Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2008, 10:46
Verwijderd
Ik heb 7 jaar Latijn gehad ;x;x maar ik ben wel blij dat ik het heb volgehouden. ook met kcv 'n stuff.
Advertentie
Oud 28-09-2008, 10:46
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik vind het raar. Wat gaan jullie dan doen, die liedjes zingen op een vergadering ofzo? ;x
Tijdens de intro op kamp worden er na het eten meestal wel een paar liedjes gezongen. Verder niet echt eigenlijk, geloof ik.
Oud 28-09-2008, 10:47
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik heb 7 jaar Latijn gehad ;x;x maar ik ben wel blij dat ik het heb volgehouden. ook met kcv 'n stuff.
Ik heb ook kcv gehad :') Want dat was dan in plaats van ckv. En dat was wel beter, want ckv zoog. En met kcv hebben we tenminste nog wat mythologie enzo gedaan
Oud 28-09-2008, 10:48
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Tijdens de intro op kamp worden er na het eten meestal wel een paar liedjes gezongen. Verder niet echt eigenlijk, geloof ik.
Hihi. Wij hebben colleges en één daarvan is een koor. Die mensen die dan zo ineens in de bar liedjes gaan zingen. *opknoop* Maar dat staat los van de vereniging op zich.
Oud 28-09-2008, 10:48
TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb nu 2 mensen in mn msnlijst met 'morgen jarig!' in hun naam.
Oud 28-09-2008, 10:49
Tink*
Tink* is offline
29 september, wat een kutdatum om jarig te zijn.
Oud 28-09-2008, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook kcv gehad :') Want dat was dan in plaats van ckv. En dat was wel beter, want ckv zoog. En met kcv hebben we tenminste nog wat mythologie enzo gedaan
uhuh en dorische, ionische en corinthische zuilen enzo ;x
Oud 28-09-2008, 10:50
Tink*
Tink* is offline
Ik mag van mezelf nog één ep lost kijken en dan moet ik aan mijn transcriptie. ;x
Verwijderd
ik hou van mythologie <3 heb gisteren vertaalde griekse mythen van Imme Dros gekocht die ga ik zo lekkah lezen op deze zondagmiddag
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat hebben we ook bij geschiedenis gehad. En ook bij latijn. En ook bij kcv. ;x
Oud 28-09-2008, 10:51
Verwijderd
oh ik alleen bij kcv. bij geschiedenis werd er vooral gehamerd op de trias politica in mijn herinnering. en de leraar noemde mij steevast Katinka, want dat vond hij een mooiere naam ;(
Oud 28-09-2008, 10:51
Verwijderd
Citaat:
CKV is inderdaad wel terminale aids, als ze mij verteld zouden hebben dat ik dat kreeg als ik atheneum koos i.p.v. gymnasium, zou ik wel gymnasium gekozen hebben.
Oud 28-09-2008, 10:53
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
ik hou van mythologie <3 heb gisteren vertaalde griekse mythen van Imme Dros gekocht die ga ik zo lekkah lezen op deze zondagmiddag
Je moet de doos van pandora maar als bijvak gaan doen.

En ik weet niet hoor, maar ik kreeg bij ckv net zo hard gezeik over mythen, zelfs een semesteropdracht.
Oud 28-09-2008, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Je moet de doos van pandora maar als bijvak gaan doen.

En ik weet niet hoor, maar ik kreeg bij ckv net zo hard gezeik over mythen, zelfs een semesteropdracht.
Oeh dat heb ik wel overwogen ja, dat leek me een uebervak misschien in de keuzeruimte in de master oid, als dat kan
Oud 28-09-2008, 10:55
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
oh ik alleen bij kcv. bij geschiedenis werd er vooral gehamerd op de trias politica in mijn herinnering. en de leraar noemde mij steevast Katinka, want dat vond hij een mooiere naam ;(

Citaat:
CKV is inderdaad wel terminale aids, als ze mij verteld zouden hebben dat ik dat kreeg als ik atheneum koos i.p.v. gymnasium, zou ik wel gymnasium gekozen hebben.
Is aids niet sowieso terminaal?
Oud 28-09-2008, 10:57
Verwijderd
uch, ik ben weer trivia gaan spelen op irc, dat is verschrikkelijk verslavend
Oud 28-09-2008, 10:58
Tink*
Tink* is offline
dat deed ik laatst ook.
Oud 28-09-2008, 10:58
Verwijderd
welke server?
Oud 28-09-2008, 10:59
TopDrop
TopDrop is offline
Nerdmeisjes
Oud 28-09-2008, 10:59
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Is aids niet sowieso terminaal?
Niet als je sterft aan iets anders, zoals aan onder een bus komen, voordat aids toe heeft kunnen slaan.
Oud 28-09-2008, 11:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
wtf
Oud 28-09-2008, 11:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En wat zijn de subfora buiten seksualiteit, DK en Onzin trouwens dood!
Oud 28-09-2008, 11:01
Tink*
Tink* is offline
Irc.ircworld ofzo En dan #Holland en 6667 portal.
Oud 28-09-2008, 11:01
Verwijderd
volgens mij zitten er trouwens veel onzinners in dat kanaal waar ik zit. wat eng. ik heb gewoon een random triviakanaal opgezocht, kom ik Deadlock ineens tegen
Oud 28-09-2008, 11:02
Lethe
Lethe is offline
Er is jurisprudentie over!
Oud 28-09-2008, 11:02
Verwijderd
Citaat:
volgens mij zitten er trouwens veel onzinners in dat kanaal waar ik zit. wat eng. ik heb gewoon een random triviakanaal opgezocht, kom ik Deadlock ineens tegen
Volgens mij heeft Deadlock ook minstens 100 IRC-kanalen openstaan.
Oud 28-09-2008, 11:03
Tink*
Tink* is offline
Gimme teh channel plz
Oud 28-09-2008, 11:03
Verwijderd
irc.tweakers.net en dan gewoon #trivia
Oud 28-09-2008, 11:04
Tink*
Tink* is offline
Ah tweakers he
Oud 28-09-2008, 11:05
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Dat krijg ik nu weer voor de 26e keer, omdat ik tekenen krijg als examenvak, en dan zit ik dus met heel veel niet-gymnasiummensen en die weten dat allemaal nog niet. We behandelen ook kunstgeschiedenis, en dan beginnen ze met de klassieke oudheid. Wat wel leuk is, is dat er in het boek allemaal foto's staan van dingen in Rome en dan denk ik, ha, daar ben ik ook geweest.
Ik was wel heel slecht in Latijn dus nu doe ik Grieks. Waar ik ook geen held in ben. KCV is wel win, trouwens.
Oud 28-09-2008, 11:06
TopDrop
TopDrop is offline
Hoe werkt irc, srsly? ;x
Oud 28-09-2008, 11:07
Verwijderd
client downloaden (mirc), verbinden met server, channel joinen
Oud 28-09-2008, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Hoe werkt irc, srsly? ;x
Download, start.
Oud 28-09-2008, 11:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat krijg ik nu weer voor de 26e keer, omdat ik tekenen krijg als examenvak, en dan zit ik dus met heel veel niet-gymnasiummensen en die weten dat allemaal nog niet. We behandelen ook kunstgeschiedenis, en dan beginnen ze met de klassieke oudheid. Wat wel leuk is, is dat er in het boek allemaal foto's staan van dingen in Rome en dan denk ik, ha, daar ben ik ook geweest.
Ik was wel heel slecht in Latijn dus nu doe ik Grieks. Waar ik ook geen held in ben. KCV is wel win, trouwens.
dat soort (zuilen) dingen krijgen we op onze school al op de basisschool en dan in het voorexamenjaar weer - ook de havo!
Ik wist niet dat dat een gym. ding was
Oud 28-09-2008, 11:10
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
client downloaden (mirc), verbinden met server, channel joinen
Ik heb Miranda IM voor al mijn gechat. En ik moet dingen invullen waarvan ik niet weet wat ik er moet invullen
Oud 28-09-2008, 11:11
Cherry Springs
Krijg je dat serieus op de basisschool?
Ik raak wel helemaal van slag van al die verschillende scholen. Een vriendin van mij heeft op het stedelijk gymnasium gezeten en die kwam toen naar mijn school, een 'gewone' school waar je ook grieks, latijn en KCV kan krijgen en toen begon ze druk te vertellen over hoe anders het is en dat de mensen daar veel meer na moeten denken en het hier eigenlijk maar nep-gymnasium is en weet ik het.

JA HALLO!
Oud 28-09-2008, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Ik heb Miranda IM voor al mijn gechat. En ik moet dingen invullen waarvan ik niet weet wat ik er moet invullen
zoals wat?
Oud 28-09-2008, 11:14
Lethe
Lethe is offline
Ik ben mijn hoorcollege- en werkgroepaantekeningen aan het overtypen voor mijn toets vanavond. Een toets op zondag.
Oud 28-09-2008, 11:15
Cherry Springs
Wtf.

Ik ga beneden melk halen. En koekjes. <3 En dan huiswerk maken. Joy!
Oud 28-09-2008, 11:15
Verwijderd
Hoorcollege-aantekeningen. Dat heb ik nooit begrepen.
Oud 28-09-2008, 11:16
Verwijderd
Ik ben wat dingen aan het lezen over quantumelektrodynamica.
Oud 28-09-2008, 11:17
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Wat valt eraan te begrijpen?
Oud 28-09-2008, 11:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Krijg je dat serieus op de basisschool?
Ik raak wel helemaal van slag van al die verschillende scholen. Een vriendin van mij heeft op het stedelijk gymnasium gezeten en die kwam toen naar mijn school, een 'gewone' school waar je ook grieks, latijn en KCV kan krijgen en toen begon ze druk te vertellen over hoe anders het is en dat de mensen daar veel meer na moeten denken en het hier eigenlijk maar nep-gymnasium is en weet ik het.

JA HALLO!
WTF
Jamaar ik zit op een vrije school, er wordt heel veel aan alles gedaan in een even grote mate zeg maar, dus je krijgt vanaf groep 3 engels, vanaf groep 4 duits, vanaf groep 5 frans en elk jaar sowieso kunstgeschiedenis en bijbelleer maar ook edda en griekse mythologie.
Oud 28-09-2008, 11:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
waarom niet?
Oud 28-09-2008, 11:19
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
zoals wat?
Server name?

Citaat:
Ik ben mijn hoorcollege- en werkgroepaantekeningen aan het overtypen voor mijn toets vanavond. Een toets op zondag.
Wtf?
Verwijderd
Citaat:
waarom niet?
Omdat het toch niet chillax is. Je gaat toch naar een hoorcollege voor je plezier. In je boek staat ook wat je moet kennen, tenzij je een slecht boek hebt.
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
WTF
Jamaar ik zit op een vrije school, er wordt heel veel aan alles gedaan in een even grote mate zeg maar, dus je krijgt vanaf groep 3 engels, vanaf groep 4 duits, vanaf groep 5 frans en elk jaar sowieso kunstgeschiedenis en bijbelleer maar ook edda en griekse mythologie.
Ik vind het goed dat ze dan al met die talen beginnen op zich. Maar wel jammer dat je in groep 3 al Engels krijgt terwijl je dan ook leert schrijven enzo. Dat rijmt allemaal niet. Ze zouden in groep 5 moeten beginnen als iedereen goed zou kunnen schrijven.
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Ik ben wat dingen aan het lezen over quantumelektrodynamica.
Wat dacht je, "dat zal wel indruk op iedereen maken"?
Oud 28-09-2008, 11:20
Cherry Springs
Citaat:
WTF
Wat is edda?
Oud 28-09-2008, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Wat dacht je, "dat zal wel indruk op iedereen maken"?
Ja, dat is ook zo, want het is supermoeilijk, zo benadruk ik hoe slim ik wel niet ben.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten