| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() En wat was ik een failtovenaar zeg. Twijfelde elke keer tussen 2 mensen en elke keer werd precies de ander opgegeten ![]() Oh en, mooi geschoten fantome
|
|
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
Allure!
![]() beweren dat ik jou nooít zou neerschieten, maar jij wel je buikje rondeten aan mij he! ben blij dat ik je toch nog even buikpijn heb kunnen bezorgen daarna ![]() @ dabo: ben je tóch tovenaar! ![]() @ basjeeh, entschuldigung, maar je was ook zo raar met je stemmen ![]() @ Cherry: waarom vond je het niet leuk?
|
|
|
|
Als ziener had ik als eerst Mr. Soija opgevraagd. Goede zet, gezien zijn functies! Het was een afweging of ik gelijk de info prijs zou geven en dus meer kans zou hebben op gegeten te worden, of me op de achtergrond te houden en bij eventuele dood vage aanwijzingen achtergelaten te hebben die er hetzelfde uitzien als vage speculaties. Heb dus voor het eerste gekozen, om zeker iets over te kunnen dragen.
Daarna VeGs opgevraagd, omdat die kandidaat was om opgegeten te worden en daar zou ik graag wat in gestuurd hebben, haar functie wetende. Helaas. |
|
|
|
||
|
Citaat:
En helaas vonden de wolven jou verdachter...Maar kreeg je dan ook te horen dat Mr Soija geliefde was, of alleen dat hij wolf was? Maar wel good job dat je hem als eerste had. ^^Het blijft toch een grappig spel.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
De kans van de wolven hangt natuurlijk ook af van sterkte/scherpte van de gemiddelde speler en van de sterkte/scherpte van de bad guys.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Goed gemanipuleerd though. Al vraag ik me ook nog steeds af of Cs me bewust uit het spel heb laten kicken. ![]() Sinds wanneer is dat trouwens dat de ziener de functie vóór de eetronde krijgt? Dat heb ik ergens gemist. ;x |
||
|
|
|
|
Ik vroeg me ook af of het nieuw was dat de ziener de opgevraagde functie tussen de hang- en eetronde inkrijgt...? niet dat het erg was ofzo
![]() ow, en waarschijnlijk zal het niet voorkomen. Maar was als de wolven de wolfsbane willen eten. de wolfsbane beschermd wordt door de tovenaar en behekst wordt door de heks? kan je heks/tovenaar dan tegen elkaar afstrepen, blijft de wolfsbane leven maar is hij zijn speciale krachten kwijt?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Als de tovenaar de wolfsbane beschermt heeft die dubbele bescherming: van de tovenaar en van de bane. Om de tovenaarbescherming te laten vervallen moet je de tovenaar zelf beheksen. Maar goed, volgens mij beschermde ik die ronde sowieso iemand anders. Ik zou verder als de bane beschermd en gegeten wordt eerst de tovenaarsbescherming laten gelden. Dan behoudt de bane dus nog zijn bane-krachten.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Meest verwarrende rol na de geliefden imo.
|
|
||
|
Citaat:
![]() leuke verhalen ook. Bedankt dat jullie wilden spelleiden
|
|
|
Verwijderd
|
Bij heks/tovenaar/wolf op de bane: Lijkt me vrij helder, dat de bane zijn krachten verliest voor de betreffende ronde, maar beschermd wordt door de tovenaar en dus blijft leven.
![]() Bij tovenaar/wolf op de bane: Als de bane beschermd wordt, geldt die bescherming het eerst inderdaad. Daarna zijn eigen krachten.
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 11:20 | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #51 Verwijderd | 500 | 14-09-2008 00:32 | |
| De Kantine |
Weerwolfspel # 50 Fantôme | 500 | 20-08-2008 21:11 | |
| De Kantine |
*plak plak plak* CTRL - V topic! Cherry Springs | 499 | 21-10-2006 16:50 | |
| De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 23:58 | |