Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Voor echt mooie natuur kan je natuurlijke terecht in de Achterhoek (vanaf 15km voorbij Arnhem), Overijssel en Drenthe.
||
Citaat:
![]() Die natuur is zeker prachtig, maar toch is er minder te beleven ![]() hmm ik ga er een topicje van maken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat een toeval dat het hier nu ineens over compromissen en verhuizen gaat...De grootste reden waarom mijn relatie toch uit is gegaan had ook daar mee te maken. Ik kon niet langer de relatie op afstand houden (NL-UK) en was eigenlijk van plan daar heen te gaan na de kerst. Maar afgelopen zomer toen ik bij hem was, realiseerde ik me toch dat ik daar echt niet kon wonen. De enige reden dat ik het wel zou doen was voor hem, maar het was niet genoeg. Helaas is het voor hem vanwege studie/taal/gezondheid/geld veel moeilijker om hierheen te komen, dus dat was ook geen optie. Ik baal er enorm van maar denk dat het toch een goede beslissing is geweest. Het was echt verstand vs. gevoel en dit keer heeft mijn verstand gewonnen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op mijn CV maakt een studie in Zeeland geen enkel verschil. Het is een HBO-studie Social Work en geen zorgverlener die er naar gaat kijken aan welke school ik die studie dan heb gevolgd. Ik heb geen heimwee meer, dus ik denk niet dat één van de twee altijd heimwee houdt. Er is geen regeltje voor wat je het beste kunt doen, ieder stel moet dat voor zichzelf bepalen. Zeeland is voor nu mijn thuis. Ik heb hier ons huisje, mijn vriend, mijn familie (want met zijn familie ben ik door het vele contact ook close geworden), onze katten, mijn opleiding. Ja, mijn eigen familie zit wat verder weg en ja mijn vriendinnen kan ik niet zomaar zien wanneer ik dat wil, maar het contact is voldoende om bevredigend te zijn. Sommige mensen zie ik zelfs meer dan toen ik in Amsterdam woonde, gewoon omdat we nu bewust moeten afspreken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ikzelf heb mij ook al eens verloren in een relatie, en weet dat een lange afstand gewoon rot is. Op die manier is ook niet goed; dat snap ik, in dit geval bedoelde ik meer een tussenweg vinden waar beide partijen zich niet totaal wegcijferen, maar wel een compromis kunnen sluiten. En omg ik zou echt nooit in a'dam, of ook maar in de buurt kunnen wonen. Veeeeels te druk. ![]() ![]() |
![]() |
|
Het voelt echt gek om hem vanaf Utrecht te bellen. Het is fijn om wat te kletsen en zijn stem te horen, maar ik ben me zo bewust van de afstand. Das niet fijn, ik hoop dat hij snel klaar is in Maastricht
![]()
|
Realtie advies geven aan je moeder... te bizar voor woorden. Maar ze neemt nu eindelijk de juiste beslissing en dat is fijn.
[edit] Vervolgens gaan we verder het zelfde advies te geven aan m'n vader. Sinds wanneer ben ik de volwassene hier?
Laatst gewijzigd op 02-09-2008 om 22:38. |
![]() |
|
Op relationeel gebied gaat het prima. Op zich is er niemand maar het is heerlijk om leuke dingetjes met vriendinnetjes te doen en om gewoon wat rond te scharrelen. Stom dat hij een vriendin had. Maar dat vond hij zelf ook (A)
Vanavond afgesproken dat we met een paar vriendinnetjes naar center parcs gaan of zo binnenkort <3333 Verder is mijn ex echt lachwekkend. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: Aaaah, vriendinnetje belde net die een jaar in Australië heeft gewoond dat ze terug is en volgende week wil komen eten. Ik heb er superveel zin in haar EINDELIJK weer te zien ![]() Laatst gewijzigd op 03-09-2008 om 13:25. |
![]() |
|
Ik houd van hem, en hoe we met elkaar omgaan. <3
Edit: En zaterdag lekker met studerende vriendinnen uit eten en daarna wat drinken! Erg veel zin in, ze moeten me alles vertellen over intro, en het op kamers wonen in Verweggistan. ![]()
Laatst gewijzigd op 03-09-2008 om 16:23. Reden: toevoeging! |
![]() |
|
Ow, ik dacht het het morgen al vrijdag was, dus zei ik gisteren ik bel je morgen wel. Maar jammer genoeg is dat niet zo, dus dan toch maar gezellig bellen vandaag
![]()
|
En toen stuurde mijn vriendinnetje hem naar mij nadat hij bij haar en haar vriend op visite was geweest en hebben we ech weer een heerlijke avond samen gehad en dit keer wilde ik echt niet dat hij nog weg zou gaan 's nachts dus is hij bij mij blijven slapen. Oef fijn.
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Kleine inzinking gehad op school, achterlijke mensen zijn het. Een derde van de klas lijdt aan grootheidswaanzin en heeft de constante drang alle aandacht op te eisen. Een derde is semi-autistisch en nog zo jong dat het pijn doet, en de laatsten zijn enigszins normaal maar hebben zo weinig puf dat ik daar ook niet gelukkig van wordt.
Nou, klotezooi dus, en met een halve paniekaanval naar mijn vriend toegefietst, die heel erg lief was en me echt geruststelde. Ik ga dit jaar gewoon puur om mijn p te halen naar die school en negeerd ie mensen gewoon half. Ik heb een rijk gevuld sociaal leven dus ik heb ook echt geen behoefte aan nieuwe vrienden. En met hem gaat het heel goed. Voor ons doen zijn we heel veel bij elkaar geweest en het was ook echt fijn, maar nu is het -voornamelijk voor hem- wel goed dat hij een paar dagen weggaat. Zie hem minstens vier dagen niet, niet geheel onoverkomelijk maar ik zit vreselijk jaloersig te stressen. Maar wat heeft het in hemelsnaam voor een zin om nu alvast boos en chagerijnig en teruggetrokken te reageren op onbekende vrouwen als er helemaal geen zak gebeurd en al zou er iets gebeuren ik het waarschijnlijk toch niet te weten kom en uberhaupt niks betekenen. Ik word er gek van, maar vanaf nu niet meer, jaloezie kan sterven! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm we hebben vandaag twee keer gebeld, gewoon over niets en omdat ik met o.a. zijn vrienden biertjes zat te drinken. Ik zie hem waarschijnlijk morgen en daar heb ik best zin in! Het stelt waarschijnlijk niet zoveel voor, maar het is wel fijn om iemand in je hoofd te hebben en zin te hebben in iemand.
|
![]() |
|
Leuke dag vandaag, geborreld met collega's, Koehandel gespeeld en gewonnen
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |