Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb echt heel erg geen zin in school. ;(
En ik vind m'n rooster stom want ik heb eigenlijk een heel relaxt rooster, maar omdat ik verplicht 29 uur moet moet ik duisent bg-uren (KWT, zelf het vak kiezen, docent van dat vak voor de klas maar verder zelfstandig werken en alle bovenbouwklassen door elkaar) er tussen zetten. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb ook superveel vakantieuren, omdat ik mijn overuren niet uitbetaald krijg. Als ik dus extra werk, schrijven ze die uren op en kan ik die als vakantie opnemen. Maar goed, ik zou dus inmiddels al een jaar vakantie kunnen krijgen, maar dat vind ik nogal onzinnig, en nu betalen ze als het goed is gewoon wat van het geld uit waar ik recht op heb (volgens mij heb ik recht op veel meer, maar goed) en verhogen ze tijdelijk mijn contract. Gedoe.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en die extra uren die jij werkt steken ze op deze manier ook in hun eigen zak als jij zo weinig opneemt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geheel niet in de stijl van kazet heb ik daar geen bron voor. maar ik zal er eens op letten, ik ben normaal niet zo van het m/v vergelijken. maar gebrainwashed is wel erg overdreven hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |