Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2008, 22:21
Verwijderd
ik was gisteren en vandaag bij m'n lover in amsterdam, en dat was leuk! een bult dvd's + nieuwe laarzen gekocht, en nu voel ik me voldaan. en nu ga ik slapen, want morgenmiddag stage en daarvoor nog even snel boeken kopen voor m'n onderzoek. oh, en ik kwam er net achter dat de tentamens volgende week zijn, en volgens mij ben ik me vergeten in te schrijven en ik weet niet eens hoe je je moet inschrijven, want eerst werd dat altijd automatisch gedaan dus nu heb ik net om 23:15 m'n SLB'er gemaild om te vragen of hij me wil helpen, want anders heb ik misschien wel een probleem.
Advertentie
Oud 15-10-2008, 09:34
Verwijderd
Citaat:
ha! toen die beelden er net stonden werd de politie schijnbaar platgebeld door ongeruste mensen die dachten dat ze op het punt stonden te springen.
Het was idd redelijk beklemmend, vooral voor ons provincialen - voor het eerst in de grote stad
Oud 15-10-2008, 10:26
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
ik was gisteren en vandaag bij m'n lover in amsterdam, en dat was leuk! een bult dvd's + nieuwe laarzen gekocht, en nu voel ik me voldaan. en nu ga ik slapen, want morgenmiddag stage en daarvoor nog even snel boeken kopen voor m'n onderzoek. oh, en ik kwam er net achter dat de tentamens volgende week zijn, en volgens mij ben ik me vergeten in te schrijven en ik weet niet eens hoe je je moet inschrijven, want eerst werd dat altijd automatisch gedaan dus nu heb ik net om 23:15 m'n SLB'er gemaild om te vragen of hij me wil helpen, want anders heb ik misschien wel een probleem.
Via Progress? Anders kun je ook gewoon langs zo'n balie en dan kun je alsnog ingeschreven worden. Ja ja, zo'n balie.

Ot: Gisteren ging ik naar de sneak en dat was RocknRolla, maar dat wist ik al en daarom ging ik ook.
Oud 15-10-2008, 10:30
Verwijderd
via progress inderdaad, maar ik kan dat vak (+tentamen) helemaal niet vinden dus ik vraag me eigenlijk af hoe dat nu weer zit, haha.
Oud 15-10-2008, 10:35
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Pff.. praktisch alleen maar leuke mensen komen hospiteren, ellendig moeilijke keus en uiteindelijk ge-kop-of-munt. Was wel super gezellig, mede dankzij het organisatorisch en kook-talent van mij zusje <3. Vanmorgen gezwommen, sportief als ik ben, zo actief doen bij mn vereeeeeniging en dan even naar het krankenhaus en vanavond uit eten, en commissie-overleg en dan borrelen en dan vind ik het wel weer genoeg geweest met het sociale gedoe.
Oud 15-10-2008, 10:41
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
via progress inderdaad, maar ik kan dat vak (+tentamen) helemaal niet vinden dus ik vraag me eigenlijk af hoe dat nu weer zit, haha.
Hmm ja, dan maken lastig.
Oud 15-10-2008, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Pff.. praktisch alleen maar leuke mensen komen hospiteren, ellendig moeilijke keus en uiteindelijk ge-kop-of-munt. Was wel super gezellig, mede dankzij het organisatorisch en kook-talent van mij zusje <3. Vanmorgen gezwommen, sportief als ik ben, zo actief doen bij mn vereeeeeniging en dan even naar het krankenhaus en vanavond uit eten, en commissie-overleg en dan borrelen en dan vind ik het wel weer genoeg geweest met het sociale gedoe.
Heeft dat meisje nog wat laten horen?
Oud 15-10-2008, 10:58
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Heeft dat meisje nog wat laten horen?
Nog niet, moet voor 17u hebben we gezegd. Ben benieuwd..
Oud 15-10-2008, 11:34
vilein
vilein is offline
Oh man die klote stroomstoring bij Rotterdam. 'Treinverkeer komt geleidelijk op gang'. Jaja zeker 45 minuten wachten terwijl ik mn sjaal ben vergeten. Maw, ik ga niet naar college vandaag, ze kunnen me wat. Mooi dat ik vandaag wel alles kan lezen wat ik niet had gedaan en ook mn essay af kan maken.
Oud 15-10-2008, 11:38
Nonaj
Nonaj is offline
Ik werd wakker omdat mijn huisgenoot de deur dicht smeet Vervolgens heb ik mij in mijn kleren gehesen en ontbeten en mij naar het centrum van het o zo mooie Groningen begeven.

Aldaar ging ik naar de Selexyz waar ik ons aller Lifestyler uuuf wederom spotte. Volgens mij had ze haar haar geverfd in een poging om niet herkend te worden, maar bij deze kan ik dus melden dat dat mislukt is
Oud 15-10-2008, 13:02
Verwijderd
WIE BEN JE NOU ik kon geen enkel boek vinden omdat ik een beetje kleurenblind ben, en ik voelde me heel stom toen ik om een boek vroeg en a) alleen de auteur wist en b) hij in de kast stond waar ik 5 min. daarvoor nog had staan kijken waarom maken ze boeken ook paars met zwarte letters. en ik heb m'n haar inderdaad geverfd, al een tijdje hoor haha.
Oud 15-10-2008, 13:23
Verwijderd
Ik ga vanavond sociaal doen met Eleanor Rigby lees ik zojuist. Verder heb ik de gebruiklijke bore-out op werk
Oud 15-10-2008, 13:33
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
WIE BEN JE NOU ik kon geen enkel boek vinden omdat ik een beetje kleurenblind ben, en ik voelde me heel stom toen ik om een boek vroeg en a) alleen de auteur wist en b) hij in de kast stond waar ik 5 min. daarvoor nog had staan kijken waarom maken ze boeken ook paars met zwarte letters. en ik heb m'n haar inderdaad geverfd, al een tijdje hoor haha.
Je herkende mij duidelijk niet want je keek straal langs me heen hahaha Ik stond pal achter je

Ik was nog zo lief om dat allemaal niet hier te melden, en nou doe je het zelf

Hoezo geen enkel boek, je had er wel 1 in je hand

Ik weet je echte naam niet, en ik vind het ook zo stom om HOI UUUF te zeggen
Oud 15-10-2008, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Nog niet, moet voor 17u hebben we gezegd. Ben benieuwd..
Hou me op de hoogte.
Oud 15-10-2008, 13:40
Nonaj
Nonaj is offline
Ik vertoon studie ontwijkend gedrag want ik moet een boekverslag typen
Oud 15-10-2008, 15:33
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Ik vertoon studie ontwijkend gedrag want ik moet een boekverslag typen
haha welk boek?
ik ga voor rhetoric and composition 2 (heb jij nooit gehad of wel?) lekker een paper schrijven over star wars en conservatisme
Oud 15-10-2008, 15:41
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
haha welk boek?
ik ga voor rhetoric and composition 2 (heb jij nooit gehad of wel?) lekker een paper schrijven over star wars en conservatisme
Dead Certainties van Simon Schama, voor Verhoeven

Oftewel tijdverspilling/bezigheidstherapie, want daar haal ik toch nooit een voldoende op

Nee, heb bachelor Engels gedaan in Utrecht
Oud 15-10-2008, 16:41
Verwijderd
Ik heb vandaag gewerkt van 9 tot 14 en daarna had ik mijn eerste rijles weer sinds 2 maanden (want vakantie, ziekenhuis, herstel, bla) en het ging echt keigoed! Nu ben ik blij en ga ik straks foccacia eten met mijn vriendje die ieder moment aan kan bellen.
Oud 15-10-2008, 16:52
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ff naar de bouwmarkt geweest en wat geschilderd en nu verheug ik me echt ontiegelijk op komend weekend en ik luister kings of leon want teh luvz.
Oud 15-10-2008, 20:34
Darko
Darko is offline
Citaat:
haha welk boek?
Heb je et toch voor elkaar gekregen hè.
Oud 15-10-2008, 20:55
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Hou me op de hoogte.
Ze heeft ja gezegd. megabummer
Oud 15-10-2008, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat Chris recht heeft op een veto...
Oud 15-10-2008, 23:06
JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
Via Progress? Anders kun je ook gewoon langs zo'n balie en dan kun je alsnog ingeschreven worden. Ja ja, zo'n balie.

Ot: Gisteren ging ik naar de sneak en dat was RocknRolla, maar dat wist ik al en daarom ging ik ook.
JIj hebt natuurlijk inside-info over de sneak he, kun je me volgende week even vertellen wat het wordt?
Oud 16-10-2008, 09:52
JanDeVries
JanDeVries is offline
Ik ben net weggesneakt bij Spaans want ik trok het voor geen meter. Onze docente heeft haar schouder gebroken (?) en daarom hadden we een ander die een uur lang iedereen om de beurt zijn schrijfopdracht liet voorlezen en toen ik niet op zat te letten bij het zoveelste verhaaltje dat over precies hetzelfde onderwerp ging, werd ze boos op me en zei ze dat ik niet aanwezig hoefde te zijn hoowrr (jawel, want 80% aanwezigheidsplicht) en dat ik net zo goed naar huis kon gaan als ik toch niet zat op te letten bij het verhaaltje waar Simone zo hard aan gewerkt had en wat ze met monotone stem achter haar papiertje voor zat te lezen mompelen.
Dus ik heb haar advies maar opgevolgd en nu ga ik naar de bibliotheek waar ik wél wat nuttigs met mijn tijd ga doen.
Oud 16-10-2008, 10:37
kuik
kuik is offline
Citaat:
Kut is dat. Ik heb een thunderdome fanaat die samen met zijn cordaanvriendjes de Wenckebachweg terroriseren met nachtenlang gebonk.
oh dat is helemaal kut haha
maar een forummer in blok f

gister heb ik me verslapen tot 11 uur, dus dat laatste uurtje college ook niet meer geweest. gestudeerd, gewerkt en gestudeerd. vandaag weer studeren en vanavond UIT! laatste keer voor de tentamenweek en dan de hele week de nerd uithangen.
Oud 16-10-2008, 10:48
Drez
Drez is offline
Ik had gisteren eerst 5 uur college en daarna moest ik een essay afmaken, uiteindelijk om negen uur ingeleverd en toen was ik doooood. Vandaag lekker niks! En vanavond komt een vriendinnetje.
Oud 16-10-2008, 11:06
Luna
Luna is offline
ik werd vandaag redelijk vroeg wakker en sprong mn bed uit om een vliegticket te boeken naar Mexico. Uiteindelijk wacht ik er nog maar even mee, volgens mijn moeder kun je beter in de nacht boeken
nu moet ik leren voor mn toets Spaans van morgen en straks ga ik EINDELIJK naar de kapper.
Vanavond oppassen op babies die slapen, ik word slapend rijk
Oud 16-10-2008, 11:26
Balthasar
Balthasar is offline
Citaat:
oh dat is helemaal kut haha
maar een forummer in blok f
Woon jij ook op de Wenckebachweg dan?
Oud 16-10-2008, 13:12
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
JIj hebt natuurlijk inside-info over de sneak he, kun je me volgende week even vertellen wat het wordt?
Uh uh, dan wordt ik op mijn vingers getikt. Anders stuur je maar een PM .

Citaat:
bij het zoveelste verhaaltje dat over precies hetzelfde onderwerp ging
Een van de redenen waarom ik geen Spaans meer studeer.
Oud 16-10-2008, 13:58
*oma*
*oma* is offline
Gisteren ging ik barhangen bij een vriendinnetje die sinds kort in een kroeg werkt en vanavond naar huize Maas .
Oud 16-10-2008, 14:05
Nonaj
Nonaj is offline
Ben nu verwoed bezig met soggen en mijn boekverslag tikken en vanavond fitnessen
Oud 16-10-2008, 14:55
STP
STP is offline
Citaat:
Gisteren ging ik barhangen bij een vriendinnetje die sinds kort in een kroeg werkt en vanavond naar huize Maas .
Gezellig! Maas gaat leuk worden vanavond, Fairmont! Kom je met Janna?
Oud 16-10-2008, 15:10
Verwijderd
Werkgroep, college, vervolgens op zoek naar vegetarische sushi met een vriendin, maar na een minuut of tien hadden we geen zin meer en zijn we gestrand in De Bekeerde Suster. Naast deze lieve brouwketel:

Toen besloot ik de nacht door te halen en nu ga ik slapen.
Oud 16-10-2008, 15:40
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Ik ben net weggesneakt bij Spaans want ik trok het voor geen meter. Onze docente heeft haar schouder gebroken (?) en daarom hadden we een ander die een uur lang iedereen om de beurt zijn schrijfopdracht liet voorlezen en toen ik niet op zat te letten bij het zoveelste verhaaltje dat over precies hetzelfde onderwerp ging, werd ze boos op me en zei ze dat ik niet aanwezig hoefde te zijn hoowrr (jawel, want 80% aanwezigheidsplicht) en dat ik net zo goed naar huis kon gaan als ik toch niet zat op te letten bij het verhaaltje waar Simone zo hard aan gewerkt had en wat ze met monotone stem achter haar papiertje voor zat te lezen mompelen.
Dus ik heb haar advies maar opgevolgd en nu ga ik naar de bibliotheek waar ik wél wat nuttigs met mijn tijd ga doen.
..En precies de reden waarom ik gestopt ben met de minor. Eruit gestuurd op de universiteit, loll
Bij ons was dat ook zo, dat moest iedereen vertellen wat 'ie in het weekend had gedaan. Klas van 30 mensen
Oud 16-10-2008, 16:00
Broeder
Broeder is offline
Ik had bedacht om maar de geschiedenis van de cartografie te gaan volgen en dacht dat er alleen een paar freaks op zouden komen dagen, maar het was zo druk dat de laatsten niet eens in de zaal pasten. Zo meteen een afspraak met een onbekende Duitse "Dita von Teese look-a-like maar ik vind die vergelijking niet zo leuk", oei oei.
Oud 16-10-2008, 16:02
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
..En precies de reden waarom ik gestopt ben met de minor. Eruit gestuurd op de universiteit, loll
Bij ons was dat ook zo, dat moest iedereen vertellen wat 'ie in het weekend had gedaan. Klas van 30 mensen
Van wie hadden jullie college dan
Oud 16-10-2008, 16:06
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Van wie hadden jullie college dan
Haha nee niet bij AS, maar bij Spaans! Dat zou wat zijn zeg, als we dat moesten oefenen in het Engels ;-)
Oud 16-10-2008, 16:30
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Gezellig! Maas gaat leuk worden vanavond, Fairmont! Kom je met Janna?
Yep. Dus jij bent er vanavond ook?
Oud 16-10-2008, 17:02
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Ik vind dat Chris recht heeft op een veto...
Ik vrees dat dat niet tot de mogelijkheden behoort!

Ik ben vandaag naar Walibi World geweest en dat was leuk, lekker veel gegild en gegeten en een hele lelijke rare roze aap-knuffel gewonnen, en een gigantische koe voor mijn vriendinnetje. Toen geslapen in de trein, straks naar Emiliana Torrini en dan naar bed want ik ben moe.
Oud 16-10-2008, 17:13
kuik
kuik is offline
Citaat:
Woon jij ook op de Wenckebachweg dan?
ik woon in blok c!

aah ik moest vandaag naar school om samen met commissiegenoten een poster te ontwerpen en vlak voordat ik er was ben ik met mn fiets keihard uitgegleden over natte blaadjes op het fietspad en naast dat alles modderig was daarna, is mijn casio watch naar de klote wonderbaarlijk genoeg waren mijn jurkje en panty alleen vies en niet gescheurd. de rest van de dag de hele tijd aan die stomme poster gewerkt, maar aangezien niemand wat snapt van adobe illustrator zijn we niet echt opgeschoten. daarna college over de ethische aspecten van diepe hersenstimulatie, heel interessant . nu eten met mates en daarna uit yeessss.
Oud 16-10-2008, 18:05
JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
Haha ik kan helaas niet stoppen want ik heb Frans al een keer verkloot voordat ik met Spaans begon, dus nu kan ik het maar beter een keer afmaken. Hoewel, dan moet ik Duits gaan doen en dat lijkt me ook wel gaaf...
Oud 16-10-2008, 18:34
Balthasar
Balthasar is offline
Citaat:
ik woon in blok c!
Score! Daar is het lekker rustig, bij is het Terr0rd0me 24/7.

Ik ging vandaag naar college, toen lekker een paar uur in de file gestaan en zo ga ik bier drinken in ons repetitiehok volgens mij.
.
Oud 16-10-2008, 19:17
vilein
vilein is offline
Verdomme weer ziek. Ondertussen probeer ik mn kamer te ver-onderhuren maar dat loopt nog niet echt dus nu ga ik mijn pijn en verdriet maar wegeten met marsepein. Oh en iedereen krijgt zomaar een liesbreuk, het lijkt wel een epidemie.
Oud 16-10-2008, 20:02
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Haha nee niet bij AS, maar bij Spaans! Dat zou wat zijn zeg, als we dat moesten oefenen in het Engels ;-)
Ik volg nu een cursus spaans en heb les van Ruben Comadina Granson....maar die lijkt me niet het type dat iedereen laat vertellen wat ie in het weekend gedaan heeft. Bij ons doet ie dat iig niet
Oud 16-10-2008, 22:33
Verwijderd
ik heb bedacht dat ik samen met een vriendin naar een andere vriendin in kopenhagen ga volgend weekend vandaag heb ik gewonnen met een quiz op stage yeahyeah en morgen om 17u heb ik dan eindelijk vakantieeee. dan bandje kijken en arbeiten.
Oud 16-10-2008, 22:35
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Haha ik kan helaas niet stoppen want ik heb Frans al een keer verkloot voordat ik met Spaans begon, dus nu kan ik het maar beter een keer afmaken. Hoewel, dan moet ik Duits gaan doen en dat lijkt me ook wel gaaf...
Je kan toch Engels doen? Heb zelf ook dat Engels, dan natuurlijk voor AS en niet voor IO/IB maar lijkt me een stuk leuker en makkelijker dan Frans/Duits/Spaans bij elkaar
Oud 17-10-2008, 06:37
Verwijderd
Citaat:
Noooh! Ze is echt relaxed ik zweer je!
-
Ik communiceer tegenwoordig met mn roomie via een forum (), maar we hebben dus een nieuwe. Verder heb ik gewerkt en daarna bier gedronken al had ik meer van de avond verwacht en nu maar eens slapen!
Oud 17-10-2008, 06:52
Verwijderd
Ik had een heel relaxte dag, koffie drinken met een vriend, eten met een vriendinnetje, concertje, maar toen maakte ik de fatale fout om op mijn werk langs te gaan en ik ben nu thuis van de naborrel terwijl ik om twaalf uur een afspraak heb. Goed ritme.
Oud 17-10-2008, 08:39
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Noooh! Ze is echt relaxed ik zweer je!
-
Ik communiceer tegenwoordig met mn roomie via een forum (), maar we hebben dus een nieuwe. Verder heb ik gewerkt en daarna bier gedronken al had ik meer van de avond verwacht en nu maar eens slapen!
I know je weet toch dat ik een grapjurk ben.

Ik ben gisteren om 23:52 op de trein naar Nijmegen gestapt, om 7 uur met mijn vriendje (ja heus) door te brengen want ik moest om 9u weer in Utreg zijn omdat mijn telefoon bezorgd wordt. Tussen 9 en 13u dus je zal zien dat dat half 1 wordt, . Vandaag moet ik studeren en werken en veel thee drinken
Oud 17-10-2008, 12:08
Lady Jane
Lady Jane is offline
Veel te laat gaan slapen, net wakker, even werken en vanavond filmen met Dikke Dennis.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten