Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2008, 00:04
Verwijderd
ik heb ook geen strijkijzer niet zo handig als je alleen woont
Advertentie
Oud 15-09-2008, 00:08
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dit doet me trouwens echt denken aan de 'We haven't got a [honderd verschillende voorwerpen]'-dialoog uit mijn lievelingsaflevering van Bottom. (Namelijk, 'Culture'. Ik heb 'm minstens vijftien/twintig keer gezien en hij wordt iedere keer hilarischer )
We haven't got a donkey!
Pin the tail of the chicken!
We haven't got a tail!
Pin the saucage on the chicken!
We haven't got a chicken!
Pin the saucage on the fridge!
We haven't got a pin!
Cellotape the saucage to the fridge!
We haven't got a saucage!
Put a piece of cellotape on the fridge!

It's not much of a game, is it?

Ik was aangenaam verrast dat ik hem nog steeds uit mijn hoofd kende.
Oud 15-09-2008, 00:12
Verwijderd
Citaat:
We haven't got a donkey!
Pin the tail of the chicken!
We haven't got a tail!
Pin the saucage on the chicken!
We haven't got a chicken!
Pin the saucage on the fridge!
We haven't got a pin!
Cellotape the saucage to the fridge!
We haven't got a saucage!
Put a piece of cellotape on the fridge!

It's not much of a game, is it?

Ik was aangenaam verrast dat ik hem nog steeds uit mijn hoofd kende.
Hahaha jaaaa Ik wilde 'm ook nog citeren, maar ik ken 'm niet meer helemaal uit m'n hoofd. Vaker kijken yes

Citaat:
ik heb ook geen strijkijzer niet zo handig als je alleen woont
Ik heb ook geen wasmachine.
Oud 15-09-2008, 00:14
Uice
Uice is offline
Trouwens, Para, waarom vier je geen Sinterklaas? Integreren jij!
Oud 15-09-2008, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Trouwens, waarom vier je geen Sinterklaas? Integreren jij!
Maar ik wiiiiilll nieeettttttt

Haha nee, grapje. We hebben wel een hele tijd Sinterklaas gevierd, toen ik er op school achterkwam dat dat bestond en het mijn ouders voorlegde. Toen heb ik er nog heel lang in geloofd, echt tot m'n tiende/elfde oid, omdat ik pas op m'n zevende hoorde van die hele feestdag. Maar ik wist niet dat er ook gedichten bij hoorden, dus het was nooit een familiegebeuren, meer een 'je wordt wakker en krijgt dan snoepdingen in je schoen'-iets. Dus ook geen cadeautjes ofzo. En toen m'n ouders erachter kwamen dat ik al wist dat 'ie niet bestond gaven ze alleen m'n broertje snoep en mij niet meer. :') Nu krijg ik wel nog elk jaar een chocoladeletter van m'n ouders, maar daar blijft het ook wel bij.

Soms vier ik het wel met vrienden(groepen), maar iedereen is chaotisch dus dat komt er zelden van. Mijn vorige Sinterklaasviering viel in oktober van vorig jaar (ofzo) en toen waren we niet twee maanden vroeg maar tien maanden te laat.
Oud 15-09-2008, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook niets van dat al. Maar ik heb wel een blender. Daar gaat binnenkort een banaan in, dat kan ik jullie alvast vertellen.
*schuifelt naar de goed-geoliede draaideur der slechte grappen*
Oud 15-09-2008, 00:21
Uice
Uice is offline
Citaat:
Haha nee, grapje. We hebben wel een hele tijd Sinterklaas gevierd, toen ik er op school achterkwam dat dat bestond en het mijn ouders voorlegde. Toen heb ik er nog heel lang in geloofd, echt tot m'n tiende/elfde oid, omdat ik pas op m'n zevende hoorde van die hele feestdag.
Maar werd er toen op school nooit over Sinterklaas en zijn niet-bestaan gepraat?

Citaat:
Maar ik wist niet dat er ook gedichten bij hoorden, dus het was nooit een familiegebeuren, meer een 'je wordt wakker en krijgt dan snoepdingen in je schoen'-iets. Dus ook geen cadeautjes ofzo. En toen m'n ouders erachter kwamen dat ik al wist dat 'ie niet bestond gaven ze alleen m'n broertje snoep en mij niet meer. :') Nu krijg ik wel nog elk jaar een chocoladeletter van m'n ouders, maar daar blijft het ook wel bij.

Soms vier ik het wel met vrienden(groepen), maar iedereen is chaotisch dus dat komt er zelden van. Mijn vorige Sinterklaasviering viel in oktober van vorig jaar (ofzo) en toen waren we niet twee maanden vroeg maar tien maanden te laat.
Hm, helaas, want Sinterklaas is toch wel de shit, vooral met gedichten.
Oud 15-09-2008, 00:22
Uice
Uice is offline
Citaat:
*schuifelt naar de goed-geoliede draaideur der slechte grappen*
Waag het niet.
Oud 15-09-2008, 00:28
Uice
Uice is offline
Ik heb trouwens ook een tosti-ijzer en een broodrooster.
Oud 15-09-2008, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Maar werd er toen op school nooit over Sinterklaas en zijn niet-bestaan gepraat?
Nou, ik zat eerst op allemaal gekke allochtonen-scholen, dus daar had ook niemand enig idee van what's up. Toen belandde ik in groep 4 van een gewone school, want we mochten in Nederland blijven wonen, maar dat was een Protestantse school waar Sinterklaas niet gevierd werd. Bovendien was ik inmiddels een autistisch stil kindje met een hyperactieve verbeelding, dus ik had in de eerste jaren op die school andere dingen aan mijn hoofd dan sociale interactie met de malle andere kinderen. Uiteindelijk ben ik zelf dingen gaan vermoeden, waardoor ik uiteindelijk een kruisje in een winterpeen had gezet alvorens hem in de schoen te leggen. Natuurlijk lag hij de volgende dag gewoon weer in de koelkast. Misschien was ik ook wel negen/tien en niet tien/elf, trouwens.

Er waren overigens ook nooit surprises in het spel op die Protestantse basisschool, dus van het bestaan daarvan hoorde ik pas in groep zeven, toen die basisschool failliet was gegaan en ik naar een andere moest. Als gevolg waren mijn surprises in groep 7 en 8 echt beroerd.

Citaat:
Hm, helaas, want Sinterklaas is toch wel de shit, vooral met gedichten.
Ja, de gedichten zijn ook het leukst. Want daar kan je flauwe dingen mee, yes.

We vieren ook geen kerst, lulz. Want dat was verboden in de USSR, omdat het een religieuze feestdag is en religie is opium voor het volk volgens ons aller Lenin. Gelukkig verplaatsten de smiechten alle cadeautjes-geverij gewoon naar nieuwjaar, dus dat is nu cadeautjestaim in Rusland.

Citaat:
Waag het niet.
*schuift giebelend een voetje richting de deur*
Oud 15-09-2008, 00:43
Verwijderd
En ik heb ook geen tosti-ijzer. En geen broodrooster.

Maar wel een Senseo-apparaat en een koelkast en een oven en nog heel veel andere voorwerpen.
Oud 15-09-2008, 00:47
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nou, ik zat eerst op allemaal gekke allochtonen-scholen, dus daar had ook niemand enig idee van what's up. Toen belandde ik in groep 4 van een gewone school, want we mochten in Nederland blijven wonen, maar dat was een Protestantse school waar Sinterklaas niet gevierd werd. Bovendien was ik inmiddels een autistisch stil kindje met een hyperactieve verbeelding, dus ik had in de eerste jaren op die school andere dingen aan mijn hoofd dan sociale interactie met de malle andere kinderen. Uiteindelijk ben ik zelf dingen gaan vermoeden, waardoor ik uiteindelijk een kruisje in een winterpeen had gezet alvorens hem in de schoen te leggen. Natuurlijk lag hij de volgende dag gewoon weer in de koelkast. Misschien was ik ook wel negen/tien en niet tien/elf, trouwens.
Haha, snood.

Citaat:
Er waren overigens ook nooit surprises in het spel op die Protestantse basisschool, dus van het bestaan daarvan hoorde ik pas in groep zeven, toen die basisschool failliet was gegaan en ik naar een andere moest. Als gevolg waren mijn surprises in groep 7 en 8 echt beroerd.
Oh, die van mij zijn ook heel lang kut geweest. Gewoon bakken met snippers en een cadeau erin, of van die cliche's als een oud boek met een gat erin gesneden voor het pakje.

Maar in gedichten blonk ik uit.

Citaat:
*schuift giebelend een voetje richting de deur*

Nou vooruit, maar snel dan, want het is alweer haast bedtijd voor kleine Juliussen. Nog even mijn avondtomaat eten en dan kruip ik onder de wol.
Oud 15-09-2008, 00:53
Verwijderd
Citaat:
Oh, die van mij zijn ook heel lang kut geweest. Gewoon bakken met snippers en een cadeau erin, of van die cliche's als een oud boek met een gat erin gesneden voor het pakje.

Maar in gedichten blonk ik uit.
Ik had een heel lelijke robot gemaakt van dozen en eh. Nog iets schrikbarend slechts. Misschien wel gewoon alleen een doos, of überhaupt geen surprise omdat ik niet wist dat dat moest, oid.

Citaat:

Nou vooruit, maar snel dan, want het is alweer haast bedtijd voor kleine Juliussen. Nog even mijn avondtomaat eten en dan kruip ik onder de wol.
Avondtomaat! Maar nee, ik had eigenlijk niet eens een grap in gedachten. Oh wacht, nu wel.

Doet dat dan geen pijn? ;d;d;d;D;Dd
Oud 15-09-2008, 01:00
TopDrop
TopDrop is offline
In de eerste klas op de middelbare school deden we nog surprises. In de tweede kregen we een hufter als mentor. Hij vroeg, wie wil er allemaal niet aan sinterklaas doen? En toen stak 1 iemand zn hand op, en toen zei hij, OK DANNIET!! En toen zei die ene jongen van, ja, maar dat hoeft nou ook weer niet! JAAA, NEEE, ALS NIET IEDEREEN WIL, DAN DOEN WE GEEN SINTERKLAAS. GEEN DISCUSSIE MOGELIJK. VOLGENDE ONDERWERP.

/pwnd
Oud 15-09-2008, 01:01
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik had een heel lelijke robot gemaakt van dozen en eh. Nog iets schrikbarend slechts. Misschien wel gewoon alleen een doos, of überhaupt geen surprise omdat ik niet wist dat dat moest, oid.
Ik had een stokpaard gemaakt, dat wil zeggen, een stok met aan de bovenkant een stuk karton dat ik in de vorm van een paardenhoofd geknipt had, al kan het ook mijn vader of broer zijn geweest die het knipwerk deed, en dat is eigenlijk waarschijnlijker. Nu kan ik heel goed knippen, maar toen echt niet.
Mijn allereerste surprise bestond eruit dat ik een cadeau voor mijn opa in een sok deed.

Mijn broer stal altijd de show met zijn creatieve en geniaal gemaakte surprises. Die werden ook gewoon gerecylced bij ons thuis, als je er een had bewaarde je hem het hele jaar en gaf je hem het volgende jaar door. En mijn moeder gaf een keer als surprise een kartonnen doos vol met spullen die mijn vader al een paar dagen kwijt was, en een cadeau ertussen.

Citaat:
Avondtomaat! Maar nee, ik had eigenlijk niet eens een grap in gedachten. Oh wacht, nu wel.

Doet dat dan geen pijn? ;d;d;d;D;Dd
Voor de banaan misschien wel.

En een avondtomaat is een prettig ding, je moet het ook eens proberen.
Oud 15-09-2008, 01:01
Verwijderd
Ik ben genadeloos afgeslacht, .
Oud 15-09-2008, 01:02
Uice
Uice is offline
Daar zul je het dan wel naar gemaakt hebben.
Oud 15-09-2008, 01:02
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
En mijn moeder gaf een keer als surprise een kartonnen doos vol met spullen die mijn vader al een paar dagen kwijt was, en een cadeau ertussen.
<3
Oud 15-09-2008, 01:06
TopDrop
TopDrop is offline
Omg held

Citaat:
Ik heb een paar weken geleden een prima auto gekocht, die ik wilde gebruiken voor mijn werk. Echter kwam ik er achter dat er veeel kleinere auto's te krijgen zijn, wat voor mij dus nog praktischer is.

Nog wat informatie:
- 60 stoelen
- Hij rijdt op benzine
- Naar mijn mening wel snel (hoe snel, géén idee)
- Je krijgt er een hoedenplank bij
- Een carburateur
- Een hoedenplank
- Ruitenwissers (geen idee, hoe ik die moet installeren)

Als je interesse hebt, lijkt het me een goed idee dat je een keer langs komt om de auto eens uitgebreid te gaan testen en hem dan eventueel te kopen. Besef wel dat ik hem ook tweedehands heb gekocht en dat er op de buitenkant dus wel een paar krasjes zitten. De voorruit is gewoon in orde.

Er zit géén garantie meer op. Vraagprijs 8500 zonder mogelijkheid tot onderhandelen, anders doe ik hem niet weg.
Oud 15-09-2008, 01:07
TopDrop
TopDrop is offline
Ik lag echt dubbel om de hoedenplank
Oud 15-09-2008, 01:07
Uice
Uice is offline
Oud 15-09-2008, 01:11
Verwijderd
Vandaag voor het eerst een paar afleveringen van Extras gekeken. Wat een held.
Oud 15-09-2008, 01:12
Uice
Uice is offline
Citaat:
Vandaag voor het eerst een paar afleveringen van Extras gekeken. Wat een held.
Ooooh ja. <3 Welke?
Oud 15-09-2008, 01:13
Verwijderd
Een tot en met vier van het eerste seizoen. Gratis te kijken via UPC on demand.
Oud 15-09-2008, 01:13
Uice
Uice is offline
Ah, daar zit ook die bij met die nieuwe vriend die hij niet wil, <3.
Oud 15-09-2008, 01:14
Verwijderd
Citaat:
Ik ben genadeloos afgeslacht, .
Met wat?

Citaat:
Ik had een stokpaard gemaakt, dat wil zeggen, een stok met aan de bovenkant een stuk karton dat ik in de vorm van een paardenhoofd geknipt had, al kan het ook mijn vader of broer zijn geweest die het knipwerk deed, en dat is eigenlijk waarschijnlijker. Nu kan ik heel goed knippen, maar toen echt niet.
Mijn allereerste surprise bestond eruit dat ik een cadeau voor mijn opa in een sok deed.

Mijn broer stal altijd de show met zijn creatieve en geniaal gemaakte surprises. Die werden ook gewoon gerecylced bij ons thuis, als je er een had bewaarde je hem het hele jaar en gaf je hem het volgende jaar door. En mijn moeder gaf een keer als surprise een kartonnen doos vol met spullen die mijn vader al een paar dagen kwijt was, en een cadeau ertussen.
Ja, bij ons op de basisschool had je ook een jongen die geniale surprises maakte, helemaal ingewikkeld en van hout en plankjes en dingetjes en hendeltjes en poppetjes enzo. Sta je daar dan, met je kartonnen robot. (Het cadeau zat trouwens verstopt in de aan-knop, want het was een diskette (! ) met een spelletje erop. Toen heeft hij de hele robot uit elkaar gesloopt, want hij kon het cadeau niet vinden. En ik maar lachen om m'n truuk

Het ding van je moeder is wel geniaal.

Citaat:
En een avondtomaat is een prettig ding, je moet het ook eens proberen.
Tomaten met zout, yes. Maar ik vrees dat ik er geen traditie van zal kunnen maken.

Het wordt trouwens weer winter, dat is mandarijnentijd.

Citaat:
In de eerste klas op de middelbare school deden we nog surprises. In de tweede kregen we een hufter als mentor. Hij vroeg, wie wil er allemaal niet aan sinterklaas doen? En toen stak 1 iemand zn hand op, en toen zei hij, OK DANNIET!! En toen zei die ene jongen van, ja, maar dat hoeft nou ook weer niet! JAAA, NEEE, ALS NIET IEDEREEN WIL, DAN DOEN WE GEEN SINTERKLAAS. GEEN DISCUSSIE MOGELIJK. VOLGENDE ONDERWERP.

/pwnd
Omg, wat een kutstreek
Oud 15-09-2008, 01:15
Verwijderd
Citaat:
Met wat?
Trivial Pursuit, .
Oud 15-09-2008, 01:18
Uice
Uice is offline
Ik wens jullie toe wel te rusten, forumers!
Oud 15-09-2008, 01:20
Verwijderd
Citaat:
Ik lag echt dubbel om de hoedenplank
Het is ook echt een sukkeltopic. Hallo, een tweedehands laptop van 350,- kopen verder rond te kijken en zonder te weten wat het ding kan en vervolgens verwachten dat iedereen zo stom is.
Oud 15-09-2008, 01:21
Verwijderd
Citaat:
Ik wens jullie toe wel te rusten, forumers!
Welterusten.
Oud 15-09-2008, 01:22
Uice
Uice is offline
Oh, de olijfolie van Euroshopper is echt niet te vreten, trouwens. Dat wordt de laatste keer dat ik die heb. Dat is mijn slotadvies van vandaag, koop hem niet.

Nou, doei.
Oud 15-09-2008, 01:31
Uice
Uice is offline
Eerst nog dit.

Slaap Ontwijkend Gedrag.
Oud 15-09-2008, 01:33
Verwijderd
Is dat datzelfde meisje dat Ernie op zijn hoofd slaat?

vet hoe Kermit zo wegloopt trouwens.
Oud 15-09-2008, 01:35
Verwijderd
Nou, welterusten, volk.
Oud 15-09-2008, 01:35
Uice
Uice is offline
Nee.
Oud 15-09-2008, 01:36
Hanneke
Hanneke is offline
De tijd gaat wel een beetje snel vanacht.
Oud 15-09-2008, 01:36
Verwijderd
Ik heb ook slaapontwijkend gedrag. En leesontwijkend gedrag, maar ik red het nu toch niet meer om op tijd klaar te zijn met m'n boek van morgen, dus ik ga wel niet naar die werkgroep. Hoewel ik wel alsnog moet slapen, want morgen moet ik een werkgroepopdracht bespreken met m'n groepje, maar ik heb geenzingeenzingeenzin en ook geen zin om Todo Sobre Mi Madre voor de vierde keer te kijken ookal moet dat wel voor ik de werkgroepopdracht ga maken. Kggggg.
Oud 15-09-2008, 01:38
Verwijderd
"I'm leaving"
"I wuv yuu"

Awww, ik kan niet stoppen met kijken
Oud 15-09-2008, 01:43
Uice
Uice is offline
Oh, nog even deze Bert en Ernie die nu verboden is.

En nu ga ik echt slapen. Truste!
Oud 15-09-2008, 01:44
Verwijderd
Slaap ze, Uice.

Oh! dat filmpje heb ik vroeger ook eens gezien en toen kon ik niet meer slapen omdat ik Bert zonder neus zo eng vond
Oud 15-09-2008, 01:45
Verwijderd
Ja, welterusten, slaperds.

Ik ga maar eens eh. Tekenfilms kijken.
Oud 15-09-2008, 01:47
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oh! dat filmpje heb ik vroeger ook eens gezien en toen kon ik niet meer slapen omdat ik Bert zonder neus zo eng vond
Ja, er hebben heel veel boze ouders opgebeld.

Maar ik vind het vooral zo gaaf dat Bert Ernie 'dingaling' noemt. Dat mag nu ook niet meer.
Oud 15-09-2008, 01:49
Hanneke
Hanneke is offline
Ik moet nog minstens 1 uur en 40 minuten Duits lezen. ;(
Oud 15-09-2008, 02:21
Hanneke
Hanneke is offline
Nog 40 minuten
Oud 15-09-2008, 02:42
Hanneke
Hanneke is offline
Nog 20.

Ik dacht dat hier altijd iemand online was. ;(
Oud 15-09-2008, 02:45
Verwijderd
Ik ben wel online, maar ik ben druk bezig met tekenfilms kijken en de tijd negeren
Oud 15-09-2008, 02:50
Hanneke
Hanneke is offline
Het is een goed tijdstip om de tijd te negeren, dus dat is wel slim
Oud 15-09-2008, 03:12
Verwijderd
Citaat:
Het is een goed tijdstip om de tijd te negeren, dus dat is wel slim
Precies.

En waarom heb je van die gekke exacte tijden voor je Duitse bezigheden?
Oud 15-09-2008, 03:14
Hanneke
Hanneke is offline
Omdat ik veel te ver uitgesteld heb
Oud 15-09-2008, 03:15
Hanneke
Hanneke is offline
Maar ik ben in principe wel klaar nu. Ik ga alleen nog even een artikel lezen zodat ik wat back-up heb als het afgekeurd wordt. En om goede wil te tonen enzo. Want als het afgekeurd wordt ben ik echt de lul.

Regels voor berichten