Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Transport Tycoon Deluxe heeft me wel minstens 2 jaar geboeid. Jammer alleen dat't spel voor geen meter meer werkt op windows xp en ook dat't niet goed werkt met de allerdaagse geluidskaarten.
Een spel dat me ook heel lang heeft geboeid is One Must Fall 2097. Ik heb daarmee iets van 1200 matches gespeeld ![]() |
![]() |
|
Whozes, ben er 1 week niet en er is volop gepost
![]() -Octavius-, Atlantis 1 had ik (mn 2e keer) samen met mn buurjongen in 1 dag in minder dan 6 uur uitgespeeld (ik ken de m nog bijna helemaal ![]() ![]() Maar ik neem Zelda oot wel wanneer de remake voor de NGC komt, als ze die nog gaan maken... ze zeiden van wel
||
Citaat:
![]() Weet je wat erg was ![]() ![]() Gisteren was ik dus bij Diablo aangekomen, en die kon ik nauwelijks aan, ik moest steeds townportallen en nieuwe health potions kopen enzo, daar was ik al een kwartier mee bezig en Diablo was voor 80 procent dood... LOOPT IE VAST!!!!!!!!!!!!!!! Als ik 'm nu weer opstart zit dat hele kasteel van hem weer vol monsters waar ik 2 uur over heb gedaan om te verslaan GRRRRR (PS zo blijf je iig wel lang bezig)
||
![]() |
Citaat:
Zeg eens, coolkast, kom jij weleens op andere fora?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
1024 bits
![]() (ik wete niet of er nog getallen zitten in die 000 en)... dat vind ik knap als je zoveel kleuren hebt ![]()
|
Zouden we dan nog wel verschil zien tussen 32-biths (48-bits zal binnkort nog wel ooit ns komen....) en 1024 bits kleuren... onze oogjes gaan ook niet oneindig door
![]()
|
Morrowind is idd errug lang, maar dat wordt ook wel saai op den duur. Gewoon veel van hetzelfde. (imho, uiteraard.)
Chrono Trigger was toen het uitkwam onwijs lang, als je alle quests en subquests wou uitspelen was je de eerste keer iets van 100 uur kwijt ofzo. Maar intussen zal dat wel overtroffen zijn.
||
Citaat:
|
Elite natuurlijk. En dan het liefst het origineel uit 1984 op de Acorn BBC
![]() ![]() Oneindig en ook nog eens een klassieker ![]() Gamers die Elite niet kennen moeten zich heel hard gaan schamen ![]()
Laatst gewijzigd op 15-11-2002 om 17:39. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben toch wel gewoon een hele maand met Zelda Ocarina of Time bezig geweest, wat een PRACHTIG spel zeg!!!. En dan nog RTC1, moest nog 1 maand met 1 level, gooi ik um e rper ongeluk af., heb me de hele week verrot gevoeld. Wie weet wat je op het einde krijgt, als je RTC helemaal uitspeeld?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar het spel waar ik de meeste tijd aan heb verspeeld zal toch wel starcraft (en later met Broodwar) zijn. Over een jaartje of 3 denk ik dat WarcraftIII wel op nr1 zal staan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus daar ben je wel even zoet mee ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Daar ben ik weer. ![]() De tijd VLIEGT echt als je dat spel speelt... ![]() En je kan meerdere characters kiezen en spelopties dus veel variaties mogelijk. (ook online spelen is okay). Ik heb het een hele tijd gespeeld, mr ben nu ook opzoek naar iets anders. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoe ik mijn vriendin heb ontmoet egt vet toevallig hardcore boy | 20 | 28-02-2009 19:16 |