Advertentie | |
|
![]() |
|
Blegh, wat een vreselijke Amerikaanse boy die neef van Susan. Die ook ineens een flinke buik had in vergelijking met de vorige keer, geloof ik. Blindheid is wel sneu, verder nog niet zo veel over te zeggen
![]()
|
Was een grappige aflevering weer! Lynette met het opeens naar de kerk willen en Bree die zichzelf in de nesten werkt, was gewoon komisch. En Susan met die neef van haar...die verhaallijn met Katherine snap ik nog steeds niet..ik denk dat Dylan Dylan niet is zeg maar.. of dat Dylan haar vader heeft vermoord..snap er niks van
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, Katherine heeft haar man/dylan's vader vermoord. Dat lijkt me wel duidelijk, aangezien je twee keer zag dat ze hem neersloeg en dat hij lag begraven ergens in het bos of in een tuin. Of misschien was hij niet dood, maar heeft ze een huurmoordenaar ingeschakeld ofzo. Ze heeft er in elk geval wel wat mee te maken.
Alleen verklaart dat niet waarom Dylan zich helemaal niets van haar jeugd op Wisteria Lane herinnert.. |
![]() |
|
God, waarom is Gabriëlle nog steeds zo oppervlakkig? Ze is zelfs nog oppervlakkiger dan aan het begin van de serie. Het is gewoon niet meer om aan te zien.
En nu dat gezeik weer met Lynette en haar man, dat hij haar niet kan vergeven ofzo, weetikveel. Wat een dramaqueen zeg.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Vraag me wel af wat ze heeft uitgespookt.. en die gaby, jeetje wat een metamorfose ![]() Waarom gaan ze nou opeens 5 jaar verder, het verhaallijn zal wel uitgemolken zijn, en nou die kinderen wat ouder zijn krijg je genoeg aan de hand met die ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
October Road Verwijderd | 71 | 30-06-2008 22:00 | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Enquete Mrs Mojo Risin | 17 | 27-04-2006 19:26 | |
Films, TV & Radio |
Net5 in het voorjaar Verwijderd | 67 | 16-03-2006 18:09 | |
Films, TV & Radio |
Jouw tv-week Verwijderd | 43 | 05-03-2005 17:50 |