Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2008, 22:39
Lethe
Lethe is offline
Lisaaah mogen we dan komen ministecken op een ministeckbijlisathuismeet?
Oud 01-10-2008, 22:40
Verwijderd
Saaivatage.
Oud 01-10-2008, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Wat moet jij met ODE's, Lisaaah?
Oplossen enzo.
Citaat:
Lisaaah mogen we dan komen ministecken op een ministeckbijlisathuismeet?
Haha ja als ministeck in het pakket zit, mag jij komen ministecken op een ministeckbijlisathuismeet
Oud 01-10-2008, 22:43
Verwijderd
Ik heb verdorie morgen tentamen.
Oud 01-10-2008, 22:44
Verwijderd
ik ook. en ik vind het echt verkkd. zo.
Oud 01-10-2008, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Oplossen enzo.
orly?
Oud 01-10-2008, 22:46
Verwijderd
Citaat:
orly?
Yah rly,
Verwijderd
Wat heeft Bob Dylan toch een fijne stem.
Verwijderd
Lynyrd Saainyrd.
Verwijderd
Citaat:
Wat heeft Bob Dylan toch een fijne stem.
idd.
Oud 01-10-2008, 22:48
Lethe
Lethe is offline
Gratis sokken.
Oud 01-10-2008, 22:53
Verwijderd
Maar Allure, wat heeft Utrecht dan met gebreide dingen dat dat hele pakket er vol mee zit? Want ik snap het nog steeds niet helemaal.
Oud 01-10-2008, 22:54
Verwijderd
Of helemaal niet, eigenlijk.
Oud 01-10-2008, 22:54
Verwijderd
Het was een grapje.
Oud 01-10-2008, 22:58
Swlabr
Swlabr is offline
Yes, nieuwe Heroes! Even downloaden.
Oud 01-10-2008, 22:59
Verwijderd
Zijn jullie nou allemaal serieverslaafd?
Oud 01-10-2008, 23:00
Verwijderd
Ik niet want ik had een hele tijd geen tv.
Oud 01-10-2008, 23:01
Swlabr
Swlabr is offline
Meh, het is meer tegen de verveling. En nu ga ik slapen.
Verwijderd
Ik heb volgens mij nog nooit een serie in zijn geheel gekeken. Komt doordat ik gewoon meselluf ben.
Verwijderd
Ik denk dat als er een tv op mijn kamer staat ik ook heel veel series ga kijken, en rtl Z.
Oud 01-10-2008, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb volgens mij nog nooit een serie in zijn geheel gekeken. Komt doordat ik gewoon meselluf ben.
Ik alleen Green Wing.
Swlabr
Swlabr is offline
Poeh poeh, jij bent wel uniek zeg.
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Maar Allure, wat heeft Utrecht dan met gebreide dingen dat dat hele pakket er vol mee zit? Want ik snap het nog steeds niet helemaal.
Het was een grapje, ik heb geen idee wat er in dat pakket zit.
Oud 01-10-2008, 23:03
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Avond, beste mensen.
Oud 01-10-2008, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Poeh poeh, jij bent wel uniek zeg.
Oud 01-10-2008, 23:05
Verwijderd
Goede avond.
Verwijderd
Citaat:
Het was een grapje, ik heb geen idee wat er in dat pakket zit.
Oh, nouja, ik vind zo'n pakket ook al best gek.
Maar misschien komt dat doordat ik er nooit één heb gehad, want ik ben gewoon altijd in Tilburg gebleven...
Verwijderd
The Jimi Saaidrix Experience.
Oud 01-10-2008, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Zijn jullie nou allemaal serieverslaafd?
Alleen verslaafd aan ER!
Verwijderd
Saaitana
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Oh, nouja, ik vind zo'n pakket ook al best gek.
Maar misschien komt dat doordat ik er nooit één heb gehad, want ik ben gewoon altijd in Tilburg gebleven...
Ik had er nog nooit van gehoord.
Verwijderd
Ik ook niet, dus.
Oud 01-10-2008, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Ik had er nog nooit van gehoord.
De gemeente Utrecht nodigt u uit om een welkomstpakket te komen ophalen. Een pakket dat alle informatie bevat om - letterlijk en figuurlijk - uw weg in Utrecht te leren vinden. En de mogelijkheden te leren kennen die de stad biedt.
Op vertoon van deze kaart... blabla
Oud 01-10-2008, 23:10
Verwijderd
Leuk topic, sterrenmeisje!
Oud 01-10-2008, 23:11
Verwijderd
he jongens, vroeger had je op zaterdag Telekids en op zondag iets anders, met Anniko van Santen en iets met safari volgens mij, hoe heette dat programma?
Oud 01-10-2008, 23:11
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
De gemeente Utrecht nodigt u uit om een welkomstpakket te komen ophalen. Een pakket dat alle informatie bevat om - letterlijk en figuurlijk - uw weg in Utrecht te leren vinden. En de mogelijkheden te leren kennen die de stad biedt.
Op vertoon van deze kaart... blabla
Waarom heb ik nooit zo'n pakket gehad? Nou?!
Oud 01-10-2008, 23:12
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
En ik?
Verwijderd
Op zondag had je Villa Achtwerk!

Maar dat bedoel je vast niet.
Verwijderd
ik wil ook een "welkom in schiedam!"-pakket. met een pakje zware shag en vloeitjes, een roze trainingspak, een abonnement op de zonnebank, blauwe oogschaduw en mascara en een sixpack schultenbrau.
Oud 01-10-2008, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik een meisje ben en jij niet.

En maarten stil jij want je bent nooit naar utrecht verhuisd.
Verwijderd
Citaat:
ik wil ook een "welkom in schiedam!"-pakket. met een pakje zware shag en vloeitjes, een roze trainingspak, een abonnement op de zonnebank, blauwe oogschaduw en mascara en een sixpack schultenbrau.
Verwijderd
Ik denk dat ik hier een topic van ga proberen te maken... over welkomstpakketten dus.
Oud 01-10-2008, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Op zondag had je Villa Achtwerk!

Maar dat bedoel je vast niet.
nee dat bedoel ik niet. iets met stomme jongenstekenfilms op nl4. en dan gingen ze bij telekids altijd vragen wat anniko ging doen de volgende dag. ik keek er niet naar maar ik wil weten wat de naam ook al weer was.
Citaat:
Oud 01-10-2008, 23:18
Verwijderd
Marit

Studenten leveren honderden verkeersborden in
Uitgegeven: 1 oktober 2008 11:37

GRONINGEN - Een actie van de politie waarbij Groningse studenten tot en met 1 oktober zonder consequenties verkeersborden konden inleveren, heeft driehonderd gestolen borden opgeleverd. Dat meldde de politie in Groningen woensdag.

Ook leverden studenten afgelopen maand 23 winkelwagentjes in.

Groningers konden van 1 september tot en met 1 oktober op het politiebureau verkeersborden en winkelwagentjes inleveren zonder een boete te krijgen. Nu de actie ten einde is, gaat de politie op grond van tips en eigen informatie gericht controles uitvoeren.

Controles

Borden die bij deze controles worden aangetroffen worden in beslag genomen en de 'eigenaren' gaan op de bon. De politie laat weten zeer tevreden te zijn over het verloop van de actie. Die werd gestart omdat het wegnemen van verkeersborden kan leiden tot gevaarlijke situaties.

Bovendien betekenen de gestolen verkeersborden, die vaak de muren in studentenkamers sieren, voor de gemeente Groningen een behoorlijke kostenpost.
Oud 01-10-2008, 23:18
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:

In het "welkom in Urk"-pakket schijnen allerlei interessante ziektes te zitten.

Citaat:
Pippeloen schreef:
nee dat bedoel ik niet. iets met stomme jongenstekenfilms op nl4. en dan gingen ze bij telekids altijd vragen wat anniko ging doen de volgende dag. ik keek er niet naar maar ik wil weten wat de naam ook al weer was.
Ow! Ik keek daar wel eens naar bij een vriend! Er zat een hele stoere tekenfilm bij die we dan na gingen spelen. Maar geen idee meer hoe het programma heette.
Oud 01-10-2008, 23:20
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Omdat ik een meisje ben en jij niet.

En maarten stil jij want je bent nooit naar utrecht verhuisd.
oh
Oud 01-10-2008, 23:20
Verwijderd
He Ford, je kan een bepaald nieuw subforum op d.nl vast waarderen op het moment.

http://deslyxie.nl/forum/index.php
Oud 01-10-2008, 23:21
Verwijderd
Oud 01-10-2008, 23:21
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Marit

Studenten leveren honderden verkeersborden in
Uitgegeven: 1 oktober 2008 11:37

GRONINGEN - Een actie van de politie waarbij Groningse studenten tot en met 1 oktober zonder consequenties verkeersborden konden inleveren, heeft driehonderd gestolen borden opgeleverd. Dat meldde de politie in Groningen woensdag.

Ook leverden studenten afgelopen maand 23 winkelwagentjes in.

Groningers konden van 1 september tot en met 1 oktober op het politiebureau verkeersborden en winkelwagentjes inleveren zonder een boete te krijgen. Nu de actie ten einde is, gaat de politie op grond van tips en eigen informatie gericht controles uitvoeren.

Controles

Borden die bij deze controles worden aangetroffen worden in beslag genomen en de 'eigenaren' gaan op de bon. De politie laat weten zeer tevreden te zijn over het verloop van de actie. Die werd gestart omdat het wegnemen van verkeersborden kan leiden tot gevaarlijke situaties.

Bovendien betekenen de gestolen verkeersborden, die vaak de muren in studentenkamers sieren, voor de gemeente Groningen een behoorlijke kostenpost.
Ahahahahaha, een vriend van mij is een keer 'opgepakt' met een paar anderen toen ze verkeersborden aan het jatten waren :')

sukkels XD
Oud 01-10-2008, 23:22
Verwijderd
mijn buurjongen heeft hele blije spaanse verkeersborden in zijn tuin staan met dingen als "niet knikkeren" en "niet fietsen als het donker is" enzo. met een lachend zonnetje en een fiets en een boze maan en een streep door de fiets.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten