Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Vandaag:
- 70 bladzijden lezen - werkgroepopdrachten maken - groepsbespreking van morgen voorbereiden Dinsdag: - groepsbespreking - twee hoorcolleges - 20 bladzijden lezen - begin maken met de werkgroepopdrachten van donderdag Woensdag: - werkgroep - 40 bladzijden lezen - werkgroep donderdag voorbereiden Donderdag: - werkgroep - evt nog een paar bladzijden lezen (als ik het niet af heb gekregen voor die tijd)
|
- boodschappen - bed verschonen - kleur wassen, drogen en strijken - wit wassen, drogen en strijken - kamer schoonmaken - stofzuigen - koken en afwassen - desperate housewives Beginnen aan: - KNO Hfstk 1,2,3,4,5,6,7,8,9,17,22,24 - Anatomie Hfstk 8 - Thema 5.1 maken - Thema 5.2 maken - Thema 5.3 maken
Laatst gewijzigd op 30-09-2008 om 17:10. |
![]() |
|
![]() |
Vandaag:
- - - Dinsdag: - - - 20 bladzijden lezen - Woensdag: - werkgroep - 40 bladzijden lezen - werkgroep donderdag voorbereiden Donderdag: - werkgroep - evt nog een paar bladzijden lezen (als ik het niet af heb gekregen voor die tijd)
||
Citaat:
- Werkgroepopdracht maken - Boodschappen - Badkamer schoonmaken - Koken en afwassen - Het blok - I bellen
Laatst gewijzigd op 01-10-2008 om 19:24. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-10-2008 om 19:03. Reden: nogmeerrr. :( |
![]() |
|
- Fysiologie Hfstk 55 - KNO Hfstk 1,2,3,4,5,6 - Thema 5.2 maken - Thema 5.3 maken - Workshop voorbereiden - Colleges aantekeningen maken - Kaartje schrijven - Dvd branden
Laatst gewijzigd op 02-10-2008 om 21:35. |
![]() |
|
morgen/weekend;
Laatst gewijzigd op 03-10-2008 om 08:52. Reden: zomaar |
![]() |
|
Verwijderd
|
R. B. mailen R. L. mailen inschrijven WBV Utrecht + antikraak formulier voor kamer + internet in Uppsala invullen en inleveren onderwerp specificeren + rechtsvraag bedenken tandarts en Van Vliet declareren Leerning Agreement ophalen vragen of L&L meetelt in derde jaar > inloopuur mailen naar mensen die nu in Uppsala zitten. arrestesten goederenrecht lezen modem + camera naar Dixons brengen mutatieformulier inleveren bij bureau onderwijs mutatieformulier opsturen naar Uppsala backup weer op computer zetten concept dagvaarding maken gesprek met civiele cliënt voorbereiden OvJ in strafzaak nogmaals benaderen Goederenrecht lezen beginnen aan cd-rom voor pleiten beginnen aan structuurschets essay vergadering bijwonen werken boodschappen doen topje ruilen |
![]() |
|
Studie:
- Paragone: * * * - Wetenschapsfilosofie: hoofdstuk 7 lezen - Globalisering: * teksten van 2/10 nogmaals doornemen * teksten voor 9/10 lezen * nadenken over de analyse * lezen Jasmine en Chorus of Mushrooms - Scriptie geschiedenis: * Hera uitwerken * volgende godheid onderzoeken * voetnoot orakels en voetnoot epitheton schrijven - Scriptie literatuurwetenschap: * inlezen Aristofanes * voorstel naar docent mailen Overig: - notulen ALV uitwerken - spacegilde mailen - weekmail opstellen - weekmail versturen - pas kantoor proberen - lezing regelen - poëziegilde mailen - hutspot koken & opeten - J. mailen over zijn schaakspullen - boodschappen - wassen, strijken en opruimen - kamer stoffen en stofzuigen - keukenkastje poetsen - weblog bijwerken - dagboek schrijven - One flew over the cuckoo's nest lezen
Laatst gewijzigd op 03-10-2008 om 10:10. |
![]() |
|
- Practicum - Werkgroep - KNO Hfstk 17,22,24 - Thema 5.3 maken - Boodschappen doen - Koken en afwassen - Eten met E. - Boodschappenlijst feest E maken - R bellen
Laatst gewijzigd op 03-10-2008 om 21:38. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-10-2008 om 15:15. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
- Sinterklaasinkopen doen
- Afspraak huisarts - Boodschappen doen - Pasfoto's laten maken - OV ophalen - Op post - Kamer opruimen.
Laatst gewijzigd op 01-12-2008 om 09:58. |
![]() |
|
Nieuw lijstje voor deze week:
Laatst gewijzigd op 07-10-2008 om 11:23. |
![]() |
|
- College - Boodschappen - Psychiatrie 6, 7, 9, 16, B - Neurologie 8, 25, 27 - Maken 7.1 - 7.2 - 7.3 - 7.4 - Casus uitwerken - R bellen - Desperate Houswives bij I - Planning maken
Laatst gewijzigd op 07-10-2008 om 21:24. |
![]() |
|
Verwijderd
|
R. B. mailen R. L. mailen inschrijven WBV Utrecht + antikraak formulier voor kamer + internet in Uppsala invullen en inleveren onderwerp specificeren + rechtsvraag bedenken tandarts en Van Vliet declareren vragen of L&L meetelt in derde jaar > inloopuur arrestesten goederenrecht lezen mutatieformulier opsturen naar Uppsala backup weer op computer zetten beginnen aan cd-rom voor pleiten beginnen aan structuurschets essay boodschappen doen topje ruilen vitaminen kopen afspraak huisarts maken faill.r. lezen x 2 dagvaarding afmaken |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-10-2008 om 13:58. |
![]() |
|
- leren leervragen 2.1 - Prometheus oranje - Pormetheus groen - Pormetheus rood - sv internet 5,6,7 lezen - sv internet 2.2 lezen - koken, eten, afwassen met E. - R. bellen - nog steeds die planning maken
Laatst gewijzigd op 09-10-2008 om 21:45. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
R. B. mailen
R. L. mailen inschrijven WBV Utrecht + antikraak formulier voor kamer + internet in Uppsala invullen en inleveren onderwerp specificeren + rechtsvraag bedenken tandarts en Van Vliet declareren DVD's L. terugvragen Fayelinde PMmen vragen of L&L meetelt in derde jaar > inloopuur arrestesten goederenrecht lezen mutatieformulier opsturen naar Uppsala backup weer op laptop zetten beginnen aan cd-rom voor pleiten beginnen aan structuurschets essay vitaminen kopen afspraak huisarts maken faill.r. lezen x 2 dagvaarding afmaken was afhalen en opvouwen S. bellen voor de aller áller laatste keer met I. afspreken naar ouders gaan uitrusten Uppsala mailen of formulieren zijn aangekomen gang dweilen huisgenoot uitfoeteren wandelen om wat zon mee te pikken Laatst gewijzigd op 10-10-2008 om 14:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- beeld 3 - beeld 6 - beeld 7 - beeld 8 - beeld 10 - beeld 11 - beeld 12 - omslag (verrassing verrassing) voor b.e - beeld atmosfeer, collage technieken foto's uitproberen - beeld atmosfeer stads gezicht met conte krijt - beeld brandstof, foto met gebit - beeld brandstof, met krijt pakje sigaretten - beeld cel, foto van flatgebouw - beeld druk, schilderen van dj - beeld druk, collage van dj / - beeld filter, foto van camera / collage van camera voor t.s - icoon science fiction - icoon romantisch verhaal - icoon detective - icoon genre naar keuze - binnenwerk illustratie - aanpassen cover voor theorie - joseph beuys presentatie voor photoshop - foto kamer - foto persoon - foto dingetje - dingetje dingetje voor myrthe - cadeautje - kostuum halloween feest ik geloof dat ik uhm, redelijk onder spanning sta |
Advertentie |
|
![]() |
|
|