Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2002, 18:08
mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
a new noise schreef:
willem laat die zeikerige skatepunks toch gewoon
wij weten toch beter
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2002, 18:09
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
a new noise schreef:
wij weten toch beter
*schopt en rent weg*
Oud 15-11-2002, 18:44
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
sparta was echt ontzettend kut, wat iedereen ook zegt ik had een paar mp3s van ze, en dat was wel ok, maar ik vond ze echt ontzettend zuigen, ik kreeg er hoofdpijn van, maar het geluid stond voor mn gevoel ook harder dan anders... strung was wel koel maar niet echt geweldig.. en alvast even mezelf indekken: ik vind the get up kids en dashboard confessional wel vet dus ik heb geen hekel aan emo.. (maar misschien wel aan emo-core )

en wat heel vet was : er waren 2 mensen met een voetbalshirt van de club sparta
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 20:10
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Vriend van me was er ook geweest. Hij vond Sparta dus echt fenomenaal en Strung Out heel erg slecht.
Terwijl hij Strung Out normaal goed vind, maar gitaarspel enzo was slecht zei hij. Viel niemand dat dan op? Of gaan jullie alleen raggen in de pit en letten verder niet op de kwaliteit? Dat is dus mn vraag want het verbaasde me nogal dat hij strung out zo slecht vond spelen.Dat ze na 2 nummers al zeiden dat dit hun beste optreden was of zoiets vond ie ook al minder.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 20:11
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
a new noise schreef:
wij weten toch beter
yeah baby refusedpartyprogramme
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 11:30
Verwijderd
Citaat:
IEMOW-KOR schreef:
[..]Dat ze na 2 nummers al zeiden dat dit hun beste optreden was of zoiets vond ie ook al minder.
Hehe ja dat viel me ook al op..
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 13:28
stay asleep
stay asleep is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef:
Vriend van me was er ook geweest. Hij vond Sparta dus echt fenomenaal en Strung Out heel erg slecht.
Terwijl hij Strung Out normaal goed vind, maar gitaarspel enzo was slecht zei hij. Viel niemand dat dan op? Of gaan jullie alleen raggen in de pit en letten verder niet op de kwaliteit? Dat is dus mn vraag want het verbaasde me nogal dat hij strung out zo slecht vond spelen.Dat ze na 2 nummers al zeiden dat dit hun beste optreden was of zoiets vond ie ook al minder.

het gitaarspel was juist perfect. Ik heb de hele tijd naar die gitaristen staan kijken en ze deden het zeker wel goed. Al die solo's speelden ze echt fantisch. Wie ik juist minder vond was de zanger, hij kon op zich wel zingen, maar hij weet nie hoe ie met een microfoon om moet gaan. Hij stond er keihard in te hijgen.
de drummer vond ik trouwens ook perfect, wat een drumstel heeft die gast
voor de rest ben ik heel weinig de pit in geweest, ik stond meer al die solo's met een onzichtbare gitaar mee te spelen, terwijl dat eigenlijk nergens op slaat want ik kan niet eens gitaar spelen, maar ja dat is mijn manier van uit m'n dak gaan op muziek
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 13:31
stay asleep
stay asleep is offline
Citaat:
a new noise schreef:
wij weten toch beter

Ja, jij staat toch boven die zielige skatepunks, want jij bent een echte kenner, laat ons skatepunks maar lekker onzin uitkramen...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 18:16
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
stay asleep schreef:
het gitaarspel was juist perfect. Ik heb de hele tijd naar die gitaristen staan kijken en ze deden het zeker wel goed. Al die solo's speelden ze echt fantisch. Wie ik juist minder vond was de zanger, hij kon op zich wel zingen, maar hij weet nie hoe ie met een microfoon om moet gaan. Hij stond er keihard in te hijgen.
voor de rest ben ik heel weinig de pit in geweest, ik stond meer al die solo's met een onzichtbare gitaar mee te spelen, terwijl dat eigenlijk nergens op slaat want ik kan niet eens gitaar spelen, maar ja dat is mijn manier van uit m'n dak gaan op muziek
Thanx voor je antwoord
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 18:18
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
stay asleep schreef:
Ja, jij staat toch boven die zielige skatepunks, want jij bent een echte kenner, laat ons skatepunks maar lekker onzin uitkramen...
ach moet je niet zo serieus nemen. De mensen die van emo houden hebben het ook vaak te verduren in topics.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 14:49
harrie84
harrie84 is offline
Citaat:
stay asleep schreef:
speel jij zelf eigenlijk instrumenten??? ben je muzikaal??? zo nee... hoe weet je dan in godsnaam of ze de solo's fantastisch speelden, en of die drummer werkelijk zo geweldig kan drummen. Beetje vaag. De grote van het drumstel staat niet gelijk aan de kunde van de drummer die erachter zit hoor.
Oud 19-11-2002, 17:13
stay asleep
stay asleep is offline
Citaat:
harrie84 schreef:
speel jij zelf eigenlijk instrumenten??? ben je muzikaal??? zo nee... hoe weet je dan in godsnaam of ze de solo's fantastisch speelden, en of die drummer werkelijk zo geweldig kan drummen. Beetje vaag. De grote van het drumstel staat niet gelijk aan de kunde van de drummer die erachter zit hoor.

zelf drum ik en ik von toch wel dat die gast er wat van kon. Het gitaarspel vond ik fantastisch omdat het precies zo klonk als op de cd's (van de nummers die ik kende dan). En aan de grote van een drumstel kan je inderdaad niet zien hoe goed iemand speelt, maar je kan er wel van afleiden dat ie wat met zo'n drumstel kan (anders heeft ie dat ding namelijk nie).
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 18:02
mood indigow
mood indigow is offline
naja die drummer kon zeker wel goed drummen hoor!!!
dat standaart wel..

idd ik zat gewoon de hele tijd naar die drummer te kijken

*kwijl*
(niet dat ie mooi was ofzow)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten