Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2008, 21:35
Verwijderd
Ik heb ze al opgeroepen om op te schieten, via msn.
Advertentie
Oud 17-09-2008, 21:38
Verwijderd
Dat heb ik een half uur geleden ook al gedaan, maar ze zijn iets aan het kijken geloof ik.
Oud 17-09-2008, 21:43
Verwijderd
Oud 17-09-2008, 21:48
Verwijderd
HEEY IK BEN NIEUWSGIERIG en kom dus helemaal uit de lucht gevlogen om te kijken en dan staat er neits
Oud 17-09-2008, 21:50
Flowtje
Flowtje is offline
Nog geen uitslag??
Oud 17-09-2008, 21:50
Verwijderd
Ze zijn te druk bezig met hun trio!
Oud 17-09-2008, 21:52
Lethe
Lethe is offline
Dan posten ze de uitslag maar even zonder verhaal!
Oud 17-09-2008, 22:02
VeGs
VeGs is offline
Lieve spelleiders, verlos ons uit ons lijden!
Oud 17-09-2008, 22:10
Flowtje
Flowtje is offline
Ja inderdaad! Uitslag, bitte!
Oud 17-09-2008, 22:16
Spelleider
Spelleider is offline
Geduld is een schone zak.
Oud 17-09-2008, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Een schone zak?
Oud 17-09-2008, 22:17
Lethe
Lethe is offline
haha.
Oud 17-09-2008, 22:18
Spelleider
Spelleider is offline
Ondertussen, in een paralel universum.

Lorem ipsulem drorek, pnastaak itsam bi budele. Fnipmar opze nomat! Inze nimade. Lorem dizode drorek ni me swa ni ku bale, ni de la vaze, inze la pude. Pude? Inze, pude. Ofte la lore dizolde dizolde, ni te la broeke te istam bi lame. Du de la vrore mi sode. Op nite if sa la inze mi krake, doe ni ver te make no bide te pu. Pude la vroze! Ni korem! Ni korem! Mi se la buze te la de vluze. Prrrrrrrrrrrrrr! Prie, prie prrrrie! Inze la fuze! Mikana, mikana, ver noze te la bude de vrore, tin koman vi itsam, bi budele vaze. Li pozim. Izne fipmar tu kome, fipmar te kame, me te la vrore pi noze la vode, voeding me klompe la vroze te mare. Po de la vuze he klinkt als la mure, te pone vi rare inzake de kaas, le porte in dizode me kome swa nu, maar inze laat horen van zich in de ur. Fikse mi kume! La komen die onze! Vrie pure de la vuze de mure, dizoda mi kormik la plense ti staan. Pirure, pirure! Ins a lante kome, swa no si la mere, ti bode is klaar. Nog een keer laven aan kirma de buren, li potse, vri de marine vrij komt hij nu gauw. Pirure, pirure! Inze vlotam? Ja, kormen.

Maar in ons eigen universum was Cherry Springs nog steeds bedroefd. Haar beide ouders waren dood, en ze had niets meer behalve haar saxofoon. Ten einde raad ging ze naar de brug waar ze ooit Bleeding Gums Murphy ontmoet had, om daar een eenzame wezenblues te spelen die ze zojuist geschreven had. Eerder had ze haar muzikale talenten via Youtube met de rest van de wereld gedeeld, maar deze keer speelde ze enkel voor zichzelf. Wat ook wel weer jammer was, want zoals Bleeding Gums haar had geleerd: “Playing the blues isn’t about feeling better. It’s about making other people feel worse.”. Maar wie kon ze zich ongelukkig laten voelen, zo alleen als ze was, op die koude brug?

Nu wil het toeval dat onder de brug Stefenootje net een flinke stronk opgestoken had, en aandachtig zat te luisteren naar het saxofoonspel van Cherry. Zoals ze dat vaker deed, ging ze er helemaal op in de muziek. Met gesloten ogen dansend en zachtjes meezingend voelde ze zich daar prima, en na nog een paar flinke hijsen genomen te hebben ging ze zelfs zo op in de muziek, dat niets haar meer kon raken. “I can fly!”, riep ze, terwijl ze me gespreide armen van de brug af sprong. “No, wait, I can’t fly. I can glide though.”. En zo gleed ze naar beneden, het ijskoude water in. En omdat Stefenootje zo metal is, kwam ze niet meer boven. Als weerwolf werd ze rechtsstreeks naar de Hel gestuurd, waar ze tot in de eeuwigheid genoot van Jimi Hendrix, wiet, kinky girl on girl acion en al die andere heerlijkheden die je daar tegenkomt.

Het gaat de dorpelingen weer even voor de Pierre Wind, met de tweede dood van een heuse wolf.
Oud 17-09-2008, 22:19
Spelleider
Spelleider is offline
1. Absinthe (dorpeling)
2. Cherry Springs
3. AllureV
4. Sterrenmeisje (dorpeling)
5. Kazet Nagorra
6. Mr Soija (weerwolf) (geliefde)
7. Basjeeh
8. VeGs
9. Mutsieprutsie
10. light fighter
11. ~~Fantôme~~
12. Eye of Sauron (dorpeling) (geliefde)
13. Kunst (dorpeling)
14. Sherco (wolfsbane)
15. Daboman
16. kopmuntkip (verrader)
17. Flyaway (ziener)
18. Flowtje
19. Stefenootje (weerwolf)
20. Ford Prefect
21. fizzle-fluffy (Cupido)

blauw = opgehangen
rood = opgegeten
roze = gestorven aan liefdesverdriet
Oud 17-09-2008, 22:21
Verwijderd
Nice! Aan het stemlijstje hebben we ook wat.
Oud 17-09-2008, 22:21
Lethe
Lethe is offline
Jeeej een wolf!

Stefenootje.
Oud 17-09-2008, 22:22
Verwijderd
Jeeehh
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Stefenootje
Basjeeh
Daboman
Flowtje

Daboman
Fantome (?)
Stefenootje

Light Fighter
Ford Prefect
VeGs

Basjeeh
Kazet Nagorra

CS
Light Fighter
AllureV

Tenzij er bij de CS-stemmers én de Light Fighter-stemmers beide één wolf zit pleit dit de Stefenootje-stemmers vrij. Sorry Basjeeh!
VeGs
VeGs is offline
Woohooot!

Way to go!
Dat betekent dat Light Fighter of Flowtje dus een wolf is en de mensen die op Stefenootje gestemd hebben onschuldig zijn! Want er waren 3 mensen met 2 stemmen, en zoveel wolven zijn er niet.
Of er heeft ergens een heks raar zitten doen.

*gaat topic goed doorkijken na douche*

Edit: damn, Kazet heeft gelijk; Stefenootjes stem valt weg, dus er kunnen inderdaad twee wolven bij die andere twee rijtjes met twee stemmen zitten.
Oud 17-09-2008, 22:24
Verwijderd
Stefanie, mij een beetje als eerste opeten
Oud 17-09-2008, 22:24
Verwijderd
Ik neig nu erg naar light fighter.
Oud 17-09-2008, 22:25
Flowtje
Flowtje is offline
Jeej!!
Oud 17-09-2008, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Stefanie, mij een beetje als eerste opeten
En dat voor m'n eerste keer wolven.

En toch best lang totaal niet verdacht.
Oud 17-09-2008, 22:28
Daboman
Daboman is offline
Heb ik gelijk een tweede reden om het de volgende keer niet meer helemaal uit te werken zoals toen met kunst
Oud 17-09-2008, 22:28
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Stefenootje
Basjeeh
Daboman
Flowtje

Daboman
Fantome (?)
Stefenootje

Light Fighter
Ford Prefect
VeGs

Basjeeh
Kazet Nagorra

CS
Light Fighter
AllureV

Tenzij er bij de CS-stemmers én de Light Fighter-stemmers beide één wolf zit pleit dit de Stefenootje-stemmers vrij. Sorry Basjeeh!
Als er bij de CS-stemmers en de Light Fighter-stemmers beide één wolf zit, is er geen wolf meer over en pleit het de stefenootje stemmers alsnog vrij. Of begrijp ik het verkeerd?
Oud 17-09-2008, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Als er bij de CS-stemmers en de Light Fighter-stemmers beide één wolf zit, is er geen wolf meer over en pleit het de stefenootje stemmers alsnog vrij. Of begrijp ik het verkeerd?
Dan kan er eventueel nog een heks zitten bij de Stefenootje-stemmers, die dan anders heeft gestemd. Nu kan die heks er natuurlijk ook nog zitten, omdat de heks niet weet wie de wolven zijn. Hmm.
Oud 17-09-2008, 22:35
Lethe
Lethe is offline
Oh ja, de heks. Maar stel dat zowel bij de cs-stemmers als bij de light fighter-stemmers geen wolf zit, dan kan het de stefenootje-stemmers alsnog vrijpleiten, want 3>2.
Oud 17-09-2008, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, de heks. Maar stel dat zowel bij de cs-stemmers als bij de light fighter-stemmers geen wolf zit, dan kan het de stefenootje-stemmers alsnog vrijpleiten, want 3>2.
Ja, dus er zit sowieso geen wolf bij de Stefenootje-stemmers, tenzij de heks op iemand anders gezegd heeft te stemmen en eigenlijk op Stefenootje stemde, maar dat lijkt me niet zo heel waarschijnlijk.
Oud 17-09-2008, 22:50
Lethe
Lethe is offline
Dat is inderdaad niet echt voor de hand liggend, dus ik denk ook dat er geen wolf tussen de stefenootje-stemmers zit.
Oud 17-09-2008, 22:51
Verwijderd
Nou ja, succes medewolven!

*kruipt in graf*
Oud 17-09-2008, 23:11
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ja, dus er zit sowieso geen wolf bij de Stefenootje-stemmers, tenzij de heks op iemand anders gezegd heeft te stemmen en eigenlijk op Stefenootje stemde, maar dat lijkt me niet zo heel waarschijnlijk.
Of tenzij Mutsieprutsie op Stefenootje gestemd heeft, maar dat niet bekend heeft gemaakt...

Maar voorlopig ga ik voor Light Fighter als wolf, gezien de vorige stemronde en deze. Verdenk Flowtje minder dan haar.
Oud 18-09-2008, 06:44
Fantôme
Fantôme is offline
Stefenootje!!
Mijn volgende stem gaat naar Light Fighter en niet meer naar dabo

*grinnikt hardop om verhaaltje*

Laatst gewijzigd op 18-09-2008 om 06:55. Reden: iets toegevoegd
Oud 18-09-2008, 08:30
Verwijderd
Oud 18-09-2008, 09:45
Daboman
Daboman is offline
Waarom gaan we ineens met z'n allen op light fighter? Kan me herinneren dat onze geliefde kunst dood ging aan dat gigantische schaapgedrag

Ik heb het eens onder de loep genomen. Light fighter, stefenootje en mutsieprutsie hebben waarschijnlijk de beslissende stemmen gepost op kunst. Maar ik snap niet wat light fighter in deze ronde extra verdacht maakt. Kunnen Ford_prefect, Vegs en AllureV niet om exact dezelfde redenen verdacht zijn? Maar waarom is er dan toch alleen zo'n opvallend grote voorkeur voor light fighter? Kan iemand een poging doen dat uit te leggen?
Oud 18-09-2008, 10:24
Verwijderd
Vooral deze post vind ik verdacht:

Citaat:
Vind dat AllureV een punt heeft, aangezien ze het hele spel erg onopvallend heeft gespeelt. En nu zo lang afwezig is ookal is dat niet direct verdacht ik vertrouw het zaakje niet helemaal er moet denk ik nog een hele actieve wolf zijn en een hele rustige. Misschien CS
Waarom zouden de overige wolven per se actief of rustig moeten zijn?
Oud 18-09-2008, 13:28
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Waarom gaan we ineens met z'n allen op light fighter? Kan me herinneren dat onze geliefde kunst dood ging aan dat gigantische schaapgedrag

Ik heb het eens onder de loep genomen. Light fighter, stefenootje en mutsieprutsie hebben waarschijnlijk de beslissende stemmen gepost op kunst. Maar ik snap niet wat light fighter in deze ronde extra verdacht maakt. Kunnen Ford_prefect, Vegs en AllureV niet om exact dezelfde redenen verdacht zijn? Maar waarom is er dan toch alleen zo'n opvallend grote voorkeur voor light fighter? Kan iemand een poging doen dat uit te leggen?
Ben je deze stemronde vergeten of probeer je verwarring te zaaien?

-----------------------
Ford Prefect
Cherry Springs
mutsieprutsie

Basjeeeh
Fantome
Kazet

Light Fighter
Ford Prefect

Vegs
Kopmuntkip (verrader)
daboman

~~Fantome~~
light fighter
kunst (dorpeling)
flowtje

kopmuntkip
sherco (dorpeling)
sterrenmeisje (dorpeling)
VeGs
Stefenootje (wolf)
-----------------------

Nu Stefenootje wolf is, kan KmK maar maximaal 3 stemmen hebben gehad. Of je moet serieus geloven dat de verrader om 5 voor half 9 op zichzelf heeft gestemd. Het kan ook zijn dat de heks een of andere stunt heeft uitgehaald en op kmk heeft gestemd, maar ze weet zelf ook niet wie de wolven zijn, dus waarom zou ze? Die twee scenario`s lijken me heel onwaarschijnlijk, maar als jij denkt dat ik wolf ben, moet dat dus gebeurt zijn.

Dus er vanuit gaande dat ik gewoon lief dorpelingetje ben en de heks niet op kmk heeft gestemd en kmk dus 3 stemmen had, moet er een wolf tussen de Fantome stemmers zitten. Anders was er een gelijkspel geweest. Houd je Light Fighter en Flowtje over.
Tenzij Mutsie nog op Stefenootje gestemd heeft of de heks iets heeft geprobeerd, heeft Stefenootje 3 stemmen en zijn degenen die op haar stemmen onschuldig. Daar staat Flowtje tussen, dus daarom verdenk ik Light Fighter nu meer.

Edit: en daarom moest Stefenootje waarschijnlijk wel zeggen dat ze op Kmk had gestemd. Anders was direct duidelijk een van de fantome stemmers een wolf was.

Laatst gewijzigd op 18-09-2008 om 13:34.
Oud 18-09-2008, 13:38
Daboman
Daboman is offline
O, daar zit zeker wat in Ik neig nu ook naar light fighter. Maar goed, eerst de eetronde maar s afwachten.
Oud 18-09-2008, 16:00
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Ik heb niet gestemd Ik moest ineens onverwacht overwerken en had niet de kans meer online te komen. Sorry! Maar wel echt een goede uitslag !
Oud 18-09-2008, 16:45
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:

-----------------------
Ford Prefect
Cherry Springs
mutsieprutsie

Basjeeeh
Fantome
Kazet

Light Fighter
Ford Prefect

Vegs
Kopmuntkip (verrader)
daboman

~~Fantome~~
light fighter
kunst (dorpeling)
flowtje

kopmuntkip
sherco (dorpeling)
VeGs
Stefenootje (wolf)
-----------------------

Nu Stefenootje wolf is, kan KmK maar maximaal 3 stemmen hebben gehad. Of je moet serieus geloven dat de verrader om 5 voor half 9 op zichzelf heeft gestemd. Het kan ook zijn dat de heks een of andere stunt heeft uitgehaald en op kmk heeft gestemd, maar ze weet zelf ook niet wie de wolven zijn, dus waarom zou ze? Die twee scenario`s lijken me heel onwaarschijnlijk, maar als jij denkt dat ik wolf ben, moet dat dus gebeurt zijn.

Dus er vanuit gaande dat ik gewoon lief dorpelingetje ben en de heks niet op kmk heeft gestemd en kmk dus 3 stemmen had, moet er een wolf tussen de Fantome stemmers zitten. Anders was er een gelijkspel geweest. Houd je Light Fighter en Flowtje over.
Tenzij Mutsie nog op Stefenootje gestemd heeft of de heks iets heeft geprobeerd, heeft Stefenootje 3 stemmen en zijn degenen die op haar stemmen onschuldig. Daar staat Flowtje tussen, dus daarom verdenk ik Light Fighter nu meer.

Edit: en daarom moest Stefenootje waarschijnlijk wel zeggen dat ze op Kmk had gestemd. Anders was direct duidelijk een van de fantome stemmers een wolf was.
niks aan toe te voegen. dit is precies waarom ik op Light Fighter stem na de wolvenronde
Oud 18-09-2008, 19:30
Spelleider
Spelleider is offline
Ford Prefect had zich nooit bekommerd om populariteit, maar de laatste tijd jaagde hij steeds meer Springfielders tegen zich in het harnas. Onder de plaatselijke basisschool was olie gevonden, en Ford zou alles doen om daar een graantje van mee te pikken. Hij besloot een praatje te gaan maken met schoolhoofd Daboman, en vermomde zich voor de gelegenheid als een basisschoolkind. Dabo was echter niet voor een gat te vangen. “It was naive of you think I would mistake this town's most prominent 104-year-old man for one of my elementary school students.” “ I see” siste Ford. “Then I'll just have to ATTACK YOU! Smithers... Smithers, help me subdue... this beast!... “
Zijn trouwe schandknaap Smithers bewapende zich met een nietmachine, en begon gepassioneerd nietjes in Dabomans richting te schieten. “Take that, and that!”
“Please don't waste those” zei Daboman lijzig.
Maar zoals altijd kreeg Ford Prefect zijn zin. Daarnaast was hij bezig een apparatus te ontwikkelen waardoor de zon permanent geblokkeerd werd in Springfield. Dat zou natuurlijk wonderen doen voor de winst van de power plant.
Burgemeester Diamond Joe Quimby had een townmeeting georganiseerd om de problemen omtrent Ford Prefect te bespreken. Bijna iedereen in Springfield was geraakt door de boosaardige daden van de oude man. “All right, settle down, people” begon Quimby. “We are all upset by Mr. Prefect's plan to block out our sun. It is time for decisive action! I have here a polite but firm letter to Mr. Prefect's underlings who, with some cajoling, will pass it along to him or at least give him the gist of it—“
Smithers was ontroostbaar, hij was ontslagen door Ford. “Mr. Prefect was the closest thing I ever had to a friend” snikte hij. “But then he fired me! And now I spend my days drinking cheap scotch and watching Comedy Central!” “Oh, dear God!” sprak Uice. Flowtje sloeg Smithers barmhartig een deken om.
Ineens stond niemand minder dan Ford Prefect in hun midden. “Oh, you all talk big. But who here has the guts to stop me?” Niemand antwoordde.
Maar later op de avond hoorde men een schot. Wat iedereen gevreesd en gehoopt had, was geschied. Voorovergevallen op de grote zonnewijzer lag Ford Prefect, met een schotwond in zijn borst. Hij was doodgeschoten. Door weerwolven.

De dorpelingen zijn één der hunnen kwijt en mogen morgen weer wraak nemen.

1. Absinthe (dorpeling)
2. Cherry Springs
3. AllureV
4. Sterrenmeisje (dorpeling)
5. Kazet Nagorra
6. Mr Soija (weerwolf) (geliefde)
7. Basjeeh
8. VeGs
9. Mutsieprutsie
10. light fighter
11. ~~Fantôme~~
12. Eye of Sauron (dorpeling) (geliefde)
13. Kunst (dorpeling)
14. Sherco (wolfsbane)
15. Daboman
16. kopmuntkip (verrader)
17. Flyaway (ziener)
18. Flowtje
19. Stefenootje (weerwolf)
20. Ford Prefect (dorpeling)
21. fizzle-fluffy (cupido)

blauw = opgehangen
rood = opgegeten
roze = gestorven aan liefdesverdriet
Oud 18-09-2008, 19:40
Verwijderd
Ford Prefect stemde de vorige keer op light fighter, maar ik denk dat dit een staaltje reverse psychology is van de wolven. Ze hopen natuurlijk dat wij denken dat de wolven light fighter juist verdacht willen maken, en dat we daardoor niet op haar stemmen. Maar ik blijf bij light fighter.
Oud 18-09-2008, 19:43
VeGs
VeGs is offline
Wow, die zag ik niet aankomen...
Jammer, FP.
Oud 18-09-2008, 19:51
Verwijderd
Oud 18-09-2008, 20:00
Lethe
Lethe is offline
Wow wat een snelle uitslag.

Jammer van FP. Ik weet niet wat we hier nu uit moeten concluderen.
Oud 18-09-2008, 20:25
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ford Prefect stemde de vorige keer op light fighter, maar ik denk dat dit een staaltje reverse psychology is van de wolven. Ze hopen natuurlijk dat wij denken dat de wolven light fighter juist verdacht willen maken, en dat we daardoor niet op haar stemmen. Maar ik blijf bij light fighter.
Of nog veel simpeler: ze dachten dat hij leerlingziener was, omdat hij zo vroeg al achter Light Fighter aan zat.
Even er vanuit gaande dat ze zeker wolf is.
Oud 18-09-2008, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Of nog veel simpeler: ze dachten dat hij leerlingziener was, omdat hij zo vroeg al achter Light Fighter aan zat.
Dat kan ook natuurlijk!
Oud 18-09-2008, 20:42
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:

-----------------------
Ford Prefect
Cherry Springs
mutsieprutsie

Basjeeeh
Fantome
Kazet

Light Fighter
Ford Prefect

Vegs
Kopmuntkip (verrader)
daboman

~~Fantome~~
light fighter
kunst (dorpeling)
flowtje

kopmuntkip
sherco (dorpeling)
VeGs
Stefenootje (wolf)
-----------------------

Het is wel duidelijk dat Light Fighter een wolf moet zijn, dus stem ik op hem.
Oud 18-09-2008, 21:01
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Hmm jammer van FP, maar gelukkig was hij "slechts" dorpeling. We hebben de ziener en de tovenaar nog en de weerwolven alleen nog maar de heks.
Oud 18-09-2008, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Het is wel duidelijk dat Light Fighter een wolf moet zijn, dus stem ik op hem.
op haar.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten