![]() |
|
Verwijderd
|
@Daantje: Ik heb momenteel niet echt een cyclus (paar maanden geleden een spiraaltje laten zetten. Sindsdien constant een beetje bloedverlies, maar van een cyclus is niet meer te spreken)
@arPos: toch vind ik het een beetje gek dat ik al jaren zo slecht ruik en echt alleen het afgelopen jaar een paar keer goed heb kunnen ruiken ik snuit heus wel eens mijn neus, maar dat heeft tot nu toe dus niet geholpen. OT: even een update: woensdagmiddag was het weer weg. Donderdagochtend heb ik een neusspray gekocht, in de hoop dat dat zou helpen (als de theorie van arPos klopt, zou een neusspray wel moeten helpen denk ik). Gisteren deed het niks met mijn reukvermogen. Wel voelde mijn neus helemaal open enzo. Op een gegeven moment maar de huisarts gebeld voor een afspraak, die is komende woensdag. Nu sinds een uur kan ik weer goed ruiken! Waar de neusspray gister niks deed voor mijn reukvermogen, leek het vandaag wel terug te komen door de neusspray. Toch ga ik de afspraak niet afzeggen. De kans dat ik straks niet meer goed ruik is groot. Bovendien mag je een neusspray maar een week gebruiken. Ik hoop dat de huisarts iets voor me kan doen. |
![]() |
|
@lentekriebel: de neusspray kan je beter niet gebruiken als je het niet nodig hebt voor waar het voor bedoeld is. Wat je wel kan doen is een zoutoplossing kopen, dat kan veel minder kwaad en heeft ook het effect dat je neus 'open' gaat staan. Bij mij werkt dat altijd nog beter zelfs.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ondertussen blijft het komen en gaan. Vrijdag was het weer weg, gisteravond heb kon ik wel weer even goed ruiken en vandaag was het weer weg... Toch moet er wel iets veranderd zijn, anders was het nooit zo vaak in een week terug gekomen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (klinkt dom..mja veel verstand heb ik niet van di soort dingen,,,) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
slecht reukvermogen silentbob | 2 | 11-04-2010 11:17 | |