Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nu met m'n zusje vliegen en m'n 2 liefste buurmannen want die werken daar nu ![]() Citaat:
en ja het was heel leuk met kazet ![]() En zodra de man van huis is gaan de darmen van pippeloen weer werken dus ik ga even naar de pleeeeee |
![]() |
|
Verwijderd
|
Brian en Amanda uit elkaar
Het legendarische Gouden Kooi-koppel Brian en Amanda zijn uit elkaar. Dit meldt Telegraaf maandag. Volgens een bekende is de bom vorige week definitief gebarsten. "Hun relatie liep al langer erg stroef," laat de onbekende insider ook in de krant weten. De voormalig reality-sterren zijn wel in goed overleg uit elkaar gegaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Het legendarische koppel nog wel. Ik zag het in de krant staan toen ik op zoek was naar het weer, ik dacht, wie de neuk zijn Brian en Amanda.
![]() EDIT: Ja we krijgen 's ochtends de telegraaf. 's Middags, ter compensatie, de NRC.
|
Huhu, in de 6e kwam ik ook weleens bij een toenmalige vriendin thuis, en dan konden we ook helemaal niks doen. Op de vloer in de zon liggen en naar muziek luisteren enzo
![]()
|
Ieh! Gisteravond liep er zo'n vies beestje over mn bureau. Dus ik zette er snel een leeg bierflesje overheen. En ik dacht, ok, dat flesje haal ik nooit meer weg! En net dacht ik, hmm, dat flesje staat wel in de weg. *weghaal* Oh kut, dat beest! Dus nu zit ie onder een dr pepper blikje :') Maar die is nog vol, dus als ik 'm ooit leeg wil drinken, zal ik 'm toch een keer op moeten tillen! Noes!
|
Oh man, ik had echt een geniaal plan bedacht. Ik hield de prullenbak half onder de rand van mn bureau. En toen zo van *hop, schuif*. Ennu bevindt het beestje zich in mijn prullenbak en kan ik mijn cola opdrinken
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |