Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Pff.. praktisch alleen maar leuke mensen komen hospiteren, ellendig moeilijke keus en uiteindelijk ge-kop-of-munt. Was wel super gezellig, mede dankzij het organisatorisch en kook-talent van mij zusje <3. Vanmorgen gezwommen, sportief als ik ben, zo actief doen bij mn vereeeeeniging en dan even naar het krankenhaus en vanavond uit eten, en commissie-overleg en dan borrelen en dan vind ik het wel weer genoeg geweest met het sociale gedoe.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Oh man die klote stroomstoring bij Rotterdam. 'Treinverkeer komt geleidelijk op gang'. Jaja zeker 45 minuten wachten terwijl ik mn sjaal ben vergeten. Maw, ik ga niet naar college vandaag, ze kunnen me wat. Mooi dat ik vandaag wel alles kan lezen wat ik niet had gedaan en ook mn essay af kan maken.
|
Ik werd wakker omdat mijn huisgenoot de deur dicht smeet
![]() Aldaar ging ik naar de Selexyz waar ik ons aller Lifestyler uuuf wederom spotte. Volgens mij had ze haar haar geverfd in een poging om niet herkend te worden, maar bij deze kan ik dus melden dat dat mislukt is ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
WIE BEN JE NOU
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik was nog zo lief om dat allemaal niet hier te melden, en nou doe je het zelf ![]() ![]() ![]() Hoezo geen enkel boek, je had er wel 1 in je hand ![]() Ik weet je echte naam niet, en ik vind het ook zo stom om HOI UUUF te zeggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oftewel tijdverspilling/bezigheidstherapie, want daar haal ik toch nooit een voldoende op ![]() Nee, heb bachelor Engels gedaan in Utrecht ![]() |
![]() |
|
ff naar de bouwmarkt geweest en wat geschilderd en nu verheug ik me echt ontiegelijk op komend weekend en ik luister kings of leon want teh luvz.
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben net weggesneakt bij Spaans want ik trok het voor geen meter. Onze docente heeft haar schouder gebroken (?) en daarom hadden we een ander die een uur lang iedereen om de beurt zijn schrijfopdracht liet voorlezen en toen ik niet op zat te letten bij het zoveelste verhaaltje dat over precies hetzelfde onderwerp ging, werd ze boos op me en zei ze dat ik niet aanwezig hoefde te zijn hoowrr (jawel, want 80% aanwezigheidsplicht) en dat ik net zo goed naar huis kon gaan als ik toch niet zat op te letten bij het verhaaltje waar Simone zo hard aan gewerkt had en wat ze met monotone stem achter haar papiertje voor zat te
Dus ik heb haar advies maar opgevolgd en nu ga ik naar de bibliotheek waar ik wél wat nuttigs met mijn tijd ga doen.
||
Citaat:
![]() maar een forummer in blok f ![]() gister heb ik me verslapen tot 11 uur, dus dat laatste uurtje college ook niet meer geweest. gestudeerd, gewerkt en gestudeerd. vandaag weer studeren en vanavond UIT! laatste keer voor de tentamenweek en dan de hele week de nerd uithangen.
|
ik werd vandaag redelijk vroeg wakker en sprong mn bed uit om een vliegticket te boeken naar Mexico. Uiteindelijk wacht ik er nog maar even mee, volgens mijn moeder kun je beter in de nacht boeken
![]() nu moet ik leren voor mn toets Spaans van morgen en straks ga ik EINDELIJK naar de kapper. Vanavond oppassen op babies die slapen, ik word slapend rijk ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Bij ons was dat ook zo, dat moest iedereen vertellen wat 'ie in het weekend had gedaan. Klas van 30 mensen ![]() |
![]() |
|
Ik had bedacht om maar de geschiedenis van de cartografie te gaan volgen en dacht dat er alleen een paar freaks op zouden komen dagen, maar het was zo druk dat de laatsten niet eens in de zaal pasten. Zo meteen een afspraak met een onbekende Duitse "Dita von Teese look-a-like maar ik vind die vergelijking niet zo leuk", oei oei.
||
![]() |
Citaat:
Ik ben vandaag naar Walibi World geweest en dat was leuk, lekker veel gegild en gegeten en een hele lelijke rare roze aap-knuffel gewonnen, en een gigantische koe voor mijn vriendinnetje. Toen geslapen in de trein, straks naar Emiliana Torrini en dan naar bed want ik ben moe.
||
Citaat:
aah ik moest vandaag naar school om samen met commissiegenoten een poster te ontwerpen en vlak voordat ik er was ben ik met mn fiets keihard uitgegleden over natte blaadjes op het fietspad en naast dat alles modderig was daarna, is mijn casio watch naar de klote ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verdomme weer ziek. Ondertussen probeer ik mn kamer te ver-onderhuren maar dat loopt nog niet echt dus nu ga ik mijn pijn en verdriet maar wegeten met marsepein. Oh en iedereen krijgt zomaar een liesbreuk, het lijkt wel een epidemie.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Ik communiceer tegenwoordig met mn roomie via een forum ( ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben gisteren om 23:52 op de trein naar Nijmegen gestapt, om 7 uur met mijn vriendje (ja heus) door te brengen want ik moest om 9u weer in Utreg zijn omdat mijn telefoon bezorgd wordt. Tussen 9 en 13u dus je zal zien dat dat half 1 wordt, ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Beschrijf een moment van je dag flyaway | 10 | 31-01-2016 23:14 | |
De Kantine |
Wat saai zeg topicreeks wordt vervangen door Hoe was je dag? Missy | 0 | 30-04-2010 14:59 | |
De Kantine |
Geef je dag een cijfer. Missy | 94 | 18-12-2009 10:54 | |
Psychologie |
Je dag/een gebeurtenis laten zien door een plaatje #1 I-alone | 73 | 10-07-2004 00:47 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. # 2 Fantôme | 500 | 27-01-2004 16:01 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. (mix cijfer-voor-je-dag & steekwoorden) Quiana | 493 | 08-01-2004 14:10 |