Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2008, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Zal ik mijn studie opgeven en ook maar aan 'jobatelier' gaan doen, hihi?
Ik zou het wel willen combineren. Dat je na het college een paar uurtjes mag kleien op kosten van de school, ter ontspanning.

Citaat:
Ik vind dat je best ook in ruste mag komen hoor
Het is er zo saai en volgens mij kijken de meeste mensen vooral zichzelf beschuldigend aan.
Oja? Daar ben ik die reeks natuurlijk niet voor begonnen Ik ben er ook al een hele tijd niet meer geweest, de vorige keer dat ik er was zag ik dat er nu een heel systeem is met lijstjes zodat je kan bijhouden bij welke les wie is. Wel competatief, de drempel om te beginnen is dan volgens mij wel hoger, omdat je dan zit te sukkelen bij les 1 terwijl andere mensen allang kilometers kunnen rennen. Dat was eerder natuurlijk ook al zo, maar toen stond dat nog niet zo confronterend in een overzicht. Maar goed, misschien werkt het voor sommigen ook wel motiverend.

Ik moet eigenlijk gewoon een abonnement nemen op een sportschool, want eigenlijk vind ik rennen op zo'n band veel fijner dan buiten. Zeker in de winter/herfst, als het regent of koud is.
Advertentie
Oud 29-09-2008, 20:13
Verwijderd
Godver
Verwijderd
Citaat:
omdat ik moeilijk werk vind met m'n ADD, momenteel ben ik in dagbehandeling en binnenkort een opname

maar wil in de toekomst weer gaan werken (met of zonder begeleiding)
Wat is ADD?
Verwijderd
ik heb het duistere vermoeden dat ik beter ben in taalwetenschap dan kleien, maar goed :')

Ik wil ook een sport! Eerst ging ik elke ochtend proberen te zwemmen, en dat was best relaxt, maar toen woonde ik vlakbij een zwembad en nu niet meer en 20 minuten fietsen vind ik echt teveel van het goede
Oud 29-09-2008, 20:14
Verwijderd
Wat een pokkeherrie.
Verwijderd
Zanger bob blijft leuk. vooral zijn site.
Verwijderd
google t gewoon, lazy aars.

(@ kazet)
Verwijderd
Citaat:
Wat een pokkeherrie.
Luisterde jij geen hardstyle ofzo?
Oud 29-09-2008, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Luisterde jij geen hardstyle ofzo?
Ook wel eens. Maar vooral trance en dance.
Oud 29-09-2008, 20:16
Verwijderd
Citaat:
ik heb het duistere vermoeden dat ik beter ben in taalwetenschap dan kleien, maar goed :')

Ik wil ook een sport! Eerst ging ik elke ochtend proberen te zwemmen, en dat was best relaxt, maar toen woonde ik vlakbij een zwembad en nu niet meer en 20 minuten fietsen vind ik echt teveel van het goede
Ga hardlopen Lekker in je eentje rondsjokken en na afloop voel je je helemaal sportief en opgewekt. Ennnn, als je het drie maanden volhoudt heeft je lichaam zoiets van 'oh kennelijk moeten we nu vaak vluchten voor enge beesten, laat ik het maar wat aangenamer maken' en dan gaan je hersenen een natuurlijke drug aanmaken waar je blij van wordt. Met een beetje mazzel raak je er nog verslaafd aan ook zodat je altijd wil blijven hardlopen en dan heb je een goede conditie 4 life.
Oud 29-09-2008, 20:16
Verwijderd
Mensen die hardstyle luisteren zijn levensonwaardig leven :hand:
Oud 29-09-2008, 20:17
Kuikie
Kuikie is offline
Citaat:
Wat is ADD?
http://nl.wikipedia.org/wiki/ADD

Laatst gewijzigd op 29-09-2008 om 20:19. Reden: link geplaatst
Oud 29-09-2008, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Mensen die hardstyle luisteren zijn levensonwaardig leven :hand:
Juist.
Oud 29-09-2008, 20:18
Verwijderd
een link had ook volstaan.
Verwijderd
Citaat:
Ga hardlopen Lekker in je eentje rondsjokken en na afloop voel je je helemaal sportief en opgewekt. Ennnn, als je het drie maanden volhoudt heeft je lichaam zoiets van 'oh kennelijk moeten we nu vaak vluchten voor enge beesten, laat ik het maar wat aangenamer maken' en dan gaan je hersenen een natuurlijke drug aanmaken waar je blij van wordt. Met een beetje mazzel raak je er nog verslaafd aan ook zodat je altijd wil blijven hardlopen en dan heb je een goede conditie 4 life.
ik schaam me voor het openlijk uiten van verlangens en gevoelens en het verlangen naar een betere conditie hoort daar bij
Verwijderd
Citaat:
(..)
Of zet het in een spoiler, of geen gewoon die link naar wiki.
Oud 29-09-2008, 20:19
Verwijderd
Waarom is die ADD bij jou zo ernstig dat je er fulltime voor behandeld moet worden?
Oud 29-09-2008, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Ook wel eens. Maar vooral trance en dance.
Nou, ik heb geen hoge pet op van Cannibal Corpse, maar het is nog altijd beter dan hardstyle.
Oud 29-09-2008, 20:20
Flijn
Flijn is offline
Citaat:
ik schaam me voor het openlijk uiten van verlangens en gevoelens en het verlangen naar een betere conditie hoort daar bij
als je het hebt hoef je niet meer te verlangen, dan kun je nonchalant doen of het je niks kan schelen
Oud 29-09-2008, 20:20
Verwijderd
Hardstyle is beter dan hardcore en trance.
Oud 29-09-2008, 20:21
Kuikie
Kuikie is offline
Citaat:
Waarom is die ADD bij jou zo ernstig dat je er fulltime voor behandeld moet worden?
ik ben niet in behandeling voor de ADD.

wel voor trauma's.

http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1716702
Oud 29-09-2008, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik heb geen hoge pet op van Cannibal Corpse, maar het is nog altijd beter dan hardstyle.
Ik heb geen hoge pet op van Bassie en Adriaan, maar ik vind het nog altijd beter dan dat filmpje (Cannibal Corpse?)!
Oud 29-09-2008, 20:22
Verwijderd
Citaat:
als je het hebt hoef je niet meer te verlangen, dan kun je nonchalant doen of het je niks kan schelen
zo werkt dat niet bij mij vrees ik

Ik durf amper kleding te kopen!
Oud 29-09-2008, 20:24
Flijn
Flijn is offline
Citaat:
zo werkt dat niet bij mij vrees ik

Ik durf amper kleding te kopen!
Maar hardlopen is heel solitair en autist-proof.
Oud 29-09-2008, 20:26
Verwijderd
ik ben een sociale autist ik houd helemaal niet van solitaire dingen
Oud 29-09-2008, 20:27
Flijn
Flijn is offline
Oh dan wordt het wel ingewikkeld
Je hebt ook loopgroepjes!
Verwijderd
Ik loop al vier jaar drie keer in de week!
Verwijderd
Jeuken jullie oren ook zo?
Oud 29-09-2008, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Jeuken jullie oren ook zo?
een beetje.
Oud 29-09-2008, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Daarom is hardlopen ook tof, want het is tenminste geen teamsport en je hoeft het ook niet in een drukke plaats zoals een zwembad te doen. Maar je schamen voor zulke dingen is wel iets waar enkel jij last van hebt, het is immers doodnormaal om dingen te willen of te voelen, dus niemand kijkt ervan op. (Het debat of het erg is als anderen wél van iets opkijken daargelaten. ) Dus je zou er goed aan doen om het proberen te rationaliseren/bestrijden.

Sowieso is schaamte best een nutteloze emotie, in veruit de meeste gevallen ben je zelf de enige die ermee zit en kan het anderen niks schelen wat je doet. Ik hoop ooit een punt te bereiken waarop ik me (binnen bepaalde sociale grenzen natuurlijk) nergens meer voor schaam, hoe gaaf zou dat zijn
Verwijderd
Citaat:
Het fotoboek van ecnelis wordt het tweede fotoboek dat ik ga bekijken.

edit: leuke foto's! Is de tweede foto hoe je haar nu is geknipt?
laat maar toch antwoord:
ja!
Verwijderd
Citaat:
Oh dan wordt het wel ingewikkeld
Je hebt ook loopgroepjes!
met aantrekkelijke mannelijke loopgenootjes? Dan wil ik me wel inschrijven!
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor nelis, mooi deze lengte houden! Wat wil je er eigenlijk mee?
dit wat het nu is!
Oud 29-09-2008, 20:30
Verwijderd
zie je, ik ben weer eens veel te vroeg off gegaan
Verwijderd
Citaat:
ik ben een sociale autist ik houd helemaal niet van solitaire dingen
Maar hardlopers onder elkaar groeten elkaar altijd.

Hoewel ik dat zelf maar raar vind, want ik was altijd in gedachten verzonken tijdens het hardlopen en daardoor had ik het altijd te laat door als mensen me groetten. Dus als ik dan vriendelijk terug wilde knikken waren ze al weg. Maar toch.
Verwijderd
Citaat:
met aantrekkelijke mannelijke loopgenootjes? Dan wil ik me wel inschrijven!
Dat is altijd heel gezellig!
Oud 29-09-2008, 20:31
Verwijderd
wat is er eigenlijk met jouw internet, nelis?
Oud 29-09-2008, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Maar je schamen voor zulke dingen is wel iets waar enkel jij last van hebt, het is immers doodnormaal om dingen te willen of te voelen, dus niemand kijkt ervan op. (Het debat of het erg is als anderen wél van iets opkijken daargelaten. ) Dus je zou er goed aan doen om het proberen te rationaliseren/bestrijden.
Ja, vanuit een rationeel oogpunt gezien is dat misschien wel zo, maar alsnog heb ik heel erg last van. Ik heb bijvoorbeeld ook grote moeite met naar een schoenenwinkel te gaan, ik kan het niet verdragen dat iemand merkt dat ik bepaalde schoenen leuk vind. Dat klinkt heel raar en dat is het ook, maar wat doe je er tegen hè. ook het idee dat iemand denkt dat ik hardlopen leuk vind of erger, het doe omdat ik bijvoorbeeld een betere conditie wil is voor mij heel vervelend. emotionele blokkade ftw
Oud 29-09-2008, 20:34
Verwijderd
Citaat:
wat is er eigenlijk met jouw internet, nelis?
vader was vergeten te zeggen dat hij het af had laten sluiten, en toen duurde het nog netenlang voordat hij nieuwe ging installeren en toen was ik weer 2 weken verder. Sinds gisteren heb ik 't weer!
Oud 29-09-2008, 20:35
Verwijderd
Сварга
Oud 29-09-2008, 20:36
Verwijderd
Citaat:
vader was vergeten te zeggen dat hij het af had laten sluiten, en toen duurde het nog netenlang voordat hij nieuwe ging installeren en toen was ik weer 2 weken verder. Sinds gisteren heb ik 't weer!
Oud 29-09-2008, 20:37
TopDrop
TopDrop is offline
*dingen in topic gooit*
Oud 29-09-2008, 20:37
Verwijderd
Barabasje raakt in de sferen van de metal
Oud 29-09-2008, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Ja, vanuit een rationeel oogpunt gezien is dat misschien wel zo, maar alsnog heb ik heel erg last van. Ik heb bijvoorbeeld ook grote moeite met naar een schoenenwinkel te gaan, ik kan het niet verdragen dat iemand merkt dat ik bepaalde schoenen leuk vind. Dat klinkt heel raar en dat is het ook, maar wat doe je er tegen hè. ook het idee dat iemand denkt dat ik hardlopen leuk vind of erger, het doe omdat ik bijvoorbeeld een betere conditie wil is voor mij heel vervelend. emotionele blokkade ftw
Zou je het fijner vinden als je er geen last van zou hebben?
Oud 29-09-2008, 20:38
Verwijderd
*stiekem ook een klein dansje doet*
Oud 29-09-2008, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Zou je het fijner vinden als je er geen last van zou hebben?
ik zou willen dat ik een dag zonder autisme zou kunnen leven, maar het trieste is dat dat niet kan!
Oud 29-09-2008, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Barabasje raakt in de sferen van de metal

er stond een nummer van hun bij free downloads op last.fm ofzo.
Oud 29-09-2008, 20:41
Verwijderd
pamperdepam
Oud 29-09-2008, 20:42
Verwijderd
Hoi Soija!
Oud 29-09-2008, 20:45
Verwijderd
Dag dhr Josimar
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten