Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Het klinkt een beetje vreemd, maar misschien helpt het toch wel bij sommige mensen. Ik bedoel: als ik ooit een probleem heb, stort ik me er volkomen in. Ik draai echt door. Ik heb een eetprobleem gehad, en ik heb geautomutileerd. Op een gegeven moment moet ik dan tegen mezelf zeggen: STOP! Waar ben je in vredesnaam mee bezig? Je houdt nu op, in 1 keer en dan bestaat het probleem gewoon niet meer.
Tot noch toe heb ik niet meer geautomutileerd, ik heb helaas wel een terugval met mijn eetproblemen, maar daar kom ik wel bovenop.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Op een gegeven moment praatte ik erover met een internetvriendin, en zij heeft me overtuigd dat ik het moest stoppen. Dat ik alleen maar Monrath was, en verder niemand anders. Ik heb er niet in 1x mee kunnen stoppen, nog steeds voel ik me vaak iemand anders. Maar ik weet nou wel dat ik het niet moet onderschatten.
||
Citaat:
|
![]() |
Op zich best een goed idee, maar begrijp niet helemaal wa dr mee bedoeld wordt.
Zou je zoiets moeten doen door middel van visualisatie? lijkt mij wel namelijk, maar je weet niet he..... En een wapen kan ook iets symbolisch zijn he, hoeft niet perse iets dodelijks te zijn, voor jouw probleem wel, in real life niet.....
||
Citaat:
xxx
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Erge geestelijke problemen Anoniem_1337 | 27 | 28-03-2010 11:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Mark Almighty | 500 | 21-11-2006 19:32 | |
Psychologie |
nachtmerries: ANGST Fantôme | 27 | 07-10-2003 17:35 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 |