Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
als je naast me zou wonen zou ik serieus nog op komen ruimen ook. ik heb een adrenalinekick van hier tot tokyo en zo kan ik toch niet gaan slapen.
wat naar sylph, vooral omdat je je nu zorgen maakt over allemaal andere dingen behalve over het feit dat je gewoon verdrietig bent. dat hoeft toch niemand te zien? gecondoleerd met je oma. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gecondoleerd btw. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben aan de ene kant heel blij met m'n huisgenoten; het is leuk om mensen tegen te komen en te lullen en samen te eten of film te kijken of weet ik wat... Maar de laatste tijd zijn m'n huisgenoten wat meer op zichzelf en laten ze vooral veel afwas staan enzo. Dus zou ik ze nu ook liever kwijt dan rijk zijn...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ja, Sylph, gecondoleerd.
En ik ken dat wel, dat gevoel. Ik huil ook niet snel en dan ga ik me daar schuldig over voelen ofzo, dat ik niet verdrietig genoeg zou zijn. Maar het doet jou ongetwijfeld echt wel wat en je gaat daar nu eenmaal op een andere manier mee om. Proberen dus je er niets van aan te trekken. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |