Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Ik heb de optie om dat product te kopen, ik heb niet de optie om geen belasting te betalen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien maakte men ook zonder tv reclame nog steeds wel reclame, en dus gaat je stelling niet op.
|
Ik was erg tevreden over de manier waarop het kabinet Wilders inhoudelijk onderuit haalde op een zo goed mogelijk te begrijpen manier (oftewel door net als hem Jip en Janneke taal te gebruiken).
Wilders begrijpt ook steeds meer dat mensen een degelijk antwoord terugverwachten. Het kan aan mij liggen maar hij ontwijkt minder vragen als vroeger. Ik moest erg lachen om het: 'Ja maar het maakt niet uit wat jullie zeggen want jullie blijven toch altijd elitair' argument. Net alsof hij de enige politicus is die wat aan de problemen van de wereld probeert te doen. Kom op, hoezo praten over criminaliteit in wijken als de PVV niet eens in de gemeenteraden zit. Daar worden wijken aangepakt. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb hem in ieder geval van raspaupers tot studenten (die toch echt beter horen te weten) tot Tweede kamerleden van de SP aan toe gehoord.
||
Citaat:
Hij studeert nu weer maar hij had liever geen Wa-jong gehad. Hij had liever niet alles mee moeten maken wat hij heeft meegemaakt. Je krijgt tegenwoordig niet zomaar meer een Wa-jong uitkering. Ik zou het misschien moeten krijgen maar ik wil het niet. Ik red me wel en ik studeer gewoon lekker door. Daarnaast werk ik ook nog. Het ergste is: je komt er haast nooit meer van af. Ben je eenmaal klaar voor een leuke uitdagende baan? Er zijn altijd wel wat bureaucratische idioten die je gaan tegenwerken. Mensen zouden weer eens wat toleranter naar elkaar moeten zijn. Alleen maar omdat je zelf moe wordt van werken en studeren betekent niet dat het voor sommige mensen niet noodzakelijk is om een vast inkomen te hebben. Niet omdat ze bedelen maar omdat ze anders aan de grond zitten. De meeste Wa-jongers die weer gaan studeren stoppen na 3 maanden omdat ze het psychisch niet aankunnen. Moeten die mensen dan maar weer opgenomen worden? |
![]() |
||
Citaat:
Damn, ik zou mezelf waarschijnlijk nog wel door die procedure kunnen lullen op die manier.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||||||||||
Citaat:
Daarom moet je belasting uitgeven aan zaken die nodig zijn in collectief belang, P. de Leeuw is dat niet, wat een schat van een vent het ook is. Citaat:
![]() Als hij werkelijk zo talentvol is dan moet hij gewoon naar de commerciëlen vertrekken, dan kan in dat uurtje paul de leeuw wat jong talent hun kunstjes vertonen voor minder geld. Citaat:
WAO idem, alleen zou je daar wellicht vanwege leeftijd misschien nog een extra keer moeten evalueren na iets langere tijd. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zonder enige twijfel had ik toen ik op mijn 16de er alleen voor stond alle recht op uitkeringen en toeslagen, echter ik ben gezond en kan werken of naar school en hoef dus niet het geld in te pikken dat bedoelt is voor mensen die beide niet kunnen. Citaat:
(ik kan het psychisch niet aan = onbewezen medische verklaring) Citaat:
Bovendien mag je er maar liefst 10 jaar over doen op het MBO, tijd zat om rustig aan te doen dus. minder Wa-Jong meer Stu-fi. Mijn driewerf hoera gaan overigens naar Rutte en Pechtold, hoewel ze beide ook wel een beetje overdreven.
Laatst gewijzigd op 17-09-2008 om 22:22. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Klassieke Wilders tekst:
http://pvv.nl/index.php?option=com_c...=1288&Itemid=1 "Hoe meer stemvee voor de linkse kerk hoe beter. Ik denk wel eens: in het vliegtuig wordt ze al geleerd: jij stemme op Wouter Bos, hij jou geve uitkering." "De gewone Nederlander die het niet cadeau krijgt. Henk en Ingrid betalen voor Mohammed en Fatima." "Misdaad moet veel harder worden aangepakt en bestraft. Niet meer All You need is Love, maar veel vaker Jailhouse Rock." ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
wat is er zo moeilijk aan: alleen als het echt niet anders kan. Citaat:
![]() Wel jammer dat geertje mijn ideëen steelt; Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-09-2008 om 23:08. |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast was aan de sanering van de WAO te zien dat er zonder strenge controle wel degelijk hopen fakers in kwamen. Heck, het was zelfs bedrijfscultuur om mensen die ontslagen moesten worden in plaats daarvan in de WAO te dumpen om een proces te voorkomen. Er waren zelfs artsen die daar willens en wetens aan mee werkten. De WaJong is niet goed gecontroleerd en vertoond een vergelijkbare dramatische groei. Waarom zou het ditmaal anders zijn?
||
Citaat:
Ik ben zelf vrij links als het gaat om sociale voorzieningen. Ook wat betreft de grootte van de overheid ben ik vrij links. Alleen mijn standpunten over immigratie en multiculturalisme zijn rechts. Als de SP Wilders' standpunten mbt immigratie zou ondersteunen, zou het de partij van God zijn. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En een blanco stem is een stem voor de democratie ![]()
||
Citaat:
Van Geel ging ook onderuit door achteraan de lange rij 'Wilders toont geen respect'-balkers te sluiten, maar voor zijn achterban is een dergelijk afgezaagd optreden juist iets goeds. I mean, als een parlementariër niet eens boven wat hier een poging een flamewar te starten kan staan, wat heb je er dan aan? Dat, plus zijn gebruikelijke "wat is er eigenlijk aan de hand?"-gezichtsuitdrukking geven Pechtold nu niet echt een uitstraling van een competent en alert iemand. Rutte daarentegen voelt aan wat er gebeurd in zo'n situatie. Als men het heeft over gekloot in de marge op gebied van energievoorziening, dat bovendien niet door de overheid gestuurd wordt en dus gewoon gelul in de ruimte is, reageert hij heel droogjes dat hij best zelf kan uitzoeken wat de Gamma verkoopt, en de koningin dus niet nodig is om dat voor te lezen. Had hij in plaats daarvan een zeer terechte en volledig juiste lange speech afgestoken over waarom het gekloot in de marge is, en zelfs kolen vervangen door aardgas meer zin heeft, dan was hij afgegaan. Tegenover Wilders zul je hem dan sowieso niet de bijl zien hanteren vanwege de situatie dat de rechtervleugel dat moet doen om geen mensen weg te jagen, maar het verschil is duidelijk. Pechtold is gewoon niet zo sterk in dat soort situaties.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||