Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, echt hč? Ik word er ook bijna lesbo van, en dat zeg ik toch niet snel. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik kreeg de tip van m'n stagebegeleider, omdat ik als theatermaker en docent vrij weinig vanuit beeld (meer vanuit tekst, verhaal, stem etc.) denk en ik zou wel eens inspiratie op kunnen doen uit foto's. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou ja, juist die serie zou voor mij interessant zijn, omdat er dus veel geënsceneerde foto's tussen zitten. En dan jezelf afvragen: 'Waarom zet die fotograaf dat nou zo neer?' etc. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik nu zoal doe of na mijn opleiding? Nu loop ik stage als docent aan een MBO Artiesten-opleiding, daar ga ik straks ook een voorstelling maken en regisseren (dat heb ik al twee keer eerder gedaan) en verder heb ik nog spellessen, didactiek en twee dagen in de week werken aan mijn theoretisch onderzoek (= scriptie). En we kregen de jaren hiervoor ook nog stemlessen (logopedie) en beweging (bewegingstheater), dramaturgie en spelprojecten enzo. Wat ik na mijn opleiding precies ga doen weet ik nog niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb je al rondgekeken op erwinolaf.com? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |