![]() |
|
![]() |
beste scholieren,
ik heb op het internet toevallig een nieuw spel gevonden. Dit spel is anders dan traditionele browser games zoals Travian of oGame, wat ik zelf ook speelde. Dit spel probeer je samen met je landgenoten je land te onderhouden. Wat houdt dat in? In het spel registreer je jezelf als Nederland. Je wordt meteen in het land eNederland geplaatst. Nu kan je meedoen met community. Naast werken en trainen in het leger kan je bedrijfjes opstarten, de politiek in gaan. Of als je het zelfs wilt, je verder verdiepen in de media en je eigen krant opstarten. ![]() Mooi en duidelijk inlogscherm ![]() Centrale overview van je land, in dit geval heb ik een screenshot genomen van iemand uit Romenie. Zoals je ziet kan je je verdiepen in 4 kerntaken. Zoiezo moet je in allemaal verdiepen om 100% uit je account te halen. ![]() Als je lid bent van een politieke partij, dan is dit de centrale overview van deze politieke partij. Let ook goed op de layout van de site over het algemeen, het ziet er keurig en verzorgt uit. Omdat ik niet kan liegen, een kleine notitie; het spel zit in de BETA versie. Al hebben ze relatief weinig bugs, een aantal zaken zijn nog niet ingevoerd. Waaronder verzet plegen en ander soort zaken. Ja ik zei verzet plegen, het is namelijk mogelijk om oorlog te voeren tussen landen. En deze wordten ook gevoerd. Landen met 4000 accounts (inwoners) vs landen met 3000 inwoners vallen elkaar continue aan. Wij zijn slechts met een kleine 400. Dus we hebben jou nodig!!! www.erepublik.com |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|