Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Tof!
![]() Oh oh oh ik mag auditie doen in een stuk dat een leerlinge hier op school in elkaar zet voor haar profielwerkstuk. Oh nee, het is een musical. Maar ik vind het wel leuk dat ze me persoonlijk vroeg ![]() How cool.
|
Verwijderd
|
Driewerf hoera, want dat betekent dat je tegenwoordig meer dan een twintigtal woorden met dezelfde beginletters of dezelfde prefix kunt opzoeken
![]() Mits je zo'n abonnement hebt, dan. Ik ben bang dat ik dat maar moet gaan doen als m'n proefabonnement verlopen is ![]() Het zoeksysteem is wel onhandiger, want je krijgt niet gelijk alle gevonden woorden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Oh en Paranoide! Ik ging dit weekend afleveringen van Vinni Puh kijken, maar ik zag er maar eentje met ondertitels. Die was wel heel tof, trouwens. Die liedjes
![]() En eentje waar Vinni aan een ballon gaat hangen om te doen of hij een wolk is, maar die was niet ondertiteld. Ik haal het dan ook uit de beschrijving, anders had ik niet door dat hij deed of hij een wolkje was. Ik ving alleen op dat knorretje (ik weet niet hoe je die in het Russisch noemt.) steeds vroeg, "Wat?" /boeiend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En hier nog twee onvertaalde dingen van Armenfilm: iets over een pratende tovervis en een naargeestige zeetovenaar genaamd Ee-eehhhh en iets over een verveelde koning die mensen bij zich roept om een verzonnen verhaal te vertellen, met als beloning het halve koninkrijk voor degene die zó'n gek verhaal vertelt dat de koning hem niet gelooft. USSR-kindjes werden doodgegooid met rare surrealistische tekenfilms, ja <3 Ik moet echt leren hoe je dingen ondertitelt, dan ga ik al deze dingen vertalen en het internet ermee doodgooien ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |