Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@Signy: Is inderdaad kut. Sterkte ermee meisje!
ot: Hij is lief ![]() En ik erger me aan zijn moeder. Ik mag het niet zeggen, maari k vind haar heel kortizchtig en er is werkelijk geen gesprek met haar te voeren. ![]() |
![]() |
||
Ik voel me goed, heb weer een superweekend gehad met vrienden. We zijn met z'n allen naar een festival in het park geweest, heel gezellig. Op een vriendin na dan, die is niet van samen uit, samen thuis. Ik zag me al alleen naar huis lopen 's nachts. Maar gelukkig gingen mijn andere vriendinnen met me mee. Ik weet eigenlijk ook wel dat die vriendin dat altijd doet, maar steeds denk ik, nee dat doet ze niet nog een keer..
Ohja, ik kwam Freyja het hele weekend tegen (naam van het bedrijf van al dat hekwerk op het festivalterrein). ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
thnx peeps.
![]() we wonen erg ver uit elkaar (2,5 uur met de trein) en het gaat nu al drie jaar zo. ik wil erg graag over een jaar samen met hem wonen want ik ben dat gereis zo zat. hij is over een jaar nl klaar met studeren en ik bijna. hij is nog niet aan samenwonen toe zegt hij en ik weet niet hoe ik het anders moet lossen, daarom is het nu over. ![]() @Juliah: je hebt het bijna goed ![]()
|
Hier ook een fantastisch weekend!!!
Ik heb hem aan mijn beste vriendinnetje voorgesteld en ze vond hem helemaal geweldig! Ze gelooft eindelijk dat ik echt een heel leuk vriendje heb dit keer! ![]() En de film Mirrors is eng trouwens ik ben me kapot geschrokken. Het is wel stom dat hij ver weg woont ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmmmm. ![]() Bij mij gaat alles super =) Zelfs nu ik bij mijn ouders zit, en dat valt gelukkig reuze mee. Ze hebben zo'n groot huis dat mijn moeder zelf al zei: "Ik merk helemaal niet eens dat jij aan de andere kant van ons huis zit" En mijn vriend is hier ook zo goed als elke nacht. Gisteren even naar het strand geweest en foto's gemaakt, was leuk en gezellig ![]() ![]() |
![]() |
|
Opeens heel erg slecht..
![]() Na bijna 4jaar relatie gaat hij ineens twijfelen of hij nog wel gevoelens voor mij heeft en dat komt heeeel hard aan als je dat zelf absoluut niet hebt en ook niet verwacht. Hij heeft ook nooit laten merken dat er iets aan de hand was of dat ie zich aan mij irriteerde ofzo. Hij is een moeilijke prater en ik ook dus dat is niet zo fijn.. Maar hoop gewoon dat ie straks na deze paar dagen elkaar niet zien dat ie me toch mist en nog van me houdt.. En nu zit ik in onzekerheid en loop ik mezelf in me hoofd helemaal gek te maken, weet gewoon ff niet wat ik moet doen. Ik kan het me niet voorstellen dat het over zou gaan, kan dat nu gewoon ff niet aan. Slecht in me vel, wat problemen verder, ga ander werk zoeken en allemaal dingen waardoor ik net ff die knuffel en kus NU nodig heb en dat kan ff niet, waarom is t leven zo oneerlijk..
|
Ahhhhhh, als hij vrij kan krijgen gaan we eind november heel heel heel misschien nog een weekend naar Dublin! Ik ben echt heel erg erg erg verliefd op die stad <3
|
Als ik bij hem ben, hem zie, zijn stem hoor, dan is alles goed. Bij hem voel ik me veilig. Maar wanneer hij er niet is, dan twijfel ik. Is dit het wel? Voel ik dit nog echt wel? Zullen we ook hier doorheen komen? Ergens in mijn hoofd zit het niet goed. Misschien denk ik wel teveel over wat ik voel en niet voel, maar er drukt iets op mij. Laat dit weggaan, ik wil gewoon weer gelukkig zijn met ons en niet de onzekere miep uithangen.
![]()
|
morgen gaat m'n vader naar het revalidatiecentrum en ik heb geen idee wat ik me erbij moet voorstellen. daarnaast is sinds vandaag de trouwdatum bekend van m'n ouders en ben ik getuige
![]() en m'n vriend heeft een vet cool huis gekocht en als ik nu kijk naar de ideeen voor de inrichting wordt het heel mooi. en hij betrekt mij er ook erg bij en dat is fijn <3
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Sinds de vakantie voelt het beter dan ooit en dat gevoel blijft ook maar zo lekker hangen bij ons allebei. Afgelopen weekend was ook echt weer onwijs gaaf en gisteravond en vannacht was echt meesterlijk en ooh <3 <3
|
Het is pas dinsdag... Dit is echt voor het eerst dat ik dat gevoel heb sinds ik in Utrecht zit. Maar wel fijn om te merken, want ik begon mezelf al een beetje zorgen te maken.
|
Ik kreeg vanmorgen een onwijs lief smsje van hem
![]() ![]()
|
Op niet-zo-heel-erg-relationeel-gebied: een vriend/kennis van me is overleden, afgelopen vrijdag was de begrafenis. Ik vind het lastig om voor mezelf uit te maken wat hij voor me betekende, maar zijn dood doet me meer dan ik had gedacht.
En om dat meteen maar door te trekken naar relationeel gebied: m'n vriend snapt me gewoon. Zelfs meer dan ik mezelf snap op dit moment... ![]() En verder gaat het gewoon super tussen ons. Afgelopen weekend was ie jarig en hebben we het hele weekend op een boot gezeten, super! Komend weekend gaan we naar t Kurhaus in Scheveningen! ![]() ![]() Ook het samenwerken bevalt beter dan ik had durven hopen. En natuurlijk heeft het zo z'n voordelen om af en toe overdag met z'n tweeen thuis te zijn... ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Daarom vraag ik me af, weet je zeker dat je niet te snel zo'n beslissing neemt? Ik snap dat het erg vervelend is en dat je denkt "en nu gaan we samenwonen of we kappen ermee", maar misschien duurt het heel lang voordat je iemand vindt waarvoor je zulke fijne gevoelens hebt als voor hem. Misschien gooi je wel iets heel moois weg? Wat staat hem tegen aan het idee van samenwonen? Vindt hij het misschien beangstigend dat jullie een woonplaats moeten kiezen en dat hij daardoor misschien zijn oude vertrouwde woonplaats moet verlaten? Of is het te burgelijk voor hem en is hij bang dat het zijn vrijheid zal beperken? Heeft hij misschien de financiele middelen er niet voor en wil hij liever eerst sparen? Heeft hij niet voldoende vertrouwen in de relatie? Als jij de ware bent voor hem (of in ieder geval heel speciaal) dan is hij toch dom als hij je hierom laat gaan? Is het samenwoon-idee echt de enige reden dat het nu over is of speelt er meer? Misschien kun je voor jezelf afvragen waarom jij zo graag samen wilt wonen. Misschien zijn het ook dingen die je zelf op kunt lossen op een andere manier dan samenwonen. Als het alleen de reistijd is, kun je ook proberen om andere oplossingen te vinden. Misschien kun je na het afronden van je studie een flatje/ kamer bij hem in de buurt huren en misschien kun je ervoor kiezen in zijn regio een baan te vinden. Op die manier kun je dan toch heel veel bij elkaar zijn, maar jullie wonen dan wel allebei op je eigen plek. Realiseer je dan wel dat je dan voor 'zijn' regio kiest en dat hij dus fijn zijn eigen vertrouwde vrienden behoudt en jij misschien alles opnieuw op moet bouwen. Een stevige relatie waarbij je zeker weet dat het goed zit (vertrouwen in de toekomst) is dan natuurlijk ook heel erg belangrijk. Als hij nu, nadat het uit is, geen actie onderneemt om je terug te krijgen, zit er mijns inziens wel iets fout in zijn gevoelens.
|||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
|||||
Citaat:
Citaat:
Ik word persoonlijk altijd een beetje achterdochtig van dit soort argumenten, want het zou ook kunnen dat er iets anders speelt (misschien wat overdreven van me, maar ik denk wel aan iets van ontrouw als ik zoiets lees). Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
Wat een klotesituatie.
Waarom wil hij niet samenwonen? Omdat zij niet de liefde van zijn leven is, hoe jammer en klote dat ook is. Tuurlijk zijn er mannen die kippenvel krijgen van het woord 'samenwonen', maar gezien zijn leeftijd en de duur van deze relatie denk ik dat dit eerder met interesse te maken heeft. Hoge interesse uit zich vaak in duidelijke verwijzingen of plannen naar de toekomst, en niet vaagheid en slap geauwehoer. Waarom zou iemand die in een relatie zit zich bedienen van vage en onduidelijke teksten? Om zo de relatie te verstevigen? Ik dacht van niet. Ik ben het met lilything eens dat als hij er nu geen duidelijke moeite voor doet, je serieuze vraagtekens moet zetten bij zijn interesse. Als hij geen moeite doet weet je zeker dat gebrekkige interesse eerder de reden is dan een vage angst voor bij anderen in huis wonen. |
![]() |
|
Een beetje zo, zo. Ik bedacht me net dat ik al best lang niet verliefd meer ben geweest. Mijn laatste vriend was heel leuk, maar echt verliefd was ik niet. Toch mis ik 'm wel eens, omdat wij leuk waren samen. Nu heeft hij iemand anders. (Soms, heel soms wil ik dat ie me belt om te zeggen dat hij liever bij mij wil zijn.. Beter doet ie dat niet en is het goed zo.)
Maar goed, het mag nu wel, iets serieus. Ik wil uitkijken naar een toekomst met iemand. Misschien wil ik later wel samenwonen en kinderen. ![]() Sommige vrienden hebben 'de ware' al gevonden en dat zet me nu dus aan het denken, pfff. ![]() ![]() En hoera, mijn 10.000e post. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Veel meer heb ik eigenlijk niet toe te voegen... het is gewoon kut maar als hij niet wil... dan wil hij niet. ![]() |
![]() |
|
Mwhhhw, vind het even niet zo relaxed, onze aparte levens. Heb het gevoel dat het doordeweeks een beetje oppervlakkig is. Maargoed, donderdag zie ik hem weer, dus ik moet niet zeuren. Hij blijft toch wel de liefste, zelfs als het contact soms niet ultiem bevredigend is. (niet raar als ik in de trein zit en hij nog een opdracht af moet maken).
Ik wil gewoon echt niet kwijt wat we hebben, daarom zijn al die veranderingen behalve leuk ook wel spannend.
|
Ik had vandaag een sollicitatiegesprek in Delft en ik kreeg vanmorgen al een heel lief smsje van hem om me succes te wensen met alles vandaag en toen kwam ik na m'n gesprek op het station om naar hem toe te gaan en toen stond hij me op te wachten, zo onverwacht, zo lief <3 echt super. Vond het zooo onwijs lief. Toen samen naar zijn huis gegaan, lekker avondje met hem samen en bijgekletst met z'n moeder (en een telefoontje dat ik donderdag mag komen voor een arbeidsvoorwaardengesprek, doet ook veel goed
![]() ![]()
||
Citaat:
met jullie komt het ook wel goed! ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Gisteravond een duchtig heftig gesprek gehad. Ik maak me echt zorgen om hem. Ik hoop dat ik zometeen naar hem toe kan. Maar de hele situatie is
![]() |
![]() |
|
mede door de post van Signy weer eens voorzichtig gevraagd hoe hij dacht over samenwonen, hoewel ik een antwoord kreeg wat ik eerder heb gekregen 'dat hij niet weet wat een goed moment is', kreeg ik ook erbij 'dat hij het over een jaar nog niet voor kan stellen'. Hoewel ik zoiets globaal ergens wel wist, baal ik er toch een beetje van, zoiets voelt ergens als een afwijzing
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik probeer het ook niet als een afwijzing te zien (rationeel), maar ik merk dat ik onbewust gevoelsmatig het wel als een afwijzing voel. Het is moeilijk om dat gevoel uit te schakelen. Ik zou graag beter willen weten wat er in zijn hoofd omgaat inderdaad wat betreft dit onderwerp. Maar ik denk als het concreet zou worden dat ik het ook een eng idee zou vinden, dus op zich snap ik dat soort gevoelens wel. Maar het te lang uitstellen van dat soort keuzes is ook een beetje een angst voor me aan het worden. Straks kom je er na 3 maanden achter dat het samenwonen totaal niet werkt, dan heb ik wel weer een hele tijd nodig om met iemand anders zoiets fijns op te bouwen. Het is niet dat ik samenwonen als een test zie, maar meer dat je tijdens het samenwonen elkaar nog beter leert kennen dan nu en dat kan zelfs na een lange relatie een teleurstelling opleveren, dan heb ik die teleurstelling liever over een halfjaar, dan bijv. over 2 jaar. Ik probeer het los te laten, maar als ik dan het verhaal van Signy lees, word ik weer een beetje angstig dat het ook bij mij nog fout kan lopen. Ik ga het weer proberen los te laten dan maar... ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|