Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2002, 15:02
Black Sugar
Black Sugar is offline
Dat ene walgelijke jurkje.
Dat schatigge pakje.
Die idioote schoenen.
Dat mooie rokje.
Die ene sjaal.

Waar was je erg aan gehecht als kind?
En wat voor een kleding droeg je eigenlijk?
Zou je je eigen kind ook ongeveer zo aankleden of heb je d'r nog nachtmerries van en wil je dat je kind nooit aandoen?
Kreeg je ook wel eens zo'n walgelijke veel te kinderachtige gebreide trui van je oma?
Wat vind je eigenlijk leuke kinderkleding?

Ow en niet te vergeten: foto's van jou als kindje met je meest walgelijke outfit ooit.
Oud 17-11-2002, 15:04
Faery
Faery is offline
Zondagse kleren.
Oud 17-11-2002, 15:06
Verwijderd
mijn spice girls trui was ik erg op gesteld
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 15:08
Verwijderd
Ik heb gelukkig geen traumatische ervaringen over gehouden aan mn kindertijd
Ik heb bijna alleen maar broeken en shirtjes enzo aangehad, en haast nooit jurkjes zoals heel veel kinderen uit mn klas.. ik was ook nergens echt aan gehecht geloof ik.. kan het me niet herinneren iig Sommige kleertjes waren zelf gemaakt door mn moeder..
En de kleren die ik toen droeg waren niet echt vreselijk, maar tis ook niet zo dat ik dat mijn kinderen nu nog aan zou trekken..
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 15:09
charly not
charly not is offline
uuhm, ik had altijd bijna alleen maar oilily kleren..
Zover ik me kan herinneren was ik nergens echt aan gehecht, Maaaaaar ik kan me natuurlijk vergissen
Oud 17-11-2002, 15:21
Hukkie
Hukkie is offline
Dat ene walgelijke jurkje: die ene met die blokjes, zo'n oubollige grodijnstof meer, en een kantrandje *blurg*
Dat schatigge pakje: een matrozenpakje
Die idioote schoenen: hele grote lompe jongensschoenen met dikke spekzolen die mn vader me aangesmeerd had
Dat mooie rokje: .... ....

>> Mn knuffels en mn tekenspullen, maar niet aan kleertjes ofzo. Ja ik was een binnenkindje

>> Truttige kledij, maar volgens mn moeder was ik toentertijd erg hip. Veel oilily enzo he.

Zou je je eigen kind ook ongeveer zo aankleden of heb je d'r nog nachtmerries van en wil je dat je kind nooit aandoen?
>> NEE! Als ik ooit een kindje mag krijgen koop ik echt wel wat minder truttige kleren. Gewoon makkelijke kleertjes om in te spelen

Kreeg je ook wel eens zo'n walgelijke veel te kinderachtige gebreide trui van je oma?
>> Jaaaaa, met Dikkie Dik, maar ik was toegweid fan dus het maakte mij weinig uit

>> Simpele kleertjes, tijdloos, zacht en pluizig
Oud 17-11-2002, 15:24
Roxy
Roxy is offline
kheb ook geen verschrikkelijke jeugd gehad.... toen ik echt babytje was toen zag ik er niet uit... mijn moeder komt uit spanje en daar zijn ze nog veel tuttiger en friemeliger dan hier... dus daar heb ik in die tijd wel aan moeten geloven... maar vanaf dat ik ietsjes ouder was heeft mijn moeder me eigenlijk zelf laten beslissen.. Als ik iets nie leuk vond of mooi vond dan begon ik gewoon te kei hard de hele winkel bij elkaar te krijsen en janken totdat ze iets leuks bij me aantrok hihi had toen al een eigen mening en tja daar deed ze toch wel wat mee... maar dat wil niet zeggen dat ik er nie belachelijk bij liep... maar het was wel mn eigen smaak dus heb dr geen problemen mee.. khad geloof ik nie echt lievelingskleren ofzow.... hoewel mn moeder van een aantal jurkjes rokjes had gemaakt en die vonk wel koewl... oeh kzal die blauw zwart geblokte nog een zoeken misschien pas ik dr nog wel in
Oud 17-11-2002, 15:24
igfy
igfy is offline
ik kan me 1 bepaald kldingstuk herinneren waar ik zo'n hekel aan had... meestal mocht ik wel redelijk zelf mijn kleding uitkiezen, als m'n ouders het er maar mee eens waren, want zij moesten het betalen... maar ze hadden toen ik 7 was een hele domme jurk voor mij gekocht, ik wou dat ding echt nooit aan. Hij was roze met groen en lila.. en er zat zo'n rare hele grote kraag op met roze en lila punten... En ik moest hem ook nog aan op de schoolfoto...
*trauma*

dat is eigenlijk het enige wat ik me zo herinner...
Oud 17-11-2002, 15:28
Mysterons
Mysterons is offline
er komt nu 1 ding in me op. ik had een paarse muts die zo over je hele gezicht zit, en er was een gat voor mn mond en neus en ogen maar het was dus een sjaal en muts ineen. erg sexy. en daarbij had ik een groene jas met bloemen, en ik vond het altijd een geweldige combi. alleen kwijlde ik altijd op die muts/sjaal en dan zat dat de hele tijd aan mn kin en dat was heel ranzig.

:/ sorry voor dit verhaal maar dit is mn jeugdsentiment.

Oud 17-11-2002, 15:29
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Het kledingstuk wat ik vroeger gedwongen moest dragen en waar ik een ongelovelijke hekel aan had, was de tuinbroek!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 15:31
Roos
Roos is offline
Ik zag er best normaal uit vroeger, tenminste voor in die periode
Had veel Oilily, Benetton en Barbara Farber.. dat soort kleding.

Natuurlijk heb ik ook verschrikkelijke dingen aangehad... van die skibroeken met zo'n elastiek om je voet heen bijvoorbeeld
Oud 17-11-2002, 15:31
Verwijderd
Ik mocht zelf m'n kleren uitkiezen (vanaf het moment dat ik kon, natuurlijk )...ook naar de schoolfoto hoefde ik nooit per see die of die jurk aan ofzo (wat tot gevolg had dat ik van de congiërge altijd bv. mijn trui uit moest trekken, omdat mijn t-shirt netter was of dat ze m'n haar ging kammen, omdat het niet netjes zat of dat ze me min of meer verplichte m'n beugel uit te doen, omdat dat raar stond: m'n ouders (en vooral m'n moeder) wouden foto's van hoe ik was en niet van een opgedoft monster ). Heel vroeger had ik wel van die ouderwetse dingen, maar dat ligt meer aan de tijd waarin je geboren bent. Ik had een aantal jurkjes (nu vreselijk, maar ja ) en een trui die m'n oma en een nichtje van m'n moeder samen gemaakt hadden (was alleen een paar maten te groot ). Ik droeg vooral broeken, en tot m'n 10e oid geen spijkerbroeken, die vond ik afschuwelijk.

Ik zou m'n eigen kind ook zelf laten kiezen, zodra het dat kan. Maar 'k zou idd zelf wel de 'eindverantwoording' er over houden.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 15:33
Proud
Proud is offline
Ik had een soort Oilily-achtig blousje met bijpassende korte broek. En dat had ik dan de hele zomer aan...
Oud 17-11-2002, 15:34
Verwijderd
owjah heel vroeger had ik van die "schattige" roze jurkjes met kant en pareltjes enzow...*ulgh*
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 15:40
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
rosi schreef:

Natuurlijk heb ik ook verschrikkelijke dingen aangehad... van die skibroeken met zo'n elastiek om je voet heen bijvoorbeeld
Ojaa hihihihiiiiiiiiii Maar ze zaten wel heel lekker
Oud 17-11-2002, 15:52
Faery
Faery is offline
Citaat:
MoonDance schreef:
er komt nu 1 ding in me op. ik had een paarse muts die zo over je hele gezicht zit, en er was een gat voor mn mond en neus en ogen maar het was dus een sjaal en muts ineen. erg sexy. en daarbij had ik een groene jas met bloemen, en ik vond het altijd een geweldige combi. alleen kwijlde ik altijd op die muts/sjaal en dan zat dat de hele tijd aan mn kin en dat was heel ranzig.

:/ sorry voor dit verhaal maar dit is mn jeugdsentiment.
Die zijn bruut Dwarfie en ik hadden ze ook :] (en gepest dat ik ermee werd... )
Oud 17-11-2002, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:
Zondagse kleren.
Daar deden mijn ouders gelukkig niet echt aan
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 16:00
Verwijderd
Hehe, ik had als kind een afschuwelijke felroze legging, die ik toendertijd geweldig vond
Ik zag er als kind echt niet uit eigenlijk, omdat het me niet veel uitmaakte wat ik aanhad, en mijn moeder dus altijd bepaalde wat ik aandeed.. En omdat mijn moeder nou niet bepaald de meest verfijnde smaak heeft waren dat altijd kleren met de meest walgelijke kleurcombinaties en een geweldig groot tuttigheidsgehalte. Het zou eigenlijk strafbaar moeten zijn om je kind in zulk soort kleren te hijsen. :/
Het toppunt was een groen-rode (*kerstgevoel*) trui met een geel beertje er op en een soort van zwart-wit pakje die ik op elke schoolfoto aanmoest, totdat ie te klein werd.

*zoekt foto's*

Waag het eens te lachen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 16:03
STP
STP is offline
Ha-ha-haa
Oud 17-11-2002, 16:06
Verwijderd
Citaat:
STP schreef:
Ha-ha-haa
Jij, get your ass over here so I can kick it! *kijkt boos*
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 16:06
Faery
Faery is offline
die bril staat je goed
Oud 17-11-2002, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:
die bril staat je goed
Pest me niet, jij nepridder.

*rent huilend weg*
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 16:10
Buffy
Buffy is offline
hmmm *graaft diep in geheugen*
ik zag er als klein meisje wat standaard uit denk ik. ik mocht wel zeggen wat voor kleren ik wilde maar mijn moeder besliste uiteindelijk wel. ik heb ooit een paars joggingpak gehad met felgroene biesjes en 2 idiote poppetjes erop; mijn zus had hem ook, maar dan een paar maten groter. zo liepen we als een tweeling (met 3 jaar leeftijdsverschil ) over straat. best erg.
ik had veel van die corduroybroeken, in kleuren die varieren van wit tot blauw en paars. owjaah . maar goed dat was toen de mode

veel liefs buffy
Oud 17-11-2002, 16:15
RuffThugg
RuffThugg is offline
Euhm....ik hoefde nooit kleding aan die ik niet wilde.
Nou, eigenlijk wel, met kerst moest ik een paar keer in pak, met stropdas en al, en dan mocht je natuurlijk niet rennen en stoeien en voetballen, dus t was meer om de gevolgen dan om de kleding.

Voorderest ben ik niet echt gehecht aan kleding geweest, nu ook niet.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 16:19
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
Faery schreef:
Die zijn bruut Dwarfie en ik hadden ze ook :] (en gepest dat ik ermee werd... )

ik wou dat ik hem nog had, dan kon ik de stad terroriseren met mijn paars-gemutste-hoofd-dat-door-een-gat-heen-steekt.
Oud 17-11-2002, 16:27
Dwarfie
Dwarfie is offline
Citaat:
MoonDance schreef:
ik wou dat ik hem nog had, dan kon ik de stad terroriseren met mijn paars-gemutste-hoofd-dat-door-een-gat-heen-steekt.
Ik zal er eens een keer een foto van zoeken
Oud 17-11-2002, 16:30
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
Dwarfie schreef:
Ik zal er eens een keer een foto van zoeken

ruig
Oud 17-11-2002, 16:37
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
mijn knuffelbeestje die ik altijd bij me had.. en die ben ik kwijtgeraakt int bos (k was 3 ofzo) een drama was het.. maar gelukkig kreeg ik wel een nieuwe
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 17:08
Verwijderd
mun knuvvolbeertje misschien?? niet egt iets wat ik egt altijd bij me had ovzow..
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 18:47
Verwijderd
Ik had een keer (toen ik 7/8 ofzo was) een broek gezien in een oilily-blaadje die ik eht geweldig vond. Maar mijn moeder wilde hem niet kopen dus ging hem zelf maken. Wij samen stof uitzoeken die er op leek en mijn moeder begon met die broek. Toen hij een aantal weken ofzo eindelijk af was wou ik hem niet meer hebben en wilde ik hem met geen mogelijkheid aantrekken. Toen heb ik hem verstopt in ons rommelhok en mijn moeder maar zoeken en vet boos enzo, hahaha Ik moest vet huilen en toen ik uiteindelijk had gezegd waar ie was heb ik m daarna in totaal vier keer aangehad ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 18:53
Synonym
Synonym is offline
qua kleding? Ik had een donkerblauw jurkje, ik vond die gewéééldig Het was een zomerjurkje, donkerblauw met een strak lijfje en een wijde rok. Ik vind 'm eigenlijk nog best leuk!
Ik vind eigenlijk niet dat ik zo supervreselijke kleding heb gehad ofzo... Spijkerbroek (nee: niet met van die kniestukken erop ) en trui, bloes met spijkerjasje, dat soort dingen... Wel redelijk normaal. Gelukkig heb ik nooit zo'n megakuif gehad Wel heb ik in groep 1 ofzo een matrozenpakje gehad foto komt nog OJa, en ook wel een beetje kak soms haha... Oilily, en Benetton zoiets
Nee, geen nachtmerries van, maar zou mijn kind wel anders aan kleden, ook omdat je nu gewoon heel andere kleren hebt eigenlijk.
Nee, valt wel mee eigenlijk... Wel heb ik rond de kerst van m'n oma een groene trui met rendiertjes erop gekregen, dezelfde als m'n nichtje (wij zijn ongeveer even oud) en tróts dat we waren
Voor kleinere kinderen vind ik van die wijde broeken en jasjes met een gigantische muts zó lief! En mijn zusje (ze is tien) draagt meestal ook wel leuke kleren: Spijkerbroeken en ribbroeken met uitlopende pijp, dr. martens, leuke shirtjes enzo... Jaaaah, Anne heeft haar goed beïnvloedt, jeuj!

Laatst gewijzigd op 17-11-2002 om 18:57.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 19:21
Roger
Roger is offline
Mijn kinky rode hockey schoenen
en mij kangaroos
Oud 17-11-2002, 20:16
Shibby
Shibby is offline
Toen ik heeeel heeel klein was...en ik was bij mn oma en dat was toen nog heel vaak...toen zette ik altijd de theemuts op mijn hoofd in de vorm van een liggende kat...ik wilde dat ding zo graag hebben...maar mn oma wilde het vreselijke ding niet kwijt...wat sta ik vaak met dat walgelijke ding op mn hoofd op de foto

Of ik het nu nog aan zou trekken??? Natuurlijk
Oud 17-11-2002, 20:52
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
mag ook vast wel :

Ik had vroeger een bril
2 zelfs, en eentje vond ik echt geweldig, dat dacht ik tenminste, hij was heel dik met allemaal kleurtjes, donkerrood groen blauw geel, alles. Wat een verschrikkelijk ding was dat!

EN ik had een pop die ik heel erg jong kreeg en op mijn 12e nog had :\ Ik had hem helemaal kapot gemaakt, hij was kaal enzo, en ik noemde hem Joop. Geen idee hoe ik erop kwam. maar joop moest overal heen.

Mijn oma maakte niet al teveel, alleen voor feestjes.

dat pakje heeft zij gemaakt.

Ik had niet echt verschrikkelijke kleren ofzo. Vond het allemaal wel stoer. En ik was verslaafd aan tuinbroeken

Jeeuj dat was het

Edit: neeej dat was het niet

ff wat foto's gemaakt , heel wazig

de geweldige bril waar ik het over had:

dan had ik nog een pakje waar ik helemaal verliefd op was. hele vage foto, maarja. Ja ik was jarig toen

en dan nog lieke kleding blunders

check mijn rokje
En dan had ik nog een foto waarop ik op de grond lig en dr een foto is gemaakt, en daar was ook mijn rokje beetje dubbel maar die foto heb ik per ongeluk gewist

Jeej lekker belangrijk dit

Laatst gewijzigd op 17-11-2002 om 21:14.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 21:20
Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
Het kledingstuk wat ik vroeger gedwongen moest dragen en waar ik een ongelovelijke hekel aan had, was de tuinbroek!
Oud 17-11-2002, 21:38
Verwijderd
Uh ik had zo'n tshirt van een beertje, van DJ Paul in m'n 'jeugd' ... vond ik echt helemaal te gek.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 21:42
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
eXo schreef:
Uh ik had zo'n tshirt van een beertje, van DJ Paul in m'n 'jeugd' ... vond ik echt helemaal te gek.
'Wanna play?'
zon shirt heb ik ook gehad
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 21:44
Type
Type is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
ik wil sowieso nooit kinderen...

Maar mocht ik ooit de fout maken en het de wereld aandoen nog meer van mijn soort leven in te blazen: NEE, nooit.

Ik mocht redelijk zelf kiezen wat ik aan wilde, zolang het maar niet extreem werd. Dan zit je vast. Dat betekent nml dat je volgens de mode erbij loopt.
En toen waren dat spijkerbroeken waar je maar amper met je voet doorheen kon onder, de hiel hing geregeld vast en je huppelde elke dag bijna 10 minuten door je kamer heen met 1 been in je broek, en 1 been erin, waarvan je voet natuurlijk vast zat.

Nu draag ik tenten, 4-persoonsbroeken, 'skatekleding', en dat betekent dat het sowieso al afzakt als ik geen riem aan heb.
Nooit meer problemen met mijn gigantische voeten die ik er niet goed door krijg Jeuj.
Oud 18-11-2002, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
'Wanna play?'
zon shirt heb ik ook gehad
Geniaal waren die. Ik vraag me af of ze nog te koop zijn...

*gaat zoeken*
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 09:27
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 09:58
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef:
DJ PAUL DJ PAUL!!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 16:55
martijn1985
martijn1985 is offline
Ik had, in groep 7/8 ofzo, een heel mooi gilet (zo'n soort bodywarmer zeg maar ). Had mijn moeder gemaakt, helemaal van leer met wat patchwork details. En ik wilde dat ding alleen maar aan met speciale gelegenheden. De eerste keer was een kerstdiner op school. En trots dat ik was op dat ding Kheb hem hier nog wel hangen, maar heb hem helemaal niet zo veel aangehad.

Over het algemeen liep ik er redelijk normaal bij. Mocht meestal wel zelf mijn kleren uitkiezen, als mijn ouders (lees: mijn moeder) het er maar mee eens waren
Oud 19-11-2002, 21:24
feline
feline is offline
Over het algemeen droeg ik veel kleurtjes, foute begin jaren '90 dingen en Oilily/Barbara Farber kleertjes.
Ik had een aantal kledingstukken waar ik heel erg trots op was.

Met stip op nummer 1
Om deze jas heb ik nog gehuild toen hij echt op was.

Echt macho: m'n zonnebril was m'n handelsmerk. Ik pelde er altijd mijn mandarijntjes mee, anders kreeg ik sap in m'n oog. (Check m'n bretels )

Als een echte dame in mijn mantelpakje. Die deed ik altijd aan als ik netjes wilde zijn.

Kan ik niet zo in het oililyfoldertje? Met mijn nieuwe spiegeltjesrokje op mijn 7e verjaardag, dat rokje was heilig. Een vriendin van me had het in het paars, en dan deden we het express dezelfde dagen aan..

Ik vond de kleding die ik droeg altijd wel leuk, dus in dat opzicht zou ik het niet anders doen bij mijn kinderen. Het belangrijkste is in mijn ogen dat het kind zich lekker voelt in zijn/haar kleding. Maar als ik sommige kleding terugzie dan begrijp ik soms echt wat me bezielde toen ik het aantrok. Maar goed, dat houd je natuurlijk wel dat je 10 jaar later sommige kleding belachelijk vindt die je eerst wel leuk vond.
Oud 20-11-2002, 17:41
Verwijderd
Cool Cat

Gelukkig was dat héél erg in het begin. Daarna waren het meer spijkerbroeken van ongelooflijk nietszeggende merken als C&A

Zo in de tweede begon ik een eigen identiteit te ontwikkelen...toen droeg ik alleen maar wijde broeken en sneakers, van 'ghettomerken' als Fubu, Mecca, Southpole, Karl Kani enz. en meestal erboven een net buttondownhemd van Amerikaanse straatmerken, ook Kani, Mecca, Tommy, oid...dat heb ik tot in de vijfde volgehouden, daarna begon ik me wat terughoudender te kleden...

Laatst gewijzigd op 20-11-2002 om 17:47.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 17:46
shanli
shanli is offline
Vroeger was ik best wel erg gekleed
De meesten kleren had mijn moeder gemaakt dus eh,echt heel mooi waren ze niet(niet dat het niet goed gemaakt was,de stof zag er gewoon niet uit )
Ik denk niet dat ik ergens gehecht aan was.
Nope
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 20:56
SugarBox
SugarBox is offline
Dat ene walgelijke jurkje. >> Mijn oma maakte altijd hele hippe jurkjes voor mij, dus ik mocht niet klagen
Dat schatigge pakje. >> idem.
Die idioote schoenen. >> Van die knalrode sandaaltjes met olifantjes aan de ritsjes
Dat mooie rokje. >> Ik droeg nooit rokjes eigenlijk..
Die ene sjaal. >> Ik had een rood/geel/groene sjaal, en die heb ik nu nog steeds

Waar was je erg aan gehecht als kind? >> Mn knuffelnijlpaard en mn gebreide clown-knuffel
En wat voor een kleding droeg je eigenlijk? >> Hippe kleding, niet van die dure oilily-pakjes, maar gewoon leuk maar praktisch voor een kind
Zou je je eigen kind ook ongeveer zo aankleden of heb je d'r nog nachtmerries van en wil je dat je kind nooit aandoen? >> Ik zou mn kind ietsje pietsje aparter aankleden (net zoals mn buurmeisje van 2, die heeft pas gave kleren.. paarse ribbroeken met roze fluffy-spul eraan )
Kreeg je ook wel eens zo'n walgelijke veel te kinderachtige gebreide trui van je oma? >> Nee, mn oma's gebreide truien waren meestal wel gaaf (vond ik toendertijd)
Wat vind je eigenlijk leuke kinderkleding? >> Gewoon kleurrijke beetje hippe kleding..

Ow en niet te vergeten: foto's van jou als kindje met je meest walgelijke outfit ooit. >> Heb geen foto.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 21:52
battlestar
battlestar is offline
1 woord: roze

En ik had zo'n rokje met zo'n petticoat.. omg
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 22:02
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
feline schreef:

Whaaaa ik droeg ook constant zonnebrillen, in hartjesvorm of bloemetjesvorm...Ik was echt vreselijk, dacht dat ik filmster was ofzo...Euhmm sentiment? Mja vooral m'n beer (heb ik nog altijd en hangt nog maar met enkele centimeters stof aaneen) en m'n puzzeljurkje herinner ik me ook, was m'n lievelingsjurkje..., en m'n sneeuwwitje-verkleedjurk .

Verder droeg ik veel velouren salopetten (werkmansoveralls ), truien met diertjes op, en van die zielige deftige jurkjes en bloesjes met een grote witte kraag, die ik vreselijk vond en alleen maar tot nut had moeders te vertederen *trauma*

Bwa, ik had nooit vriendjes willen worden met mezelf denk ik .
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 07:58
Esmée
Esmée is offline
Wat ik me nog heel goed kan herinneren is een setje van Benetton, dat was een paars ribrokje met een paarse trui erboven met die beer van Benetton erop (012 of zo) en dan met paars maillootje en van die roze-achtige suede Clarks, haar in vlecht, vreselijk tuttig en ook heel erg jaren '80 die kleur. En ik had zo'n gifgroene (echt onwijs vies kleurtje) jas van Oilily. Ennn een geruit rokje van Oilily met allemaal laagjes en frutsels, dat was mijn Lambada-rokje (ja dat liedje was toen in) En ik had twintigduizend jurkjes van Oilily waar ik allemaal helemaal verliefd op was (hadden ook allemaal een naam; 'grotemeisjes-jurk', 'engeltjesjurk') en per se wou hebben en vervolgens droeg ik die dingen natuurlijk bijna niet. Naja kortom erg veel Oilily, in die tijd erg leuk, erg jaren '80... En Kneeltje droeg ik ook erg veel.
Oud 21-11-2002, 08:23
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
nare man schreef:
Cool Cat

Gelukkig was dat héél erg in het begin. Daarna waren het meer spijkerbroeken van ongelooflijk nietszeggende merken als C&A

Zo in de tweede begon ik een eigen identiteit te ontwikkelen...toen droeg ik alleen maar wijde broeken en sneakers, van 'ghettomerken' als Fubu, Mecca, Southpole, Karl Kani enz. en meestal erboven een net buttondownhemd van Amerikaanse straatmerken, ook Kani, Mecca, Tommy, oid...dat heb ik tot in de vijfde volgehouden, daarna begon ik me wat terughoudender te kleden...
Wat, wout! Dat kan ik me echt niet voorstellen....gaat niet...te moeilijk....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten