Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En mijn beste vriendin en ik roepen achter alles wat onze vrienden tegen ons zeggen: Alriiiiighhhtt..... INSPECTOR! *armen over borst kruis* ![]() |
![]() |
|
Engels is echt een coole taal! De meeste teksten kun je er veel mooier door maken.
Rozen zijn rood, violen zijn blauw. Mijn roos is wit, en bloedt voor jou. Roses are red, violets are blue. My rose is white, and bleeding for you. Zeg nou zelf, welke is mooier?
||
Citaat:
Gelukkig hebben we het met Engels net over poezië en als dan gevraagd wordt wat een sonnet is, dan weet ik "A sonnet is a poem, (sir?) written in fourteen lines (siir?) the last two of (Sirrr?) which must form (sirrrr?) a rhyming couplet (siirrr!) YES LAUREN!"
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Mijn wiskundeleraar kent het ook dus dan is hij iemand aan het helpen en dan ga ik net zo lang SIIIRRRRRR-en tot hij komt en dan zegt hij: How can you not get that? I have explained that in class! en dan zeg ik: 'me dear, paying attention dear? In class dear? Oh, no dear!' en dan zegt hij in diezelfde gedempte gezachte stem: 'no attention dear? That's detention for you than..' en dan ga ik van: 'looketh at my face!' |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En mijn lerares Duits snapt niks en ik volg geen scheikunde. Dus verder houdt het op. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Vertel eens meisje, wat kan ik uitleggen?
Violets zijn viooltjes, en met het woord viooltjes bedoelen mensen (maar niet criminelen want die hebben het niet over bloemen) meestal de bloemen. Het kan natuurlijk dat ze het over kleine violen hebben, maar dat is niet waarschijnlijk. Dingen waar -let achter staat in het Engels zijn soms te herkennen als verkleinwoorden. Pig, piglet. Varken, biggetje. Tart, tartlet.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
The Saaithon programming language #413 Swlabr | 500 | 09-11-2008 16:42 |