Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
80 uur! Jeetje! Ik moest alleen naar zo'n studiebeurs en er zijn wel wat dingen verplicht, maar echt geen 80 uur, aww.
Ik kreeg bij tekenen de opdracht een cd-hoesje te ontwerpen en toen ging ik met behulp van dat topic hier een band creëren. Nu is mijn cd "Pinky's Crackpot Circus - set a bad example" Win! ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik spreek Engels en Nederlands en binnenkort extra Frans. ![]() Ik ben niet zo'n held in Latijn, daarom heb ik dat na de 3e laten vallen en ben ik Grieks gaan doen, en dat kan ik nu een beetje. Maar dat is wel heel lastig. ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Tweetalig onderwijs lijkt me ook wel gaaf! Maar niet echt nodig want ik spreek thuis ook al Engels en Nederlands. Omdat mijn ouders allebei een Engelstalige vrouw hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij Grieks kan ik me echt niets voorstellen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik wou dat er Engelsen in mijn directe omgeving waren.
![]() Maar ik vind 3 van de 4 in elk geval wel tof en de 4e ken ik ook niet eens echt!
||
Citaat:
![]() En mijn vriendje is geboren en getogen in Engeland ![]() Wat voor Engels spreek jij? Of ben je heel accentloos enzo net als in My Fair Lady? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
The Saaithon programming language #413 Swlabr | 500 | 09-11-2008 16:42 |