Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2008, 14:56
vilein
vilein is offline
Citaat:
Ik gok dat het al meer dan 20x voorbij is gekomen maar om nou alle topics door te spitten...
Ik zoek een goede piercingshop in Utrecht waar ze een anti-tragus zetten (aangezien ik ook al shops heb gebeld die niet eens wisten wat het was), dus als iemand een leuk adresje weet dan zou diegene mij heel erg verblijden.
Echt meisje, lees even een paar posts boven je. Je hoeft niet het hele topic door te spitten, alleen deze pagina. Doe maar.
Oud 06-09-2008, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Echt meisje, lees even een paar posts boven je. Je hoeft niet het hele topic door te spitten, alleen deze pagina. Doe maar.
<3
Oud 07-09-2008, 12:37
Dith
Dith is offline
Citaat:
Sorry, ik had er echt overheen gelezen.
Oud 08-09-2008, 11:36
Verwijderd
Afspraak voor tepelpiercing, donderdag! Engengeng maar wel heel gaaf
Oud 08-09-2008, 13:39
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Engengeng
Ik dacht eerst dat dit een Duits woord was.
Oud 08-09-2008, 13:41
Verwijderd
Oud 09-09-2008, 11:09
Verwijderd
cool sidhe! de pijn is nasty maar ik weer zeker dat je daarna trots en blij bent
Offtopic: he ik zie jou volgende week woensdag in den bosch, toch
Oud 09-09-2008, 11:16
Verwijderd
Volgende week? huhwhutwat? En ja ik ben wel bang maar ik ga het lekker toch doen, heb ik iets om trots op te zijn
Oud 09-09-2008, 11:43
Verwijderd
vipavond ga je toch ook heen had ik begrepen?
Oud 09-09-2008, 12:31
Verwijderd
Misschien. Weet het nog niet zeker.
Oud 09-09-2008, 12:31
Verwijderd
En nu weer ontopic! Donderdag dussss, kriebels! En dit weekend gaan vriendje en ik in Maastricht wat tattooshops bekijken - nog tips? (Welke shops bevielen jullie wel?)
Oud 09-09-2008, 18:29
inked
inked is offline
mijn vraag is ter verdediging van mijn GIP onderwerp:

hoe kan je volgens jou de wereld van de tattoo sociaal linken?

dus wat is er sociaal aan de tatoeage ?

het antwoord op deze vraag zou me enorm helpen bij het overtuigen van mijn leerkrachten zodat ik mijn jaarwerk kan maken rond tatoeages.

alvast bedankt
Oud 09-09-2008, 18:34
EvilConduct
EvilConduct is offline
Zucht. Die vraag zou je toch eigenlijk echt zelf moeten kunnen beantwoorden...

Maar goed: denk bijvoorbeeld eens aan bepaalde subculturen waarin tattoos normaal zijn of zelfs mensen tot elkaar brengt.
Oud 09-09-2008, 21:48
metallica
metallica is offline
Citaat:
En nu weer ontopic! Donderdag dussss, kriebels! En dit weekend gaan vriendje en ik in Maastricht wat tattooshops bekijken - nog tips? (Welke shops bevielen jullie wel?)
Ik ga altijd bij Bodypleasures op de brusselsestraat en dan bij Bjorn, maar die nieuwe gast is volgens mij ook wel oke
Oud 09-09-2008, 22:40
Verwijderd
Oke cool, thanks!
Oud 11-09-2008, 20:37
Verwijderd
I did it! YEAH! En ik ben zo trots
Oud 11-09-2008, 20:53
EvilConduct
EvilConduct is offline
Foto!?

Serieus: pijnlijk?
Oud 11-09-2008, 20:54
Verwijderd
Grapjas.

Het viel me echt zó erg mee. Ik had wel een ubergave piercer, veel kletsen enzo, heel relaxed. En het was echt binnen 2 minuten over. Nu is t nog wel een beetje vervelend, zo'n branderig/zeurderig gevoel, maar niets onoverkomelijks. En over 4 weken kan ik wisselen naar een staafje
Oud 11-09-2008, 21:15
EvilConduct
EvilConduct is offline
Toch jammer dat sommige grappen niet serieus genomen worden.

Ik geloof dat het bij de meeste mensen eigenlijk wel mee valt. Heeft hij 'm helemaal recht gezet? Een meisje dat ik ken heeft ze iets schuin laten zetten omdat ze dan langzaam recht zouden groeien of zo. Geen idee of dat klopt.
Oud 12-09-2008, 10:23
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Citaat:
Grapjas.

Het viel me echt zó erg mee. Ik had wel een ubergave piercer, veel kletsen enzo, heel relaxed. En het was echt binnen 2 minuten over. Nu is t nog wel een beetje vervelend, zo'n branderig/zeurderig gevoel, maar niets onoverkomelijks. En over 4 weken kan ik wisselen naar een staafje
Oh echt beter voor je!

Maar waarom heb je eerst een ringetje als je eigenlijk een staafje wilt?
Oud 12-09-2008, 13:55
Verwijderd
Omdat een ringetje wat beter schoon te houden is
Oud 12-09-2008, 14:14
metallica
metallica is offline
Hehe, dan zeggen ze allemaal wat anders Ik heb altijd teflon staafjes, omdat daar de eventuele zooi naar de uiteinden gaat. Net geen ringetjes omdat je daarbij het vuil naar binnen kunt draaien als je niet goed oplet.
Oud 14-09-2008, 13:06
Verwijderd
Vraagje, ik wil een keer een ringetje in mijn lip proberen, alleen hoe meet ik de diameter?
Ik kan ook niet proberen met andere ringetjes want die passen niet door t gaatje.
Ik ga ook liever niet vanalles bestellen zonder te weten welke past.
Hoe ga ik dit doen?
Bvd.
Oud 14-09-2008, 21:50
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Citaat:
Hehe, dan zeggen ze allemaal wat anders Ik heb altijd teflon staafjes, omdat daar de eventuele zooi naar de uiteinden gaat. Net geen ringetjes omdat je daarbij het vuil naar binnen kunt draaien als je niet goed oplet.
Ik had daar eigenlijk ook nog nooit van gehoord inderdaad.

Maar toen ik nog volop gaatjes in m'n oren liet schieten verwisselde ik dat knopje altijd heel snel voor een ringetje, omdat het dan beter genas.

Maar goed, zo zal iedereen wel overtuigd zijn van zijn/haar methode
Oud 15-09-2008, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ga altijd bij Bodypleasures op de brusselsestraat en dan bij Bjorn, maar die nieuwe gast is volgens mij ook wel oke
Ik vond ze bij Bodypleasures echt niet aardig :/ Stom. Bij Last Port wel, echt veel uitleg gekregen en boeken doorgebladerd, ik weet wat ik wil Dus als ik geld ervoor heb een afspraak plannen.
Oud 16-09-2008, 09:43
Flip!
Flip! is offline
Citaat:
Vraagje, ik wil een keer een ringetje in mijn lip proberen, alleen hoe meet ik de diameter?
Ik kan ook niet proberen met andere ringetjes want die passen niet door t gaatje.
Ik ga ook liever niet vanalles bestellen zonder te weten welke past.
Hoe ga ik dit doen?
Bvd.
1,6 of 1,2 zal het zijn denk ik. Hou er anders een keer een piercing van mij ernaast, ik heb 1,6 en 1,2 thuis liggen.
Zowel ringetjes als staafjes. Dan kun je het vergelijken.
Oud 19-09-2008, 18:10
Verwijderd
Citaat:
1,6 of 1,2 zal het zijn denk ik. Hou er anders een keer een piercing van mij ernaast, ik heb 1,6 en 1,2 thuis liggen.
Zowel ringetjes als staafjes. Dan kun je het vergelijken.
Ik bedoel niet de dikte van het staafje. Die weet ik wel.
Ik bedoel de diameter van het ringetje.
Dus dit:

Heeft iemand enig idee hoe ik dit meet bij mijn lip?
Oud 20-09-2008, 08:21
metallica
metallica is offline
De afstand van het gaatje tot de bovenkant van je lip meten en de diameter dan net iets groter nemen?
Oud 20-09-2008, 10:01
Verwijderd
Mja zoiets zat ik ook al te denken. Ik zal t es proberen. Thnx.
Oud 21-09-2008, 15:10
Roosje
Roosje is offline
Toen ik mijn lippiercing liet zetten heeft de piercer de grootte voor me op een papiertje geschreven. Hebben ze dat bij jou ook niet gedaan? :dommevraag:
Oud 26-09-2008, 18:01
Verwijderd
Nee, maar ik heb 2 labrets. En ik weet de maten wel, maar omdat ook de bovenste een labret is en geen lippiercing, weet ik niet of een ringetje uberhaubt wel kan.
Ik heb het net gemeten zoals metallica voorstelde, alleen dan kom ik uit op 15mm en 12mm is de grootste diameter van 1,2mm die de site heeft waar ik altijd bestel. Misschien dat ik die maar gewoon bestel want ze zijn toch niet duur daar en dan zie ik vanzelf of t past of niet.

Laatst gewijzigd op 26-09-2008 om 18:24.
Oud 26-09-2008, 18:26
Verwijderd
Onee kut. 8mm is t grootst van 1,2 bij Bioplast piercings.
Oud 27-09-2008, 10:30
Verwijderd
hmm uitkijken met bioplast ringetjes, ik had er ook een besteld maar zowel ik als mn piercer kregen m er niet in, terwijl ie wel gewoon 1.6mm was...
Oud 27-09-2008, 14:32
Verwijderd
Hm wazig. Kheb al wel bioplast staafjes en das geen probleem.
Maar ik moet toch ff kijken of ik er wel mee door ga want 8mm gaat nooit passen en dat is de grootste diameter bij 1.2mm.
Oud 28-09-2008, 16:42
WeSsJuH
WeSsJuH is offline
ik vind een piercing in een lip niet mooi
ik begrijp dat de laatste tijd heel veel mensen dat doen

Ik heb een piercing in mijn wenkbrauw.., maar die ga ik er ook eerders uithalen denk k
btw; ik heb ook een tattoo op mijn pols
Oud 28-09-2008, 19:14
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
ik vind een piercing in een lip niet mooi
ik begrijp dat de laatste tijd heel veel mensen dat doen

Ik heb een piercing in mijn wenkbrauw.., maar die ga ik er ook eerders uithalen denk k
btw; ik heb ook een tattoo op mijn pols
Wat type je leuk.
Ik wou dat ik zo hip was.
Eerders uithalen, ja?
Cool zeg.
Oud 29-09-2008, 10:09
Verwijderd
Citaat:
wat type je leuk.
ik wou dat ik zo hip was.
eerders uithalen, ja?
cool zeg.
Oud 29-09-2008, 10:48
Cheryl
Cheryl is offline
Alle piercings eruit behalve die 'ene'. Zonde, maar werd ook wel tijd, om een beetje fatsoenlijk werk te vinden dat ik leuk vind.
Oud 29-09-2008, 11:14
Verwijderd
Grrrr echt superzonde vind ik. Ben zo blij dat ik werk heb waar mn piercing geen probleem is
Oud 29-09-2008, 13:32
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Grrrr echt superzonde vind ik. Ben zo blij dat ik werk heb waar mn piercing geen probleem is
Het zou een beetje... euh... apart zijn, als je problemen op je werk zou krijgen door je tepelpiercing.
Oud 29-09-2008, 23:35
Verwijderd
Ik heb ook een lippiercing.
Oud 30-09-2008, 11:34
Roosje
Roosje is offline
Dagdag, hoe slecht is 't om een neuspiercing te laten schieten in plaats van te laten piercen? Want ik wil er eentje denk ik maar ik heb nu geen geld om te piercen en wel om te schieten. Maar als dalijk m'n neus er afvalt vind ik dat veel erger. (a)
Oud 30-09-2008, 12:01
metallica
metallica is offline
Ik zou dan echt even wachten en laten piercen zodra je er geld voor hebt. Laten schieten in je neus is gewoon niet zo goed. Je neus zal er niet vanaf vallen maar de genezing gaat een stuk beter wanneer je laat piercen.
Oud 30-09-2008, 14:09
Verwijderd
Schieten = big no-no. Niet doen - kun je beter wachten. Wat metallica zegt: je neus zal er inderdaad niet vanaf vallen Maar! Schieten geeft een soort "klap" op het kraakbeen waardoor het sneller beschadigd wordt/slechter geneest.
Oud 30-09-2008, 20:24
Cheryl
Cheryl is offline
Citaat:
Dagdag, hoe slecht is 't om een neuspiercing te laten schieten in plaats van te laten piercen? Want ik wil er eentje denk ik maar ik heb nu geen geld om te piercen en wel om te schieten. Maar als dalijk m'n neus er afvalt vind ik dat veel erger. (a)
Je hebt er veel langer last van dan een gepiercte. Ik heb ooit in m'n jonge jaren eentje laten schieten en die heeft nog een jaar pijn gedaan en toen was ik het beu en heb ik 'm eruit gehaald. Hij wilde nooit genezen en bleef pijn doen. Schieten is gewoon niet goed voor je neus, net zoals bovenin je oor. Gewoon laten piercen, dan ben je d'rna veel blijer!
Oud 01-10-2008, 13:54
Verwijderd
ik moet zeggen dat ik piercen ook zou aanraden boven schieten, maar dat ik wel mijn beide neus'piercings' heb laten schieten zo'n 9 jaar geleden :')
Oud 01-10-2008, 15:14
Roosje
Roosje is offline
Haha nee oké! Dat was ook wat ik altijd dacht maarr misschien zou het niet écht zo zijn. Dan wacht ik nog wel even. (a)
Oud 27-10-2008, 11:15
Verwijderd
Piercing eruit. Echt té kut ik ga m zo missen, maar hij blééf maar vervelen. Beter dus, maar k voel me zo kaaahaaaaal.
Oud 27-10-2008, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Piercing eruit. Echt té kut ik ga m zo missen, maar hij blééf maar vervelen. Beter dus, maar k voel me zo kaaahaaaaal.
welke?
Oud 27-10-2008, 13:25
Verwijderd
Lip. Vandaar het kale gevoel Die in mn tepel doet het prrrima al bleef ik eergisteren ergens achter hangen :') Maar das nu alweer bijna goed.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten