Citaat:
IEMOW-KOR schreef:
Vriend van me was er ook geweest. Hij vond Sparta dus echt fenomenaal en Strung Out heel erg slecht.
Terwijl hij Strung Out normaal goed vind, maar gitaarspel enzo was slecht zei hij. Viel niemand dat dan op? Of gaan jullie alleen raggen in de pit en letten verder niet op de kwaliteit? Dat is dus mn vraag want het verbaasde me nogal dat hij strung out zo slecht vond spelen.Dat ze na 2 nummers al zeiden dat dit hun beste optreden was of zoiets vond ie ook al minder.
|
het gitaarspel was juist perfect. Ik heb de hele tijd naar die gitaristen staan kijken en ze deden het zeker wel goed. Al die solo's speelden ze echt fantisch. Wie ik juist minder vond was de zanger, hij kon op zich wel zingen, maar hij weet nie hoe ie met een microfoon om moet gaan. Hij stond er keihard in te hijgen.
de drummer vond ik trouwens ook perfect, wat een drumstel heeft die gast

voor de rest ben ik heel weinig de pit in geweest, ik stond meer al die solo's met een onzichtbare gitaar mee te spelen, terwijl dat eigenlijk nergens op slaat want ik kan niet eens gitaar spelen, maar ja dat is mijn manier van uit m'n dak gaan op muziek