| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
ik heb het duistere vermoeden dat ik beter ben in taalwetenschap dan kleien, maar goed :')
Ik wil ook een sport! Eerst ging ik elke ochtend proberen te zwemmen, en dat was best relaxt, maar toen woonde ik vlakbij een zwembad en nu niet meer en 20 minuten fietsen vind ik echt teveel van het goede
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-09-2008 om 20:19. Reden: link geplaatst |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
wel voor trauma's. http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1716702
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je schamen voor zulke dingen is wel iets waar enkel jij last van hebt, het is immers doodnormaal om dingen te willen of te voelen, dus niemand kijkt ervan op. (Het debat of het erg is als anderen wél van iets opkijken daargelaten. ) Dus je zou er goed aan doen om het proberen te rationaliseren/bestrijden.Sowieso is schaamte best een nutteloze emotie, in veruit de meeste gevallen ben je zelf de enige die ermee zit en kan het anderen niks schelen wat je doet. Ik hoop ooit een punt te bereiken waarop ik me (binnen bepaalde sociale grenzen natuurlijk) nergens meer voor schaam, hoe gaaf zou dat zijn |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoewel ik dat zelf maar raar vind, want ik was altijd in gedachten verzonken tijdens het hardlopen en daardoor had ik het altijd te laat door als mensen me groetten. Dus als ik dan vriendelijk terug wilde knikken waren ze al weg. Maar toch.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat klinkt heel raar en dat is het ook, maar wat doe je er tegen hè. ook het idee dat iemand denkt dat ik hardlopen leuk vind of erger, het doe omdat ik bijvoorbeeld een betere conditie wil is voor mij heel vervelend. emotionele blokkade ftw
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 21:24 | |
| De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 12-10-2008 00:04 | |