![]() |
|
Verwijderd
|
ik eet het liefst zoveeeeeel mogelijk boter!!
![]() echt superlekker ![]() Maar ik ben denk ik niet zo geschikt voor jouw onderzoek want wij hebben Becel Light thuis.... (wat een raar woord eigenlijk, als je dat opschrijft...becel....naja boeiend ![]() Maar ook daar smeer ik altijd dikke lagen van op. Ik ben 1.63 en was altijd 52 kg.....maar ineens woog ik *loopt naar de weegschaal* nou ja, nu is het alweer middag enzo dus laten we zeggen 55 kg ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Op en normale, doordeweekse dag eet ik in totaal 6 boterhammen (met halvarine, verpercentage weet ik niet, geen zin om te kijken) met 1,5 tot 2 gram per boterham, dus een totaal van 12 gram halvarine per dag. Per week komt in totaal (ook weekend) ongeveer neet op 60 gram. Ik ben ongeveer 1.95 en weeg 65 kilo, al enige tijd stabiel (afgezonderd dat ik vlak na de vakantie ziek werd en 4-5 kilo afviel...) En nou mijn commentaar: Bedoel je echt boter, of eigenlijk spreads, zoals margarine en halvarine. In de volksmond noemt men halvarine en margarine doorgaans boter. Boter is echter een 100% dierlijk product, margarine en halvarine zijn een plantaardig product. Hier zitten qua ingredienten belangrijke verschillen tussen. Het merendeel van de mensen heeft een margarine of halvarine op brood, boter wordt vaak alleen meer gebruikt als er iets bijzonders is. Becel, zoals Pauline vermeld, is een dierlijk product, volgens mij een margarine. Maar je bent wel goed bezig Pauline, Becel is van Unilever. (Daar loop ik stage voor degenen die dat niet weten). Het halve schap behoort trouwens bij Unilever, maarja ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hij weet toch helemaal niet dat ik Pauline heet, dus noem me nou maar gewoon Alicia ![]() |
![]() |
|
Verband lijkt dus niet zo sterk... misschien wel wat sterker dan je zou hebben bij puur toeval...
Ik ben in ieder geval 1.70 meter of meer en weeg 58 kg. erg weinig vet... geen boter (ja, volksmond term) behalve waar het absoluut noodzakelijk is om desintegratie van beleg te voorkomen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je stimuleert juist de desintegratie, of eigenlijk, je gata de intergratie tegen. Wil je dan dat bijv. je jam zich mengt met je brood? Als je desintegratie voorkomt, gebeurt dat dus juist. En volgens mij is het intergratie... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik gebruik absoluut geen boter op mijn brood, alleen bij het aanbakken van vlees. Maar vlees eet ik zeeeeeer minimaal, zeg 2 keer in de maand, omdat ik gewoon niet zo'n vleesliefhebber ben.
Ik weeg nou iets van 64 kg bij een lengte van 1.72 m. Niet te zwaar opzich, maar ook weer niet super dun. Een ander zou zeggen dat het precies goed is, maar jah ik ben niet voor niets een vrouw dus ik zou er best nog een paar kilo af willen hebben.
|
Ik doe altijd zoveel mogelijk boter op brood... brood zónder boter is echt goor.
Maar ik weeg eigenlijk iets te weinig, dus...
||||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Best wel ongezond, dat niemand margarine eet (of boter zoals in de volksmond, maar incorrect) Ik margarines zitten belangrijke toegevoegde vitaminen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder zitten er ook genoeg vitaminen in je eten als je normaal eet dus wtf zal die margarine dan nog uitmaken ![]() Anders: wat zit er meer in margarine dan in vitaminepillen, vitaminedranken, vitamine-brood (zag ik hier laatst ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() quote: -------------------------------------------------------------------------------- Ik schreef: quote: -------------------------------------------------------------------------------- Alicia Silverstone schreef: heb je hem ook weer Hij weet toch helemaal niet dat ik Pauline heet, dus noem me nou maar gewoon Alicia -------------------------------------------------------------------------------- Mjah, ik noem je lekker Pauline! Waar was je gisteren nou op msn? -------------------------------------------------------------------------------- |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat kan idd fout zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En gisteren weer niet, 19-11 dus. vrouwen... ![]() |
![]() |
|
Ik smeer wel met boter, maar bak altijd in (olijf)olie.
Ik heb een slank figuur en word niet dik. Andere dunne vriendinnen van me gebruiken wel weinig boter. MAar andersom geldt het niet: ik ken ook dikke mensen die geen boter nuttigen.
|
|