Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben juist het meest productief als er geen limiet is. Twaalf uur achter elkaar doorwerken met slechts één pauze, omdat je zo in het project zit dat je geen zin hebt om te stoppen, whoo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
wat een stomme dag op m'n werk
![]() Ik stond vandaag in de zorg, en moest een aantal 'lopers' doen.(mensen die kunnen lopen en onder begeleiding zichzelf wassen/aankleden) Nergens in die kamers lagen handdoeken, incomateriaal en zeep. Daar moest ik dus allemaal achteraan en dat kost tijd. De 2 bewoners waar ik mee bezig was hadden geen schone broeken meer, en de was was ook nog niet gekomen dus ik had ze een pyjamabroek aangedaan. Begon de dagoudste (verantwoordelijke van de afdeling) ineens tegen mij dat ik langzaam had gewerkt en ze vond het niet normaal dat bewoners in hun pyjama zaten. De was was al aangekomen, maar dat had ik niet gezien. Alsof ik er iets aan kan doen dat het daar allemaal zo kut is georganiseerd ![]() Toen moest ik in de keuken gaan werken (stom) en die collega van de keuken op de afdeling. Toen ik iets ging pakken hoorde ik haar nog roddelen met andere collega's over mij ![]() En zelf had ze 3 vrouwelijke bewoners in de huiskamer gezet met een flinke baard op hun kin en stront onder hun nagels, lekker makkelijk, wat een snol. En daarna begon ze te slijmen of ik alstublieft langer kan blijven. eeehhhhh. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, ik heb één ei, drie crackers, één koffiepad, een half pak spaghetti (maar geen kaas), spinazie voor spinazie a la crème (maar geen room), wokgroente (maar geen wok en geen nuttig iets voor erbij), bladerdeeg, biologische roomboter, een boursinkaasje en geen zin/tijd om boodschappen te gaan doen.
Het zal mij benieuwen wat voor ontbijt ik daar van kan maken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan er altijd slecht tegen als ik vragen moet maken en de termen in de vragen staan niet in het register van het boek
![]() Find the controllable and observable part of the Kalman canonical decomposition. WTF is een Kalman canonical decomposition? Niets onder Kalman, canonical of decomposition ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar toen draaide ze geirriteerd haar hoofd om met de mededeling dat ik in de reservekast had moeten kijken. Toen riep ik dat ik dat had gedaan maar dat daar alleen maar rokken hingen. En toen liep ze een kamer binnen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bah, net was er zo'n opdringere verkoper van uitvaartverzekeringen aan de deur, en toen ik zei dat ik er geen had begon hij echt op zo'n smerige manier dingen te zeggen als "oh, dus je vindt het niet belangrijk dat je nabestaanden geen zorgen over je uitvaart hebben als je vroeg overlijdt?
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: