![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben weer in een agressieve bui.
Er is iets gebeurd met de buren deze week, een ruzie, maar m'n ouders willen me niet vertellen waar het precies over ging en wat er gebeurd is, omdat ze niet willen dat ik "kwaad word en ongenuanceerde dingen ga zeggen en doen." Ja duh dat ik dat ga doen! Zoals Minke weet, ik kan slecht tegen mensen die ergens onterecht over zeiken en boos worden, en zeker als dat tegenover mijn ouders is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ah, hier. Drie jaar oud, maar toch.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik overdrijf, natuurlijk. Dingen verzinnen ga ik sowieso niet doen, dat is lame. En als ik daardoor niet aangenomen word dan maakt dat niet uit, want mijn hart en nieren liggen toch al lang en breed bij Media&Cultuur ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() heb je je hart en nieren niet nodig? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En toen werd ik dus inderdaad kwaad, en ging ik zo doen van: "Hebben we een bijl?""
En ik heb de tuinslang aangesloten om over de schutting te spuiten ![]() ![]() Maarja, daar ziet mijn stomme bange brave moeder dan weer niet de lol van in, en dan wordt ze heel erg boos omdat ze bang is dat ik al die dingen echt ga doen, en dat er dan een burenruzie komt waar zij dan de dupe van wordt en alles. Hallo, ik ben 20, als ze aanbellen dan ben ik meer dan bereid om uit te leggen en toe te geven dat ik die dingen gedaan heb, en daar hebben mijn ouders dan niks mee te maken! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En ondertussen is het halfacht en ik zit hier nog steeds half aangekleed voor de pc te hangen.
![]() Wat zal ik doen? a) Een rare enge kronkelroute door allemaal bospaadjes en sluisjes en dingetjes nemen, die ik twee keer eerder heb gefietst? Die is korter, maar veel ingewikkelder en ik weet niet hoe goed ik 'm onthouden heb. b) Enorm ver omfietsen zodat ik feitelijk maar in twee rechte lijnen hoef te gaan? Dat is makkelijker, maar deze route heb ik nooit gefietst en ik moet dan ook eerst een plattegrond gaan maken voor mezelf zodat ik niet verdwaal. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
En de buurkinderen lopen te krijsen, de buurman loopt ons hevig uit te roken, alsof er een tweedewereldoorlogtank is ontploft met 20 autobanden erop gesodemieterd en dat moeten wij allemaal maar pikken eh?
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Maar dank je hoor ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |