FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2008, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Voor pip op d.nl
wat ben je toch een liefie!
Advertentie
Oud 09-09-2008, 16:29
Verwijderd
dark master my guide I WILL DIE FOR YOUOUOU!1!! ♪
Oud 09-09-2008, 16:33
Verwijderd
pip ik fveel me
Oud 09-09-2008, 16:33
Verwijderd
dan moet je iets gaan doen zodat je niet meer verveelt
Oud 09-09-2008, 16:38
Verwijderd
kweet genoeg te doen
moet nog boodscahppen doen en eten maken
moet nog opruimen
moet nog leren
maar geen leuke dingen

Weetje vanavond komen de ouders van mijn huisgenoot (de mensen van wie ik onderhuur)
Oud 09-09-2008, 16:39
Verwijderd
Boodschappen doen moet ik ook nog. En koken maar dat ga ik mogelijk skippen.
En, is dat leuk?
Oud 09-09-2008, 16:40
Verwijderd
Weet ik niet, want ik heb ze dus nooit gezien! Ik ken ze niet Dus het is wel een beetje eng

ik ga lasagne maken, op verzoek
Oud 09-09-2008, 16:40
Verwijderd
Lekk0r. dat heb ik echt lang niet gegeten.
Oud 09-09-2008, 16:41
Verwijderd
Ik ook niet.
Oud 09-09-2008, 16:45
Verwijderd
ik loog
ik heb het 3 weken geleden nog gegeten, 2 keer zelfs!
Oud 09-09-2008, 17:04
Verwijderd
Ik ga boodschappen doen, ik reageer later op je pm kunst.
Oud 09-09-2008, 17:07
Verwijderd
oh nee even puscifer afluisteren.
Oud 09-09-2008, 17:09
Verwijderd
down this vaginaaaa miiiine ♪
Oud 09-09-2008, 17:26
Verwijderd
Zo m'n verslag is af!

Van klacht tot oogoperatie heet het
Oud 09-09-2008, 17:39
Lethe
Lethe is offline
Zo! Twee hoorcolleges achter de rug.
Oud 09-09-2008, 17:46
Verwijderd
Zo! Mijn bronartikel voor mijn scriptie is goedgekeurd!
Oud 09-09-2008, 17:46
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Ernie zingt nu in Sesamstraat over zijn tenen. Erg mooi, natuurlijk. Maar hij zingt dat hij er 5 aan elke voet heeft, terwijl het er in een close-up overduidelijk 4 zijn. Zo leren duizenden, zo niet miljoenen kinderen totaal verkeerd rekenen!!!
Oud 09-09-2008, 17:48
Verwijderd
Ach, Ernie kan in mijn ogen toch niets fout doen.
Oud 09-09-2008, 17:49
Verwijderd
Ik vind het altijd verwonderlijk hoe mensen ouder dan twaalf Sesamstraat nog serieus leuk kunnen vinden.
Oud 09-09-2008, 17:55
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Ik vind het altijd verwonderlijk hoe mensen ouder dan twaalf Sesamstraat nog serieus leuk kunnen vinden.
Bert & Ernie zijn leuk, daar valt niet over te discussiëren. Staat ook in de Van Dale:

leuk (bn.; -er, -st) 1 aardig, amusant, vrolijk, grappig hij kan zo leuk iets vertellen; hé, dat is leuk!; hè hè wat zijn we weer leuk (iron.) 2 Bert en Ernie.
Oud 09-09-2008, 18:00
Verwijderd
Zo. Na drie uur surfen en klikken op linken die het niet meer doen, bladeren door de Student Guide en alle andere papieren en formulieren ben ik er achter dat mijn faculteit de inschrijving voor de vakken vanaf januari moet doen. Lekker duidelijk dat ze een paar weken geleden nog aangaven dat ik dat zelf zou moeten doen, nu heb ik me rotgezocht naar formulieren die dus gewoon niet bestaan.
En een b'e'etje jammer dat ze allerlei leuke vakken die ze in het Spring Semester van 2008 nog wel in het Engels gaven, in 2009 verdwenen zijn. Moet ik dan toch maar suffe dingen als Private International Law gaan doen... Wat een ellende.
Oud 09-09-2008, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Jebentzelluf.
Oud 09-09-2008, 18:01
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
b'e'etje
ctrl + shift.

En sterkte.
Oud 09-09-2008, 18:03
Verwijderd
Citaat:
ctrl + shift.

En sterkte.
Dan krijg ik: Æ
Oud 09-09-2008, 18:14
Swlabr
Swlabr is offline
Ik zou je bezoeken Pippeloen, maar ik woon in een ander land. Helaas.
Oud 09-09-2008, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Ik zou je bezoeken Pippeloen, maar ik woon in een ander land. Helaas.
Wat aardig! maar helaas inderdaad.
Oud 09-09-2008, 18:17
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Wat aardig! maar helaas inderdaad.
Totaal vergeten! Ben ik welkom?
Oud 09-09-2008, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Totaal vergeten! Ben ik welkom?
Uiteraard!
Oud 09-09-2008, 18:20
Swlabr
Swlabr is offline
Mooi!
Oud 09-09-2008, 18:21
Verwijderd
Ik ben heel gastvrij!
Verwijderd
Eddy Zoey zou hier zo mogen slapen.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben heel gastvrij!
Klopt!
Oud 09-09-2008, 18:25
Verwijderd
Ja, ik zou hier echt een feestje vieren als Eddy Zoey zou komen slapen.
Oud 09-09-2008, 18:25
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Dan krijg ik: Æ
Ow, in dat geval neem ik terug wat ik zei.

Citaat:
Pip schreef:
Eddy Zoey zou hier zo mogen slapen.
Toppunt van gastvrijheid, me dunkt.
Oud 09-09-2008, 18:36
Verwijderd
M'n huisbaas is nu officieel gek geworden! Hij belt me gisteren op: "Ja hoi, ik heb wat meisjes uitgenodigd, want ik ga toch weer mensen in de kamers zetten!'

IEdereen is hier de afgelopen maanden halsoverdekop vertrokken, en nu ineens weer neiuwe mensen? Het probleem is opeens opgelost?!
Hij zegt dat hij de huur niet meer op kan brengen, omdat ik de enige ben die aan hem betaald, maar laat hij dan voor 3 maanden die meiden hier zitten, en moeten ze dan weer weg, als het huis verkocht is?

TElkens als er een meisje binnenkomt, vertel ik haar snel hoe de vork echt in de steel zit, om haar te waarschuwen, en stiekem ook omdat ik TOTAAL geen zin heb in weer mensen hier. Ik sta al met een been in een ander huis, woon hier al weken alleen, en dan krijg ik OPEENS weer huisgenoten?!?!?!
Oud 09-09-2008, 18:37
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Zo, ik ben weer klaar met geld verdienen vandaag. Ik heb fantoom-jeuk door mijn hema-sjaaltje. En ik heb honger!
Maar het is wel leuk, mijn collega's zijn wel aardig en het is niet zo moeilijk. Het is alleen stom dat ik nu iedere keer met vragen welke kratten met spullen ik nu moet opbergen want dan moet ik weer mensen van hun werk houden ofzo.
Ik kwam wel een jongen tegen die ik nog kende van een feestje een tijdje terug. En hij is wel leuk. Hij wist alleen niet meer hoe ik heette, maar ik had mijn haar ook in een staart en dat had ik toen niet dus daar kan dat door komen.
Blaat.
Ik moet nog Nederlands gaan maken en ik heb geen zin, sogsogsog!
Oud 09-09-2008, 18:40
Verwijderd
Citaat:
M'n huisbaas is nu officieel gek geworden! Hij belt me gisteren op: "Ja hoi, ik heb wat meisjes uitgenodigd, want ik ga toch weer mensen in de kamers zetten!'

IEdereen is hier de afgelopen maanden halsoverdekop vertrokken, en nu ineens weer neiuwe mensen? Het probleem is opeens opgelost?!
Hij zegt dat hij de huur niet meer op kan brengen, omdat ik de enige ben die aan hem betaald, maar laat hij dan voor 3 maanden die meiden hier zitten, en moeten ze dan weer weg, als het huis verkocht is?

TElkens als er een meisje binnenkomt, vertel ik haar snel hoe de vork echt in de steel zit, om haar te waarschuwen, en stiekem ook omdat ik TOTAAL geen zin heb in weer mensen hier. Ik sta al met een been in een ander huis, woon hier al weken alleen, en dan krijg ik OPEENS weer huisgenoten?!?!?!
Mooie baas
Oud 09-09-2008, 18:41
Verwijderd
Wat een vaag verhaal weer van die huisbaas van je, Stefanie.

'Kweenie, ik vind 't een raar verhaal!'
Oud 09-09-2008, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Wat een vaag verhaal weer van die huisbaas van je, Stefanie.

'Kweenie, ik vind 't een raar verhaal!'
Ik ben echt woedend! Krijg hier ineens allemaal wijven over de vloer, die kuthuisbaas loopt weer de Geweldige Huisbaas uit te hangen met zijn KUTVERKOOPpraatjes.
Oud 09-09-2008, 18:44
Verwijderd
Ja, nou ja, ik zou in elk geval tegen die meisjes zeggen hoe het zit, ja. Maar vooral ook om die meisjes ertegen te beschermen.
Heb je zelf al bijna een andere kamer?
Oud 09-09-2008, 18:44
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat lijkt me knap irritant. Ik zou best wel freaken als mijn woonruimte zo chaotisch is met andere mensen die komen en gaan en weet ik het allemaal.

Maar ik heb het ook zwaar, mijn handen ruiken nog naar knoflook door dat ene lullige teentje dat ik gisteren heb uitgeperst.
Oud 09-09-2008, 18:46
Verwijderd
Vreemde kerel, die huisbaas.
Oud 09-09-2008, 18:51
Verwijderd
Het zal wel niet verstandig zijn, maar ik heb met hem geruzied. Ik ben altijd ZO makkelijk voor hem geweest, in tegenstelling tot de andere bewoners hier. Ik ben het zat met hem.

Ik zal wel te weinig kennis van zaken hebben om echt een discussie aan te gaan over hoe hij gehandeld heeft (want hij heeft nu ineens wel een vergunning) maar ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat het NERGENS OP SLAAT dat hij ons al vanaf juni "bang" heeft gemaakt met dat de kamers op 1 augustus worden opgeleverd.
Oud 09-09-2008, 18:53
Verwijderd
Wat moeten die meiden wel niet denken als ze horen dat er uiteindelijk niks aan de hand was, en nu een neiuwe kamer moeten zoeken???

"Ja, ze kunnen komen van de gemeente" zei hij. Maar ik vroeg: weet je dat? Is dat weleens gebeurd? Heb je daar bewijs voor, of reden om dat te denken?

Die gemeente interesseert dat echt niet hoor, alsof die hier opeens aan de deur komt.

BAH. Ik ga nu sowieso weg, of ik hier nou mag blijven of niet.
Oud 09-09-2008, 18:55
Verwijderd
Ik wilde al zeggen, alsof je er nog w'il wonen met zo'n toestanden. Succes ermee.
Oud 09-09-2008, 18:58
Verwijderd
Inderaad met zo'n wouser wil je toch niet inwonen. Maar waarschijnlijk was het een smoes zodat hij de huur exorbitant kon verhogen
Oud 09-09-2008, 18:59
Verwijderd
Iiiiieuwk ieuwk ieuwk! Sinds wanneer kan koffie schimmelen?
Deze zomer ben ik verleerd iedere dag veel koffie te drinken, dus ik was de koffiefilter in mijn koffiezetapparaat en het laatste restje van vorige keer weg te gooien. Geen fijne aanblik na twee weken!
Oud 09-09-2008, 19:00
Verwijderd
Wat stom stefanie!
Oud 09-09-2008, 19:00
Verwijderd
Goh wat raar, een landbouwproduct dat gaat schimmelen in een warme, vochtige omgeving.
Oud 09-09-2008, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Goh wat raar, een landbouwproduct dat gaat schimmelen in een warme, vochtige omgeving.
Ja dat weet ik ook wel, maar ik stond er niet bij stil omdat die filter normaal dus nooit langer dan een dag in mijn koffiezetapparaat blijft zitten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten