Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Haha nee, grapje. We hebben wel een hele tijd Sinterklaas gevierd, toen ik er op school achterkwam dat dat bestond en het mijn ouders voorlegde. Toen heb ik er nog heel lang in geloofd, echt tot m'n tiende/elfde oid, omdat ik pas op m'n zevende hoorde van die hele feestdag. Maar ik wist niet dat er ook gedichten bij hoorden, dus het was nooit een familiegebeuren, meer een 'je wordt wakker en krijgt dan snoepdingen in je schoen'-iets. Dus ook geen cadeautjes ofzo. En toen m'n ouders erachter kwamen dat ik al wist dat 'ie niet bestond gaven ze alleen m'n broertje snoep en mij niet meer. :') Nu krijg ik wel nog elk jaar een chocoladeletter van m'n ouders, maar daar blijft het ook wel bij. Soms vier ik het wel met vrienden(groepen), maar iedereen is chaotisch dus dat komt er zelden van. Mijn vorige Sinterklaasviering viel in oktober van vorig jaar (ofzo) en toen waren we niet twee maanden vroeg maar tien maanden te laat. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er waren overigens ook nooit surprises in het spel op die Protestantse basisschool, dus van het bestaan daarvan hoorde ik pas in groep zeven, toen die basisschool failliet was gegaan en ik naar een andere moest. Als gevolg waren mijn surprises in groep 7 en 8 echt beroerd. ![]() Citaat:
We vieren ook geen kerst, lulz. Want dat was verboden in de USSR, omdat het een religieuze feestdag is en religie is opium voor het volk volgens ons aller Lenin. Gelukkig verplaatsten de smiechten alle cadeautjes-geverij gewoon naar nieuwjaar, dus dat is nu cadeautjestaim in Rusland. Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Maar in gedichten blonk ik uit. Citaat:
![]() Nou vooruit, maar snel dan, want het is alweer haast bedtijd voor kleine Juliussen. Nog even mijn avondtomaat eten en dan kruip ik onder de wol.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Doet dat dan geen pijn? ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
In de eerste klas op de middelbare school deden we nog surprises. In de tweede kregen we een hufter als mentor. Hij vroeg, wie wil er allemaal niet aan sinterklaas doen? En toen stak 1 iemand zn hand op, en toen zei hij, OK DANNIET!! En toen zei die ene jongen van, ja, maar dat hoeft nou ook weer niet! JAAA, NEEE, ALS NIET IEDEREEN WIL, DAN DOEN WE GEEN SINTERKLAAS. GEEN DISCUSSIE MOGELIJK. VOLGENDE ONDERWERP.
/pwnd ![]()
|||
Citaat:
Mijn allereerste surprise bestond eruit dat ik een cadeau voor mijn opa in een sok deed. Mijn broer stal altijd de show met zijn creatieve en geniaal gemaakte surprises. Die werden ook gewoon gerecylced bij ons thuis, als je er een had bewaarde je hem het hele jaar en gaf je hem het volgende jaar door. ![]() Citaat:
En een avondtomaat is een prettig ding, je moet het ook eens proberen. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Omg held
![]() Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Het ding van je moeder is wel geniaal. ![]() Citaat:
Het wordt trouwens weer winter, dat is mandarijnentijd. Citaat:
![]() |
![]() |
|
Oh, de olijfolie van Euroshopper is echt niet te vreten, trouwens. Dat wordt de laatste keer dat ik die heb. Dat is mijn slotadvies van vandaag, koop hem niet.
Nou, doei.
|
Verwijderd
|
Ik heb ook slaapontwijkend gedrag. En leesontwijkend gedrag, maar ik red het nu toch niet meer om op tijd klaar te zijn met m'n boek van morgen, dus ik ga wel niet naar die werkgroep.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik vind het vooral zo gaaf dat Bert Ernie 'dingaling' noemt. Dat mag nu ook niet meer. ![]()
|
|