon mee om kunt gaan! Ik ben er helemaal blij van!
|
Net met een hoop studiegenoten gebbqd (uuh?
![]() |
![]() |
||
Citaat:
@ Lienepien: Ja, altrecht speelt het echt heel erg hard. Maar inderdaad, hopelijk gaat er nu iemand naar me luisteren. ot: het gaat niet goed. Een zwaar en heftig gesprek gehad met mijn behandelaar. Op zich goed dat ik alles eruit heb gegooid enzo. De afdeling is nu wel gesloten door mij, heb mijn sleutel ingeleverd.. Weet niet hoe t morgen verder gaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() iig, dat was het ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |