Advertentie | |
|
![]() |
|
Robin moet er echt snel uit. De jury is steeds zo lovend over hem, maar ik zie het echt niet! Ja, het is vast een heel aardige jongen, maar hij komt veel te gay over en zijn stem vind ik gewoon niet mooi. Roy was niet op z'n best (hoewel Jailhouse Rock wel tof was), en ook van Mathijs werd ik niet heel blij. Terecht dat hij eruit is. Freek was weer beter. En John, tja, ik vind hem niet slecht, maar ben niet overtuigd.
|
Robin er inderdaad rap uit,
ik vind zijn stem niet fijn om te horen, laat staan zijn uitspraak. Matthijs had er van mij gisteren niet uit gemoeten, voor Jozef kwam hij bij mij toch op 3 na Freek en John. Freek vond ik al tof en dat is alleen nog maar sterker geworden tijdens dit programma, maar John is hem voor mij wel heel dicht genaderd met zijn optredens van gisteren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Belachelijk dat Robin doorging en niet Mathijs. Ik blijf zijn zangstem en vooral zijn uitspraak naar vinden (die van Robin dus). Daarnaast is drie keer in de sing-off staan wel een hint, inderdaad.
Freek vond ik nu echt overduidelijk de beste. Ik ben heel bang voor de populariteit van Roy, ik hoop echt niet dat hij Joseph gaat worden omdat iedereen hem zo schattig vind en zijn vader zo leuk en omdat hij zo hard gewerkt heeft... Hij was niet goed gisteren. En hij is gewoon een boybandtypje. John was ook wel goed, maar ik vind hem gewoon niet leuk. ![]() |
![]() |
|
ik vind het helemaal niet meer leuk sinds amir niet meer mee doet
![]() john: saai freek: kijkt eng en doet aan overacting roy: komt het meest geloofwaardig over, omdat hij nog geen aangeleerde-musical-maniertjes heeft mathijs: geldt eigenlijk hetzelfde, onterecht dat hij er uit is robin: wat een clown zeg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
want voor mij gaat dit niet op. Als mijn favoriet er nu uit zou gaan, dan zou ik nog blijven kijken en om meerdere redenen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Inderdaad John, Roy en Freek in de finale. Dat Robin er maar snel uitgaat. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op zich terecht dat Robin er onderhand uit is, maar ik had veel liever Roy zien gaan... En hij was gisteren ook echt slecht, vond ik. En wat is die vader van Roy toch verschrikkelijk (net als Roy zelf), en die Danny Rook ook zeg, wat een aandachtsgeil kutventje, in de Backstage-aflevering.
|
![]() |
|
Ik vind Roy gewoon een sympathieke jongen, maar het is duidelijk dat hij de andere twee niet bij kan houden. Het lijkt me nu ook enorm voor de hand liggen wie wint: Freek natuurlijk. Maar goed, het is wel terecht, hij is gemiddeld over alle afleveringen gezien de beste.
Zó blij dat Robin er eindelijk uit is... Ik zag Suzan (Evita) in Les Mis, jemig, wàt een stem ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Lay Down Saailly #399 Verwijderd | 500 | 30-10-2008 22:01 | |
De Kantine |
Saaievinnensoep #384 Uice | 500 | 20-10-2008 10:09 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #368 Missy | 500 | 06-10-2008 22:30 | |
De Kantine |
Honingmosterdsaai #331 Verwijderd | 501 | 03-09-2008 14:17 | |
De Kantine |
Misaairlou #228 Swlabr | 500 | 03-06-2008 21:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Honderden doden bij overstromingen op Hispaniola Joostje | 8 | 26-05-2004 15:43 |