Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() echt?
||
Citaat:
hmmzz... mooie gedachtes.... ![]() Als ik zelfmoord zou plegen, zou ik denk ik geen afscheidsbrieven schrijven, weet niet waarom... maar jah... Ook ik zou het doen door pillen te slikken, maar dan wel met de muziek van "diary of dreams" aan. Ik voel er niet zo veel voor van een gebouw te springen, want ik vraag me ernstig af hoeveel je daar van voelt, en stel je overleeft het? Polsen door snijden ligt wel in mijn macht, maar ik wil graag vredig sterven, zonder al te veel pijn..
||
Citaat:
Wat mij betreft: ik kan alleen maar hopen dat ik zonder enig lijden en snel zal sterven, maar dat is iets wat je helaas niet zelf voor het zeggen hebt.
||
![]() |
Citaat:
Ik wil sterven met eer. Want alleen wanneer je naam niet zal uitsterven zal je onsterfelijk zijn. Dat wil ik. Niet met dat kutleven achter me......
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
weerwolfspel #20 Spelleider | 500 | 27-07-2006 20:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wraaklust Verwijderd | 0 | 14-11-2004 17:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen? miss x | 3 | 11-05-2002 21:16 |