Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() net als anne boleyn ![]() ![]() |
![]() |
|
Iets heel simpels, zoals een potlood ofzo. Effectief, maar niet zoiets raars dat ik er meteen voor op de brandstapel zou worden gegooid.
Of een glas/vulling voor vulpen/tampon. Handig allemaal ![]()
|
Toch apart dat we allemaal ons afvragen wat we hen zouden kunnen leren. Terwijl wij waarschijnlijk zelf ook heel wat zouden moeten leren als we in die tijd gedropt zouden worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
*Chick Rock neemt een tampon mee en legt uit wat er mee moet gebeuren* antwoord: "Waar zegt ge dat dat ding in moet? En hoe werkt dat dan met mijn kuisheidsgordel?" |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Let's bag ourselves a dinsosaur! Daarna wil ik het ding (of in ieder geval een deel ervan) opeten, bij voorkeur een stuk van een T-rex of een ander toproofdier. Omdat het kan. De middeleeuwen? Zelfde eigenlijk, een machinegeweer leegschieten ergens op een plek zonder al teveel mensen in de buurt; ergens waar honderden jaren later gegraven zou worden ![]() Extra punten voor AK47 in dat geval. En terwijl de halve wetenschappelijke wereld batshit insane gaat om dit mysterie, lach ik me stuk ![]() Laatst gewijzigd op 18-09-2008 om 23:19. |
![]() |
||
Citaat:
Al weten wij met onze geschiedeniskennnis zeker weten meer dan zij met hun toekomstvisies ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Leesclub] Poll! Verwijderd | 44 | 09-09-2012 19:45 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 |