Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2008, 10:50
Verwijderd
Citaat:

Sowieso is overwerken en veel te lang achter elkaar bezig zijn wel leuk volgens mij. Als je iets doet wat je interessant vindt, dan, maar voor minder doe ik het niet, dus yes.
Nou ik doe ook wat ik leuk vind, maar ik kan er echt niet langer dan 6 uur achterelkaar aan werken. Ik merk altijd als ik te lang werk, dan ga ik allemaal getallen bij elkaar optellen die niet bij elkaar horen
Advertentie
Oud 21-10-2008, 11:04
Verwijderd
Kazet, weet jij een manier om sneller de inverse van een 3x3 of 4x4 matrix te vinden dan A^-1=adj(A)/det(A)?
Oud 21-10-2008, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Nou ik doe ook wat ik leuk vind, maar ik kan er echt niet langer dan 6 uur achterelkaar aan werken. Ik merk altijd als ik te lang werk, dan ga ik allemaal getallen bij elkaar optellen die niet bij elkaar horen

Ik ben juist het meest productief als er geen limiet is. Twaalf uur achter elkaar doorwerken met slechts één pauze, omdat je zo in het project zit dat je geen zin hebt om te stoppen, whoo Liefst nog met een vaag besef van tijdsdruk, dat het niet per sé af moet maar als het dat wel is gebeurt er iets gaafs.
Oud 21-10-2008, 11:14
Tink*
Tink* is offline
Net als een boek dat je in één keer uit wilt lezen.
Oud 21-10-2008, 11:18
Verwijderd
wat een stomme dag op m'n werk
Ik stond vandaag in de zorg, en moest een aantal 'lopers' doen.(mensen die kunnen lopen en onder begeleiding zichzelf wassen/aankleden) Nergens in die kamers lagen handdoeken, incomateriaal en zeep. Daar moest ik dus allemaal achteraan en dat kost tijd. De 2 bewoners waar ik mee bezig was hadden geen schone broeken meer, en de was was ook nog niet gekomen dus ik had ze een pyjamabroek aangedaan. Begon de dagoudste (verantwoordelijke van de afdeling) ineens tegen mij dat ik langzaam had gewerkt en ze vond het niet normaal dat bewoners in hun pyjama zaten. De was was al aangekomen, maar dat had ik niet gezien. Alsof ik er iets aan kan doen dat het daar allemaal zo kut is georganiseerd
Toen moest ik in de keuken gaan werken (stom) en die collega van de keuken op de afdeling. Toen ik iets ging pakken hoorde ik haar nog roddelen met andere collega's over mij
En zelf had ze 3 vrouwelijke bewoners in de huiskamer gezet met een flinke baard op hun kin en stront onder hun nagels, lekker makkelijk, wat een snol.
En daarna begon ze te slijmen of ik alstublieft langer kan blijven. eeehhhhh.
Oud 21-10-2008, 11:19
Verwijderd
Hmm, ik heb één ei, drie crackers, één koffiepad, een half pak spaghetti (maar geen kaas), spinazie voor spinazie a la crème (maar geen room), wokgroente (maar geen wok en geen nuttig iets voor erbij), bladerdeeg, biologische roomboter, een boursinkaasje en geen zin/tijd om boodschappen te gaan doen.

Het zal mij benieuwen wat voor ontbijt ik daar van kan maken.
Oud 21-10-2008, 11:21
Verwijderd
Wat een kutlui allemaal, Pip.
Oud 21-10-2008, 11:22
Tink*
Tink* is offline
Een ei en crackers met kaas en koffie dus.
Oud 21-10-2008, 11:23
Verwijderd
een prutje van wokgroenten met boursin in bladerdeeg uit de oven. nomnom.
Oud 21-10-2008, 11:27
Verwijderd
ik neem aan dat je er wat van gezegd hebt pip?
Oud 21-10-2008, 11:29
Verwijderd
Ik kan er altijd slecht tegen als ik vragen moet maken en de termen in de vragen staan niet in het register van het boek

Find the controllable and observable part of the Kalman canonical decomposition. WTF is een Kalman canonical decomposition? Niets onder Kalman, canonical of decomposition
Oud 21-10-2008, 11:30
Verwijderd
Citaat:
ik neem aan dat je er wat van gezegd hebt pip?
nee dat durfde ik niet ;x
Oud 21-10-2008, 11:35
Verwijderd
Citaat:
nee dat durfde ik niet ;x
Als iemand tegen jou zegt dat je niet hard genoeg werkt, kan je toch op z'n minst gewoon aangeven dat dat komt doordat op geen van de kamers de spullen aanwezig waren.
Oud 21-10-2008, 11:36
Verwijderd
o nu wordt het nog mooier. In de uitwerking: "First computer the transformation matrix", godverdomme wat voor een transformatiematrix, transformatie waarheen
Ik ga de kamer van die gast opzoeken
Oud 21-10-2008, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Als iemand tegen jou zegt dat je niet hard genoeg werkt, kan je toch op z'n minst gewoon aangeven dat dat komt doordat op geen van de kamers de spullen aanwezig waren.
oh ja dat heb ik wel gezegd ja.
maar toen draaide ze geirriteerd haar hoofd om met de mededeling dat ik in de reservekast had moeten kijken. Toen riep ik dat ik dat had gedaan maar dat daar alleen maar rokken hingen. En toen liep ze een kamer binnen.
Oud 21-10-2008, 11:41
Verwijderd
aha A=T^-1AT en B=TB

Nou daar schiet ik erg veel mee op, kutsars
Oud 21-10-2008, 11:42
Verwijderd
Citaat:
oh ja dat heb ik wel gezegd ja.
maar toen draaide ze geirriteerd haar hoofd om met de mededeling dat ik in de reservekast had moeten kijken. Toen riep ik dat ik dat had gedaan maar dat daar alleen maar rokken hingen. En toen liep ze een kamer binnen.
nou dan is de boodschap iig aangekomen. Volgende keer dat ze weer zo doet, misschien haar baas maar eens benaderen
Oud 21-10-2008, 11:43
Verwijderd
Die nieuwe nummers van beyonce en Leona en PCD benne leuk, bolsjewiekjes.
Oud 21-10-2008, 11:53
Verwijderd
hallo
Oud 21-10-2008, 11:56
Verwijderd
herro!
Oud 21-10-2008, 11:56
Verwijderd
ik vind het hier maar koud.
Oud 21-10-2008, 11:58
Verwijderd
ik ook, ik ga de verwarming maar eens aanzetten
Oud 21-10-2008, 12:02
Verwijderd
mijn verwarming staat al weken aan. ik heb nu eenmaal een koud huis.
Oud 21-10-2008, 12:03
Verwijderd
ik heb het al snel warm ;x

en ik vind dat de kinders van Agent Scully leuke namen hebben <3 Oscar en Felix
Oud 21-10-2008, 12:05
Verwijderd
dan zal je hier wel zo'n beetje zijn gestikt van de hitte denk ik?

een kennis van m'n moeder heeft 2 zoontjes en die heten Skip en Sky
Oud 21-10-2008, 12:06
Tink*
Tink* is offline
Ik heb de verwarming nog niet aangehad. ;x
Oud 21-10-2008, 12:08
Verwijderd
Citaat:
dan zal je hier wel zo'n beetje zijn gestikt van de hitte denk ik?

een kennis van m'n moeder heeft 2 zoontjes en die heten Skip en Sky
Ja, net zoals zaterdag, toen had jij het koud in je twee truien en ik zat te zweten in een hemdje
Oud 21-10-2008, 12:12
Verwijderd
Bah, net was er zo'n opdringere verkoper van uitvaartverzekeringen aan de deur, en toen ik zei dat ik er geen had begon hij echt op zo'n smerige manier dingen te zeggen als "oh, dus je vindt het niet belangrijk dat je nabestaanden geen zorgen over je uitvaart hebben als je vroeg overlijdt? " Dus toen zei ik maar voor de derde keer dat ik geen interesse had, waarop hij mij een prettige dag toewenste terwijl hij me met een van de smerigste blikken die ik ooit heb gezien aanloerde
Oud 21-10-2008, 12:16
Verwijderd
hoi katje en pip
Oud 21-10-2008, 12:16
Verwijderd
Okay, nog één peuk en dan ga ik leren.

Oud 21-10-2008, 12:17
Verwijderd
hoipara
Oud 21-10-2008, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Bah, net was er zo'n opdringere verkoper van uitvaartverzekeringen aan de deur, en toen ik zei dat ik er geen had begon hij echt op zo'n smerige manier dingen te zeggen als "oh, dus je vindt het niet belangrijk dat je nabestaanden geen zorgen over je uitvaart hebben als je vroeg overlijdt? " Dus toen zei ik maar voor de derde keer dat ik geen interesse had, waarop hij mij een prettige dag toewenste terwijl hij me met een van de smerigste blikken die ik ooit heb gezien aanloerde
Volgende keer gewoon zeggen dat je denkt dat ze wel iets met je erfenis van 2 ton kunnen doen
Oud 21-10-2008, 12:18
Verwijderd
Citaat:
hehe
Oud 21-10-2008, 12:30
Sherco
Sherco is offline
Owww, crap! Ik heb net ingepland hoe ik mijn essay voor maandag af kan hebben, maar had er niet aan gedacht dat ik voor maandag natuurlijk ook nog "gewoon" huiswerk heb... Pfff...
Oud 21-10-2008, 12:43
Verwijderd
haha ik vind net dit filmpje weer, wat een prachtfilmpje <3
http://www.youtube.com/watch?v=12lPei01Jd4
Oud 21-10-2008, 12:46
Verwijderd
oh yes ik heb nog een eierkoek met schuddebuikjes omnomnom
Oud 21-10-2008, 12:49
Uice
Uice is offline
Citaat:
haha ik vind net dit filmpje weer, wat een prachtfilmpje <3
http://www.youtube.com/watch?v=12lPei01Jd4
Een vuurwerkje.
Oud 21-10-2008, 12:56
Verwijderd
@ dat filmpje
Oud 21-10-2008, 13:01
Verwijderd
Nee.
Oud 21-10-2008, 13:05
Verwijderd
Volgens mij heb ik m'n eerste studiepunten van het jaar wel binnen. Simpel tentamentje, .
Oud 21-10-2008, 13:19
Verwijderd
saai
Oud 21-10-2008, 13:20
Verwijderd
Ja, sorry.
Oud 21-10-2008, 13:23
Verwijderd
Ik ga maar even alle nieuwe afleveringen van verschillende series kijken.
Oud 21-10-2008, 13:23
Verwijderd
ja nou heh, ik zou bijna een studieboek openslaan
Oud 21-10-2008, 13:24
Verwijderd
oh dat is ook leuk.
Oud 21-10-2008, 13:26
Uice
Uice is offline
Verschillende series.
Oud 21-10-2008, 13:27
Verwijderd
Ik kan nooit dingen in mn eentje kijken daar heb ik het geduld niet voor op de een of andere manier. Wat gek. En vervelend.
Oud 21-10-2008, 13:31
Verwijderd
Whoooooo rookpauze.
Oud 21-10-2008, 13:31
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik kan nooit dingen in mn eentje kijken daar heb ik het geduld niet voor op de een of andere manier. Wat gek. En vervelend.
Ja. Ik verveel me meestal juist sneller als ik dingen met anderen kijk, behalve grappige dingen dan.

Regels voor berichten