Advertentie | |
|
![]() |
|
Dexter die een aanzoek doet echt super gewoon met de tekst van een moordenaar
![]() Goed nieuws ![]() Showtime has just confirmed that America's favorite serial killer will be sticking around for not one but two more seasons, causing the fans in our office to immediately bow down and worship our Showtime shrine. The series has scored a fourth and fifth season of 12 episodes each. And Showtime Prez Bob Greenblatt admits even he is surprised at how well-received the show has become... "I thought at best we could attract a devoted cult audience," explains Greenblatt, "but soon realized that, ironically, this show is so thematically rich and layered with humanity that audiences of all kinds have flocked to it." Now airing its third season, Dexter remains Showtime's highest-rated drama series with more than 3 million viewers. When reached at home for comment regarding the pick-up news, Dexter's sister Deb Morgan exclaimed, "Fuck yeah!" |
![]() |
|
Ik ben te vaak stuk gegaan dit seizoen _O-
- Miquel die 'onopvallend moest zijn' en dan die zonnebril en hoed op zn kop - "Do I see plastic sheets in your future?" - Harry die aan Dexter vraagt welk hoofdstuk van de Code staat dat hij moet gaan om 'm te verspreiden - dat huwelijksaanzoek van Dexter - Masuka was ook weer geweldig Dit seizoen vond ik echt het beste van de afgelopen 3 seizoenen
|
Ik vond dit toch de minste van de drie. Wel weer tof en bloedstollend zoals alleen Dexter kan zijn, maar de eindjes werden dit keer niet zo netjes aan elkaar geknoopt. Ook waren de subplotjes voor mijn gevoel minder aanwezig. Desalniettemin kijk ik ook uit naar het 4e seizoen
|
Ik vond S3 ook erg sterk, wat het een beetje liet vallen qua subplots (Internal Affairs verhaaltje over Quinn) maakte het weer goed met o.a. prima acteerwerk van Jimmy Smits (Prado). Verder mis ik ook wel een Doakes-achtig karakter.
|
Verwijderd
|
Ik vond Prado echt gewéldig, wat een enorm gave rol was dat
![]() Vond het een tof seizoen, vooral door de aanwezigheid van Jimmy Smits. Verder vond 'k het trouwens ook tof hoor, ik vind Dexter ook super leuk en zijn zus zowaar nóg leuker. Oh, en die uitbarsting van Dexter (met dat koeienbloed), die blík! Ben wel benieuwd waar ze de komende twee seizoenen mee gaan vullen, hopelijk vinden ze een nieuwe weg om in te slaan zodat 't leuk blijft ![]() Heb echt zin in 't nieuwe seizoen, ik vind dit echt een van de beste series ooit. |
![]() |
||
Citaat:
Enfin, S4 zal wel iets te maken hebben met Debra's onderzoek naar haar vader.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saarious Request #1579 Verwijderd | 500 | 20-12-2011 11:03 | |
Films, TV & Radio |
Dexter (S4) Carn | 82 | 09-03-2010 10:52 | |
Films, TV & Radio |
Fall season 2008 Verwijderd | 99 | 04-03-2009 10:43 | |
Films, TV & Radio |