Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2002, 15:11
Hellracer
Hellracer is offline
Heb hier een vraagje over. Er zitten een heleboel extra's bij deze vesie. En je hebt 6.1 sound onder film. Alleen nou is mijn vraag. Is de film nu ook anders of is hij het zelfde als de 2-cd versie. Maar alleen dan met wat meer extra's

Alvast bedankt
Oud 14-11-2002, 15:29
obi-wan-kenobi
obi-wan-kenobi is offline
Citaat:
Hellracer schreef:
Heb hier een vraagje over. Er zitten een heleboel extra's bij deze vesie. En je hebt 6.1 sound onder film. Alleen nou is mijn vraag. Is de film nu ook anders of is hij het zelfde als de 2-cd versie. Maar alleen dan met wat meer extra's

Alvast bedankt
Ja, hij is langer.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 15:31
Verwijderd
Verlengde scènes en extra scènes, op de dvd
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 15:32
Arwyn
Arwyn is offline
2 cd/ 4 cd versie? Nooit geweten dat er zoveel muziek is geschreven dat daar 4 cd's mee gevuld kunnen worden!

Maar er staat idd +/- een half uur extra film op voor zover ik weet. Oa met The Gifts of Galadriel en het vertrekken van de Elven uit Middle-Earth.
Oud 14-11-2002, 16:38
Shibby
Shibby is offline
Oh das wel cool...nog langer van de film kunnen genieten. die cd's wil ik best wel hebben
Oud 14-11-2002, 18:28
Hellracer
Hellracer is offline
K*tzooi. Nu heb ik dus een half uur film niet gezien. Maar die was in de bios ook niet te zien ofwel ? Want dan voel ik me een beetje genaaid heb ik de 2 cd versie gekocht en ook nog eens niet de hele film. damn weggegooit geld
Oud 14-11-2002, 19:52
wyner
wyner is offline
De bioscoop-versie is de "hele" film. Nu is de "Director's Special Extended Cut Whatever" uitgebracht, met extra scènes die vanwege velerlei redenen niet in de bios-versie pasten.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 21:48
Verwijderd
Ja Gifts Of Galadriel, langere scenes in Lothloreien ! Meer dialogen (Aragorn en Borormir), meer ruimte voor Haldir en Celeborn.
Vetjes dus.

\Maar het vertrekken van de elfen? In de eerste film?!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 22:15
Carn
Carn is offline
frodo en sam komen elfen tegen die door de bossen van de gouw naar de zee aan het reizen zijn

(ken uw LOTR )

Over de muziek: Howard Shore heeft 30 minuten nieuw materiaal geschreven voor deze versie.

2 DVDs de film, andere 2 dvds zijn extras

De film is op twee DVDs want:

Hogere bitrate geluid en beeld (dus iets hogere kwaliteit dan de 2DVD versie die al bestond, en film is dus langer)

HEEEEEEEEL VEEEEEEEL Commentaar tracks, een stuk of 5 geloof ik.
Oud 15-11-2002, 09:32
ganralph
ganralph is offline
no way dat ze mij die 4cd versie aansmeren, das dus weer echt geldklopperij - ik ben grote fan van boek en film, maar dit vind ik te triest voor woorden
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 13:34
lolliepop
lolliepop is offline
ganralph: no way dat ze mij die 4cd versie aansmeren, das dus weer echt geldklopperij - ik ben grote fan van boek en film, maar dit vind ik te triest voor woorden

Nou ik heb toevallig de 4 dvd wel gekocht en jij vindt het misschien geldklopperij, maar de dubbel dvd is 26.99 en de
4 dvd is 39.95, dus dat scheelt nog niet eens 15 euro
en er staan heel veel coole stukken op. en met de extra
film heb ik weer meer gezien wat OOK in het boek voorkomt.
En als je het niet wilt kopen oke, maar om jezelf liefhebber te noemen en het te beoordelen zonder het gezien te hebben, dat noem ik triest!!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 14:06
ganralph
ganralph is offline
wie zegt dat ik het niet gezien heb

met geldklopperij bedoel ik dat de film een paar maanden geleden op 2 dvd is uitgebracht en nu al op 4 dvd, terwijl dat ook al meteen had gekund - toen ik de video (ik heb op mn kamer geen dvd-speler) kocht op de eerste dag van release, zat er al een reclameflyer bij voor de 4 dvd ("verkrijgbaar vanaf november")

zo krijg je altijd mensen die beide boxen gaan kopen
26,99 + 39,95 = nog altijd meer dan een van de losse sets
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 15:07
Sithan
Sithan is offline
Staat daar nou de meer geweldadige versie op, want daar hadden ze t over toen ie in de bios kwam dat de DVD wel voor 16 jaar en ouder zou worden met veel meer bloed....?
Oud 15-11-2002, 15:32
Anonymous John
Anonymous John is offline
Er zijn 30 seconden aan het eindgevecht toegevoegd, maar je ziet helemaal geen extra bloed dus ik snap die 16 jaar keuring ook niet.
Oud 15-11-2002, 17:14
Hellracer
Hellracer is offline
Als ik dit eerder had geweten had ik de 2 cd versie niet gekocht maar de 4 cd versie. Vind het een beetje te duur om nu nog de 4 cd versie te kopen. Ach een les voor de volgende keer dan maar. Ik leen hem wel een keer van iemand anders.
Oud 17-11-2002, 19:35
lolliepop
lolliepop is offline
Citaat:
ganralph schreef:
wie zegt dat ik het niet gezien heb

met geldklopperij bedoel ik dat de film een paar maanden geleden op 2 dvd is uitgebracht en nu al op 4 dvd, terwijl dat ook al meteen had gekund - toen ik de video (ik heb op mn kamer geen dvd-speler) kocht op de eerste dag van release, zat er al een reclameflyer bij voor de 4 dvd ("verkrijgbaar vanaf november")

zo krijg je altijd mensen die beide boxen gaan kopen
26,99 + 39,95 = nog altijd meer dan een van de losse sets
oke als je het zo bekijkt heb je helemaal gelijk.
ik heb ook de 2 dvd eerst gekocht maar gelukkig mocht
ik die nog ruilen gna gna..
nou ja als dat niet kon dan had ik hem niet gekocht ( en niet gezien )
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 19:59
Retarded
Retarded is offline
kheb ze beide kon de oude ook omruilen op mn werk, maar dat is de bioscoop versie...moet ik sowieso hebben... en 4-disc is gewoon een must-have!
Oud 18-11-2002, 16:59
Verwijderd
hmm ik ga ze bij een vriendin van me kijken, die 4 cds...ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 10:22
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
M'n vader heeft de 4 DVD extension blabla versie besteld bij amazon.com.... \o/

Dolby, breedbeeld, DVD.... *kwijl*
Oud 02-12-2002, 17:38
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Ik koop na de 3e film gewoon een of andere super-verzameldoos met de extended versie van alle drie de films voor een eurotje of 100

Leuk om later aan je kleinkinderen te geven
Oud 02-12-2002, 17:50
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
Als er geen DVD's meer in omloop zijn
Oud 03-12-2002, 21:03
Rareware
Rareware is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
Ik koop na de 3e film gewoon een of andere super-verzameldoos met de extended versie van alle drie de films voor een eurotje of 100
ga ik denk ik ook doen! is veel makkelijker en scheelt (hoop ik) geld
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 08:44
Ieke
Ieke is offline
Ik heb hem toch maar gehaalt. Ik heb eerst die op video gehaalt, omdat we geen dvd speler hadden. Nu sinds een paar dagen wel en ik hoop dat ik hem van het weekend kan kijken.
Oud 07-12-2002, 07:31
prinses eowyn
prinses eowyn is offline
ik heb film 2 nu ook al in huis, de films zijn echt zoooo cool!
i love lord of the rings forever!!!!!
(vraag me niet hoe )
Oud 07-12-2002, 07:32
prinses eowyn
prinses eowyn is offline
Citaat:

dan geef je ze er ook je dvd speler 'van vroeger' bij
Oud 08-12-2002, 14:56
Aurora
Aurora is offline
*is sinds gister ook trotse bezitster*

Ik zou hem alleen maar kopen om dat commentaar dat erbij zit.. vind ik altijd erg leuk *moest erg lachen om Orlando's reclame voor lemba's * Dit is nou echt een must-have!!
Oud 08-12-2002, 19:44
Arwyn
Arwyn is offline
Ik moet dus gewoon nog 2 week wachten tot ik m eindelijk mag zien!!! Aaaaargh!!!
Komt ook omdat mn ouders nog niet weten of ze een losse DVD speler gaan kopen of zon 2in1 ding, maar ik heb mn rapport nogal ver*piep*t, dus ik mag m pas in de kerstvakantie zien...
Maar ik heb er zin in!
Oud 08-12-2002, 20:10
DaDude
DaDude is offline
Maaruh nog een vraag:

Als alle drie de film zijn geweest, komen ze dan alle drie ook nog eens uit op dvd dan heb je 12 dvd's ineen of moet je nu het eerste deel, volgend jaar het 2e deel en het jaar daarop het derde deel kopen onf niet ??
Oud 08-12-2002, 21:08
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
DaDude schreef:
Maaruh nog een vraag:

Als alle drie de film zijn geweest, komen ze dan alle drie ook nog eens uit op dvd dan heb je 12 dvd's ineen of moet je nu het eerste deel, volgend jaar het 2e deel en het jaar daarop het derde deel kopen onf niet ??
Ze zullen ongetwijfeld een of andere 15DVDbox uitbrengen met nog meer extra's ten einde de LotR trilogie zoveel mogelijk uit te melken
Reageren

Regels voor berichten