| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
toen ik vrijdag in de trein zat opweg naar utrecht in de stiltewagon, en iedereen keihard praatte, kwam de conducteur binnen en maande ons alleen en een vrouw van ergens rond de 30 in het speciaal tot stilte, anders kon hij een boete van 50 euro geven. Mevrouw vond dat onzin en zei dat ze die conducteur een trap in zn ballen zou geven als hij het probeerde.
toen ging die nog weg ook
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was een keer 'bedreigd' toen ik vriendelijk (ECHT VRIENDELIJK) vroeg of mensen wat stiller konden zijn omdat de mensen naast me zaten te slapen en ik aan het leren was. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Inderdaad zwaar irritant. Ik ben ook een keer bekeurd omdat ik om 08.50 uur de kortingsregeling liet toepassen en dat MOCHT niet maar later geen boete uitschrijven aan een opgefokt Marokkaantje (jawel, stigma dude) die zonder kaartje reisde
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik zat in de trein en ik zat te schaken op mijn laptop.
Een paar jongeren (type asociale hangjongeren) zaten te schreeuwen: "Schaakmat, schaakmat". Eén meisje zei: Goh schaken is echt lame bla bla en toen stapte ze even later uit. De overgebleven personen zetten hun muziek hard aan (via de mobiele telefoon) En toen dacht ik: "dat kan ik ook" en zette mijn muziek op de laptop aan. Nu was dit zeer penetrante irritante muziek, waar ik me heel goed bij kan concentreren, maar waar andere mensen zich nogal vaak aan storen. De personen waren nog steeds aan het zeuren over schaakmat. Toen zegt 1 van die mensen: "D7 op E6" En toen ik hem ervan overtuigde dat dat alleen zou kunnen als je twee borden op elkaar zou leggen, zei hij: "ja, ik wilde je alleen maar testen". Nog steeds had ik mijn muziek aan. En toen zei hij opeens uit het niets: naja, je hebt wel leuke muziek!
|
|
|
|
Verwijderd
|
Meisje en jongen zaten allebei te leren voor een tentamen (waar ze het daarvoor over hadden gehad), meisje zegt:'Oooh, ik ben altijd zo nerveus voor tentamens! Ik ga dan heel veel praten!'
Jongen:'Ach, jij praat altijd veel...' Meisje:'Niet! Alleen voor tentamens!' Jongen:'Wedden dat je nu je mond niet kan houden?' Meisje:'... Oooh, ken je dat nummer met die man die in 't water ligt? Echt een gaaf nummer!' Arme jongen probeerde keihard te leren
|
|
|
|
|
Eergisteren zaten er twee jongens tegenover mij erg opzichtig te flirten enzo. Ik weet niet of het een stelletje was, want een had het over iemand die wel eens zijn vriend(in?) zou kunnen zijn, maar toen ik uitstapte in Eindhoven had hij wel stiekem onder zijn tas zn hand op het been van die andere jongen.
|
|
|
Verwijderd
|
IK zat net in de trein!! (opletten)
en er waren drie mensen aan het praten over 'Qat'(???) een soort blaadjes die leken op rozenblaadjes en een jongen zat het te eten. Daarna vroeg hij wat het preceis voor effect had en waar het vandaan kwam, je werd er zeker niet slaperig van, hij zei zelf een droge mond te hebben. Ze noemden het 'Qat', ofzo, en het kwam oorspronkelijk uit ecuador. Laatst gewijzigd op 08-11-2008 om 01:04. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik zat een bus, die slechts een handjevol andere mensen. Bij een halte stapt een familie in, de moeder (of oma?
) maakt tamelijk bot aan mij duidelijk dat ze graag op het stoelte naast mij (aan de raamkant, waar mijn tassen stonden) wilde zitten. Te beduusd om iets anders te doen sta ik voor dr op en als ik op een andere stoel zit zie ik dat méér dan de helft van de stoelen nog vrij is, inclusief stoelen aan de rechter raamkant. Dom wijf.
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik stond laatst te wachten voor een trein. Het was echt hardstikke druk en iedereen zat maar te douwen, wat dus hardstikke irritant was. Toen de trein er stond en de deuren open gingen voelde ik opeens een hand op mijn schouder die mij greep en naar achteren sleurde. Ik zag dat het een oude man was met een kakhoofd en zo´n koffertje en hij keek heel chagarijnig. Ik was nogal verbaasd en vroeg aan hem waar dat op sloeg en of hij mij wel heel snel los kon laten en toen begon hij zomaar te schreeuwen dat ik het niet nog een keer in mijn hoofd zou moeten halen om voor te dringen en dat hij het niet pikt. Dus ik zei dat ik niet bewust had voorgedrongen en dat hij van mij af moest blijven en zijn slechte humeur niet op mij moest afreageren (ik was inmiddels ook een beetje kwaad) en toen zei hij ´´Mevrouw u bent echt ongelofelijk en bovendien nog onbeschoft ook´´.
|
|
|
|
Verwijderd
|
Hmhm, een meisje praatte tegen haar opa in de tram.
> "Hee, Edwin heeft nu weer een kindje, he. Edwin! Ed-win. Weer een kindje." < "Oh? Maar dat kan toch helemaal niet, zo snel al?" > "Nee, maar het was gisteren." < (op begrijpende toon) "Ooooohh. Hoe is het nu met Lies d'r kind dan?" > "Ja, wel goed, die is niet meer zo geel."
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik stond laatst op mijn bus te wachten en er stond een zwerver-achtig iemandte bellen
'Ja. Nee, dat vind ik dus ook. Dat kutwijf, de hoer. Wat denkt ze zich wel niet.' '......' 'Ja. Ik denk dat ik dat ook maar eens moet doen. Ik ga haar gewoon bellen.' '......' 'Ja, dat snap ik ook wel! Ik ben niet achterlijk ofzo. Ik laat je wel weten hoe het ging.' Toen verwisselde hij de simkaart van zijn telefoon en belde iemand op.'Ja met mij.'' '......' 'Ja, wat denk je! Hallo! Ik naai toch oko niet zomaar alles wat los en vast dit en je bent een hoer en wat ben jij een kutwijf en weet je hoeveel pijn je me hebt gedaan?' En zo ging het nog even door. Toen verwisselde hij zijn simkaart weer en ging verslag doen van het teleoongesprek dat hij gevoerd had. |
|
|
|
Verwijderd
|
Twee vrouwen in de trein, ze reden van Nijmegen naar Roermond en maakten zich de hele reis druk over wanneer ze uit zouden moeten stappen. Toen we uit Venlo wegreden besloten de vrouwen maar alvast bij de deuren te gaan staan. Venlo - Roermond is nog een half uur, dus ze stonden er zeker op tijd, maar nog stééds bleven ze zich druk maken. 'Tegelen? Tegelen? Dat is nog geen Roermond, toch?'...
Ik begrijp wel dat sommige mensen vrijwel nooit in de trein zitten, maar dit gestress ging echt te ver
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En binnen spreekafstand zat ik niet tot ze, ze spraken nogal luid en ik ga niet lopen schreeuwen door een trein
|
|
|
|
|
|
Een groepje imbeciele Mocropaten zat vandaag te kletsen in de tram. Ik kon er niet veel van verstaan, maar het was in ieder geval weer een gezellig, theatraal Wolla-festijn waar iedereen van kon meegenieten.
Altijd verheffend.
|
|
|
Verwijderd
|
Oh iets anders
ik zat in de trein en er kwam een meisje (slank) tegen over me zitten met een grote mac-zak. Daar haalde ze frietjes uit die ze met 4 tegelijk in haar mond duwde (het grootste deel er in, een deel gewoon tegen haar lippen aan) om het vervolgens kreunend en smakkend op te eten, met mond open zodat ik gezellig kon zien hoe de frietjes in stukken werden gesmakt. Het was echt heel onsmakelijk.. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
), de ergere soort mensen met muziek op hun mobiel, mensen in groepjes, mensen die ergerlijk hard lachen, mensen die vieze geluiden maken, mensen met enge hoofden, etc, ook allemaal niet meer mee
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|