Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2002, 10:40
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Weapons of choice.

Kies een wapen, die jou geschikt lijkt om je geestelijke probleem kapot te maken en het tot de laatste atoom kan uitroeien. Denk er rustig over na, kies je wapen en geef je probleem een Headshot. Dwars door het hoofd, het liefst meerdere kogels zodat je zeker weet dat ie dood is. Op dat moment zakt je probleem voor je ogen in elkaar, en het is WEG. Hierna ga je verder met je leven zoals je het zelf gewild had.

Geloof hierin, en WIL DIT, het zal gebeuren.

WIL DIT!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2002, 11:30
Ilsje
Ilsje is offline
ging het maar zo makkelijk
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 12:00
Chelle
Chelle is offline
Het kan juist wel zo 'makkelijk' zijn, zij het dat wat shoarmaschaap zei helemaal niet zo makkelijk is. Er zit zeker wel wat in. Bij enkele geestelijk problemen (!) zal dit een oplossing kunnen zijn. Of een manier om het op te lossen.
Geestelijke/psychische stoornissen daarentegen verdwijnen niet door dit echt te willen, het los te laten en door te gaan.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 15:53
Quiana
Quiana is offline
Als dat zo makkelijk ging,
waren er heel wat minder mensjes
met psychische problemen lijkt me.
Oud 14-11-2002, 15:57
Eend
Eend is offline
Citaat:
Chelle schreef:

Geestelijke/psychische stoornissen daarentegen verdwijnen niet door dit echt te willen, het los te laten en door te gaan.
Jammer genoeg heb ik daar te veel ervaring mee Keb zelf borderline, authisme en depressie waarvan ze nog niet weten of die chronisch is of tijdelijk
Keb binnenkort weer opname Als bij mij had gegolden, dat als ik er in geloofde dat het dan beter werd, dan was ik al zoooooooo vrolijk geweest...mahjah, das slechts een droom

Maar wel lief zo post

*knuf*

Eendje
Oud 14-11-2002, 17:42
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
t zou op zich msschien wel kunnen werken maar zolang de veroorzakers van je problemen dr nog zijn blijft t zo.pas als die weg zijn kan je beginnen op te knappen
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 18:55
HappyPhantom
HappyPhantom is offline
Persoonlijk vind ik het nogal eng klinken, eigenlijk.
Oud 14-11-2002, 19:09
trustfire
trustfire is offline
ik gloof ook dat als het echt zou helpen, dat er dan veel minder ongelukkige mensne zouden zijn...
Ik ben er zeker van dat een depressie overgaat, maar zo'n wapen helpt mij nie....
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 20:01
Chelle
Chelle is offline
Citaat:
Eend schreef:
Jammer genoeg heb ik daar te veel ervaring mee Keb zelf borderline, authisme en depressie waarvan ze nog niet weten of die chronisch is of tijdelijk
Keb binnenkort weer opname Als bij mij had gegolden, dat als ik er in geloofde dat het dan beter werd, dan was ik al zoooooooo vrolijk geweest...mahjah, das slechts een droom

Maar wel lief zo post

*knuf*

Eendje

Wat erg, sterkte. (jee, daar heb je wat aan )
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 12:12
Chelle
Chelle is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Voor moeilijke situaties is de simpelste oplossing vaak de beste.
Voor dit soort situaties lijken de moeilijkste oplossingen vaak
de simpelste.....
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 12:21
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het klinkt een beetje vreemd, maar misschien helpt het toch wel bij sommige mensen. Ik bedoel: als ik ooit een probleem heb, stort ik me er volkomen in. Ik draai echt door. Ik heb een eetprobleem gehad, en ik heb geautomutileerd. Op een gegeven moment moet ik dan tegen mezelf zeggen: STOP! Waar ben je in vredesnaam mee bezig? Je houdt nu op, in 1 keer en dan bestaat het probleem gewoon niet meer.
Tot noch toe heb ik niet meer geautomutileerd, ik heb helaas wel een terugval met mijn eetproblemen, maar daar kom ik wel bovenop.
Oud 15-11-2002, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Monrath schreef:
Het klinkt een beetje vreemd, maar misschien helpt het toch wel bij sommige mensen. Ik bedoel: als ik ooit een probleem heb, stort ik me er volkomen in. Ik draai echt door. Ik heb een eetprobleem gehad, en ik heb geautomutileerd. Op een gegeven moment moet ik dan tegen mezelf zeggen: STOP! Waar ben je in vredesnaam mee bezig? Je houdt nu op, in 1 keer en dan bestaat het probleem gewoon niet meer.
Tot noch toe heb ik niet meer geautomutileerd, ik heb helaas wel een terugval met mijn eetproblemen, maar daar kom ik wel bovenop.
Zo heb ik het ook gedaan met automutileren, ja. Ik keek naar m'n bloedende arm, en dacht echt iets van 'Jezus, wat DOE je nou eigenlijk?'. Sindsdien heb ik het nooit meer gedaan. Wel is het zo dat je heel snel gaat denken van 'mijn probleem bestaat niet, het is er niet', waardoor je het misschien wel kan onderschatten. Dat had ik dus bij mijn eetprobleem, ik deed alsof wat ik deed niet erg was, het bestaat niet, maar ondertussen heb ik mezelf wel redelijk de vernieling ingeholpen.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 12:34
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Zo heb ik het ook gedaan met automutileren, ja. Ik keek naar m'n bloedende arm, en dacht echt iets van 'Jezus, wat DOE je nou eigenlijk?'. Sindsdien heb ik het nooit meer gedaan. Wel is het zo dat je heel snel gaat denken van 'mijn probleem bestaat niet, het is er niet', waardoor je het misschien wel kan onderschatten. Dat had ik dus bij mijn eetprobleem, ik deed alsof wat ik deed niet erg was, het bestaat niet, maar ondertussen heb ik mezelf wel redelijk de vernieling ingeholpen.
Ja, en dat had ik dan weer met mijn persoonlijkheidsprobleem. Zo van: wat maakt het uit als je je meerdere personen voelt? Je doet er toch niemand kwaad mee? Niemand heeft er toch last van als je denkt dat je uit 5 personen bestaat?
Op een gegeven moment praatte ik erover met een internetvriendin, en zij heeft me overtuigd dat ik het moest stoppen. Dat ik alleen maar Monrath was, en verder niemand anders. Ik heb er niet in 1x mee kunnen stoppen, nog steeds voel ik me vaak iemand anders. Maar ik weet nou wel dat ik het niet moet onderschatten.
Oud 15-11-2002, 12:40
Rioto
weapon : Shotgun .....nee helpt niet helaas
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 12:56
sy'rai
sy'rai is offline
nope al geprobeerd en werkt niet
Oud 15-11-2002, 16:36
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Wat denk je hier nu mee te bereiken.. Net alsof dit werkt.. :/
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 18:35
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
jezelf door je kop schieten is nou niet echt een oplossing imo
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 14:11
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Citaat:
Monrath schreef:
Ik heb precies hetzelfde, op een gegeven moment ben ik zo ver dat ik gewoon stop en niet meer doorga ... alsof die optie voor mij gewoon ophoudt met bestaan, en dan denk ik er niet meer aan en doe ik het niet meer ... met verschillende dingen, met snijden inderdaad, maar als ik er over nadenk eigenlijk met veel meer dingen, ook huiswerk uitstellen enzow ( daar werkt het helaas alleen TIJDELIJK ). Ik snij niet meer ... alleen bij mijn eetstoornis helpt het niet, of misschien ben ik nog niet zo ver om het te kunnen laten ophouden, dat weet ik niet.
Oud 18-11-2002, 18:53
mood indigow
mood indigow is offline
tsjakka!!!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 08:28
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik he altijd dat ik een periode depressief ben, dan ben ik het weer eens zo zat en denk ik ook zo, maar uiteindelijk komt het toch weer terug. Het werkt dus maar tijdelijk want het probleem verdwijnt niet helaas.
Oud 21-11-2002, 20:34
kleine wicca
kleine wicca is offline
Op zich best een goed idee, maar begrijp niet helemaal wa dr mee bedoeld wordt.
Zou je zoiets moeten doen door middel van visualisatie? lijkt mij wel namelijk, maar je weet niet he.....
En een wapen kan ook iets symbolisch zijn he, hoeft niet perse iets dodelijks te zijn, voor jouw probleem wel, in real life niet.....
Oud 23-11-2002, 11:36
Angelleyes
Angelleyes is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Wat denk je hier nu mee te bereiken.. Net alsof dit werkt.. :/
in de gevallen waar er sprake is van een stoornis/ziekte niet nee, maar, hoe lullig het ook klinkt, er zijn mensen die zielig zijn omdat ze het willen zijn óf omdat ze niet weten hoe het anders kan. in het eerste geval heb je een probleem, want dan wíl je niet veranderen (gebeurt vaker dan je denkt) in het laatste geval kan dit zeker helpen. Iedereen heeft weleens iets ergs meegemaakt, maar het is aan jou de keuze wat je er mee doet en hoe lang je er mee blijft lopen. Tuurlijk kan je een overlijden, verkrachting e.d. niet meteen van je afzetten, maar met de tijd kan het wel... je maakt een keuze, die niet makkelijk is, want je bent gewent aan het verdriet en je denkt dat het niet klopt als je je er 'ineens' overheen zet. Toch kan je het beter wel doen, je voelt je beter als je gelukkig bent (hoe logisch het ook klinkt, veel mensen voelen het niet zo)
xxx
Reageren

Regels voor berichten