![]() |
|
![]() |
Voor en samen met een paar belangrijke organisaties op het gebied van hulp- en voorlichting aan jongeren doe ik onderzoek naar jullie mening over relaties en seks (meer info op http://home.student.utwente.nl/h.m.mul/index.html)
Heb jij een eigen mening over SEKS en RELATIES? Vul dan deze vragenlijst in http://home.student.utwente.nl/h.m.mul/Vragenlijst.html Duurt ongeveer een kwartiertje... De vragenlijst is ANONIEM. Dat wil zeggen dat niemand weet wie de lijst heeft ingevuld. Zo kun jij vrij zijn om te zeggen wat jij denkt zonder dat dit gevolgen heeft voor jou of anderen Alvast bedankt! Groetjes, Hinke |
![]() |
|
En in één geval stond er "wat vind je van handeling x" in plaats van "wat vind je ervan dat persoon y handeling x doet". Ik heb dan ook heel iets anders ingevuld dan bij de rest, aangezien ik met de handeling niets mis vond maar met de leeftijd wel in de meeste gevallen.
|
![]() |
Hey hallo,
Allereerst bedankt voor jullie tijd, moeite en natuurlijk jullie mening! Vind het leuk om jullie geïnteresseerde opmerkingen over de vragenlijst te lezen, gaaf dat jullie zo meedenken. Zolang de dataverzameling loopt kan ik niet inhoudelijk reageren op jullie vragen en opmerkingen aangezien dat misschien toekomstige respondenten kan beïnvloeden. Maar ik kom er zeker nog op terug! Voor nu in ieder geval bedankt (en doorsturen van de vragenlijst naar andere leeftijdsgenoten en vrienden mag! ![]() Groetjes! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Invullen: check, zelfde kritiek als hierboven.
|
ik heb m ingevuld, maar ik vond het maar een rare gewaarwording.. Maar goed, dat vind ik van de meeste enquetes zo
![]() Het is btw voor de volgende keer wel handig dat je, als je al een "anders, nl:" veld maakt, niet alsnog mensen verplicht laat kiezen ![]() Verder zaten er wel een paar leuke situatieschetsen bij.. Ik hoop dat je dit bij zoveel mogelijk verschillende soorten groepen mensen aan de man brengt, dan kan je volgens mij best nog wel eens lachen met die resultaten ![]()
|
Naja, ik neem aan dat het feit dat die kinderen zo jong zijn er mee te maken heeft. Maar zoals Morgan al zei is het heel moeilijk door de vraagstelling om uit elkaar te halen of mensen problemen hebben met de leeftijd waarop ze het doen of het feit dat ze handelingen doen.
Misschien dat er meerdere vragenlijsten zijn waarbij de leeftijden wisselen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat mensen het doen vind ik prima, maar niet als ze twaalf jaar oud zijn.. Dat was bij mij heel vaak een struikelblok..
|
Ik was begonnen met invullen maar kwam vast te zitten bij de vraag over bij welke subcultuur je jezelf vind passen. Ik vind mezelf bij geen van alle passen en dacht dat ik dan wel anders in kon vullen. Niet dus. En ik ga geen foutieve informatie geven, dan krijg je een verdraaid beeld. Ik heb de enquette niet afgemaakt.
Oja, bij die muziek soorten staan R&B en Soul samen. Ik vind soul heel mooi maar heb de pest aan R&B. Verder staat er ook bij welke subcultuur je jezelf het beste vind passen "gewoon normaal, top 40" Dus al het andere is niet normaal? Vind het een beetje een rare manier om iets objectief neer te zetten. Maar ik ben er dus mee gekapt. |
![]() |
|
Was toch nieuwsgierig en besloot op de volgende pagina te kijken. Maar dan krijg je zo'n vraag... Wat vind jij van rol die veel mannen, onder andere rappers, aannemen in hun muziekclips? en dan moet ik kiezen tussen onderdanig en stoer. Ik vind het helemaal niet onderdanig, maar ook helemaal niet stoer.
Ik geef het gewoon nog een keer op. Ik word door de antwoorden gedwongen een mening te geven die niet mijn mening is. |
![]() |
||
Citaat:
Met die subculturenvraag had ik ook moeite
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Liefde & Relatie |